SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog even terugkeert in een nachtmerrie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Harmsen die even dacht dat Tante Heks al zo vroeg in de serie kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef Frey het volgende:
Nog wat shots van seizoen 8.
Een totaal andere Daniël:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog even terugkeert in een nachtmerrie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Harmsen die even dacht dat Tante Heks al zo vroeg in de serie kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daniel!Maar ik kan het me nog wel een beetje heugen!
![]()
Harmsen en tante Heks!![]()
Overigens nu Harmsen zijn huis eindelijk in beeld is in seizoen 3, vind ik het personage ook stukken leuker en symphatieker!![]()
![]()
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens nu Harmsen zijn huis eindelijk in beeld is in seizoen 3, vind ik het personage ook stukken leuker en symphatieker!
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij was in seizoen 1 echt de boze buurman, in seizoen 2 werd hij een beetje de outsider die zich overal mee bemoeide. Vaak met venijnige en misprijzende opmerkingen. Vanaf halverwege seizoen 3 nadat hij Arthur accepteerde nadat gedoe met die Xanadu-skinheads werd hij een al een stuk vriendelijker, gemoedelijker, gastvrijer en zelfs amikaler. Hij werd toen als het ware ook zelf in milde vorm door de rest geaccepteerd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.
Vanaf seizoen 4 kan men niet meer om hem heen aangezien hij de congiërge was van A&A (en zelfs betrokken raakte bij bedrijfsspionage geïnitieerd door Martine Hafkamp). In seizoen 5 kwam zijn switch naar hotel Dendermonde en kwam Jessica. Hierdoor werd ie nog een stuk zachtaardiger en ook stukken minder krenterig. Het enige wat toen nog over was van de oude Harmsen was de onmogelijkheid te accepteren dat zijn nichtje een relatie had.
Dit veranderde in seizoen 7 toen Julian iets met Jessica kreeg, al bleef hij zichzelf er maar van overtuigen dat het haar verloofde was en noemde hij Julian steeds keurig 'de jongeman'. Van wat ik in seizoen 8 heb gezien is dat ie alleen maar liever naar Jessica en Hedwig is geworden, totaal niet meer voor irritaties zorgt bij Dendermonde en ook nog eens iets minder knorrig is dan voorheen.![]()
Een heel verhaal, maar toch mooi om te zien hoe het geleidelijk veranderd is.
Een heer met stijl![]()
Julian en Jessica, een stel dat uiteindelijk samen vertrekt en waar later gelukkig niet meer mee geklungeld is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:![]()
De reden dat ik de huidige seizoenen eigenlijk, ook nog een beetje blijf volgen!Absoluut!quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.
Ik zat in seizoen 2 al te denken. Wanneer wordt het een beetje de Oom Govert die ik nog gekend heb!![]()
![]()
Wel mis ik in seizoen 3, de foto van Koningin Beatrix aan de muur, bij Harmsen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 29-04-2013 01:03:01 ]![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef Frey het volgende:
Nog wat shots van seizoen 8.
Een totaal andere Daniël:DaniëlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vraag me toch af hoe hij aan het wapen kwam, en hoe het uiteindelijk is afgelopen![]()
![]()
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
Wel mis ik in seizoen 3, de foto van Koningin Beatrix aan de muur, bij Harmsen!![]()
![]()
Dat zou een geweldige verhaallijn zijnquote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien![]()
![]()
Ik zie al helemaal voor me hoe hij een zooitje herrieschoppers op de Dam aanspreektquote:Op maandag 29 april 2013 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou een geweldige verhaallijn zijn"Hebben jullie dan helemaal geen respect voor onze Hare Majesteit?!"
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 april 2013 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me hoe hij een zooitje herrieschoppers op de Dam aanspreekt"Hebben jullie dan helemaal geen respect voor onze Hare Majesteit?!"
![]()
![]()
Of hoe hij Beatrix een cadeau probeert te overhandigen, maar door de bewakers wordt tegengehoudenquote:
Echt zoveel mogelijkheden die er geweest zouden zijn. Helaas dat het niet meer mogelijk is![]()
![]()
Ik ben geen voorstander van speciale afleveringen na het hele Wicked-debacle, maar dát wat jij nu voorstelt was echt gewoon de ultieme GTST-special geweestquote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien
Ik hoop dat Wik het een beetje mooi heeft daarboven. Een heldOok geniaal hoe hij bij de presentatie van het CD-album in 1995, toen André van Duin als Wijdbeens op de proppen kwam (moet ik nog steeds een keer uploaden) hij hem woest de deur uitschreeuwt
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dat dusquote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van speciale afleveringen na het hele Wicked-debacle, maar dát wat jij nu voorstelt was echt gewoon de ultieme GTST-special geweestGewoon op de dag zelf opgenomen, met een (al eerder opgenomen) begin- en eindscène in zijn keukentje. Bij de beginscène heeft hij zijn mooiste pak net aangetrokken en zegt hij tegen de foto van Beatrix dat hij hoopt dat het een onvergetelijke dag voor haar wordt, en bij de eindscène (als hij 's avonds weer thuiskomt) hangt hij een foto van Willem-Alexander en Maxima naast die van Beatrix.
De andere scènes in Amsterdam zijn dus gewoon op de dag zelf opgenomen en volgen Harmsen die er alles aan doet om bij de abdicatie van Beatrix/beëdiging van W-A aanwezig te zijn, en om zijn cadeau aan Beatrix te geven (wat natuurlijk totaal niet lukt in eerste instantie, slapstick alom). Ondertussen nog even wat herrieschoppers toespreken, pogingen doen om de kerk binnen te gaan etc. Gewoon een komische Harmsen-special.
Zou het zijn gelukt om zo'n aflevering op te nemen op zo'n manier? Ik denk het niet, de RVD zou daar geen toestemming voor geven en daarnaast zou het voor de makers een haastklus geweest zijn om de boel op te nemen, monteren en nabewerken. Maar het had zó leuk kunnen zijn als de kans er wel was geweest. Helaas zal het er nooit van komen.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien![]()
![]()
De muziek vind ik in seizoen 3 al prachtig! En wordt als ik aantal van jullie mag geloven, nog beter in de seizoenen daarna.quote:![]()
![]()
een stukje gezien van de aflevering.
Maar Mike gaat nu dus weer voor Sjors!?![]()
Volgens mij weet die gast ook niet echt wat hij wil. Of zit er weer meer achter?![]()
Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schramaquote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Koosnaam het volgende:
een stukje gezien van de aflevering.
Maar Mike gaat nu dus weer voor Sjors!?![]()
Volgens mij weet die gast ook niet echt wat hij wil. Of zit er weer meer achter?
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 29-04-2013 21:39:38 ]![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schrama![]()
Misschien, haakt hij wel weer af ja. Als Inge terugkomt!![]()
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weetquote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien, haakt hij wel weer af ja. Als Inge terugkomt!![]()
![]()
Ja, het zou kunnen ja!quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weet![]()
' Mike is compleet in de war, omtrent de gedaanteverwisseling van Sjors'. En verlaat Meerdijk in verwarde toestand!![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen ja!![]()
' Mike is compleet in de war, omtrent de gedaanteverwisseling van Sjors'. En verlaat Meerdijk in verwarde toestand!![]()
Zou wel een heel geniale exit zijn voor een personage![]()
![]()
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)quote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?
Dan zal dat sowieso gebeuren, ze moeten Lucas immers weer eens koppelen![]()
![]()
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richtingquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)
Dan zal dat sowieso gebeuren, ze moeten Lucas immers weer eens koppelen![]()
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zettenquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richting![]()
![]()
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtjequote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zetten![]()
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtje![]()
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acterenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.![]()
![]()
nah, daar heeft hij toch nog een tijdje mee geflikflooid?quote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?
gewoon een directe nee, nee en nog eens nee. geen wekenlang gedraai enzo![]()
![]()
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acterenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.![]()
![]()
![]()
Nu op naar seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?![]()
![]()
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!quote:Op maandag 29 april 2013 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wow, ik schrok van die scène van Sjoerd die ineens recht voor Bianca's neus begon te snuiven. Lijkt me verschrikkelijk om als moeder te zien.
Wat speelde Sjoerd weer goed.Die enge blik zo op het eind. En wat dom van Rikki dat ze zo direct BAM van Sjoerd vandaag hield op die vrijmarkt. Vind je het gek dat hij flipt.
![]()
![]()
Toch zou geen andere actrice haar beter kunnen spelenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Nina tijdens de brand in scala kon veel beter acteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Sk00p het volgende:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wow weer een goeie scene van de familie Bouwhuis. Sjoerd gaat te ver haha en zal Mike echt een ander persoon zijn?Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een achterlijke bedreiging afgelopen maandag... Aysen tegen Lucas, als Lucas wat zegt stopt Aysen opnieuw coke in zijn locker.Het zou wel baas zijn als Lucas daar schijt aan heeft en alles alsnog vertelt maar dat zal wel weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]Oh ja, die maaltijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dailymotion doet het niet meer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zozo, gisteren een aardig laagterecord: maar 767.000 kijkers
Nu komt dat helaas door het verslag van de troonswisseling, en niet doordat de kijkers eindelijk doorkregen naar wat voor een amateuristisch zooitje ze eigenlijk kijken![]()
![]()
Hoe vaak keek je nu dan nog?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef roos85 het volgende:
Nu Ayse onder vuur ligt, ga ik denk maar wat vaker kijken.![]()
![]()
Ah, okéquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wisselend eigenlijk.. niet meer iedere dag iig..Ik heb me voorgenomen om alleen nog de zomercliff te gaan kijken tegen die tijd, voor de rest kan het me totaal niet meer boeien.
Ik heb overigens het vermoeden dat de verhaallijn rondom Aysen tot een climax komt bij de zomercliff...![]()
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, okéIk heb me voorgenomen om alleen nog de zomercliff te gaan kijken tegen die tijd, voor de rest kan het me totaal niet meer boeien.
Ik heb overigens het vermoeden dat de verhaallijn rondom Aysen tot een climax komt bij de zomercliff...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat laatste zou me weer niks verbazen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.![]()
Uit een interview van Kemna met Rohan:quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.Ach, en dat ze bekent zal sowieso gebeuren. Misschien dat ze daarna overhoop geknald wordt, á la Rutger Helligers in ONM?quote:Momenteel werken we naar de zomercliff toe. Deze belooft spectaculair te worden, maar daarvoor moet nog een hoop bedacht en geregeld worden.
Misschien dat er dan ook lichaamsdelen van Aysen door heel Meerdijk opduiken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:34 schreef majahoi het volgende:
Nu bezig met seizoen 8, erg leuke verhaallijnen![]()
![]()
Heb dat Bronkhorst-moment van je gezien. Dat ie zich langzaam omdraait met een kalm lachje op zijn gezicht.quote:
Brian die vervolgens ook denkt dat hij een klant is.
Dat AA&V vind ik nog steeds niks, ze spreken nu soms alweer over Variety en A&A. Het is onduidelijk waar Daniël nu bij werkt, officieel nog steeds bij de F van Flash.
En achter de balie en op de gevel staat nog AA&F.
Een heer met stijl![]()
Dat staat ook nog wel een tijdje aan de buitenkant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En achter de balie en op de gevel staat nog AA&F.quote:Heb dat Bronkhorst-moment van je gezien. Dat ie zich langzaam omdraait met een kalm lachje op zijn gezicht.
Brian die vervolgens ook denkt dat hij een klant is.![]()
![]()
Laat het ook zo zijn. En niet dat het bij deze zin blijft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:12 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Eindelijk het losse eindje Danny uit..!![]()
Hij hoopt dat de plisie straks zn zeepje laat vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je was me net voor ja!![]()
Wat een ongelooflijke sukkel is het!![]()
Dat ook ja!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
De Sanders worden nu gewoon keurig genoemd
Eerder welgesteld!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij hoopt dat de plisie straks zn zeepje laat vallen.![]()
![]()
Noud, is echt zo'n sulletje als hij samen is met Nina!
Ik hoop dat die 2 dit seizoen, nog definitief een einde aan die relatie maken!![]()
Wel opmerkelijk eigenlijk dat Nuran, nu ruim een jaar later. Weer zo aan Aysen begint twijfelen!![]()
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Het enige wat je Marly kunt verwijten is dat ze toch eens beter moet gaan luisteren naar de dramacoaches en regisseurs, misschien dat ze dan eens wat beter gaat acteren.![]()
Absoluut! Ondanks dat ze toen ook al wel verwaand was!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Ik begon Nina, pas echt vervelend worden toen Maxime in de serie kwam!
Die haar, altijd gelijk gaf. En altijd tegen haar ouders aan het opzetten was!
En daar zijn de schrijvers inderdaad het meest schuldig aan!![]()
![]()
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.
Het enige wat je Marly kunt verwijten is dat ze toch eens beter moet gaan luisteren naar de dramacoaches en regisseurs, misschien dat ze dan eens wat beter gaat acteren.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begon Nina, pas echt vervelend worden toen Maxime in de serie kwam!
Die haar, altijd gelijk gaf. En altijd tegen haar ouders aan het opzetten was!
En daar zijn de schrijvers inderdaad het meest schuldig aan!![]()
![]()
Nou absoluut!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.![]()
![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:![]()
![]()
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
Wel opmerkelijk eigenlijk dat Nuran, nu ruim een jaar later. Weer zo aan Aysen begint twijfelen!![]()
![]()
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Komt ie terug dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.![]()
Dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.![]()
Ze zal er dit keer, wel niet mee weggaan komen.
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.![]()
Ja! Volgend seizoen.quote:
Tevens zal dan blijken dat, de echte John Alberts ook nog leeft! En terugkomt!![]()
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!![]()
Ze zal er dit keer, wel niet mee weggaan komen.
[..]
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!
Aysen draait compleet door. En wil heel Meerdijk uitmoorden.![]()
Maar dat John eigenlijk Arnie is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja! Volgend seizoen.
Tevens zal dan blijken dat, de echte John Alberts ook nog leeft! En terugkomt!![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.
Aysen draait compleet door. En wil heel Meerdijk uitmoorden.![]()
Ook goed!![]()
![]()
Geniale foto, net of het twee nieuwslezers zijn of de nieuwe Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
Een heer met stijl![]()
Ik denk dat tijdens het Huwelijk van Rik en Nuran uitkomt dat Danny is vermoord door Aysen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh, in de preview van morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:36 schreef Frey het volgende:
Oeh, in de preview van morgenPreview van overmorgen FreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het verhaallijn Bing, Monica, Aysen wel weer zat
Maar ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen, dat het kind er zal komen!![]()
Bianca was weer goed gisteren! (net als Anton en Sjoerd). Hoewel ik Nuran ook goed vond.. Ik denk dat Aysen door haar wel door de mand gaat vallen betreft DannyYour beauty never ever scared me.![]()
Het wordt ook tijd dat Maarten Stokman even terugkeert, zodat de waarheid eens boven tafel komt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nuran is idd de slechtste leugenaar van de hele serie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Bianca was weer goed gisteren! (net als Anton en Sjoerd). Hoewel ik Nuran ook goed vond.. Ik denk dat Aysen door haar wel door de mand gaat vallen betreft DannyMisschien gebeurt dat ook pas over twee jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd dat Maarten Stokman even terugkeert, zodat de waarheid eens boven tafel komt.
Ik gun Bing trouwens nu best een kind. Al is het alleen maar omdat Aysen dat niet wil.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Haha ja, ze was echt zo nerveusquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nuran is idd de slechtste leugenaar van de hele serie.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:17 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb mij een tijd geleden verveeld met photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar waar is Bowien gebleven?![]()
![]()
Die was toen nog geen vastpersonage, Mathilde en Hedwig wel.quote:
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Vind ik ook, al is het shot superkort in de leader. Ik heb alleen Linda gephotoshoptquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat shot van Kim en Julian linksboven is echt briljant
Was dat niet via die gare verhaallijn over internetdaten? Met dat meisje dat een rol gewonnen had via internet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:06 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de vriendschap van Rik en Bing. Hoe zijn zij beste vrienden geworden?![]()
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Was dat niet via die gare verhaallijn over internetdaten? Met dat meisje dat een rol gewonnen had via internet?
Ik vroeg het me alleen af.![]()
Dat de bruiloft van Rik en Nuran maar net zo'n knallende bruiloft mag worden als die van Julian en Alexandra.
Ik zie het al voor me.
Dus je wordt gehoord, en dan sta je midden tijdens het gesprek op.
Ja, eh, ik moet gaan. Doei.![]()
Wiet
Ja, het kan wel zijn dat ik op haar bruiloft iedereen overhoop heb geknald, maar dan mag ik toch wel met haar man praten
Laffe huichelaar![]()
Nee Nina die maar zo een andere klant uit een café wegstuurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Wiet
Ja, het kan wel zijn dat ik op haar bruiloft iedereen overhoop heb geknald, maar dan mag ik toch wel met haar man pratenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk weer een rechercheur die een beetje normaal zijn werk doet. Ben alleen bang dat ze hem toch weer gaan misbruiken voor een lijntje met Lucas.
Anton
Tevens kunnen ze niet beter alle personages onvruchtbaar maken? altijd dat strijden om babies elke keer weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hadden ze dat maar gedaan voordat Nina geboren werd of voordat Nina ging werpenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton
Tevens kunnen ze niet beter alle personages onvruchtbaar maken? altijd dat strijden om babies elke keer weer.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ze hadden haar beter niet die stembanden kunnen laten aangroeien. Voordat Marly er kwam zei Nina maar sporadisch ietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan voordat Nina geboren werd of voordat Nina ging werpen
En wat ze nu zegt is niet veel, meestal komt ze niet verder dan 'ga weg' , ging ze zelf maar weg, sufkind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze hadden haar beter niet die stembanden kunnen laten aangroeien. Voordat Marly er kwam zei Nina maar sporadisch ietsNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Laat ze Joep en Cynthia alsjeblieft een vast contract geven... Als de familie Bouwhuis straks 3 maanden weg is, blijft er helemaal geen niveau over![]()
Ze ging wel wat ver!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Ik geloof dat ik bianca ook in haar gezicht had geslagen
Maar Anton had ook kunnen zeggen, dat ze haar mond/bek dicht moest houden!
Overigens Mike!![]()
![]()
Zegt de persoon die ooit rechercheur Bronkhorst neersloeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze ging wel wat ver!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Zegt de persoon die ooit rechercheur Bronkhorst neersloeg.![]()
![]()
![]()
Ze draaide door. Hij sloeg te hard maar iets van een tik snap ik dus wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze ging wel wat ver!
Overigens Mike!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hoop niet dat mijn moeder zo naar me zat te loeren als ik sliep. Irritant gedoe. Rot op zeg!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Was jij ook aan de drugs?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoop niet dat mijn moeder zo naar me zat te loeren als ik sliep. Irritant gedoe. Rot op zeg!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nina is bloedirritant, vooral gisteren in de Koning tegenover Wiet.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Nee. Maar wel gezeik thuis. Dus je kennie wetequote:![]()
Maar gelukkig heb ik een nogal nuchtere moeder.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Shortie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed nieuws voor de fans van Gigi:quote:Gigi Ravelli is weer vrijgezel
Gigi Ravelli is weer vrijgezel. De actrice, bekend van Goede Tijden, Slechte Tijden, en Rick Bischoff van Heemskerck zijn uit elkaar.
Dat heeft de 30-jarige Ravelli laten weten aan RTL Boulevard.
De actrice vertelt dat ze sinds drie weken weer single is. "We doen het even rustig aan. Ik ben ook weer terug in m'n eigen huisje. We zijn er allebei heel relaxed onder en spreken nog gewoon met elkaar af."
Overigens sluit Ravelli niet uit dat zij en Bischoff van Heemskerck ooit weer bij elkaar komen. "We moeten even zien hoe het loopt. Soms kan een breuk juist positief werken voor een relatie."![]()
Dat wisten we al. Mike heeft het net uitgemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
Goed nieuws voor de fans van Gigi:
Gigi Ravelli is weer vrijgezel
[..]
Daarvoor wil ik best wel even terugkomen van mijn onbewoonde eilandje.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Haha! Daar lijkt het wel op ja!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is er bij Sylvia een hap uit haar haar weg?![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Mike heeft het net uitgemaakt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is er bij Sylvia een hap uit haar haar weg?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Mij valt verder ook niets opquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?![]()
![]()
Opvallendquote:Dirk Zeelenberg weigerde Goede Tijden Slechte Tijden
Geplaatst op Sun 05 May 2013 om 12:55
Dirk Zeelenberg, bekend van zijn rol in Divorce, heeft de makers van Goede Tijden Slechte Tijden meerdere keren ‘nee’ verkocht. Dat vertelt de acteur in het AD. Het gaat Zeelenberg niet om de roem. “Beroemd zijn is voor mij nooit een doel geweest. Ik heb zelfs keuzes gemaakt die dat tegenhielden: ik ben twee keer gevraagd voor Goede Tijden Slechte Tijden, maar koos voor een ander project. Herkend worden, betekent niet automatisch waardering krijgen“, legt hij uit.Ik ben nu toch benieuwd voor welke rol(len) hij gevraagd is
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer een nieuwe liefde van Lucas.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OpvallendIk ben nu toch benieuwd voor welke rol(len) hij gevraagd is
Misschien was hij wel gepolst voor de rol van Bilalquote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een nieuwe liefde van Lucas.![]()
![]()
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was hij wel gepolst voor de rol van BilalJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hou maar rekening met het ergste, dan kan het altijd nog meevallenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.![]()
![]()
Waarom niet gewoon weer een onafhankelijke rechercheur die verder niets met de hoofdpersonages te maken heeft?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hou maar rekening met het ergste, dan kan het altijd nog meevallenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die is er laatst nog geweest, toen met het steigerongeluk van Jefquote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon weer een onafhankelijke rechercheur die verder niets met de hoofdpersonages te maken heeft?![]()
![]()
Nou, die heeft veel indruk gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is er laatst nog geweest, toen met het steigerongeluk van Jef
Gewoon een goede acteur nemen als vaste rechercheur.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan het liefst twee tot drie verschillende rechercheurs. Ik vond dat goed werken in seizoen 3, met Vliegen, Van Heteren en Bronkhorstquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, die heeft veel indruk gemaakt.
Gewoon een goede acteur nemen als vaste rechercheur.![]()
![]()
Ik word er nu al misselijk van hoe Lucas hem steeds benaderd. Wat een arrogante slijmbal.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.![]()
![]()
Het kikkermoment springt me gewoon meteen weer te binnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word er nu al misselijk van hoe Lucas hem steeds benaderd. Wat een arrogante slijmbal.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ha, ik lees net dat seizoen 21 staat ingepland voor november 2013
Het laatste seizoen met muziek van Ronald![]()
![]()
Dex heeft het miljoenenimperium van Ludo achter zich gelaten en maakt nu filmsquote:Emiel Sandtke met korte film naar Cannes
Acteur en regisseur Emiel Sandtke doet tijdens het Festival van Cannes mee aan een kortfilmwedstrijd. De competitie is uitgeschreven door ShortsTV, een internationaal kanaal dat zich heeft gespecialiseerd in korte films.
In de wedstrijd strijden jonge regisseurs, die eerder al hun productie hebben gepitcht op kort-filmfestivals over de hele wereld en daar de hoofdprijs van 5000 euro in de wacht hebben gesleept, om de film te realiseren. Het gaat om vijftien winnaars.
Sandtke, die bij het grote publiek vooral bekend is van zijn rollen in Vuurzee en GTST, won eerder met zijn pitch voor zijn korte film The Biggest een festival in Leuven.
Courgette
De film, waarvan de opnames de komende maand plaatsvinden, vertelt over iemand die altijd alles geeft om wedstrijd te winnen, en nu werkt aan de grootste courgette ter wereld. De hoofdrollen worden gespeeld door Hajo Bruins, Steye van Dam en Kirsten Mulder. Het is de bedoeling dat The Biggest later dit jaar op een groot festival in première gaat.
Het is de derde film die Sandtke maakt. Zijn twee vorige producties, Poedel en 360 graden, werden eerder ook bekroond.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie![]()
![]()
Laten ze hem weer eens wat doen is het voor iets hypocriets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoi, heeft iemand hier het afscheidsconcert van Linda, Roos en Jessica op DVD voor mij? Bij voorbaat dank.
-_-![]()
Dat eeuwige gezeik van die Nina...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vreselijk, die moet ook eens een klap op dr kop krijgen (nina dus)
En mike ook.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als ik die Noud was had ik mijn spullen gepakt... dat kind zeikt maar door als een egocentrische kut en iedereen moet naar haar pijpen dansen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
sjors en geld waarschijnlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef IMShuuul het volgende:
Wat is er gebeurd dat Mike ineens interesse in Nola heeft?Dat heb ik gemist..
![]()
Jammer alleen dat het nu is om zijn egocentrische kutdochter te 'helpen'quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nina staat aan het hoofd van de familie Sanders
Van al Ludo zijn kinderen.. Is de meest gare zijn opvolger.
Nee dan veel liever Amy, Nick of Stefano.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rikki en Sjoerd komen weer bijelkaar, voel het aan alles. Zo als ik eerder ok al heb voorspeld dat Bing en Aysen een setje zouden wordenWat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?![]()
Je voelt het aan alles?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef zuurtjuuh het volgende:
Rikki en Sjoerd komen weer bijelkaar, voel het aan alles. Zo als ik eerder ok al heb voorspeld dat Bing en Aysen een setje zouden worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:06 schreef fotostarter het volgende:
Zag je Mega Toby knallen krijgen. Vette special effects en sounds
Ze wil hem gaan helpen, maar weet niet hoe. Meer is er niet bekend volgens mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef zuurtjuuh het volgende:
Rikki en Sjoerd komen weer bijelkaar, voel het aan alles. Zo als ik eerder ok al heb voorspeld dat Bing en Aysen een setje zouden worden![]()
![]()
Het zou zomaar kunnen; beide personages moeten de serie drie maanden verlaten vanwege de flexwet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze wil hem gaan helpen, maar weet niet hoe. Meer is er niet bekend volgens mij![]()
Shit Mike is echt veranderd. Wel veel leuker om Mike zo te zien i.p.v de arrogante klootzakYour beauty never ever scared me.![]()
Ik inmiddels ook wel jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef kissaa het volgende:
Ik word zo misselijk van NinaWat een klerewijf
Ik zou het gewoon te geniaal vinden als Noud verliefd wordt op Wiet en ze een stelletje worden. Haha fuck Nina!Oh ik hoop het zo
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?Het origineel en de photoshopversie erbij. Ik zal Sylvia wel even bijwerken, bedankt voor het opmerken.quote:![]()
Het oorspronkelijke.
Het bewerkte.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
jaaa.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook wel ja
Ik zou het gewoon te geniaal vinden als Noud verliefd wordt op Wiet en ze een stelletje worden. Haha fuck Nina!Oh ik hoop het zo
![]()
![]()
Ik ga stiekem wel vanuit ook omdat Noud en Nina gezeur hebben om Nolaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Weet niet of het al ergens stond? Anyways de spoilers van morgen tot de 17de!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet of het al ergens stond? Anyways de spoilers van morgen tot de 17de!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 08-05-2013 00:55:10 ]![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die Bianca moeten ze helemaal uit de serie halen, wat een moeder zeg....
Van een standaardkamer naar een hotelkamer....
And btw, goed voor Mike, hij moet nog meer klappen vangen....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Pffff niemand is meer normaal daar.
En noud moet ballen kweken. ZuchtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef superniger het volgende:
Gaat Aisen eindelijk gestraft worden voor de dood van Danny❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lorena![]()
Lucas moet nu ook eens zijn bek open doen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De zomerstop komt er aan, er is eindelijk een wending waar ik de schrijvers op toejuichquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef superniger het volgende:
Gaat Aisen eindelijk gestraft worden voor de dood van Danny
Niet dat ik nu weer begin met kijken
ik kijk al jaren niet meer. Het gaat alleen maar over relaties en shit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De zomerstop komt er aan, er is eindelijk een wending waar ik de schrijvers op toejuich
Niet dat ik nu weer begin met kijken![]()
Als het maar niet de kant op gaat dat Lucas alsnog iets met Menno krijgt en daardoor het onderzoek nietig wordt verklaard ofzo.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
Ik moet nog steeds lachen hoe mooi die cover ontvangen werdZelfs hele fansites (ahum) gingen ermee de mist in door mijn Paint-cover te gebruiken
[ Bericht 9% gewijzigd door ArnieAlberts op 08-05-2013 22:24:27 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Maar het is nu toch tijd voor de volgende. Helaas niet hetzelfde formaat (want kon geen high-res castfoto vinden van dit seizoen) en daardoor ook wat logo-issues onderin, maar you'll get my drift. De volgende box:
[ Bericht 3% gewijzigd door ArnieAlberts op 08-05-2013 22:41:08 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Denk wel dat het die foto gaat worden ja.
Al heb ik liever die andere met Julian, Dian, Arthur en Daniël er nog op.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jup, ik ook... Ik wilde daar ook wat mee maken maar die kon ik al helemaal niet online vinden :/quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
Denk wel dat het die foto gaat worden ja.
Al heb ik liever die andere met Julian, Dian, Arthur en Daniël er nog op.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Heb alleen die CD-ROM versie:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup, ik ook... Ik wilde daar ook wat mee maken maar die kon ik al helemaal niet online vinden :/
Dat zit er zo dik in kut Lucas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef Frey het volgende:
Als het maar niet de kant op gaat dat Lucas alsnog iets met Menno krijgt en daardoor het onderzoek nietig wordt verklaard ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar het is nu toch tijd voor de volgende. Helaas niet hetzelfde formaat (want kon geen high-res castfoto vinden van dit seizoen) en daardoor ook wat logo-issues onderin, maar you'll get my drift. De volgende box:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Naar het schijnt gaat Gigi weer presenteren:quote:Gigi Ravelli nieuw gezicht bij Campinglife
Gigi Ravelli gaat weer presenteren. De GTST-actrice is het nieuwe gezicht van Campinglife. Dat gaat ze samen met Sander Janson doen, die het afgelopen seizoen René Pluijm aan zijn zijde had. Die was weer de opvolger van Jessica Mendels, die zich op het moederschap heeft gestort. Nu kiest RTL dus weer voor een man/vrouw-presentatie.
De persdienst van RTL wil het nieuws overigens niet bevestigen. “We zijn bezig met het aankomende seizoen. Zodra er iets rond is dan komen we hiermee naar buiten.”
Maar een ingevoerde bron vertelt deze blog: “Ze wilden graag weer iemand in bikini die over zo’n camping huppelt. Uiteindelijk zijn ze bij Gigi uitgekomen.”
Gigi begon haar carrière als belspelmeisje, maar werd pas echt bekend als Lorena Gonzalez uit GTST. Ook heeft ze voor Net 5 het programma Daten in het Donker gepresenteerd, dat wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis werd gehaald. Bij RTL 5 was te zien in Wie Is de Reisleider?![]()
Meh, geen zin meer een nieuwe versie te maken, laat Bridge maar met de nieuwe komen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, geen zin meer een nieuwe versie te maken, laat Bridge PeterKelder maar met de nieuwe komen.
Ik heb maar meteen twee versies gemaakt:![]()
![]()
Dat vind ik ook een mooiere castfoto. Vooral het detail dat Ingeborg en Wim elkaars pinken "vasthouden" vind ik erg leukquote:![]()
![]()
En Guusje met de mooiste lach.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooiere castfoto. Vooral het detail dat Ingeborg en Wim elkaars pinken "vasthouden" vind ik erg leuk![]()
![]()
Held!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen twee versies gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede, easy. Al is het maar om Arthur, Julian, Dian en Daniël![]()
![]()
Dankquote:Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeldquote:De tweede, easy. Al is het maar om Arthur, Julian, Dian en Daniël![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank
[..]
Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeld
Misschien dat er wel twee versies van de box uitkomen; een met de pallet-foto, en de ander met de engel-fotoquote:![]()
![]()
Box 1 met de pallet foto en Box 2 met de engel foto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er wel twee versies van de box uitkomen; een met de pallet-foto, en de ander met de engel-foto![]()
Dat zou wel perfect passen.
En dan heb je als consument de keuze om óf de pallet-foto, óf de engel-foto als kartonnen omhulsel te krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Box 1 met de pallet foto en Box 2 met de engel foto.![]()
Dat zou wel perfect passen.![]()
![]()
Dat is precies waar ik aan zat te denken. En wat te denken van het feit dat de foutieve seizoen 5-foto gebruikt werd die eveneens als castfoto in het boek stond?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeld
Ik hoop dat je gelijk hebtPlus zwart zou best wel een luxueuze kleur zijn voor zo'n box
Even dat boek erbij gepakt, maar daar staat inderdaad een prachtige versie van de seizoen 9 castfoto in.![]()
![]()
![]()
Hopelijk nemen ze die ook.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die heb ik dus ook gebruikt voor de coverquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:48 schreef Frey het volgende:
Even dat boek erbij gepakt, maar daar staat inderdaad een prachtige versie van de seizoen 9 castfoto in.![]()
![]()
![]()
Hopelijk nemen ze die ook.
En inderdaad, een prachtige foto![]()
![]()
![]()
![]()
Die foto ook met Roos, Peer en Mathilde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook gebruikt voor de cover
En inderdaad, een prachtige foto![]()
![]()
![]()
En Georgina Verbaan afgewezen bij ONM en Goudkust.![]()
Ben ik wel blij mee, anders hadden we geen Hedwig.
Och, dan was Hedwig er gerust geweest, alleen vertolkt door een andere actricequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Die foto ook met Roos, Peer en Mathilde.![]()
En Georgina Verbaan afgewezen bij ONM en Goudkust.![]()
Ben ik wel blij mee, anders hadden we geen Hedwig.
Ik vraag me af voor welke rollen ze dan geauditeerd heeft bij ONM en Goudkust. Bij ONM denk ik aan de rol van Babette (gespeeld door Tamara Brinkman), maar bij Goudkust heb ik geen flauw idee![]()
![]()
Stel je voor dat ze de rol van Kim had gekregen waarvoor ze eerst auditie deed. En Angela dan daarna misschien als Hedwig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan was Hedwig er gerust geweest, alleen vertolkt door een andere actrice
Ik vraag me af voor welke rollen ze dan geauditeerd heeft bij ONM en Goudkust. Bij ONM denk ik aan de rol van Babette (gespeeld door Tamara Brinkman), maar bij Goudkust heb ik geen flauw idee
Dat zou wat zijn geweest zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze de rol van Kim had gekregen waarvoor ze eerst auditie deed. En Angela dan daarna misschien als Hedwig.![]()
![]()
En in al mijn "ijver" heb ik van beide coverontwerpen ook een 3D-versie gemaakt:
[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 09-05-2013 16:29:52 ]![]()
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Da's lang geleden zeg!
Nee, maar seizoen 9 komt 20 augustus uit![]()
![]()
Die zwarte ziet er echt gaaf uit.![]()
De echte cover kan flink tegenvallen nu.
Haha, bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Frey het volgende:
Die zwarte ziet er echt gaaf uit.![]()
De echte cover kan flink tegenvallen nu.![]()
![]()
Haha. Ja, ik had het nogal druk met me studie...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?Da's lang geleden zeg!
Nee, maar seizoen 9 komt 20 augustus uit
Oh, zijn we al zo ver?Ik moet sezoen 7 en 8 z.s.m. bestellen dan!
![]()
Helaas ontbreken daar Frits en Hermanquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik had het nogal druk met me studie...
Oh, zijn we al zo ver?Ik moet sezoen 7 en 8 z.s.m. bestellen dan!
![]()
![]()
Maar Ludo Sanders is er!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas ontbreken daar Frits en Herman![]()
Waar zijn de camera's in de kinderwagen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
Typisch overbezorgd. Echt niet.
Eerder paranio geschifte moeder.
Ludo morgen"Ik kan wel een mannetje regelen die Sjoerd in de gaten houdt"
Helemaal super.![]()
Dat vernieuwde RTL XL blijft bij mij regelmatig vasthangen.
Bij mij ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
Dat vernieuwde RTL XL blijft bij mij regelmatig vasthangen.Dacht al dat ik de enige was die dat probleem had
![]()
![]()
Elke keer als het goed werkt, komen ze weer met iets nieuws wat niet goed werkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij ookDacht al dat ik de enige was die dat probleem had
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
En in al mijn "ijver" heb ik van beide coverontwerpen ook een 3D-versie gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig!
![]()
![]()
Om een of andere reden vind ik die foto ook de mooiste castfoto van allemaal.
Luxemburgersquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Elke keer als het goed werkt, komen ze weer met iets nieuws wat niet goed werkt.![]()
![]()
![]()
Rechercheur Menno Kuipers is wel goed. Jammer dat zijn komende relatie met Lucas waarschijnlijk in het voordeel van Aysen gaat werken![]()
![]()
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:14 schreef hplaserjet het volgende:
Rechercheur Menno Kuipers is wel goed. Jammer dat zijn komende relatie met Lucas waarschijnlijk in het voordeel van Aysen gaat werken
Maar ja, als de hele waarheid over de moord van Danny bekend wordt. Is de rol van Aysen, eigenlijk voor langere tijd,niet te handhaven in de serie!
En ik zie haar eigenlijk, de serie niet verlaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor!
Maar ja, als de hele waarheid over de moord van Danny bekend wordt. Is de rol van Aysen, eigenlijk voor langere tijd,niet te handhaven in de serie!
En ik zie haar eigenlijk, de serie niet verlaten!Misschien dat er bij de zomercliff wel een aanslag wordt gepleegd op Aysen, vijanden genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop het ook, maar je weet maar nooit; straks blijkt de echte box goudgeel te zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik sluit me bij de anderen aan!
Die zwarte box, moeten ze doen!![]()
![]()
![]()
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er bij de zomercliff wel een aanslag wordt gepleegd op Aysen, vijanden genoeg
Zomercliffs met huwelijken heb ik tot nu toe "goede" herinneringen aan.
Zou kunnen, maar dat is vrij "recent" nog gebeurd, dus lijkt me vrij onwaarschijnlijk (alhoewel, met deze schrijvers...).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?
Zomercliffs met huwelijken heb ik tot nu toe "goede" herinneringen aan.
Wellicht tijdens een rechtszaak tegen Aysen, of daarna (wanneer ze die zaak gewonnen heeft)? En dan het liefst met een flink auto-ongeluk![]()
![]()
Of een zomercliff met verschillende wendingen/onthullingen.
Onder andere:
- Ludo die ontdekt dat Maxime Maarten Stokman had ingehuurd
- Sjors die ontdekt dat Mike verantwoordelijk was voor het ongeluk met de steiger
- Sjoerd die nog meer schulden opbouwt, waardoor de familie Bouwhuis wordt bedreigd/ontvoerd
- Aanslag op Aysen met meerdere slachtoffers en onbekende daderJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Van mij mag Lucas, het wel doen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?
Zomercliffs met huwelijken heb ik tot nu toe "goede" herinneringen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
Onder andere:
- Sjors die ontdekt dat Mike verantwoordelijk was voor het ongeluk met de steiger
- Sjoerd die nog meer schulden opbouwt, waardoor de familie Bouwhuis wordt bedreigd/ontvoerd
- Aanslag op Aysen met meerdere slachtoffers en onbekende daderNog genoeg te bedenken inderdaad!
![]()
Zou erg mooi zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
Onder andere:
- Aanslag op Aysen met meerdere slachtoffers en onbekende dader![]()
![]()
![]()
Wanneer komt normaal ongeveer de eerste zomercliff info en de foto?
Volgens mij 3 weken van tevorenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Frey het volgende:
Wanneer komt normaal ongeveer de eerste zomercliff info en de foto?De opnames zijn sowieso deze maand.
![]()
Ik hoop dat Nina sterft en Ludo zich ontfermt over de kleine Nola.
edit: en haar naam verandert for God's sake!-_-![]()
quote:!
toen was ik bijna 8 jaar, maar ik herinner me het nog altijd erg goed. GTST was ook superspannend toen!-_-![]()
Was dat maar anders afgelopen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was volgens mij de allereerste persfoto bij een zomercliff![]()
![]()
Toen werd ook al bekendgemaakt dat Lieke de nieuwe Charlie werd, dus spannend was het niet meer zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was volgens mij de allereerste persfoto bij een zomercliff![]()
Had toen meer verwacht van de zomercliff. Het vervolg was eigenlijk spannender.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Vooral het gevecht tussen Benjamin en Ray in Egypte, waarbij ze in het ravijn vielenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen werd ook al bekendgemaakt dat Lieke de nieuwe Charlie werd, dus spannend was het niet meer zo.![]()
Had toen meer verwacht van de zomercliff. Het vervolg was eigenlijk spannender.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral het gevecht tussen Benjamin en Ray in Egypte, waarbij ze in het ravijn vielen![]()
Deze was ook goed:
En nog vrij recent ook nog.![]()
![]()
Dat gezicht van Lucasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Deze was ook goed:
[ afbeelding ]
En nog vrij recent ook nog.![]()
![]()
![]()
En Ludo die Noud wegduwt![]()
![]()
![]()
Haha, Lucas inderdaad ja!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gezicht van Lucas![]()
En Ludo die Noud wegduwt![]()
Dit was wel het hoogtepunt van de laatste seizoenen!
Alleen al vanwege het feit, dat Nick er toen ook weer was!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
Deze was ook spannend:
[ afbeelding ]
Iedereen op de foto, terwijl ze niet weten dat er eigenlijk een pistool achter de camera zit.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
Deze was ook spannend:
[ afbeelding ]
Iedereen op de foto, terwijl ze niet weten dat er eigenlijk een pistool achter de camera zit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nickquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha, Lucas inderdaad ja!
Dit was wel het hoogtepunt van de laatste seizoenen!
Alleen al vanwege het feit, dat Nick er toen ook weer was!![]()
![]()
"Hey gekkie!"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: