Heb je ook eens gekeken naar de babyliss for men tondeuses? Die zijn niet zo prijzig, goed op hoogte in te stellen en de accu gaat lang meequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Ik heb ook een babybliss maar paar jaar geleden heb ik van mijn zusje een professionele gekregen die ze bij de kapper ook gebruiken. Merk toch wel heel erg een verschil. Het verschil zit voornamelijk in hoe strak je kan millimeteren. Met de babybliss zie je nog wel eens oneffenheden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een babybliss die instelbaar is, was ook niet duur en ben er wel tevreden over
stoere jongen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:50 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking gaylords hier met je baardjes en babyliss.
Ps, zelf ook een baardjesdrager. Altijd met tondeuse. Vorige week nog rondgelopen bij de Blokker voor een nieuwe. X
Ik heb een Remington. Werkt wel goed, maar is nu na 5 jaar wel op. Doet het steeds minder en de batterij gaat minder lang mee (kon er rustig 10x mee scheren, nu nog 3x). Maar ja, 4 tientjes ofzo. Werkt als een tierelier verder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
nou, es even een heel kort offtopic vraagje dan: wat zijn nou goede trimmers? merk etc?
die van mij is zwaar kut, niet instelbaar, en leeg na een keer gebruiken.
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
Agreed!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
smerig nog wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-baarddragende man in dit topic. Als ik me niet scheer voel ik me echt smerig, ik snap niet hoe jullie dat volhouden...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
LIF / Scheren met tondeuse?
Misschien is er nog een actueler topic te vinden, maar ik had geen zin om verder te zoeken.
Ja maar haar op je gezicht in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen maar een bijgehouden stoppelbaard hier...
De meeste gladde mannen hebben totaal geen sexy mannenuitstraling, maar das mijn mening
Hi.quote:
als ze alleen her en der een plukje hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
Sommige mannen kunnen zich inderdaad beter scheren.
Dat, of sowieso de uitstraling van een zoutzak...quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze alleen her en der een plukje hebben?
*kopt hem niet in*quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Sannne het volgende:
Dat je na een wilde nacht de hele dag schrale lippen hebt omdat je date dat 3-dagen-baardje had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |