Dat ook ja!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef timmmmm het volgende:
De Sanders worden nu gewoon keurig genoemd
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij hoopt dat de plisie straks zn zeepje laat vallen.
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Absoluut! Ondanks dat ze toen ook al wel verwaand was!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Frey het volgende:
En Marly begon nog wel zo goed als Nina. Meteen Isabella chanteren voor 10.000 euro, anders zou ze naar haar vader stappen. En ze vond het ook niet erg als Ludo daadwerkelijk iets met Isabella's "dood" te maken had en Yasmin had haar verdiende loon gekregen.
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In dit geval valt Marly niets te verwijten: het zijn de schrijvers die zo belachelijk met potentiële personages omgaan.
Het enige wat je Marly kunt verwijten is dat ze toch eens beter moet gaan luisteren naar de dramacoaches en regisseurs, misschien dat ze dan eens wat beter gaat acteren.
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Koosnaam het volgende:
Ik begon Nina, pas echt vervelend worden toen Maxime in de serie kwam!
Die haar, altijd gelijk gaf. En altijd tegen haar ouders aan het opzetten was!
En daar zijn de schrijvers inderdaad het meest schuldig aan!![]()
Nou absoluut!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Maxime vind ik sowieso een grote mislukking. Beste aan het personage was de bijbehorende tune in het begin van Ronald Schilperoort.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dramacoach Djuna Hachee gaat nu met haar aan de slag.
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
Wel opmerkelijk eigenlijk dat Nuran, nu ruim een jaar later. Weer zo aan Aysen begint twijfelen!
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.
Komt ie terug dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Verheug me echt op de verhaallijn met Pete Jenssens.
Dat ben ik met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het heel interessant. Was hoog tijd dat die verhaallijn voortgezet werd.
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Wordt toch hopelijk sowieso het einde van Aysen bij de politie.
Ja! Volgend seizoen.quote:
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!![]()
Ze zal er dit keer, wel niet mee weggaan komen.
[..]
Ik hoop, het einde van die hele Aysen in gtst!
Maar dat John eigenlijk Arnie is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja! Volgend seizoen.
Tevens zal dan blijken dat, de echte John Alberts ook nog leeft! En terugkomt!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voorspel een zomercliff met veel slachtoffers.
Aysen draait compleet door. En wil heel Meerdijk uitmoorden.
quote:
Geniale foto, net of het twee nieuwslezers zijn of de nieuwe Pauw en Witteman.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zocht eigenlijk iets heel anders, maar stuitte ineens op een leuke foto van vader en "zoon" Alberts:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |