quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor!
Maar ja, als de hele waarheid over de moord van Danny bekend wordt. Is de rol van Aysen, eigenlijk voor langere tijd,niet te handhaven in de serie!
En ik zie haar eigenlijk, de serie niet verlaten!Misschien dat er bij de zomercliff wel een aanslag wordt gepleegd op Aysen, vijanden genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop het ook, maar je weet maar nooit; straks blijkt de echte box goudgeel te zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik sluit me bij de anderen aan!
Die zwarte box, moeten ze doen!
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er bij de zomercliff wel een aanslag wordt gepleegd op Aysen, vijanden genoeg
Zou kunnen, maar dat is vrij "recent" nog gebeurd, dus lijkt me vrij onwaarschijnlijk (alhoewel, met deze schrijvers...).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?
Zomercliffs met huwelijken heb ik tot nu toe "goede" herinneringen aan.
Van mij mag Lucas, het wel doen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk van Rik en Nuran?
Zomercliffs met huwelijken heb ik tot nu toe "goede" herinneringen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
Of een zomercliff met verschillende wendingen/onthullingen.
Onder andere:
- Ludo die ontdekt dat Maxime Maarten Stokman had ingehuurd
- Sjors die ontdekt dat Mike verantwoordelijk was voor het ongeluk met de steiger
- Sjoerd die nog meer schulden opbouwt, waardoor de familie Bouwhuis wordt bedreigd/ontvoerd
- Aanslag op Aysen met meerdere slachtoffers en onbekende dader
Zou erg mooi zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
Of een zomercliff met verschillende wendingen/onthullingen.
Onder andere:
- Ludo die ontdekt dat Maxime Maarten Stokman had ingehuurd
- Sjors die ontdekt dat Mike verantwoordelijk was voor het ongeluk met de steiger
- Sjoerd die nog meer schulden opbouwt, waardoor de familie Bouwhuis wordt bedreigd/ontvoerd
- Aanslag op Aysen met meerdere slachtoffers en onbekende dader
Volgens mij 3 weken van tevorenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Frey het volgende:
Wanneer komt normaal ongeveer de eerste zomercliff info en de foto?
quote:
Was dat maar anders afgelopen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was volgens mij de allereerste persfoto bij een zomercliff
Toen werd ook al bekendgemaakt dat Lieke de nieuwe Charlie werd, dus spannend was het niet meer zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit was volgens mij de allereerste persfoto bij een zomercliff
Vooral het gevecht tussen Benjamin en Ray in Egypte, waarbij ze in het ravijn vielenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen werd ook al bekendgemaakt dat Lieke de nieuwe Charlie werd, dus spannend was het niet meer zo.![]()
Had toen meer verwacht van de zomercliff. Het vervolg was eigenlijk spannender.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vooral het gevecht tussen Benjamin en Ray in Egypte, waarbij ze in het ravijn vielen
Dat gezicht van Lucasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Deze was ook goed:
[ afbeelding ]
En nog vrij recent ook nog.![]()
![]()
Haha, Lucas inderdaad ja!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gezicht van Lucas![]()
En Ludo die Noud wegduwt![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
Deze was ook spannend:
[ afbeelding ]
Iedereen op de foto, terwijl ze niet weten dat er eigenlijk een pistool achter de camera zit.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
Deze was ook spannend:
[ afbeelding ]
Iedereen op de foto, terwijl ze niet weten dat er eigenlijk een pistool achter de camera zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |