quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:36 schreef Frey het volgende:
Oeh, in de preview van morgenPreview van overmorgen FreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het verhaallijn Bing, Monica, Aysen wel weer zat
Nuran is idd de slechtste leugenaar van de hele serie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Bianca was weer goed gisteren! (net als Anton en Sjoerd). Hoewel ik Nuran ook goed vond.. Ik denk dat Aysen door haar wel door de mand gaat vallen betreft Danny
Misschien gebeurt dat ook pas over twee jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd dat Maarten Stokman even terugkeert, zodat de waarheid eens boven tafel komt.
Haha ja, ze was echt zo nerveusquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nuran is idd de slechtste leugenaar van de hele serie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:17 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb mij een tijd geleden verveeld met photoshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was toen nog geen vastpersonage, Mathilde en Hedwig wel.quote:
Vind ik ook, al is het shot superkort in de leader. Ik heb alleen Linda gephotoshoptquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat shot van Kim en Julian linksboven is echt briljant
Was dat niet via die gare verhaallijn over internetdaten? Met dat meisje dat een rol gewonnen had via internet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:06 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de vriendschap van Rik en Bing. Hoe zijn zij beste vrienden geworden?
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Was dat niet via die gare verhaallijn over internetdaten? Met dat meisje dat een rol gewonnen had via internet?
Nee Nina die maar zo een andere klant uit een café wegstuurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Wiet
Ja, het kan wel zijn dat ik op haar bruiloft iedereen overhoop heb geknald, maar dan mag ik toch wel met haar man praten
Hadden ze dat maar gedaan voordat Nina geboren werd of voordat Nina ging werpenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton
Tevens kunnen ze niet beter alle personages onvruchtbaar maken? altijd dat strijden om babies elke keer weer.
Ze hadden haar beter niet die stembanden kunnen laten aangroeien. Voordat Marly er kwam zei Nina maar sporadisch ietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan voordat Nina geboren werd of voordat Nina ging werpen
En wat ze nu zegt is niet veel, meestal komt ze niet verder dan 'ga weg' , ging ze zelf maar weg, sufkind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze hadden haar beter niet die stembanden kunnen laten aangroeien. Voordat Marly er kwam zei Nina maar sporadisch iets
Ze ging wel wat ver!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:14 schreef Murmeli het volgende:
Ik geloof dat ik bianca ook in haar gezicht had geslagen
Zegt de persoon die ooit rechercheur Bronkhorst neersloeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze ging wel wat ver!
Maar Anton had ook kunnen zeggen, dat ze haar mond/bek dicht moest houden!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Zegt de persoon die ooit rechercheur Bronkhorst neersloeg.
Ze draaide door. Hij sloeg te hard maar iets van een tik snap ik dus wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze ging wel wat ver!
Maar Anton had ook kunnen zeggen, dat ze haar mond/bek dicht moest houden!
Overigens Mike!
Was jij ook aan de drugs?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoop niet dat mijn moeder zo naar me zat te loeren als ik sliep. Irritant gedoe. Rot op zeg!
Nee. Maar wel gezeik thuis. Dus je kennie wetequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |