Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stik er dan maar in met je tieten enzo. Mijn enorme pé-nis en mannelijke rug verdwijnen toch niet van fok. (tenzij ik gebanned word)
quote:
Jij bent gewoon bang dat ik je maar een chubby vind.quote:
Vooral dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat ik je maar een chubby vind.
Ervaring.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Helemaal naar wens, hoe doe je dat toch?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ervaring.
@Hungry_Joe. Laat je niks wijs maken. Ze weegt 23 kilo ofzo..
Dat weet ze zelf niet. En ik zou graag mijn helpende hand naar haar uit willen reiken want zo ben ik nu eenmaal. Vol liefde voor mijn medemens. Zeker als ze tieten hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We hebben je gezien, dat gaat niet meer op hé...hartstikke mooi figuur heb je.
Zeker als ze tieten hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ze zelf niet. En ik zou graag mijn helpende hand naar haar uit willen reiken want zo ben ik nu eenmaal. Vol liefde voor mijn medemens. Zeker als ze tieten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zeker als ze tieten hebben.Jou wil ik natuurlijk ook graag helpen, de_nachtwacht. Is dat je dating- profielfoto? Ik zou proberen er lachend op te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Je moet je kwetsbaar opstellen las ik hier, dus ik dacht ik ga maar uit de kleren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jou wil ik natuurlijk ook graag helpen, de_nachtwacht. Is dat je dating- profielfoto? Ik zou proberen er lachend op te staan.
Nu we het toch daarover hebben; ik kreeg gisterenavond nog wat onverwachtse leuke foto's van één van die twee trouwens. Nogal shitty dat ze niet om de hoek woont.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Je moet je kwetsbaar opstellen las ik hier, dus ik dacht ik ga maar uit de kleren.
Ik zou dan tot negeren overgaan. Je hebt het volgens mij nu vaak genoeg én duidelijk genoeg gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ineens bericht van de eh, nogal beklemmende date van onlangs trouwens. Of ik zin heb om te komen eten dit weekend. Plus zoenen. Los ervan dat ik geen tijd heb, en geen zin in een herhaling van het hele circus, heb ik twee andere dates in het vooruitzicht. Beide via Paiq.
Dit is dus zo'n geval waar ik heel direct ben, maar het gewoon niet begrepen wordt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik zou dan tot negeren overgaan. Je hebt het volgens mij nu vaak genoeg én duidelijk genoeg gezegd.
Ik heb er ook wel zin in!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ga volgende week op date! Heel spannend, want de laatste keer dat ik gedate heb was een jaar geleden, maar ik heb er al wel zin in!
Drankquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hatsikidee. Vrijdag thuisdate met Paiqster. Dat betekent drank én seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |