SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Shortie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Gigi Ravelli is weer vrijgezel
Gigi Ravelli is weer vrijgezel. De actrice, bekend van Goede Tijden, Slechte Tijden, en Rick Bischoff van Heemskerck zijn uit elkaar.
Dat heeft de 30-jarige Ravelli laten weten aan RTL Boulevard.
De actrice vertelt dat ze sinds drie weken weer single is. "We doen het even rustig aan. Ik ben ook weer terug in m'n eigen huisje. We zijn er allebei heel relaxed onder en spreken nog gewoon met elkaar af."
Overigens sluit Ravelli niet uit dat zij en Bischoff van Heemskerck ooit weer bij elkaar komen. "We moeten even zien hoe het loopt. Soms kan een breuk juist positief werken voor een relatie."
Dat wisten we al. Mike heeft het net uitgemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
Goed nieuws voor de fans van Gigi:
Gigi Ravelli is weer vrijgezel
[..]
Daarvoor wil ik best wel even terugkomen van mijn onbewoonde eilandje.quote:
Haha! Daar lijkt het wel op ja!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is er bij Sylvia een hap uit haar haar weg?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Mike heeft het net uitgemaakt.
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is er bij Sylvia een hap uit haar haar weg?
Mij valt verder ook niets opquote:Op zondag 5 mei 2013 13:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij ook de enige bewerking, of niet?
Opvallendquote:Dirk Zeelenberg weigerde Goede Tijden Slechte Tijden
Geplaatst op Sun 05 May 2013 om 12:55
Dirk Zeelenberg, bekend van zijn rol in Divorce, heeft de makers van Goede Tijden Slechte Tijden meerdere keren ‘nee’ verkocht. Dat vertelt de acteur in het AD. Het gaat Zeelenberg niet om de roem. “Beroemd zijn is voor mij nooit een doel geweest. Ik heb zelfs keuzes gemaakt die dat tegenhielden: ik ben twee keer gevraagd voor Goede Tijden Slechte Tijden, maar koos voor een ander project. Herkend worden, betekent niet automatisch waardering krijgen“, legt hij uit.
Waarschijnlijk weer een nieuwe liefde van Lucas.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OpvallendIk ben nu toch benieuwd voor welke rol(len) hij gevraagd is
Misschien was hij wel gepolst voor de rol van Bilalquote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een nieuwe liefde van Lucas.
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was hij wel gepolst voor de rol van Bilal
Hou maar rekening met het ergste, dan kan het altijd nog meevallenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.
Waarom niet gewoon weer een onafhankelijke rechercheur die verder niets met de hoofdpersonages te maken heeft?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hou maar rekening met het ergste, dan kan het altijd nog meevallen
Die is er laatst nog geweest, toen met het steigerongeluk van Jefquote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon weer een onafhankelijke rechercheur die verder niets met de hoofdpersonages te maken heeft?
Nou, die heeft veel indruk gemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is er laatst nog geweest, toen met het steigerongeluk van Jef
Dan het liefst twee tot drie verschillende rechercheurs. Ik vond dat goed werken in seizoen 3, met Vliegen, Van Heteren en Bronkhorstquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, die heeft veel indruk gemaakt.
Gewoon een goede acteur nemen als vaste rechercheur.
Ik word er nu al misselijk van hoe Lucas hem steeds benaderd. Wat een arrogante slijmbal.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat ze die kant op gaan met die rechercheur. Ik vrees het ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |