Ah ok toch!quote:
Nou het is verdomd handig als iemand anders het kan doen. Die heeft ook zicht op de achterkant.quote:
nee je begint uiteraard met 3 mm, dan zie je of je kort wel mooi vind. Anders kan je nog altijd 25 mm pakken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook gewoon scheren op 25mm en daarna per stand kijken of je het korter wil natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx voor de uitleg man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als je er niet bedreven in bent, denk ik dat je veel moet oefenen. Probeer stelselmatig geijke banen te maken, en controleer met 2 spiegels 1 voor je hoofd en 1 achter, of je alles mee hebt genomen.
Het ziet er niet uit als je een pluk vergeten bent.
Tevens, 3 mm met de tondeuse, en lichte haarkleur heb je al vrij weinig op je knar, maar heb je niet zo'n shiney biljartbal't is maar net wat je mooi vind.
En inderdaad, die 3 mm staat voor 3 mm haar wat er over blijft
Dat is inderdaad ook een hele goede optie. Gewoon beetje bij beetje kijken of je het korter wil.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook gewoon scheren op 25mm en daarna per stand kijken of je het korter wil natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
nee je begint uiteraard met 3 mm, dan zie je of je kort wel mooi vind. Anders kan je nog altijd 25 mm pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha ja het zal een hele klus worden om het netjes te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geloof me, het is moeilijker dan het lijktsucces
Haha zal ik doen ja.quote:
Kut, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:32 schreef FerryNL het volgende:
Nou het is verdomd handig als iemand anders het kan doen. Die heeft ook zicht op de achterkant.
Bedankt voor je nuttige commentaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:02 schreef Sant. het volgende:
Zo kort is het nog niet als je t mij vraagt.. Kun je zulke lengten met een tondeuse doen?
Ik dacht altijd dat dat echt zo kort was dat je je haar niet hoeft te doen zeg maar.
Verder:
MUAHAH TS ZIJN FOTO'S!!
haumeau, etc. etc.
Is ook zo ja. En bij mij groeit het heel snel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
Haar groeit weer aan. Schijt hebben. Lekker afscheren, sowieso lekker in de zomer. Kort koppie
Ik had me daar ook niet geschoren, maar hoor van zat mensen dat het me wel staat. Netjes geschoren dan hèquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:28 schreef ocf81 het volgende:
Ja, scheren met de tondeuse is aanbevolen. Die baard staat je niet.
Lol gaan we nu deze mensen weer krijgen.quote:
Dit. Niet lullig of wat dan ook, maar de turken en Antilliaans kunnen opscheren als de beste. Daar kan een NL kapper alleen maar van dromen. En vaak ben je voor een tientje klaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:17 schreef fathank het volgende:
voor kort mannenhaar kun je het best naar een turk gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |