Jup, ik ook... Ik wilde daar ook wat mee maken maar die kon ik al helemaal niet online vinden :/quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
Denk wel dat het die foto gaat worden ja.
Al heb ik liever die andere met Julian, Dian, Arthur en Daniël er nog op.
Heb alleen die CD-ROM versie:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup, ik ook... Ik wilde daar ook wat mee maken maar die kon ik al helemaal niet online vinden :/
Dat zit er zo dik in kut Lucas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef Frey het volgende:
Als het maar niet de kant op gaat dat Lucas alsnog iets met Menno krijgt en daardoor het onderzoek nietig wordt verklaard ofzo.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar het is nu toch tijd voor de volgende. Helaas niet hetzelfde formaat (want kon geen high-res castfoto vinden van dit seizoen) en daardoor ook wat logo-issues onderin, maar you'll get my drift. De volgende box:
[ afbeelding ]
quote:Gigi Ravelli nieuw gezicht bij Campinglife
Gigi Ravelli gaat weer presenteren. De GTST-actrice is het nieuwe gezicht van Campinglife. Dat gaat ze samen met Sander Janson doen, die het afgelopen seizoen René Pluijm aan zijn zijde had. Die was weer de opvolger van Jessica Mendels, die zich op het moederschap heeft gestort. Nu kiest RTL dus weer voor een man/vrouw-presentatie.
De persdienst van RTL wil het nieuws overigens niet bevestigen. “We zijn bezig met het aankomende seizoen. Zodra er iets rond is dan komen we hiermee naar buiten.”
Maar een ingevoerde bron vertelt deze blog: “Ze wilden graag weer iemand in bikini die over zo’n camping huppelt. Uiteindelijk zijn ze bij Gigi uitgekomen.”
Gigi begon haar carrière als belspelmeisje, maar werd pas echt bekend als Lorena Gonzalez uit GTST. Ook heeft ze voor Net 5 het programma Daten in het Donker gepresenteerd, dat wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis werd gehaald. Bij RTL 5 was te zien in Wie Is de Reisleider?
Meh, geen zin meer een nieuwe versie te maken, laat Bridge maar met de nieuwe komen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, geen zin meer een nieuwe versie te maken, laat Bridge PeterKelder maar met de nieuwe komen.
Dat vind ik ook een mooiere castfoto. Vooral het detail dat Ingeborg en Wim elkaars pinken "vasthouden" vind ik erg leukquote:
En Guusje met de mooiste lach.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooiere castfoto. Vooral het detail dat Ingeborg en Wim elkaars pinken "vasthouden" vind ik erg leuk
Held!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen twee versies gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:
Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeldquote:De tweede, easy. Al is het maar om Arthur, Julian, Dian en Daniël![]()
![]()
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank
[..]
Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeld
Misschien dat er wel twee versies van de box uitkomen; een met de pallet-foto, en de ander met de engel-fotoquote:
Box 1 met de pallet foto en Box 2 met de engel foto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat er wel twee versies van de box uitkomen; een met de pallet-foto, en de ander met de engel-foto
En dan heb je als consument de keuze om óf de pallet-foto, óf de engel-foto als kartonnen omhulsel te krijgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Box 1 met de pallet foto en Box 2 met de engel foto.![]()
Dat zou wel perfect passen.
Dat is precies waar ik aan zat te denken. En wat te denken van het feit dat de foutieve seizoen 5-foto gebruikt werd die eveneens als castfoto in het boek stond?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb echt het vermoeden dat het ook deze zal gaan worden, temeer ze de castfoto's uit het jubileumboek "aanhouden"; de foto van seizoen 6 was bijvoorbeeld zowel in het boek als op de cover gespiegeld
Die heb ik dus ook gebruikt voor de coverquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:48 schreef Frey het volgende:
Even dat boek erbij gepakt, maar daar staat inderdaad een prachtige versie van de seizoen 9 castfoto in.![]()
![]()
![]()
Hopelijk nemen ze die ook.
Die foto ook met Roos, Peer en Mathilde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook gebruikt voor de cover
En inderdaad, een prachtige foto![]()
![]()
Och, dan was Hedwig er gerust geweest, alleen vertolkt door een andere actricequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Die foto ook met Roos, Peer en Mathilde.![]()
En Georgina Verbaan afgewezen bij ONM en Goudkust.![]()
Ben ik wel blij mee, anders hadden we geen Hedwig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |