Stel je voor dat ze de rol van Kim had gekregen waarvoor ze eerst auditie deed. En Angela dan daarna misschien als Hedwig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan was Hedwig er gerust geweest, alleen vertolkt door een andere actrice
Ik vraag me af voor welke rollen ze dan geauditeerd heeft bij ONM en Goudkust. Bij ONM denk ik aan de rol van Babette (gespeeld door Tamara Brinkman), maar bij Goudkust heb ik geen flauw idee
Dat zou wat zijn geweest zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze de rol van Kim had gekregen waarvoor ze eerst auditie deed. En Angela dan daarna misschien als Hedwig.
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:
Haha, bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Frey het volgende:
Die zwarte ziet er echt gaaf uit.![]()
De echte cover kan flink tegenvallen nu.
Haha. Ja, ik had het nogal druk met me studie...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?Da's lang geleden zeg!
Nee, maar seizoen 9 komt 20 augustus uit
Helaas ontbreken daar Frits en Hermanquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik had het nogal druk met me studie...
Oh, zijn we al zo ver?Ik moet sezoen 7 en 8 z.s.m. bestellen dan!
Maar Ludo Sanders is er!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas ontbreken daar Frits en Herman
Waar zijn de camera's in de kinderwagen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
Typisch overbezorgd. Echt niet.
Eerder paranio geschifte moeder.
Bij mij ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
Dat vernieuwde RTL XL blijft bij mij regelmatig vasthangen.
Elke keer als het goed werkt, komen ze weer met iets nieuws wat niet goed werkt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij ookDacht al dat ik de enige was die dat probleem had
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
En in al mijn "ijver" heb ik van beide coverontwerpen ook een 3D-versie gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Luxemburgersquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Elke keer als het goed werkt, komen ze weer met iets nieuws wat niet goed werkt.
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:14 schreef hplaserjet het volgende:
Rechercheur Menno Kuipers is wel goed. Jammer dat zijn komende relatie met Lucas waarschijnlijk in het voordeel van Aysen gaat werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |