idem. heb me al meer dan een jaar niet meer helemaal glad geschoren gok ik zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
Ik scheer me eigenlijk sowieso alleen met de tondeuse. Altijd een stoppelbaardje.
Zeker 5 jaar hier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
idem. heb me al meer dan een jaar niet meer helemaal glad geschoren gok ik zo.
Waren dat algemene berichtjes of elk bericht persoonlijk gemaakt aan de hand van profiel of foto? Of alleen maar op het 'interesse' knopje geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Kreator het volgende:
Holy fucking crap!
Na 4 weken relatieplanet te hebben aangekeken, heb ik gisteren maar eens de 'hoe meer ik er stuur hoe beter' strategie geprobeerd.
25 berichten de deur uit. 2 reacties met geen interesse.
Zojuist mijn eerste 'interesse' bericht ontvangen. Ik was in shock.
Hele korte persoonlijke berichtjes. Gewoon 'leuk profiel, zie dat je van fistfucken houdt! ik ook!'quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Waren dat algemene berichtjes of elk bericht persoonlijk gemaakt aan de hand van profiel of foto? Of alleen maar op het 'interesse' knopje geklikt.
Dat laatste geloof ik sowieso niet in dat er veel op gereageerd word.
is ook wel hele directe aanpak.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hele korte persoonlijke berichtjes. Gewoon 'leuk profiel, zie dat je van fistfucken houdt! ik ook!'
zoiets zeg maar.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je wel een goede baard hebben
Sowieso als je een fatsoenlijke 10-day beard wil, moet je hem wel bijhouden om hem er netjes uit te laten zien:
http://www.details.com/st(...)ll-off-ten-day-beard
Heb je ook eens gekeken naar de babyliss for men tondeuses? Die zijn niet zo prijzig, goed op hoogte in te stellen en de accu gaat lang meequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Ik heb ook een babybliss maar paar jaar geleden heb ik van mijn zusje een professionele gekregen die ze bij de kapper ook gebruiken. Merk toch wel heel erg een verschil. Het verschil zit voornamelijk in hoe strak je kan millimeteren. Met de babybliss zie je nog wel eens oneffenheden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een babybliss die instelbaar is, was ook niet duur en ben er wel tevreden over
stoere jongen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking gaylords hier met je baardjes en babyliss.
Ps, zelf ook een baardjesdrager. Altijd met tondeuse. Vorige week nog rondgelopen bij de Blokker voor een nieuwe. X
Ik heb een Remington. Werkt wel goed, maar is nu na 5 jaar wel op. Doet het steeds minder en de batterij gaat minder lang mee (kon er rustig 10x mee scheren, nu nog 3x). Maar ja, 4 tientjes ofzo. Werkt als een tierelier verder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
Agreed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
smerig nog wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
LIF / Scheren met tondeuse?
Misschien is er nog een actueler topic te vinden, maar ik had geen zin om verder te zoeken.
Ja maar haar op je gezicht in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
Hi.quote:
als ze alleen her en der een plukje hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
Sommige mannen kunnen zich inderdaad beter scheren.
Dat, of sowieso de uitstraling van een zoutzak...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze alleen her en der een plukje hebben?
*kopt hem niet in*quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Sannne het volgende:
Dat je na een wilde nacht de hele dag schrale lippen hebt omdat je date dat 3-dagen-baardje had
ik zie geen verschil met hierboven?quote:
Het gaat over datingsite-ervaringen. Dus als iemand me kan waarschuwen als dit slappe viva-gewauwel voorbij is, graag.quote:
Het gaat hier over daten dacht ikquote:
ach, ik wil wel eens een dag, heel soms twee overslaan, maar dan is het toch echt weer Gilette tijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef habitue het volgende:
Heb volgende week een date met meid van 23, ze heeft een snelle motor en rijdt op een vrachtwagen. Ben benieuwdZe heeft iig goed lichaam
Ik stond ook raar te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op Lexa kwam ik ook een 22 jarige tegen die chauffeuse was op de vuilniswagen
Mooie meid ook, echt bizar
Een like geven. Extragratis credits erbij en voortaan iedere match inclusief chatsessies op je fb wall geplaatst. Denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe krijg je, afgezien van kopen, credits erbij op Paiq
Zeker door te chatten enzo? grrrrrrr moet ik nog gaan praten ook
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat over datingsite-ervaringen. Dus als iemand me kan waarschuwen als dit slappe viva-gewauwel voorbij is, graag.
collega van een vriend van je is toch niet erg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, zit ik eindelijk eens te chatten via Paiq, is het de collega van een hele goeie vriend van me
Nou ja, wel leuk gesprek gehadlult lekker makkelijk weg
Nee klopt, maar klein wereldjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
collega van een vriend van je is toch niet erg?
uniformpjes ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee klopt, maar klein wereldje
Allebei alleen politieagent
dan is zij dus ook jouw collegaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee klopt, maar klein wereldje
Allebei alleen politieagent
Ik ben geen politieagent hoorquote:
Ligt er aan bij wie deze gebruikt word natuurlijk.quote:
Je hebt me ontmoet, dus dat mag je helemaal zelf inschattenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ligt er aan bij wie deze gebruikt word natuurlijk.
Of hoe kinky SilentChaos is.
Gok dat jij niet een gummyknuppel in je sterretje wilt, nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt me ontmoet, dus dat mag je helemaal zelf inschatten
Ik zeg niks....
Maar een gummyknuppel in m'n anus zit ik niet op te wachten
Morgen housewarming bij een kennis van me, ken eigenlijk alleen haar, dus ff kijken of ze nog interessante vriendinnen heeft
* HaerdenC mompelt iets van stille waters ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Gok dat jij niet een gummyknuppel in je sterretje wilt, nee.
Zo kwam je mij niet over :-)
Dat is toch algemeen bekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk werkt negeren beter dan enthousiast zijn..
Dan nog. Dat vond ze ook wel. Maar dan moet je alsnog een klootzak zijn. Dat is niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
... als zij je echt leuk vindt dan maakt dat niet uit...
Dat verschilt echt per vrouw hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan nog. Dat vond ze ook wel. Maar dan moet je alsnog een klootzak zijn. Dat is niet echt mijn ding.
Lijkt me wel lekker. Mits het letterlijk is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
ik wil ook geen vrouw die zich volledig op mij werpt...
Jij date. Jij hebt verhalen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Kreator het volgende:
Als ik hier ook een dagje niet post, is er gelijk geen reet te doen hè.
Mijn 'ik moet je stiekem toch niet' date van van de week stuurde me net weer wat berichtjes. Of ik niet ziek was geworden (want ze was verkouden) en hoe het was en fijn weekend en dit en dat.
Kennelijk werkt negeren beter dan enthousiast zijn..
Ik date veel te weinig. Zijn gewoon weken bij dat ik zowel op maandag als op dinsdag niets te doen heb..quote:
Dus? Mijn punt blijft staanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik date veel te weinig. Zijn gewoon weken bij dat ik zowel op maandag als op dinsdag niets te doen heb..
Doen mannen ook wel, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef habitue het volgende:
3 condoomsmeisje zit me te appen, helemaal vertellen dat ze leuke jongen aan het daten is.... Echt waarom vertelt ze me dit out of the blue
Ach ja. Ik hoop oprecht dat het goed met haar gaat, maar betwijfel het ten zeerste... Vervolgens wil ze binnenkort met me terrasje pakken. Als vrienden.... Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doen mannen ook wel, is mijn ervaring.
Zal wel iets met "kijk mij nou populair zijn bij de mannen/vrouwen, I have sóóóóó moved on!!" zijn.
Jaloers maken, zich superieur maken/voelen... Whatever floats their boat.
ZOENNUUHH, NEUKUUHquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Onderweg naar m'n date bij haar thuis. Ze gaat voor me koken.
Morgen verslag van deze eerste date
Nice! Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Onderweg naar m'n date bij haar thuis. Ze gaat voor me koken.
Morgen verslag van deze eerste date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
"Lust je <insert Hongaarse woord voor worst>?"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef Kreator het volgende:
Ik ga morgen voor mijn date koken. Hongaarse specialiteit (met worst...)
Kolbasz. Goddelijker dan boobies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Lust je <insert Hongaarse woord voor worst>?"
Zij: wat?
"Of je worst lust!"
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is onderweg naar mij toe, maar ik heb nog een uurtje. En ik ben - as ever - behoorlijk nieuwsgierig.Kan wat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar is jouw datequote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet van de weeromstuit ENORM schijten!
Geen idee, ik ken m nietquote:
Doe dat dan nu en niet als je date er is!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet van de weeromstuit ENORM schijten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |