Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schramaquote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Koosnaam het volgende:
een stukje gezien van de aflevering.
Maar Mike gaat nu dus weer voor Sjors!?![]()
Volgens mij weet die gast ook niet echt wat hij wil. Of zit er weer meer achter?
quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mike ziet in dat Sanne Langelaar veel leuker is als Sjors dan Inge Schrama
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weetquote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien, haakt hij wel weer af ja. Als Inge terugkomt!
Ja, het zou kunnen ja!quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst al dat-ie er volgend seizoen tijdelijk uit gaat, dus wie weet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, het zou kunnen ja!![]()
' Mike is compleet in de war, omtrent de gedaanteverwisseling van Sjors'. En verlaat Meerdijk in verwarde toestand!
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)quote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richtingquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, is-ie homo dan? (ik volg de huidige reeks niet)
Dan zal dat sowieso gebeuren, ze moeten Lucas immers weer eens koppelen
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zettenquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lucas is helemaal hoteldebotel van hem, dus ik zie wel een move komen in die richting
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtjequote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het zal eens niet zo zijn. Is hij al openlijk homo of zit-ie weer eens in de kast? Anders wordt het wel een enorme herhaling van zetten
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mja, wie weet loopt hij dit keer een blauwtje
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acterenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.
nah, daar heeft hij toch nog een tijdje mee geflikflooid?quote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat liep hij bij Bilal toch ook zo ongeveer?
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De actrice van dienst kon tenminste overtuigend acteren
quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker, vooral de huilscènes speelde ze veel overtuigender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou hij iets krijgen met lucas, denk je?
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!quote:Op maandag 29 april 2013 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan stop ik direct weer met kijken , dit is veel te lekker ding om wat met Lucas te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan denk ik, dat je waarschijnlijk geluk hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch zou geen andere actrice haar beter kunnen spelenquote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ik vond haar in seizoen 8 veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |