Nogal. Maar dat is volgens mij allemaal grootspraak. Het is wel fok hè...quote:
quote:
ja wat nou wijsneusquote:
Ik niet hoor Andro, ik zoen niet voor de 7e date, en neuken gebeurt niet eerder dan een half jaar. Ben geen manhoer ofzoquote:
Niet bewust meegenomen voor een eerste date, maar ik heb dan wel eigenlijk altijd condooms in m'n portemonnee zitten. En ben daar ook al wel eens blij om geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nogal. Maar dat is volgens mij allemaal grootspraak. Het is wel fok hè...
Ik heb nog nooit een condoom meegenomen op een internetdate. Is niet eens in me opgekomen..
Lekker veilig ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Clicks_nl het volgende:
maar ik heb dan wel eigenlijk altijd condooms in m'n portemonnee zitten.
Waar bewaar jij ze dan ? Heb je er ook een speciaal etuitje voor ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Andromache het volgende:
condooms in je portemonnee bewaren is met het oog op de kwaliteit trouwens een slecht idee
Gewoon even langs de condoomautomaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, misschien ben ik wat ouder dan de gemiddelde jongen hier, ik weet het ook niet. Neuken is leuk hoor, maar als het zo onverwacht is dat ik niks bij me heb heeft ze gewoon pech.
Nog een reden dus om te zorgen dat ze er niet te lang in blijven zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Andromache het volgende:
condooms in je portemonnee bewaren is met het oog op de kwaliteit trouwens een slecht idee
Je bent niet half zo grappig als dat je denkt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar bewaar jij ze dan ? Heb je er ook een speciaal etuitje voor ?
Daar liggen ze ook, maar daar heb je zo weinig aan als je bij haar thuis bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker veilig ook.. Ik heb ze gewoon thuis in de la liggen.
Maar goed, misschien ben ik wat ouder dan de gemiddelde jongen hier, ik weet het ook niet. Neuken is leuk hoor, maar als het zo onverwacht is dat ik niks bij me heb heeft ze gewoon pech.
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.quote:
Kreaquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent niet half zo grappig als dat je denkt.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.. Dan kom je nog niet klaar in een orgie met 7 vrouwen.
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
Die dingen zijn zo dik als 124 vuilniszakken over elkaar.. Dan kom je nog niet klaar in een orgie met 7 vrouwen.
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trouwens nog wat gescoord dan de afgelopen week / feestdagen?
Neem aan dat je dan gewoon voor de kroeg komt en niet voor de barman?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Andromache het volgende:
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wil
Ik denk dat het meer gewaardeerd wordt als ze voor de barman komt dan voor de deur van de kroeg...quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan gewoon voor de kroeg komt en niet voor de barman?
Barmannen/vrouwen zijn dan ook wel de moeilijkst te versieren mensen. Het is me ooit 1x gelukt, na een jaar uitgaan en zeuren en vragen en zeuren en kletsen en zuipen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
neuh ik ga nog wel een keertje naar de kroeg met die leuke barman. veilig object, ik weet toch al zeker dat hij niet wil
we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef HaerdenC het volgende:
Na wat daten en mensen ontmoeten ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best gelukkig ben alleen :-) Verder ... de dates via datingsites ... als ik heel eerlijk moet zijn ... nja altijd wel een goede reden waarom ze op een datingsite staan. Ik hield het dus rap voor bekeken ... mocht er in tresse zijn in de uitleg en wat ik zoal be tegen gekomenwil ik het wel posten maar nja ... veel moeite voor niks he hahaha
+1quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.
ha ha dat valt ook wel weer mee joh als je elkaar leuk vindt, wat is nou 2 weken? Maar beter nog: vakantieliefde! Veel plezier vast trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Andromache het volgende:
ik ga na mijn vakantie maar weer eens werk maken van daten. heeft ook geen zin om nu te daten want als je 2 weken weg bent verlies je misschien weer interesse in elkaar met alle verdriet van dien.
Ik las naziquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn wel wat lastiger inderdaad. 2x gelukt tot nu toe. Eentje voor langere periode. Maar wel ontmoet in z'n vrije tijd in een andere kroeg dan z'n werkkroeg. Denk dat dat ook wel scheelde.
De ander na 2x ofzo bij een nazit te hebben gezeten.
Maar t zijn wel vaak leuke lui
Same.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same.
Heeft 1 van jullie 'into my life' geinstalleerd van Paiq? Heb het net maar eens geprobeerd. Ben benieuwd of het wat is.
Eh... ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
De kans is natuurlijk nooit 'exact even groot'. Je moet immers meer handelingen doen om naar huis te komen (wandelen/fiets/auto) en daarbij is het ineens ook een 'ding'. Je gaat niet naar huis om serieus nog even thee te drinken, dus ipv 'kom je thuis nog een drankje doen' bedoel je 'gaan we thuis neuken'. Dat weet iedereen.
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.quote:
Ff checken, thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.
Mijn password is weer verdwenen. Volgens mij was het 'ikwilooktesten'quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ff checken, thanks
edit: iemand een code woord? Het is voor genodigden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |