we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef HaerdenC het volgende:
Na wat daten en mensen ontmoeten ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk best gelukkig ben alleen :-) Verder ... de dates via datingsites ... als ik heel eerlijk moet zijn ... nja altijd wel een goede reden waarom ze op een datingsite staan. Ik hield het dus rap voor bekeken ... mocht er in tresse zijn in de uitleg en wat ik zoal be tegen gekomenwil ik het wel posten maar nja ... veel moeite voor niks he hahaha
+1quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
we zijn altijd geïnteresseerd in de horrordates enzo. Die semi-romantische shit laat maar achterwege.
ha ha dat valt ook wel weer mee joh als je elkaar leuk vindt, wat is nou 2 weken? Maar beter nog: vakantieliefde! Veel plezier vast trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Andromache het volgende:
ik ga na mijn vakantie maar weer eens werk maken van daten. heeft ook geen zin om nu te daten want als je 2 weken weg bent verlies je misschien weer interesse in elkaar met alle verdriet van dien.
Ik las naziquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn wel wat lastiger inderdaad. 2x gelukt tot nu toe. Eentje voor langere periode. Maar wel ontmoet in z'n vrije tijd in een andere kroeg dan z'n werkkroeg. Denk dat dat ook wel scheelde.
De ander na 2x ofzo bij een nazit te hebben gezeten.
Maar t zijn wel vaak leuke lui
Same.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same.
Heeft 1 van jullie 'into my life' geinstalleerd van Paiq? Heb het net maar eens geprobeerd. Ben benieuwd of het wat is.
Eh... ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
De kans is natuurlijk nooit 'exact even groot'. Je moet immers meer handelingen doen om naar huis te komen (wandelen/fiets/auto) en daarbij is het ineens ook een 'ding'. Je gaat niet naar huis om serieus nog even thee te drinken, dus ipv 'kom je thuis nog een drankje doen' bedoel je 'gaan we thuis neuken'. Dat weet iedereen.
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.quote:
Ff checken, thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Android-appje. Iets met foto's van wat je aan het doen bent (kroeg, poolen, dat soort dingen) en daar kunnen dan weer chickies op reageren ofzo.
Mijn password is weer verdwenen. Volgens mij was het 'ikwilooktesten'quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ff checken, thanks
edit: iemand een code woord? Het is voor genodigden
Ik stopte bij Mekaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
Ok even eerst schetsen hoe en wat. Ben 32 jaar en vader van zoontje (6.5 jaar) uit mekaar in vrede sins december 2011 jaar maar ze is nog blijven wonen tot juli 2012.
Expliciet vermeld dat ik geen sexdates of vieze voorstellen verwacht
ok here we go:
- date 1 ... leuk profiel, sympathiek vrouwtje na wat mailen (2 maanden mailtje of 3 per week) zowat algemene info gewisselt, hobby, werk, talen, eten, etc ... wilde ze nog altijd niet afspreken zelfs niet gewoon op neutraal terrein bv cafe of taverne naar haar keuze ... nja als je je op een dating site zet veronderstel ik dat je toch wel eens wil afspreken
- date 2 niet mee afgesproken ... fijn gesprek gevolgd door de mogelijkheden ... samen met bijhorende prijzen ... sommige dingen waren van die aard dat ik heb moeten opzoeken op internet wat het was ... en ik was blij dat de contentfilter van google zijn werk deed.
- dan paar meisjes in plaats van vrouwen ... als ik speelgoed wil ... koop ik wel doos lego. In meest extreme geval was het een meisje dat 13 jaar jonger was. En neen het was geen sappig groen blaadje ... eerder een integrale BOOM van een vrouw! Deze zowieso allemaal vriendelijk bedankt voor hun reactie maar ... nopes
- dan een dame met relatief normaal profiel, normale profiel foto's ... duidelijk ingevuld ... babbeltje mee gedaan online ... afgesproken ... iets gaan drinken ... 1 jaar ouder als mij ... 3 kinderen ... 3 verschillende papa's, roken (stevig roken), 4 glazen wijn en met de auto rijden, zag er eigenlijk ouder uit dan ze was en al zeker ouder dan ze op haar profiel foto's leek ... denk dat dat foto's waren van een jaar geleden ...
- dan ... meisje dat op eerste zicht wel leuk was ... leuke eerste date ... samen iets gegeten, terrasje gedaan ... 2de afspraakje gemaakt ... nog terrasje gedaan en dan bleek dat ze annorexia had gehad ... dat op zich is ok ... ze had angsten en kon daardoor niet werken ... ok ... ze woonde met begeleiding ... ok ... ze had een drugsverleden ... en het lijstje werd langer en langer. Nja als het nu 1 van die dingen was ok ... maar alles samen. Jullie kunnen mij allemaal een zak vinden ... maar sorry begin ik niet aan.
- dan nog een 2 tal die duidelijk depressief waren en gewoon een uitweg zochten van hun problemen ... al dan niet financiele problemen of bv terug thuis wonen, etc etc ... nja ... de niet onbaatzuchtige vrouwen ... is mijn omschrijving
- 1tje die enkel hoofdje op haar profiel had staan en goed gekozen foto's ik trapte er in ... op afspraak bleek ik letterlijk 1/3de van haar te wegen. Begrijp me niet verkeerd ... ik heb niks tegen een maatje meer ... maar 3 keer mijn gewicht dat lukt me niet ... nogmaals sorry om waarschijnlijk weer een zak te zijn
uiteindelijk ... had ik zo iets van ... allemaal goed en wel maar ... internet daten ... dat is het niet
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
....is....niet....te....lezen.....zo....
Huh? Dit was een prostituee ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef HaerdenC het volgende:
- date 2 niet mee afgesproken ... fijn gesprek gevolgd door de mogelijkheden ... samen met bijhorende prijzen ... sommige dingen waren van die aard dat ik heb moeten opzoeken op internet wat het was ... en ik was blij dat de contentfilter van google zijn werk deed.
Nee vermoeiend om over alles na te denken. Waarom gewoon niet zien hoe het gaat lopen in het algemeen. Druk maken over iets wat je nog niet weet. Dat zie je hier vaak genoeg. Vermoeiend lijkt mij dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erover nadenken of er geneukt gaat worden is vermoeiend?![]()
En die net iets betere scheerbeurt omdat 'je toch maar nooit weet of er wat gebeurd' is ook niet zo vermoeiend. Maar ik doe het altijd wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |