SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog even terugkeert in een nachtmerrie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Harmsen die even dacht dat Tante Heks al zo vroeg in de serie kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef Frey het volgende:
Nog wat shots van seizoen 8.
Een totaal andere Daniël:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog even terugkeert in een nachtmerrie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Harmsen die even dacht dat Tante Heks al zo vroeg in de serie kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daniel!Maar ik kan het me nog wel een beetje heugen!
![]()
Harmsen en tante Heks!![]()
Overigens nu Harmsen zijn huis eindelijk in beeld is in seizoen 3, vind ik het personage ook stukken leuker en symphatieker!![]()
![]()
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens nu Harmsen zijn huis eindelijk in beeld is in seizoen 3, vind ik het personage ook stukken leuker en symphatieker!
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij was in seizoen 1 echt de boze buurman, in seizoen 2 werd hij een beetje de outsider die zich overal mee bemoeide. Vaak met venijnige en misprijzende opmerkingen. Vanaf halverwege seizoen 3 nadat hij Arthur accepteerde nadat gedoe met die Xanadu-skinheads werd hij een al een stuk vriendelijker, gemoedelijker, gastvrijer en zelfs amikaler. Hij werd toen als het ware ook zelf in milde vorm door de rest geaccepteerd.quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.
Vanaf seizoen 4 kan men niet meer om hem heen aangezien hij de congiërge was van A&A (en zelfs betrokken raakte bij bedrijfsspionage geïnitieerd door Martine Hafkamp). In seizoen 5 kwam zijn switch naar hotel Dendermonde en kwam Jessica. Hierdoor werd ie nog een stuk zachtaardiger en ook stukken minder krenterig. Het enige wat toen nog over was van de oude Harmsen was de onmogelijkheid te accepteren dat zijn nichtje een relatie had.
Dit veranderde in seizoen 7 toen Julian iets met Jessica kreeg, al bleef hij zichzelf er maar van overtuigen dat het haar verloofde was en noemde hij Julian steeds keurig 'de jongeman'. Van wat ik in seizoen 8 heb gezien is dat ie alleen maar liever naar Jessica en Hedwig is geworden, totaal niet meer voor irritaties zorgt bij Dendermonde en ook nog eens iets minder knorrig is dan voorheen.![]()
Een heel verhaal, maar toch mooi om te zien hoe het geleidelijk veranderd is.
Een heer met stijl![]()
Julian en Jessica, een stel dat uiteindelijk samen vertrekt en waar later gelukkig niet meer mee geklungeld is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:![]()
De reden dat ik de huidige seizoenen eigenlijk, ook nog een beetje blijf volgen!Absoluut!quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen wordt met het seizoen sympathieker en zal dan ook langzaam uitgroeien tot lieve oom.
Ik zat in seizoen 2 al te denken. Wanneer wordt het een beetje de Oom Govert die ik nog gekend heb!![]()
![]()
Wel mis ik in seizoen 3, de foto van Koningin Beatrix aan de muur, bij Harmsen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 29-04-2013 01:03:01 ]![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 18:28 schreef Frey het volgende:
Nog wat shots van seizoen 8.
Een totaal andere Daniël:DaniëlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vraag me toch af hoe hij aan het wapen kwam, en hoe het uiteindelijk is afgelopen![]()
![]()
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
Wel mis ik in seizoen 3, de foto van Koningin Beatrix aan de muur, bij Harmsen!![]()
![]()
Dat zou een geweldige verhaallijn zijnquote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien![]()
![]()
Ik zie al helemaal voor me hoe hij een zooitje herrieschoppers op de Dam aanspreektquote:Op maandag 29 april 2013 13:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zou een geweldige verhaallijn zijn"Hebben jullie dan helemaal geen respect voor onze Hare Majesteit?!"
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 april 2013 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me hoe hij een zooitje herrieschoppers op de Dam aanspreekt"Hebben jullie dan helemaal geen respect voor onze Hare Majesteit?!"
![]()
![]()
Of hoe hij Beatrix een cadeau probeert te overhandigen, maar door de bewakers wordt tegengehoudenquote:
Echt zoveel mogelijkheden die er geweest zouden zijn. Helaas dat het niet meer mogelijk is![]()
![]()
Ik ben geen voorstander van speciale afleveringen na het hele Wicked-debacle, maar dát wat jij nu voorstelt was echt gewoon de ultieme GTST-special geweestquote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien
Ik hoop dat Wik het een beetje mooi heeft daarboven. Een heldOok geniaal hoe hij bij de presentatie van het CD-album in 1995, toen André van Duin als Wijdbeens op de proppen kwam (moet ik nog steeds een keer uploaden) hij hem woest de deur uitschreeuwt
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dat dusquote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van speciale afleveringen na het hele Wicked-debacle, maar dát wat jij nu voorstelt was echt gewoon de ultieme GTST-special geweestGewoon op de dag zelf opgenomen, met een (al eerder opgenomen) begin- en eindscène in zijn keukentje. Bij de beginscène heeft hij zijn mooiste pak net aangetrokken en zegt hij tegen de foto van Beatrix dat hij hoopt dat het een onvergetelijke dag voor haar wordt, en bij de eindscène (als hij 's avonds weer thuiskomt) hangt hij een foto van Willem-Alexander en Maxima naast die van Beatrix.
De andere scènes in Amsterdam zijn dus gewoon op de dag zelf opgenomen en volgen Harmsen die er alles aan doet om bij de abdicatie van Beatrix/beëdiging van W-A aanwezig te zijn, en om zijn cadeau aan Beatrix te geven (wat natuurlijk totaal niet lukt in eerste instantie, slapstick alom). Ondertussen nog even wat herrieschoppers toespreken, pogingen doen om de kerk binnen te gaan etc. Gewoon een komische Harmsen-special.
Zou het zijn gelukt om zo'n aflevering op te nemen op zo'n manier? Ik denk het niet, de RVD zou daar geen toestemming voor geven en daarnaast zou het voor de makers een haastklus geweest zijn om de boel op te nemen, monteren en nabewerken. Maar het had zó leuk kunnen zijn als de kans er wel was geweest. Helaas zal het er nooit van komen.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend jammer dat Wik Jongsma niet meer leeft; anders hadden ze hem morgen een speciale aflevering mogen geven waarin hij aanwezig is bij de abdicatie van Beatrix, met alle gevolgen van dien![]()
![]()
De muziek vind ik in seizoen 3 al prachtig! En wordt als ik aantal van jullie mag geloven, nog beter in de seizoenen daarna.quote:![]()
![]()
een stukje gezien van de aflevering.
Maar Mike gaat nu dus weer voor Sjors!?![]()
Volgens mij weet die gast ook niet echt wat hij wil. Of zit er weer meer achter?![]()
Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schramaquote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Koosnaam het volgende:
een stukje gezien van de aflevering.
Maar Mike gaat nu dus weer voor Sjors!?![]()
Volgens mij weet die gast ook niet echt wat hij wil. Of zit er weer meer achter?
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 29-04-2013 21:39:38 ]![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schrama![]()
Misschien, haakt hij wel weer af ja. Als Inge terugkomt!![]()
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weetquote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien, haakt hij wel weer af ja. Als Inge terugkomt!![]()
![]()
Ja, het zou kunnen ja!quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weet![]()
' Mike is compleet in de war, omtrent de gedaanteverwisseling van Sjors'. En verlaat Meerdijk in verwarde toestand!![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen ja!![]()
' Mike is compleet in de war, omtrent de gedaanteverwisseling van Sjors'. En verlaat Meerdijk in verwarde toestand!![]()
Zou wel een heel geniale exit zijn voor een personage![]()
![]()
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)quote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?
Dan zal dat sowieso gebeuren, ze moeten Lucas immers weer eens koppelen![]()
![]()
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richtingquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)
Dan zal dat sowieso gebeuren, ze moeten Lucas immers weer eens koppelen![]()
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zettenquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richting![]()
![]()
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtjequote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zetten![]()
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtje![]()
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acterenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.![]()
![]()
nah, daar heeft hij toch nog een tijdje mee geflikflooid?quote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?
gewoon een directe nee, nee en nog eens nee. geen wekenlang gedraai enzo![]()
![]()
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acterenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.![]()
![]()
![]()
Nu op naar seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?![]()
![]()
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!quote:Op maandag 29 april 2013 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wow, ik schrok van die scène van Sjoerd die ineens recht voor Bianca's neus begon te snuiven. Lijkt me verschrikkelijk om als moeder te zien.
Wat speelde Sjoerd weer goed.Die enge blik zo op het eind. En wat dom van Rikki dat ze zo direct BAM van Sjoerd vandaag hield op die vrijmarkt. Vind je het gek dat hij flipt.
![]()
![]()
Toch zou geen andere actrice haar beter kunnen spelenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Nina tijdens de brand in scala kon veel beter acteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Sk00p het volgende:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wow weer een goeie scene van de familie Bouwhuis. Sjoerd gaat te ver haha en zal Mike echt een ander persoon zijn?Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een achterlijke bedreiging afgelopen maandag... Aysen tegen Lucas, als Lucas wat zegt stopt Aysen opnieuw coke in zijn locker.Het zou wel baas zijn als Lucas daar schijt aan heeft en alles alsnog vertelt maar dat zal wel weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]Oh ja, die maaltijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dailymotion doet het niet meer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zozo, gisteren een aardig laagterecord: maar 767.000 kijkers
Nu komt dat helaas door het verslag van de troonswisseling, en niet doordat de kijkers eindelijk doorkregen naar wat voor een amateuristisch zooitje ze eigenlijk kijken![]()
![]()
Hoe vaak keek je nu dan nog?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef roos85 het volgende:
Nu Ayse onder vuur ligt, ga ik denk maar wat vaker kijken.![]()
![]()
Ah, okéquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wisselend eigenlijk.. niet meer iedere dag iig..Ik heb me voorgenomen om alleen nog de zomercliff te gaan kijken tegen die tijd, voor de rest kan het me totaal niet meer boeien.
Ik heb overigens het vermoeden dat de verhaallijn rondom Aysen tot een climax komt bij de zomercliff...![]()
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, okéIk heb me voorgenomen om alleen nog de zomercliff te gaan kijken tegen die tijd, voor de rest kan het me totaal niet meer boeien.
Ik heb overigens het vermoeden dat de verhaallijn rondom Aysen tot een climax komt bij de zomercliff...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat laatste zou me weer niks verbazen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.![]()
Uit een interview van Kemna met Rohan:quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets knulligs is, dat ze bekent ofzo.Ach, en dat ze bekent zal sowieso gebeuren. Misschien dat ze daarna overhoop geknald wordt, á la Rutger Helligers in ONM?quote:Momenteel werken we naar de zomercliff toe. Deze belooft spectaculair te worden, maar daarvoor moet nog een hoop bedacht en geregeld worden.
Misschien dat er dan ook lichaamsdelen van Aysen door heel Meerdijk opduiken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:34 schreef majahoi het volgende:
Nu bezig met seizoen 8, erg leuke verhaallijnen![]()
![]()
Heb dat Bronkhorst-moment van je gezien. Dat ie zich langzaam omdraait met een kalm lachje op zijn gezicht.quote:
Brian die vervolgens ook denkt dat hij een klant is.
Dat AA&V vind ik nog steeds niks, ze spreken nu soms alweer over Variety en A&A. Het is onduidelijk waar Daniël nu bij werkt, officieel nog steeds bij de F van Flash.
En achter de balie en op de gevel staat nog AA&F.
Een heer met stijl![]()
Dat staat ook nog wel een tijdje aan de buitenkant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En achter de balie en op de gevel staat nog AA&F.quote:Heb dat Bronkhorst-moment van je gezien. Dat ie zich langzaam omdraait met een kalm lachje op zijn gezicht.
Brian die vervolgens ook denkt dat hij een klant is.![]()
![]()
Laat het ook zo zijn. En niet dat het bij deze zin blijft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:12 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Eindelijk het losse eindje Danny uit..!![]()
Hij hoopt dat de plisie straks zn zeepje laat vallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je was me net voor ja!![]()
Wat een ongelooflijke sukkel is het!![]()
Dat ook ja!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
De Sanders worden nu gewoon keurig genoemd
Eerder welgesteld!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij hoopt dat de plisie straks zn zeepje laat vallen.![]()
![]()
Noud, is echt zo'n sulletje als hij samen is met Nina!
Ik hoop dat die 2 dit seizoen, nog definitief een einde aan die relatie maken!![]()
Wel opmerkelijk eigenlijk dat Nuran, nu ruim een jaar later. Weer zo aan Aysen begint twijfelen!![]()
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Het enige wat je Marly kunt verwijten is dat ze toch eens beter moet gaan luisteren naar de dramacoaches en regisseurs, misschien dat ze dan eens wat beter gaat acteren.![]()
Absoluut! Ondanks dat ze toen ook al wel verwaand was!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Ik begon Nina, pas echt vervelend worden toen Maxime in de serie kwam!
Die haar, altijd gelijk gaf. En altijd tegen haar ouders aan het opzetten was!
En daar zijn de schrijvers inderdaad het meest schuldig aan!![]()
![]()
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.
Het enige wat je Marly kunt verwijten is dat ze toch eens beter moet gaan luisteren naar de dramacoaches en regisseurs, misschien dat ze dan eens wat beter gaat acteren.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begon Nina, pas echt vervelend worden toen Maxime in de serie kwam!
Die haar, altijd gelijk gaf. En altijd tegen haar ouders aan het opzetten was!
En daar zijn de schrijvers inderdaad het meest schuldig aan!![]()
![]()
Nou absoluut!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.![]()
![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:![]()
![]()
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
Wel opmerkelijk eigenlijk dat Nuran, nu ruim een jaar later. Weer zo aan Aysen begint twijfelen!![]()
![]()
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Komt ie terug dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.![]()
Dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.![]()
Ze zal er dit keer, wel niet mee weggaan komen.
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.![]()
Ja! Volgend seizoen.quote:
Tevens zal dan blijken dat, de echte John Alberts ook nog leeft! En terugkomt!![]()
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!![]()
Ze zal er dit keer, wel niet mee weggaan komen.
[..]
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!
Aysen draait compleet door. En wil heel Meerdijk uitmoorden.![]()
Maar dat John eigenlijk Arnie is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja! Volgend seizoen.
Tevens zal dan blijken dat, de echte John Alberts ook nog leeft! En terugkomt!![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.
Aysen draait compleet door. En wil heel Meerdijk uitmoorden.![]()
quote:![]()
Ook goed!![]()
![]()
Geniale foto, net of het twee nieuwslezers zijn of de nieuwe Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
Een heer met stijl![]()
Ik denk dat tijdens het Huwelijk van Rik en Nuran uitkomt dat Danny is vermoord door Aysen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh, in de preview van morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: