Ik inmiddels ook wel jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef kissaa het volgende:
Ik word zo misselijk van NinaWat een klerewijf
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?
Het origineel en de photoshopversie erbij. Ik zal Sylvia wel even bijwerken, bedankt voor het opmerken.quote:
jaaa.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook wel ja
Ik zou het gewoon te geniaal vinden als Noud verliefd wordt op Wiet en ze een stelletje worden. Haha fuck Nina!Oh ik hoop het zo
Ik ga stiekem wel vanuit ook omdat Noud en Nina gezeur hebben om Nolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Weet niet of het al ergens stond? Anyways de spoilers van morgen tot de 17de!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 08-05-2013 00:55:10 ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef superniger het volgende:
Gaat Aisen eindelijk gestraft worden voor de dood van Danny
De zomerstop komt er aan, er is eindelijk een wending waar ik de schrijvers op toejuichquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef superniger het volgende:
Gaat Aisen eindelijk gestraft worden voor de dood van Danny
ik kijk al jaren niet meer. Het gaat alleen maar over relaties en shit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De zomerstop komt er aan, er is eindelijk een wending waar ik de schrijvers op toejuich
Niet dat ik nu weer begin met kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |