SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsGeen referral hier.![]()
Iedereen portemonnee? Iedereen dubbelfris!
En als je toch 'party macht', met een retro watch in de disco zijn we natuurlijk ook hip.
Ga ik ook maar eens naar kijken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie door de bomen het bos niet meer qua oordopjes,
Heb een setje redelijke in-ears nodig voor tijdens het grasmaaien, welke raden jullie mij aan?
Budget: 10/15 euro (hier voor moet je wel iets high ends kunnen kopen in china)![]()
een beetje teruglezen in dit topic en je hebt je antwoorden..quote:Op zondag 28 april 2013 12:45 schreef 0wen het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer qua oordopjes,
Heb een setje redelijke in-ears nodig voor tijdens het grasmaaien, welke raden jullie mij aan?
Budget: 10/15 euro (hier voor moet je wel iets high ends kunnen kopen in china)
Awei ES800m zijn qua echte budget de beste allround dopjes.. (5-10 euro..)
10-15 euro kom je gauw bij Brainwavz Alpha's of Pro alphas terecht
misschien dat andere nog aanvullingen kunnen geven hierop?![]()
Thanks voor de tips!quote:Op zondag 28 april 2013 12:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
een beetje teruglezen in dit topic en je hebt je antwoorden..
Awei ES800m zijn qua echte budget de beste allround dopjes.. (5-10 euro..)
10-15 euro kom je gauw bij Brainwavz Alpha's of Pro alphas terecht
misschien dat andere nog aanvullingen kunnen geven hierop?
Die brainwavz lijkt me wel wat, daarmee bedoel je deze toch?
http://www.mp4nation.net/(...)-alpha-iem-earphones
''doorzoekt de hele OP voor een korting code''
![]()
Dat zijn inderdaad die, MP4nation heeft ze zo nu en dan voor een hele leuke prijs beschikbaar..quote:Op zondag 28 april 2013 13:05 schreef 0wen het volgende:
[..]
Thanks voor de tips!
Die brainwavz lijkt me wel wat, daarmee bedoel je deze toch?
http://www.mp4nation.net/(...)-alpha-iem-earphones
''doorzoekt de hele OP voor een korting code''
momenteel zijn er geen actie coupons beschikbaar meen ik![]()
Ik heb in de OP één van 5% off gevonden,
¤13,92 kosten mij die dopjes, besteld en betaald!
Hopelijk is dit een goede koop, en raken ze niet kwijt tijdens de shipping![]()
Een extra setje awei ES800M bij Price Angels besteld, met code PAEN2013 kost het ¤5.35 dus een prima prijs![]()
Vorige keer ook een snelle verzending.![]()
Ik ben nog wel van het kleingeld, voor die spaarzame mometen dat je toch echt even kleingeld nodig hebt.![]()
Me to, betaal bijna altijd contant bij bijv. de AH. Behalve als ik te weinig heb dan word er gepint (mits ik dat ding mee heb)quote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
Ik ben nog wel van het kleingeld, voor die spaarzame mometen dat je toch echt even kleingeld nodig hebt.![]()
Ik dus juist niet.. Heb alleen kleingeld bij mij omdat dat moet voor mijn werk, verder pin ik vrijwel alles.quote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Me to, betaal bijna altijd contant bij bijv. de AH. Behalve als ik te weinig heb dan word er gepint (mits ik dat ding mee heb)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik pin ook bijna nooit aangezien ik de AH/snack uitgaven altijd wel red met mijn zakgeld van 20 euro per maand, er word alleen gepint/overgeschreven wanneer het grote bedragen betreft aangezien ik dat nooit contant heb.quote:Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dus juist niet.. Heb alleen kleingeld bij mij omdat dat moet voor mijn werk, verder pin ik vrijwel alles.![]()
Nouja, met actie coupon bedoelde ik niet die 5%..quote:Op zondag 28 april 2013 13:13 schreef 0wen het volgende:
Ik heb in de OP één van 5% off gevonden,
¤13,92 kosten mij die dopjes, besteld en betaald!
Hopelijk is dit een goede koop, en raken ze niet kwijt tijdens de shipping
Mp4 nation heeft de oordopjes nu wel duur vind ik, gewoon weg omdat ze populairder zijn geworden en ze natuurlijk meer winst zien.. die 5% eraf is nog steeds 'duur' als je weet dat de alphas ook wel voor 7$ zijn verkocht.. en nam je er 3 af dan had je ze zelfs voor +-5$ stuk ofzo..
De enige acties die je nu ziet is dat die alphas soms op amazon via mp4nation in de 'aanbieding' komen voor 12,50$ ofzo..![]()
http://www.aliexpress.com(...)e-and/615581636.html
Lijkt me toch maar een s'johny portemonnee, dus neen bedankt.
![]()
![]()
s'johny?quote:Op zondag 28 april 2013 16:23 schreef jonasr het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)e-and/615581636.html
Lijkt me toch maar een s'johny portemonnee, dus neen bedankt.
.
Geen referral hier.![]()
S'JOHNY JA!!!
http://www.priceangels.co(...)z-Watch-s353230.html
[ Bericht 92% gewijzigd door bobbernaut op 28-04-2013 18:22:09 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hahaquote:Op zondag 28 april 2013 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
S'JOHNY JA!!!
http://www.priceangels.co(...)z-Watch-s353230.html.
JA S'johny.
En dan een petje op van 1 of ander nep merk en stoer loopje !![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 18:33 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha.
JA S'johny.
En dan een petje op van 1 of ander nep merk en stoer loopje !Geen referral hier.![]()
De banken zijn dol op mensen die geen cash gebruiken, kunnen ze financiële foefjes uitvoeren met een "bankencrisis" als gevolg. We moeten weer massaal aan de cash, weg met de pinpas en de spaarrekening.quote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Skiet het volgende:
Oh, ik heb ook een spaarpot staan hier, met inmiddels ook al weer bijna 300,- erin. Allemaal door fooien van mijn taxiwerk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De banken zijn dol op mensen die geen cash gebruiken, kunnen ze financiële foefjes uitvoeren met een "bankencrisis" als gevolg. We moeten weer massaal aan de cash, weg met de pinpas en de spaarrekening.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
JONGONS STOP EENS MET OFFTOPIC GAAN!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Iemand ervaringen met goedkope Mp3/ mp5 spelers?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ziet er erg netjes uit, wat kost dat ding omgerekend?quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef shiznuts het volgende:
X30SE? Second Edition van de voorganger, de X30.
Heb 'em zelf in bestelling staan ( teclast.tmall.com ).
[ afbeelding ]
De echt goedkope shizzle is 9/10 keer regelrechte meuk.![]()
Net geen 40 USD (~ 30 EUR dus).
Alternatief? Eventueel kun je kijken naar een SanDisk Fuze / Clip+ / Clip Zip ( www.rockbox.org compatible).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kan geen 'review' vinden van Swiss Post vs in dit geval Singepore Post icm een Jiayu telefoon. Kan ik het beste gewoon voor Singepore Post kiezen?
Daarnaast doen McBub en Antelife niet voor elkaar onder denk ik? Kan bij beide sites de voorraad helaas niet vinden (of is dat sowieso een wassen neus?)
http://www.mcbub.com/item(...)3G-GPS-Black-154433/
http://www.antelife.com/j(...)art-phone-black.html![]()
Shiz, even kort en daarna ga ik het zelf wel uitzoeken. Ik zie nu van dat ding 4gb, uitbreidbaar via micro sd, fm radio?quote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Alternatief? Eventueel kun je kijken naar een SanDisk Fuze / Clip+ / Clip Zip ( www.rockbox.org compatible).
Ik heb nu een ipod maar word echt schijtziek van dat itunes en al die meuk.
![]()
Jup. FM Radio én uitbreidbaar met microSD (zoals veel electronica waarschijnlijk tot 32GB).
De X30(SE) heeft in ieder geval een chipset die wel wat kan.
In die dingen van 5 á 10 USD ofzo, zit echt bagger hardware.
Daarom klinken die erg cheapo dingen altijd verrot.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jup, en kan hij wel in het Engelsquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Jup. FM Radio én uitbreidbaar met microSD (zoals veel electronica waarschijnlijk tot 32GB).
De X30(SE) heeft in ieder geval een chipset die wel wat kan.
In die dingen van 5 á 10 USD ofzo, zit echt bagger hardware.
Daarom klinken die erg cheapo dingen altijd verrot.?
Ik heb hier gekeken en dan komt hij met shipping op iets van 30 dollar uit met fee's of mis ik iets?
http://www.mistertao.com/(...)cn_keyword=&type=all
(eerste keer dat ik via mister tao kijk)![]()
Als je wilt weten hoe MisterTao werkt kun je ff in de OP kijken.
Verder sturen ze geen dingen met accu via de goedkoopste methode: China Post; dus dat moet met Singapore Post. Verder heb ik nog veel credit staan omdat ik m'n PiPO M8 Pro tablet cancelde en bij Banggood bestelde (hopelijk binnen een week binnen), dus ik haal 'em direct bij de source: de officiële Teclast webshop. Net als dat ik de Yoobao YB628 bij de official store weg heb gehaald. Ik mag graag tussenstapjes waar iets mis kan gaan vermijden en direct zaken doen met de leute themselves.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb in de OP gekeken, klote dat paypal eruit is want heb precies een paar weken terug mijn creditcard stop gezet omdat ik hem niet meer gebruik. Dan maar weer via 3v werken maar ja... nouja we zien wel. Ik heb je even een DM gestuurd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Als je wilt weten hoe MisterTao werkt kun je ff in de OP kijken.
Verder sturen ze geen dingen met accu via de goedkoopste methode: China Post; dus dat moet met Singapore Post. Verder heb ik nog veel credit staan omdat ik m'n PiPO M8 Pro tablet cancelde en bij Banggood bestelde (hopelijk binnen een week binnen), dus ik haal 'em direct bij de source: de officiële Teclast webshop. Net als dat ik de Yoobao YB628 bij de official store weg heb gehaald. Ik mag graag tussenstapjes waar iets mis kan gaan vermijden en direct zaken doen met de leute themselves.![]()
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef bierjoost het volgende:
Ik kan geen 'review' vinden van Swiss Post vs in dit geval Singepore Post icm een Jiayu telefoon. Kan ik het beste gewoon voor Singepore Post kiezen?
Daarnaast doen McBub en Antelife niet voor elkaar onder denk ik? Kan bij beide sites de voorraad helaas niet vinden (of is dat sowieso een wassen neus?)
http://www.mcbub.com/item(...)3G-GPS-Black-154433/
http://www.antelife.com/j(...)art-phone-black.html
Sorry Shiz...![]()
Sowieso is het maar de vraag of die shop ook echt jouw wijze van verzenden doetquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.
Sorry Shiz....
![]()
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.quote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Shiz, even kort en daarna ga ik het zelf wel uitzoeken. Ik zie nu van dat ding 4gb, uitbreidbaar via micro sd, fm radio?
Shiz heeft namelijk een psychologische shop aandoening waar de psychiatrie nog geen naam voor heeft maar de symptomen zijn wel erg duidelijk![]()
De zip is gewoon goedkoop, werkt prima + garantie... al dat geklooi met exotische mp3spelers![]()
![]()
Sandisk zip/clip, sandisk heeft mij nogal teleur gesteld na de laatste keer, bagger zooiquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.
Shiz heeft namelijk een psychologische shop aandoening waar de psychiatrie nog geen naam voor heeft maar de symptomen zijn wel erg duidelijk![]()
De zip is gewoon goedkoop en werkt prima met garantie... al dat geklooi met exotische mp3spelers. Hele slechte klantenservice ook, sansa clip heette dat ding toen met een touch screen wat echt niet werkte. De allerkleinste heb ik ook gehad maar die had 3 regels wat ik toch net te weinig vond om makkelijk door dingen heen te scrollen.
![]()
Singápore inderdaad. Is niks mis mee. Zo'n beetje standaard levertijd van rond de 11 dagen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.
Sorry Shiz...
Terwijl bij China en Hong Kong Post dat vaak minder betrouwbaar is in te schatten. Daar kan het soms wel een paar weken duren.
Swiss Post en Deutsche Post heb ik ook wel eens gehad vanuit China. Alleen bij die Swiss Post werd toen moeilijk gedaan omdat ze er een rekening bij wilde hebben en ik er toen belasting over moest dokken. Maar dat heb je overal wel eens. Qua service maakt het verder niet echt een reet uit. Alleen doet China Post nogal moeilijk qua spul met accu's erin. Wordt dan vaak teruggestuurd naar de afzender e.d. Terwijl Singapore Post dat probleem niet heeft.Exotische auto's, tablets, smartphones, cams, r/c spul, enz etc, waarom geen mp4-spelert?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.
De zip is gewoon goedkoop, werkt prima + garantie... al dat geklooi met exotische mp3spelers
Ies gewoon mooi. Ik heb verder helemaal geen shop aandoening... pff.
Heb trouwens gewoon een Fuze (old model), Clip+ en Clip Zip ook hoor.
Dan ben je ook een flapdrol geweest want iedereen wist dat de touchscreen/touchknop exemplaren flops warenquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sandisk zip/clip, sandisk heeft mij nogal teleur gesteld na de laatste keer, bagger zooi. Hele slechte klantenservice ook, sansa clip heette dat ding toen met een touch screen wat echt niet werkte. De allerkleinste heb ik ook gehad maar die had 3 regels wat ik toch net te weinig vond om makkelijk door dingen heen te scrollen.
De clip heeft inderdaad maar 3 regels en dat is ook bagger. De zip heeft een groter kleurenscherm en met rockbox 12 regels voor makkelijke navigatie.
Ik heb de fuze, clip en zip, daarom kan ik de zip echt aanraden als fantastisch apparaatje.![]()
De fuze was fantastisch, helaas is die in Vietnam verongelukt maar wat was dat ding heerlijk, de clip ook prima en toen maar voor de fuze+ gegaan want goede ervaringen..., ik was één van de eerste die dat ding had gekocht dus tja. Daarna heb ik ook overal reviews neergekalkt zodat niemand er meer één kocht. Maar ik zal je reactie in mijn achterhoofd houden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan ben je ook een flapdrol geweest want iedereen wist dat de touchscreen/touchknop exemplaren flops warenDe clip heeft inderdaad maar 3 regels en dat is ook bagger. De zip heeft een groter kleurenscherm en met rockbox 12 regels voor makkelijke navigatie.
Ik heb de fuze, clip en zip, daarom kan ik de zip echt aanraden als fantastisch apparaatje.![]()
quote:De zip is gewoon een china-killer, dezelfde reden waarom je ook geen pc's en geheugen haalt uit dat landquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Singápore i
Exotische auto's, tablets, smartphones, cams, r/c spul, enz etc, waarom geen mp4-spelert?
Ies gewoon mooi. Ik heb verder helemaal geen shop aandoening... pff.
Heb trouwens gewoon een Fuze (old model), Clip+ en Clip Zip ook hoor.
Maar eh, exotische auto's??? Vertel eens meer![]()
![]()
Onder exotisch versta ik auto's die niet in mijn garagepark staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Geen Chinese hoor. [ afbeelding ] Een Tesla Roadster of de LaFerrari zijn ook exotisch en interessant gewoon.![]()
Exotische auto's uit China, laat maar zitten![]()
![]()
![]()
Is dat de Landwind? Dat was toch zo'n sjienees beruch waggie die geblacklist werd?
Die hierboven is de Brilliancequote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Is dat de Landwind? Dat was toch zo'n sjienees beruch waggie die geblacklist werd?![]()
Wel grappig...de eerste test op de foto hierboven had 0 sterren, 80 dagen later kwamen ze met een nieuwe versie van de auto en die kreeg 3 sterren![]()
![]()
Met dank aan Shiz komt deze ook mijn kant opquote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef shiznuts het volgende:
X30SE? Second Edition van de voorganger, de X30.
Heb 'em zelf in bestelling staan ( teclast.tmall.com ).
[ afbeelding ]
De echt goedkope shizzle is 9/10 keer regelrechte meuk.![]()
![]()
Download Spotify en je bent van alle iTunes zeik afquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Shiz, even kort en daarna ga ik het zelf wel uitzoeken. Ik zie nu van dat ding 4gb, uitbreidbaar via micro sd, fm radio?
![]()
![]()
spotify heb ik nu even op proef :pquote:Op maandag 29 april 2013 09:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Download Spotify en je bent van alle iTunes zeik af![]()
Bic is weer lekker snel zeg, +-10 uur geleden een nieuwe controller besteld, nu al dispatched met foto en al!
zouden meer shops moeten hebben![]()
![]()
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Downstar het volgende:
Bic is weer lekker snel zeg, +-10 uur geleden een nieuwe controller besteld, nu al dispatched met foto en al!
zouden meer shops moeten hebben![]()
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.![]()
Wat ik bij bedrijfsfilmpjes van andere chinese shops heb gezien, scannen ze gewoon de barcode op pakketje, systeem pakt juiste order erbij, Er hangt dat zijn cameraatje, klik fototje.. foto word automatisch in order geladen en klaarquote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.![]()
Ik wel meermaals ook. (mijn order van gister die vandaag verzonden is werkt ook niet).quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Downstar het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?![]()
Kan best zijn dat de foto's een dag of 2/3 later wel prima werken. Systeem werkt net zoals de servers daar wel eens op halve kracht
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
M'n gratis fluitje van Banggood ontvangen. Was de 16e verzonden.Per ongeluk "Amsterdam, Limburg" ingevoerd, maar toch ontvangen dus
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dan zal ik hem vandaag ook nog wel ontvangen danquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
M'n gratis fluitje van Banggood ontvangen. Was de 16e verzonden.![]()
![]()
Ik wil ook mijn fluitjes krijgen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
en nu mag je hem gaan besteden vanaf een bedrag van 100$ zeker hahaquote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef King-Ernie het volgende:
Haha ik heb even om die2$ dollar coupon gevraagd bij BuySKU, en ik heb hem ook nog eens gekregen!![]()
![]()
BIC heeft een deel van mijn order heel snel verzonden, laat dat nou net 3 kabeltjes zijn die ik mee heb besteld omdat ik toch al bestelde. Het spul waarvoor ik eigenlijk besteld heb staat dus nog mooi op processing![]()
![]()
TIP:
Mensen die nog van plan zijn om hun pakketje terug te sturen naar china, op samenkopen forum is momenteel iemand die oude postzegels verkoopt, die nog normaal bruikbaar zijn!
Zo kun je dus je pakketje naar china sturen voor de helft van het geld ofzo ( +-9 euro ipv 18 euro)
of gaan voor de variant met track and trace..
Hij verkoopt ook gewoon normale postzegels voor binnenland/europa
http://samenkopen.net/action/525716![]()
goed lezen bobje..quote:Op maandag 29 april 2013 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
http://samenkopen.net/topic/70474/907060
Er zijn weer gratis Banggood producten!en wat heb je ook aan een 'aanvoerdersband' en een waszakquote:Those two products above are free but the minimum order should be US$20, so you may take a look at other products you need on www.banggood.com.![]()
ze zullen nu waarschijnlijk alleen nog maar producten gaan weggeven bij orders..![]()
Huh dat onderste zag ik nergens staanquote:Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
goed lezen bobje..
[..]
en wat heb je ook aan een 'aanvoerdersband' en een waszak![]()
ze zullen nu waarschijnlijk alleen nog maar producten gaan weggeven bij orders..
Tja, door mensen die 100 producten bestellen gaan zulke acties dus weg..
Klopt...quote:Op maandag 29 april 2013 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Huh dat onderste zag ik nergens staan
Tja, door mensen die 100 producten bestellen gaan zulke acties dus weg..![]()
![]()
Tip: De clip zip is (refurbished) voor minder dan 24 euro te krijgen op ebay.quote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Alternatief? Eventueel kun je kijken naar een SanDisk Fuze / Clip+ / Clip Zip ( www.rockbox.org compatible).![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Tip: De clip zip is (refurbished) voor minder dan 24 euro te krijgen op ebay.dat is nog serieus een overweging waard (al is het jammer dattie maar 4GB zijn
)
![]()
Je kunt er gewoon een micro sd kaartje in stoppen. Dus dat mag niet echt een reden zijn om er geen te kopenquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]dat is nog serieus een overweging waard (al is het jammer dattie maar 4GB zijn
)
![]()
![]()
ik heb geen idee hoe die sansa clips omgaan met SD geheugen en de playlists, als het een aparte entry wordt en je dus 2 gescheiden muziekbronnen hebt moet de speler zelf zoveel mogelijk geheugen hebben...quote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon een micro sd kaartje in stoppen. Dus dat mag niet echt een reden zijn om er geen te kopen![]()
Ik ook de muismat, fluitje en screenprotector..quote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef davedavy het volgende:
Heb de muismat, 2 fluitjes, screenprotecter en led lampje binnen.
Die muismat is nog een best groot en zwaar ding![]()
![]()
Ik de muismat, 2 fluitjes en creditcard vergroot ding.quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ook de muismat, fluitje en screenprotector..
Die muismat is nog een best groot en zwaar ding
Muismat lijkt me misschien nog best fijn maar hij stonk zo erg dat ik hem na een inspectie van 10 seconden in de kast heb geflikkerd, eerst afkoelen dat ding.
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?![]()
Het wordt 1 database. Ik heb zelf een Clip Zip met Rockbox geïnstalleerd.quote:Op maandag 29 april 2013 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe die sansa clips omgaan met SD geheugen en de playlists, als het een aparte entry wordt en je dus 2 gescheiden muziekbronnen hebt moet de speler zelf zoveel mogelijk geheugen hebben...![]()
Ik laat ze dan vaak luchten op het balkon, met een frisse wind enzo, maar die geur blijf je wel een beetje houdenquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Muismat lijkt me misschien nog best fijn maar hij stonk zo erg dat ik hem na een inspectie van 10 seconden in de kast heb geflikkerd, eerst afkoelen dat ding.
Goedzo! Ik moest er ook even om doorzeuren, maar zo makkelijk komen ze er niet van af.quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef King-Ernie het volgende:
Haha ik heb even om die2$ dollar coupon gevraagd bij BuySKU, en ik heb hem ook nog eens gekregen!
En nee Downstar, die coupon geldt sowieso, ze hebben zelfs speciaal 1 aangemaakt (nickname coupon).![]()
Ik vond hem ook verschrikkelijk stinken dus meteen terug in het zakje, rook niet echt gezondquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik de muismat, 2 fluitjes en creditcard vergroot ding.
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?![]()
![]()
Goh,een stinkende muismatquote:Op maandag 29 april 2013 17:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik vond hem ook verschrikkelijk stinken dus meteen terug in het zakje, rook niet echt gezond![]()
![]()
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."quote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?
Dat spul ruft echt altijd.![]()
DHL Express is ook geelquote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."
![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweestquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?!
maar inderdaad ding meurt wel zeg!![]()
Haha geen lijm snuiven, maar chinese pakketjes snuiven, hmmm. Ik word al licht in mijn hoofd. Wil je ook een shot?quote:Op maandag 29 april 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweest!
maar inderdaad ding meurt wel zeg!
Misschien dat ik daarom zo duizelig ben... Ligt een lading van die pakketjes in mijn slaapkamer lol
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Psst, LED pig kopen?quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef davedavy het volgende:
We kunnen gewoon een legale drugshandel beginnen
Als je postnl vraagt om de chinese trackingnummer om te zetten in een 3S code maak je dan slapende honden wakker?![]()
Nee, als je pakketje gepakt wordt door douane dan ben je sowiso de pineutquote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef tikkietakka het volgende:
Als je postnl vraagt om de chinese trackingnummer om te zetten in een 3S code maak je dan slapende honden wakker?
En het maakt je pakketje dus ook niet extra 'opvallend' oid
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Liever nietquote:Op maandag 29 april 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweest!
maar inderdaad ding meurt wel zeg!![]()
Wil niet weten door wat voor chemische stoffen dat ding heeft gebadderd.![]()
Doen ze dat ook met RQ nummers?quote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, als je pakketje gepakt wordt door douane dan ben je sowiso de pineut
En het maakt je pakketje dus ook niet extra 'opvallend' oid![]()
RA, RB, RQ, RX, RF etc, maakt allemaal niet uit, is allemaal registered shipping.
Zodra iets dat registered shipping is bij hun in het systeem zit, kunnen ze er een 3S-code aan koppelen.
Lijkt me geen probleem dus (mits dus reeds aangekomen in NL en vrijgegeven voor processing).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kreeg vanmiddag een telefoontje van TNT: "Hallo met Rob van TNT pakket, ik sta beneden voor je deur maar er is volgens mij niemand thuis. En je buren ook niet, ben je vanmiddag thuis? Want dan kan ik hem dan afgeven anders doe ik een briefje in je bus."
Nja, ben niet thuis vandaag.. dus briefjemaar wel lekkere service...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
@PostNL moet je toch volgen wil je een DM sturen?
zin klinkt raar.
PostNL moet jou toch volgen op twitter, en dan pas kan je toch een DM sturen?
[ Bericht 57% gewijzigd door bobbernaut op 29-04-2013 20:58:53 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg vanmiddag een telefoontje van TNT: "Hallo met Rob van TNT pakket, ik sta beneden voor je deur maar er is volgens mij niemand thuis. En je buren ook niet, ben je vanmiddag thuis? Want dan kan ik hem dan afgeven anders doe ik een briefje in je bus."
Ik heb trouwens de muismat en een rape-whistle van banggood binnen![]()
![]()
Moet je vaak opgeven bij de Bestellingen he..quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?
Ik heb trouwens de muismat en een rape-whistle van banggood binnenStaat dus onder m'n adres.
Ja,quote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
@PostNL moet je toch volgen wil je een DM sturen?
zin klinkt raar.
PostNL moet jou toch volgen op twitter, en dan pas kan je toch een DM sturen?
Maar je kan ze ook gewoon een @PostNL sturen.. reageren ze ook op
Ik heb de bezorger laten zien waar de sleutel van de berging ligt in de tuin, wel zo handigquote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef tokko1 het volgende:
![]()
![]()
Wat vond je van de gratis parfum die je bij de muismat kreeg?quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?
Ik heb trouwens de muismat en een rape-whistle van banggood binnen![]()
Niks gemerkt?quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vond je van de gratis parfum die je bij de muismat kreeg?![]()
Ding stonk bij mij, en ook meerdere mensen hier, uren in de wind, soort chemische luchtje ofzo. Ik heb hem gelijk de kast ingeflikkerdquote:![]()
![]()
BARMAN DOE ME NOG EEN PAAR
ZET MAAR OP MN NAAM
RAFAEL VAN DER VAAAAARTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
IK BEN HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL NAAR DE KLOOOTEEEEOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Seg bobbie. Does normaal in dit topic.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben alleen jaquote:
Hoi Shiz, zo te zien ben jij wakker
![]()
Tenminste 1 iemand die mijn aanwezigheid nog een soort van kan waarderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
IK BEN CHATMANquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben een bot.
[ afbeelding ]
Natuurlijk ben ik online.
RAZENDSNEL MET MSN
DUS NIEMAND DIE ME NIET KENT
TUTUTUTUT
Hoe is jullie knach en wie is er al in coma!?
So zo... je eerste biertje op vanaaf?quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK BEN CHATMAN
RAZENDSNEL MET MSN
DUS NIEMAND DIE ME NIET KENT
TUTUTUTUT
Hoe is jullie knach en wie is er al in coma!?
"Ik lach me een kriek"The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nein mann, ik lig in mn bed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
So zo... je eerste biertje op vanaaf?
"Ik lach me een kriek"
Wisten jullie dat er een speciaal teken is van ! en ? samen?
Als je je verveelt hè... speel dan WikiRandom. Da's tenminste nodig enigszins nuttig.
Eerste random hit is al zeer interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Absinthe_Drinkers
• http://en.wikipedia.org/wiki/Special:RandomThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tl;drquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Als je je verveelt hè... speel dan WikiRandom. Da's tenminste nodig enigszins nuttig.
Eerste random hit is al zeer interessant: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Absinthe_Drinkers
• http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Nee oke ik stop wel
Gaat iemand nog iets van china shit verkopen vandaag?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Verkopen niet.
Inkopen altijd.
Enne bobbert. 's Avonds een man, 's Ochtends een man hè.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tl;dr
Nee oke ik stop wel
Gaat iemand nog iets van china shit verkopen vandaag?quote:1 x
Hot V For Vendetta Anonymous Movie Guy Fawkes Vendetta Mask Halloween
Cosplay (Vendetta Mask)
$1.32
1 x
US to EU AC Power Plug Travel Converter Adapter (US to EU Adapter)
$0.75
1 x
USB 150M WiFi Wireless Lan Network Card Adapter Antenna (150M USB Wireless
Adapter 09)
$6.16
1 x
USB 2.0 Mic/Speaker 7.1 CH Audio Sound Card Adapter (7.1 CH Sound Card)
$1.89
1 x
LCD Digital Alcohol Breath Analyzer Tester Breathalyzer 01 (Breathalyzer 01)
$3.54
1 x
New 3.5mm M/F 1M Stereo Headphone Audio Extension Cord Cable with Volume
Control (1M Stereo Audio Cord Volume Control)
$0.98
1 x
3.5MM Extension Earphone Headphone Audio Splitter Cable Adapter Male to 2
Female (1X2 Audio Splitter Cable 01)
$1.08
1 x
USB 2.0 Cell Phone SIM Card TF Micro SD Reader GSM CDMA (SIM Card Reader 04)
$2.18![]()
Velbon QRA-3 (camera quick release system).
Twee van besteld. Altijd handig!
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=17395083572The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog best prijzig 12.40 per stuk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:07 schreef shiznuts het volgende:
Velbon QRA-3 (camera quick release system).
Twee van besteld. Altijd handig!
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=17395083572![]()
quote:Haha, zou je denken hè. Nee, is juist goedkoop.
Helaas zijn er geen goedkopere kleine no-bullshit QR-systemen.
Je hebt op eBay wel grote logge plastic kudtdingen die wel goedkoper zijn, maar ja, liever niet.
En de Sima quickrelease is ong. even duur. Dan liever de Velbon.
Hey, ze hebben een webcam upgrade met cinema-effect.![]()
Iemand enig idee hoe lang het "To import exchange" duurt, hij geeft dit aan bij 17-track. PostNL heeft al een 3Scode gemaakt maar die werkt nog niet
EDIT: Ha PostNL heeft hem zojuist ontvangen! Spannend:D:D:D![]()
RT!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:42 schreef nodig het volgende:
Ik verwacht de aankomende week nog heel wat post![]()
Ik heb nog helemaal niks binnen gekregen
Heb je gister stiekem niet wat binnengekregen maar niet gemerkt doordat je dronken wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb nog helemaal niks binnen gekregen?
![]()
Ik was echt niet dronkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je gister stiekem niet wat binnengekregen maar niet gemerkt doordat je dronken was?
Ik lag gewoon heel nuchter in mn bedOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Leg dat maar eens uit aan shiz.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik was echt niet dronken
Ik lag gewoon heel nuchter in mn bed![]()
Bobke heeft gewoon een biertje gehad gister avond, voelt zich groots, wat op zon leeftijd ook wel normaal is, en wil het met ons delen.. prima toch![]()
?
![]()
Dat zal t m zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:42 schreef Downstar het volgende:
Bobke heeft gewoon een biertje gehad gister avond, voelt zich groots, wat op zon leeftijd ook wel normaal is, en wil het met ons delen.. prima toch![]()
?
Maar dat hoor je niet te doen met een kinderachtig lied van the opposites :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:42 schreef Downstar het volgende:
?
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat hoor je niet te doen met een kinderachtig lied van the opposites :p
Partysquad
we kennen bobje toch niet andersquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat hoor je niet te doen met een kinderachtig lied van the opposites :p?
![]()
Die liedjes zijn zo pijnlijk voor je orenquote:De tekst vooral. Helemaaaaaal naar de klote zingen al die 12 jarigen met hun biertje in hun hand die ze eigenlijk veels te bitter vinden
![]()
En dan praat ik nog niet over ''sukkel in de liefde''
''Hangen voor die fame''![]()
Als je de tekst veranderd is sukkel voor de liefde best goed te vreten.![]()
Gister was ik rustig aan het skateboarden (jwz)quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Die liedjes zijn zo pijnlijk voor je orenDe tekst vooral. Helemaaaaaal naar de klote zingen al die 12 jarigen met hun biertje in hun hand die ze eigenlijk veels te bitter vinden
![]()
En dan praat ik nog niet over ''sukkel in de liefde''
''Hangen voor die fame''![]()
Als je de tekst veranderd is sukkel voor de liefde best goed te vreten.
Komen er opeens 3 negers van rond de 10
1 had een BMX, de andere 2 waren heel stoer aan t zitten, met hun petjes, satchels, blackberry etc
De jeugd van tegenwoordig is echt___!
Petjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gister was ik rustig aan het skateboarden (jwz)
Komen er opeens 3 negers van rond de 10
1 had een BMX, de andere 2 waren heel stoer aan t zitten, met hun petjes, satchels, blackberry etc
De jeugd van tegenwoordig is echt___!
Blackberry's / iPhone's
Mensen die ''hangen voor die fame''![]()
![]()
Wel leuk om te zien hoe een zo'n mooiboii stoer probeerde te doen, en headfirst van de trap viel, over zn stuur, en zn fiets kwam op zn rugquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Petjes
Blackberry's / iPhone's
Mensen die ''hangen voor die fame''![]()
Niet echt heel goedkoop als je de prijs vergelijk met nieuwe van mymemory.quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Tip: De clip zip is (refurbished) voor minder dan 24 euro te krijgen op ebay.
http://www.mymemory.co.uk/search?searchTerm=clip+zip
Oh, en daar zijn ook best nog wel coupons voor te vinden volgens mij.
En Rene90, als je een normale, goeie Ipod hebt i.p.v. zn nieuwerwetsch wannebe touchscreen-betaal-de-hoofdprijs-voor-extraweinig-storage Apple ding, dan kan je daar ook tegenwoordig gewoon Rockbox op zetten. Geen Itunes geneuzel meer, whehehe.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
He is toch juist relax? Als het gewoon evenveel opslag is kun je de rest van de behuizing gewoon weg flikkeren. Stickie in kleiner doosjes stoppen en dan heb je gewoon een usb stick van een terrabite. onwijs relax toch?quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoop dat dit toch wel sarcastisch is..
[..]
en daarom nog een reden om geen opslag uit china te kopen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Lees de op eens goed door.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ahh....nouja dan kan ik dat ook nog altijd proberen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:22 schreef neo2000 het volgende:
En Rene90, als je een normale, goeie Ipod hebt i.p.v. zn nieuwerwetsch wannebe touchscreen-betaal-de-hoofdprijs-voor-extraweinig-storage Apple ding, dan kan je daar ook tegenwoordig gewoon Rockbox op zetten. Geen Itunes geneuzel meer, whehehe.![]()
Moet je wel zo'n ouderwetsche hebben met harddisk er in he? Aansluiten en binnen Windows wordt ie gewoon gezien als verwisselbare harde schijf. En je kan er flac's op zetten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ahh....nouja dan kan ik dat ook nog altijd proberen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 04:02 schreef borbit het volgende:
[..]
He is toch juist relax? Als het gewoon evenveel opslag is kun je de rest van de behuizing gewoon weg flikkeren. Stickie in kleiner doosjes stoppen en dan heb je gewoon een usb stick van een terrabite. onwijs relax toch?![]()
, niet sarcastisch dus..
De stick die erin zit is gewoon een 1Gb stickje ofzo waarbij gesjoemeld is met de firmware..
die stick zal dus in windows laten zien dat hij 1 TB is, maar als je er meer dan 1 gb op wilt schrijven dan is de hele stick corrupt..
Ik en vele anderen hier zijn er vroeger zelf wel eens ingetrapt, toen het nog vrijwel niet bekend was dat ze deze methode gebruikten.. Inmiddels waarschuwen we dan ook iedereen om GEEN opslag te halen uit china, in welke vorm dan ook ( Usb sticks, (fake!) ipods, externe harde schrijven, flashkaartjes etc!)![]()
Met geheugenkaarten moet je weten waar je ze vandaan haalt, er zijn inderdaad 'foute' adressen maar ook goede. En gewoon gezond verstand gebruiken of de prijs klopt.![]()
![]()
Welke goede adressen ken jij dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef Goddelijker het volgende:
Met geheugenkaarten moet je weten waar je ze vandaan haalt, er zijn inderdaad 'foute' adressen maar ook goede. En gewoon gezond verstand gebruiken of de prijs klopt.
9/10 keer is het fake geheugen, en die 1/10 keer is het geheugen duurder dan in Nederland zelf![]()
![]()
Dat laatste is het vooral. Het is het niet waard om het risico te lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Welke goede adressen ken jij dan?
9/10 keer is het fake geheugen, en die 1/10 keer is het geheugen duurder dan in Nederland zelf![]()
![]()
Enige waar je zo 1..2..3 betrouwbaar en soms goedkoper dan NL flashkaartjes/usbsticks etc kan kopen is mymemory.co.uk
Das geen Chinese webshop, maar die word hier wel besproken, om mensen over te halen daar hun opslag te halen ipv in China![]()
![]()
Mijn zus had ook een keer zo'n beer/aap, waar je die kop vanaf kan halen en dat je een usb stickie hebt, voor mij meegenomen uit China. Dat ding was 8gb (en dat stond er daadwerkelijk ook wel op wat in veel gevallen niet zo is) maar telkens als ik bijv. een film er op zetten en dan later weer wou openen dan was die film weer beschadigd enzo![]()
![]()
Ja, dat is inderdaad een erg prettige webshop!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Downstar het volgende:
Enige waar je zo 1..2..3 betrouwbaar en soms goedkoper dan NL flashkaartjes/usbsticks etc kan kopen is mymemory.co.uk
Das geen Chinese webshop, maar die word hier wel besproken, om mensen over te halen daar hun opslag te halen ipv in China![]()
Alleen jammer dat ie er nu even uit ligt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een erg prettige webshop!MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Nouja, meestal betekend falen, dat het toch geen 8 GB was of dat ze gewoon corrupte chips hebben gebruikt, om er zeker van te zijn dat je echt geheugen hebt moet je even deze test laten uitvoeren:quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef Deugniett het volgende:
Mijn zus had ook een keer zo'n beer/aap, waar je die kop vanaf kan halen en dat je een usb stickie hebt, voor mij meegenomen uit China. Dat ding was 8gb (en dat stond er daadwerkelijk ook wel op wat in veel gevallen niet zo is) maar telkens als ik bijv. een film er op zetten en dan later weer wou openen dan was die film weer beschadigd enzo
H2testw
Na een scan met dit programma zie je direct hoeveel echte sectoren konden worden beschreven...Tja, updates/upgrades aan de website/webshop, geplande downtime dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie er nu even uit ligt.![]()
Ik heb hem ook binnen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:55 schreef 0wen het volgende:
Hop hop hop!
[ link | afbeelding ]
Verwacht nog meer, maar dat zal deze week nog wel komenAlleen nog even kijken hoe die werkt
Zat goed verpakt trouwens!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
MK808b van Geekbuying on the way. Nu nog een nieuwe China telefoon bestellen. Heb mijn HTC HD2 gesloopt tijdens een poging het moederbord te repareren. Ben aan het twijfelen tussen de Jiayu G2S en G3. Iemand ervaring met een goede China phone <$220 ?![]()
![]()
quote:
Die heb ik ook voor iemand besteld, alleen afaik moet ie m nog krijgenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
geheugen heeft ook gewoon een bepaalde prijs. Als je gelooft dat je dat ergens kan kopen via een webshop zwaar onder de marktprijs ben je ook gewoon een faalhaas.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:22 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
, niet sarcastisch dus..
De stick die erin zit is gewoon een 1Gb stickje ofzo waarbij gesjoemeld is met de firmware..
die stick zal dus in windows laten zien dat hij 1 TB is, maar als je er meer dan 1 gb op wilt schrijven dan is de hele stick corrupt..
Ik en vele anderen hier zijn er vroeger zelf wel eens ingetrapt, toen het nog vrijwel niet bekend was dat ze deze methode gebruikten.. Inmiddels waarschuwen we dan ook iedereen om GEEN opslag te halen uit china, in welke vorm dan ook ( Usb sticks, (fake!) ipods, externe harde schrijven, flashkaartjes etc!)![]()
Ja genoeg ervaringen hier en daarquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:43 schreef Negakinu het volgende:
MK808b van Geekbuying on the way. Nu nog een nieuwe China telefoon bestellen. Heb mijn HTC HD2 gesloopt tijdens een poging het moederbord te repareren. Ben aan het twijfelen tussen de Jiayu G2S en G3. Iemand ervaring met een goede China phone <$220 ?
[ afbeelding ].
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
DIG / Chinese Smartphones #18 - Vier cores voor nog geen 200 euro
[GOT] Het topic voor onbekende Chinese smartphones
De Jiayu G3 is mij zeer goed bevallenAlleen de MTK6589's zijn er nu alweer dus wellicht kan je beter voor 1 van die toestellen gaan
Bedankt voor de links!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja genoeg ervaringen hier en daar.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485
De Jiayu G3 is mij zeer goed bevallenAlleen de MTK6589's zijn er nu alweer dus wellicht kan je beter voor 1 van die toestellen gaan
Super.
Het probleem van veel van de MTK6589 toestellen is dat ze allemaal een 5"+ scherm hebben. Ik heb de Note2 in mijn handen gehad en ik wil toch echt maximaal 4,5". Eigenlijk is de Jiayu G3 me al te groot.Tevens ben ik echt een XDA/custom ROM nerd dus heb het liefst een telefoon met een al actieve community.
![]()
Dan kom je toch bij ''westerse'' toestellen of een Samsung Exy 4412 toestel (Die vast duurder zijn)quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Bedankt voor de links!Super.
Het probleem van veel van de MTK6589 toestellen is dat ze allemaal een 5"+ scherm hebben. Ik heb de Note2 in mijn handen gehad en ik wil toch echt maximaal 4,5". Eigenlijk is de Jiayu G3 me al te groot.Tevens ben ik echt een XDA/custom ROM nerd dus heb het liefst een telefoon met een al actieve community.
Dat wilde ik ook al reageren. Verder heb je in Nederland ook regelmatig value for money acties hoor. Aldi heeft regelmatig met z'n wolfgang telefoons Chinese smartphones op de markt. Zijn meestal maar een fractie duurder dan de telefoons zelf in China halen, maar je hebt zeker te weten geen import naheffing en als de boel stuk gaat dan ruilen ze meestal vrij snel je toestel om naar wat ik begreep op o.a. tweakers. Probeer dat maar eens met een echte China phone voor elkaar te krijgen met een 'ikke niet snap' -chinees.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja genoeg ervaringen hier en daar.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0105_48_5_502_5566.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al reageren. Verder heb je in Nederland ook regelmatig value for money acties hoor. Aldi heeft regelmatig met z'n wolfgang telefoons Chinese smartphones op de markt. Zijn meestal maar een fractie duurder dan de telefoons zelf in China halen, maar je hebt zeker te weten geen import naheffing en als de boel stuk gaat dan ruilen ze meestal vrij snel je toestel om naar wat ik begreep op o.a. tweakers. Probeer dat maar eens met een echte China phone voor elkaar te krijgen met een 'ikke niet snap' -chinees.quote:5.3" IPS met qHD resolutie (960x540)!
- Android 4.1 Jelly Bean
- 1.2 GHz Dual-Core Processor MTK 6577T Chipset
- 1 GB RAM
- 12 GB intern geheugen
- Dual Sim & Dual Online - Dual standby! Niet dual online![]()
- Simlockvrij - DUH!
- 8 MP Camera met 2 LED flitsers
- 5 MP frontcamera met autofocus (Interpolatie?)
- video 720p @30fps, 1080p @15fps(hogere FPS moet kunnen dacht ik?)
- Bluetooth 4.0
- ondersteunt Micro SD tot 32 GB - 64GB werkt ook
- o.a. GPS & Gyroscoop
- stevige accu van 2550 mAh
- gewicht: 199 g
¤280!
Dan kun je denk ik beter de Star S5 zelf importeren uit China. Zelfs met naheffing en toeslagen ben je dan nog steeds bijna 80 euro goedkoper uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0105_48_5_502_5566.html
[..]![]()
Ja, anders pak je even 1 model er tussenuit.![]()
Tussendoor hebben ze ook nog andere telefoons gehad. En het zijn allemaal rebrands van Chinese merken. Plus, er komt vaak vanuit Wolfgang nog een firmware update uit.. Verder leveren ze en vrij kale android versie zonder aparte vage verplichte launcher of zo.
Edit: http://wolfgangmobile.com/webwinkel
En t'is natuurlijk je eigen keuze.Wie een beetje rondshopt en handig is kan zelfs in NL een goedkope smartphone op de kop tikken. Koop een branded, prepaid gelocked toestel en kijk ff op ebay. Meestal wel voor een euro of 5 unlock codes te koop. Andere custom rom er op (of een non-branded official) en je bespaart zo ff een bak geld.
Andere (vorige) was ook al niet zo goed geprijsd als de tweede keer. Daarnaast was die Amoi beduidend duurder dan de concurrentie op dat moment (een Jiayu G2+/S was goedkoper dan de Amoi op dat moment).quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef neo2000 het volgende:
Ja, anders pak je even 1 model er tussenuit.![]()
Tussendoor hebben ze ook nog andere telefoons gehad. En het zijn allemaal rebrands van Chinese merken. Plus, er komt vaak vanuit Wolfgang nog een firmware update uit.. Verder leveren ze en vrij kale android versie zonder aparte vage verplichte launcher of zo.
WolfGang doet echt (bijna) niks aan de firmware van bijvoorbeeld de Amoi (daar heb ik kunnen vergelijken). Gewoon de standaard MediaTek ROM maar dat doen 8/10 fabrikanten.
Daarom, voor die prijs is het niet interessant voor een ''doorgewinterde'' China-shopper. Je kan voor minder veel meer toestel krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter de Star S5 zelf importeren uit China. Zelfs met naheffing en toeslagen ben je dan nog steeds bijna 80 euro goedkoper uit.
Dit doe ik ook eigenlijk altijd. Mijn vorige toestel was een HTC HD2 die ik voor 75 euro op de kop getikt had. Nieuwe digitizer erin en Android 4.2.2 erop en ik had ultra veel telefoon voor mijn geld. Helaas afgelopen week gesloopt door mijn eigen onvoorzichtigheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef neo2000 het volgende:
En t'is natuurlijk je eigen keuze.Wie een beetje rondshopt en handig is kan zelfs in NL een goedkope smartphone op de kop tikken. Koop een branded, prepaid gelocked toestel en kijk ff op ebay. Meestal wel voor een euro of 5 unlock codes te koop. Andere custom rom er op (of een non-branded official) en je bespaart zo ff een bak geld.
![]()
Hiervoor had ik een ZTE Blade, meteen gekocht toen die 99,- nieuw was. Custom ROM erop en ik lachtte me kapot om al die mensen met hun telefoon van 600 euro. :p
![]()
Jep. Wie een beetje handig is. Tis dat ik al een zakelijke telefoon heb, anders wist ik het wel:quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dit doe ik ook eigenlijk altijd. Mijn vorige toestel was een HTC HD2 die ik voor 75 euro op de kop getikt had. Nieuwe digitizer erin en Android 4.2.2 erop en ik had ultra veel telefoon voor mijn geld. Helaas afgelopen week gesloopt door mijn eigen onvoorzichtigheid.Hiervoor had ik een ZTE Blade, meteen gekocht toen die 99,- nieuw was. Custom ROM erop en ik lachtte me kapot om al die mensen met hun telefoon van 600 euro. :p
http://www.vodafone.nl/sh(...)cend-w1/sku53740029/
+ 5 euro unlock op ebay = win. Had ik geen zakelijke telefoon gehad (HTC one V) dan was dit 'm geworden.
Mijn laatste privé telefoon was een oude KPN branded HTC. Was zilver i.p.v. zwart, en bij het booten was er een KPN logo te zien. Scheelde destijds 250 euro met de standaard zwarte. Tientje voor een unlock code en ik had een exclusievere telefoon dan de rest, en een berg geld uitgespaard, lol.
Maar ik geef toe, de Jiayu G3 was toen ie uitkwam ook echt value for money, Helaas kwam dan het Chinees ondernemerschap om de hoek en is er geen goede berichtgeving omtrent beschikbaarheid. Protipje dus; als je voor een Chinese telefoon gaat, kies er dan eentje die wel daadwerkelijk beschikbaar is op dat moment. Launchdates voor nieuwe modellen in China, daar zijn ze niet zo sterk in.
2 pakketjes binnen
2 screen protectors en baseball bat rape whistle
dat ding durf ik niet in mn mond te doen
Geloof mij, het valt tegen. Je blaast er op en verwacht instant rape, maar de uitwerking valt tegen. Geen chicks die direct op je af komen rennen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
2 pakketjes binnen
2 screen protectors en baseball bat rape whistle
dat ding durf ik niet in mn mond te doen![]()
Wie schiet een ticket in bij een Chinese webshop om hier over te klagen..?Common sense is my super power. What's yours?
Waar heb je die vandaan? Zoek zelf nog een paardenmasker (je weet wel, de bekendequote:) voor een paar aankomende feestjes
![]()
Gewoon van BICquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:05 schreef wihehin het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Zoek zelf nog een paardenmasker (je weet wel, de bekende) voor een paar aankomende feestjes
paarden masker kwam ik toevallig ook tegen
http://www.buyincoins.com(...)y-product-26794.html
![]()
![]()
Ik heb bij BIC ook dat V for Vendetta masker besteldquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:05 schreef wihehin het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Zoek zelf nog een paardenmasker (je weet wel, de bekende) voor een paar aankomende feestjes
![]()
![]()
Ja leuk, het masker van een christenterrorist kopen en opdoen, eckt stoer, vooral met de anti-religieuze Anonymous-nerdjes. expect us hihihi![]()
wut?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja leuk, het masker van een christenterrorist kopen en opdoen, eckt stoer.
Volgens mij is V niet (anti)christelijk hoor
Heb je de film wel gezien?![]()
Hmm, 17 dollar is een beetje duur vind ik, dan maar het V masker kopen (was een mooie film btw)quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon van BIC
paarden masker kwam ik toevallig ook tegen
http://www.buyincoins.com(...)y-product-26794.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Een weekje vakantie is slecht voor m'n portemonnee. Ik vond die heli's helemaal niks in het begin. Maarrrrrr ik heb nu veel te veel tijd om te China shoppen en te zoeken naar hebbedingetjes
! Dusss ga ik deze maar halen http://www.mcbub.com/cust(...)ge-CG100880--136700/ zag een paar grappige filmpjes op youtube en op zich heeft dat ding wel redelijke reviews. Iemand ervaring met Mcbub of met dat ding? Heb er nog nooit wat besteld. Maar aangezien ze wel in die OP staan zal het wel goed zijn I guess
.
![]()
Heb dezelfde copter, best een leuk ding. Vliegt prima en is goed te manoeuvreren, is bij mij wel kapot gegaan na een crash, zijn echter genoeg spare parts te bestellen. Nadeel is dat hij nog met infrarood werkt, als er iets tussen jou en de helikopter staat kan hij zomaar uit de lucht vallen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Deugniett het volgende:
Een weekje vakantie is slecht voor m'n portemonnee. Ik vond die heli's helemaal niks in het begin. Maarrrrrr ik heb nu veel te veel tijd om te China shoppen en te zoeken naar hebbedingetjes
! Dusss ga ik deze maar halen http://www.mcbub.com/cust(...)ge-CG100880--136700/ zag een paar grappige filmpjes op youtube en op zich heeft dat ding wel redelijke reviews. Iemand ervaring met Mcbub of met dat ding? Heb er nog nooit wat besteld. Maar aangezien ze wel in die OP staan zal het wel goed zijn I guess
.
![]()
Oh dat wist ik niet van dat infrarood maar klinkt op zich ook best logisch. Naja voor dat geld maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Heb dezelfde copter, best een leuk ding. Vliegt prima en is goed te manoeuvreren, is bij mij wel kapot gegaan na een crash, zijn echter genoeg spare parts te bestellen. Nadeel is dat hij nog met infrarood werkt, als er iets tussen jou en de helikopter staat kan hij zomaar uit de lucht vallen...
![]()
4+ CH en 2.4Ghz idd.
Ik heb nu ook eindelijk het idee dat ik het dingetje volledig onder controle hebquote:Kan overal heenvliegen zonder neer te storten
Buiten is toch wel het leukst alleen bij een klein beetje wind krijgt het dingetje het al moeilijk en zit je continu tegen de wind in te boksen (geeft ook wel weer wat extra uitdaging
)
![]()
Lampje, vergrootglas en het tweede fluitje zijn ook binnen.
Wacht dus nu alleen nog maar op het 3e survivalfluitje en het kofferslotje.
Ik moet zeggen dat dat vergroot"glas" best goed werkt. Handig ook dat er een lampje in zit.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
E-Mail van Buysku over de tablets:
"thanks to your suport and trust, this activity is very successful, and there were more customers placed orders than expected."![]()
![]()
Haha goh, dat was duidelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef davedavy het volgende:
E-Mail van Buysku over de tablets:
"thanks to your suport and trust, this activity is very successful, and there were more customers placed orders than expected."Ik kijk al uit naar de volgende actie van ze
[ Bericht 0% gewijzigd door Deugniett op 02-05-2013 10:16:20 ]![]()
Plaats dan wel even de hele mailquote:Dear {客户名字},
For the Germany Warehouse Clearance Activities of our Buysku on April 16, 2013, at first, pls let me on behalf of our BuySKU all staffs thank your trust and support, then pls accept our sincerely apology for the refund because of our limited stocks.
about this activity, i know the scientific way is that our website system can limit the inventory, which can avoid this issue fundamentally-you place order, we can't send out the package because of out of stock. but our system can't do it well at the moment(our technicist are overcoming this problem, believe we can do it very soon), so we don't limit the inventory by our website system for this activity.
but our BuySKU knew that we should let our customers know our activity rule before placing order, so we have emphasized our activity rule with red font
Activity Rules: You only Pay 20 - 25USD shipping fee to get a brand new Tablet PC.
Due to the Germany warehouse clearance, all the tablet PCs will be delivered from Germany.
Please notice: this promotion is Only for Western Europe Countries(France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Switzerland, United Kingdom, Austria, Belgium, Portugal, Spain)
And we have also emphasized "Limited Stocks"
thanks to your suport and trust, this activity is very successful, and there were more customers placed orders than expected. so we happened to limited stocks issue. our BuySKU always act up to
"The customer's interests are always prior to everything", so we have full refunded to the customers who we can't sent out our package with an explanation email at the first time.
Above is our BuySKU behalf supplementary for this activity, hope you can feel our sincerity.
and our BuySKU must also improve our service continually, your satisfied shopping experiences always is our pursuing
Any suggestions or questions, pls also feel free to contact us, Because of your supports, we can be able to do better
At last, To express our apology and thanks, here our BuySKU issue a coupon of USD5 for you, you can use this coupon to shop on our BuySKU and experience our service again, our BuySKU will give you best service and new surprises. but please note that: this coupon just can be used for your order which is over USD 50.
Coupon Code: {优惠码}
thanks for your support and understanding again, we appreciate it so much
Bens Li
CEO
Buysku.comMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
MONEYMAZE IS BINNEN!!!
Zeer goed verpaktOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:At last, To express our apology and thanks, here our BuySKU issue a coupon of USD5 for you, you can use this coupon to shop on our BuySKU and experience our service again, our BuySKU will give you best service and new surprises.![]()
quote:but please note that: this coupon just can be used for your order which is over USD 50.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Wat vind iemand leuk aan World of Warcraft? Wat vind iemand leuk aan modeltreintjes? Wat vind iemand leuk aan wakeboarding? Het is gewoon een bezigheid dat iemand interesseert. 2 en 3CH zijn een beetje tam. Maar 4CH heli's zijn een uitdaging om onder de knie te krijgen in het begin en daarna is het gewoon leuk ermee rond te vliegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef wihehin het volgende:
Wat vinden jullie zo leuk aan die helikopters?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben nu al verslaafd aan de moneymaze![]()
True, misschien ga ik er ook een kopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat vind iemand leuk aan World of Warcraft? Wat vind iemand leuk aan modeltreintjes? Wat vind iemand leuk aan wakeboarding? Het is gewoon een bezigheid dat iemand interesseert. 2 en 3CH zijn een beetje tam. Maar 4CH heli's zijn een uitdaging om onder de knie te krijgen in het begin en daarna is het gewoon leuk ermee rond te vliegen.![]()
![]()
DOE ER GEEN GELD INquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben nu al verslaafd aan de moneymaze![]()
Bij een vriend gooide ik er gelijk 4 euro in en we kregen het er niet meer uit, dus zijn moneymaze is nu kapot![]()
![]()
Ik heb m al 2 keer open gekregenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef wihehin het volgende:
[..]
DOE ER GEEN GELD IN
Bij een vriend gooide ik er gelijk 4 euro in en we kregen het er niet meer uit, dus zijn moneymaze is nu kapot
Wel beetje jammer dat ik met mn net uit bed look (tshirt - jogginsbroek) de deur open en er een blonde deerne staat
Dacht ik ook alquote:
Waar zou die nep moeten zijn?quote:
Dit design is wel de eerste g-shock ooit van de jaren 80... ziet retro er nep uit? Haha...
G-shock zijn echt de beste horloges om mee te raggen en zeer voordelig via Ebay.![]()
3 keer opgelost!
Ja, dat is de aller oudste. Die zien erg duur als je even rondkijktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar zou die nep moeten zijn?
Dit design is wel de eerste g-shock ooit van de jaren 80... ziet retro er nep uit? Haha...
G-shock zijn echt de beste horloges om mee te raggen en zeer voordelig via Ebay.Het '96 model is wel betaalbaar. Namelijk 50 USD, hoeveel heb jij betaald?
![]()
Wel beetje lullig dat er op de verpakking staat dat het "Nail accesoires" zijn van 21$
Terwijl ie 4/5$ is
Het is natuurlijk een exemplaar recent uit de fabriek, niet uit 1980quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja, dat is de aller oudste. Die zien erg duur als je even rondkijktHet '96 model is wel betaalbaar. Namelijk 50 USD, hoeveel heb jij betaald?
Maar het design is wel "hetzelfde" en mooi strak/klein. ¤46,58 en in Nederland vragen ze er zo'n 90 euro voor
![]()
![]()
Had ik laatst ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Wel beetje lullig dat er op de verpakking staat dat het "Nail accesoires" zijn van 21$
Terwijl ie 4/5$ is
Plugje besteld, $2, op de verpakking $21 aan nail art supplies.....
Like wtf! china?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Mijn moneymaze is na de eerst keer open al kapoetAchja..
Ook die mail gehad van BUYSKU, beetje jammer dat er minimaal 50 dollar moet worden besteed maar toch attent.![]()
Je kan hem maar vanaf 1 kant open doen, anders maak je hem stukquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef nodig het volgende:
Ook die mail gehad van BUYSKU, beetje jammer dat er minimaal 50 dollar moet worden besteed maar toch attent.
Dit. Op het doosje staan zelfs de instructiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan hem maar vanaf 1 kant open doen, anders maak je hem stukOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
een hamer is snellerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit. Op het doosje staan zelfs de instructies
Oh ik dacht van die 3 USD namaakquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een exemplaar recent uit de fabriek, niet uit 1980Maar het design is wel "hetzelfde" en mooi strak/klein. ¤46,58 en in Nederland vragen ze er zo'n 90 euro voor
![]()
![]()
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit chinaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Terwijl ie 4/5$ is![]()
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef nodig het volgende:
Ook die mail gehad van BUYSKU, beetje jammer dat er minimaal 50 dollar moet worden besteed maar toch attent.Mijn UI is:
Jup maar is wel leuk meegenomen als je toch al van plan was daar iets te bestellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef destrovel het volgende:
[..]
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit china![]()
![]()
[..]
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"![]()
![]()
Mooie stealth, zwarte lcd leest alleen zo slecht af. Ooit een keer een mudman gehad en weer snel verkocht, zelfs met 100% ogen is het lastig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb (onder andere) deze G-shock.Super blij mee! Onverwoestbaar en iconisch. 50 euro via Ebay.
[ afbeelding ]
Net deze ontvangen, de CA-506. Echt fantastisch dingetje![]()
![]()
![]()
Is de kast van metaal? Of kunststof? Ik vind het zo jammer dat veel digitale horloges van plastic zijn. Ik ben zelf op zoek naar een mooie stainless ana-digi maar heb moeite een mooie te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mooie stealth, zwarte lcd leest alleen zo slecht af. Ooit een keer een mudman gehad en weer snel verkocht, zelfs met 100% ogen is het lastig.
Net deze ontvangen, de CA-506. Echt fantastisch dingetje![]()
[ afbeelding ]![]()
Casio DBC-610, deze kast is (zover ik kan voelen) volledig metaal terwijl alle andere modellen van plastic zijn. Ze hebben ook de 611 versie met andere keyboard (iets minder mooi) maar wel met lampje, zal waarschijnlijk ook van metaal zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Is de kast van metaal? Of kunststof? Ik vind het zo jammer dat veel digitale horloges van plastic zijn. Ik ben zelf op zoek naar een mooie stainless ana-digi maar heb moeite een mooie te vinden.
Wat mij betreft de mooiste van allemaal, ziet er goed retro uit. Daarom een gouden en zilveren gekocht![]()
![]()
![]()
Na 3 weken te zitten toekijken hoe mijn pakketje maar in het sorteercentrum blijft nog maar eens contact opgenomen met PostNL en er wat druk op gezet. Ze gaan ein-de-lijk een onderzoek instellen
Mijn UI is:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef destrovel het volgende:
[..]
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit china![]()
![]()
[..]
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"
Heb btw mn screenprotector, vergrootglas en mn muismat net binnengekregen
Beetje jammer dat de postbode mijn muismat had dubbelgevouwen
terwijl iedereen zijn banggood spul krijgt mag ik nog wachten achter m'n heli
edit: iemand een idee voor een chinese variant hierop ? http://www.amazon.com/Mul(...)pd_rhf_se_p_t_4_G65H
enkel 2 blauwe neon balkjes op tmart gevonden maar die zijn zwaaaaaaaar rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Syphixx op 02-05-2013 22:08:34 ]![]()
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Travel. het volgende:
Nog steeds geen zonnebril, iemand een leuke besteld?
Pixelding is leuk voor de gein, bril van DX is prima ding, zit goed, doet zijn ding, en komt met hoesje.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat mij betreft de mooiste van allemaal, ziet er goed retro uit. Daarom een gouden en zilveren gekocht![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pixelbril is wel grappig jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.
Pixelding is leuk voor de gein, bril van DX is prima ding, zit goed, doet zijn ding, en komt met hoesje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bobbert gaat helemaal high worden nuquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb btw mn screenprotector, vergrootglas en mn muismat net binnengekregen
Beetje jammer dat de postbode mijn muismat had dubbelgevouwen![]()
![]()
Tbh, ik durfde de muismat niet open te maken vanwege jullie geurklachtenquote:![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tbh, ik durfde de muismat niet open te maken vanwege jullie geurklachten![]()
![]()
Openmaken, 10 sec kijken en snuiven en in de kast ermee![]()
Tevens ik ben http://www.china-gadgets.de/ aan het doorspitten, leuk!![]()
![]()
gaan een keer zot doen en ipv naar het oosten, eens in het westen bestellen ... 50 dollar verzending kosten... in totaal 91 dollar waarvan product 34 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar blijven mijn 808 keychains( +-60 dagen al onderweg) en mijn Senic G4( ook al langer dan een maand onderweg!)
Senic staat sinds 13 april op trackingstatus; collection![]()
Gewoon een standaard RGB strip van Ebay o.i.d. halen als je per se verschillende kleuren wil.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef Syphixx het volgende:
edit: iemand een idee voor een chinese variant hierop ? http://www.amazon.com/Mul(...)pd_rhf_se_p_t_4_G65H
enkel 2 blauwe neon balkjes op tmart gevonden maar die zijn zwaaaaaaaar ruk
Is 1 kleur genoeg ben je voor paar dollar kleur en minder gedoe met de controller. Aansluiten op een willekeurige 12 volt bekabeling die je tegenkomt in de auto. Afhankelijk van waar je dat doet even een schakelaar ertussen.
Was hier ook de bedoeling bij de auto van een vriend, maar die wil hiermee wachten en in een nieuwe auto doen; hij wil van 3 naar 5 serie.
Wacht hier op nog op 10M VGA-kabel en autolader, beide van Ebay.![]()
Skunsky nog nooit van gehoord. Sunsky wel. Moet je geloof ik wel nog verzendkosten erbij rekenen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Sunsky bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef shiznuts het volgende:
Skunsky nog nooit van gehoord. Sunsky wel. Moet je geloof ik wel nog verzendkosten erbij rekenen.gewoon bertrouwbaar?
Groot fan van User Wotte![]()
Gisteren eindelijk m'n Brainwavz r1 getest die ik al weken heb liggen.
Zoveel meer bass dan de SoundMagic pl30 die ik een week eerder binnen kreeg.
Is wel lekker bij muziek waar het bij hoort. De bass is alleen wel wat dof. Heb ze nog niet ingespeeld dus misschien ligt het daaraan.
Maar ben er zeer tevreden mee.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunsky bedoel ik ja.gewoon bertrouwbaar?
En vage informatie als je twee van iets wilt bestellen.![]()
Tenzij je met DHL besteld is het inderdaad sloom als de pest, om maar te zwijgen over de klantenservice.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.
En vage informatie als je twee van iets wilt bestellen.![]()
Gister een 3S code gekregen, werkt ie nu nog steeds niet
Omzetten van tracking naar 3S is voor mij nooit echt nuttig geweest. Of ik kreeg de 3S code en het pakket was al binnen of ik kreeg de 3S code en kon hem tracken toen het pakket al binnen was.![]()
SPOILER: Psst Robert?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
Ja die jaSPOILER: Psst Robert?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet DM'en?!
quote:Muhaha, gisteren om 14.00 gebeld en tracking gekeregen en het werkt gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef Skiet het volgende:
Omzetten van tracking naar 3S is voor mij nooit echt nuttig geweest. Of ik kreeg de 3S code en het pakket was al binnen of ik kreeg de 3S code en kon hem tracken toen het pakket al binnen was.Maar inderdaad meestal werkt het niet.
Gebruik het alleen om te checken of hij niet bij de douane is
DM/PM Banquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja die ja.
Niet DM'en?!
[..]
[..]
Muhaha, gisteren om 14.00 gebeld en tracking gekeregen en het werkt gewoonMaar inderdaad meestal werkt het niet.
Gebruik het alleen om te checken of hij niet bij de douane is
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.
En vage informatie als je twee van iets wilt bestellen.
Groot fan van User Wotte![]()
Vind mijn pakketje verdomme!quote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef jonasr het volgende:
[..]
Bob de bobber de bob !
Je bent echt wel fan van bans merk ik zo.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bwa, dan na 2 weken al stuk wssquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gewoon een standaard RGB strip van Ebay o.i.d. halen als je per se verschillende kleuren wil.
Is 1 kleur genoeg ben je voor paar dollar kleur en minder gedoe met de controller. Aansluiten op een willekeurige 12 volt bekabeling die je tegenkomt in de auto. Afhankelijk van waar je dat doet even een schakelaar ertussen.
Was hier ook de bedoeling bij de auto van een vriend, maar die wil hiermee wachten en in een nieuwe auto doen; hij wil van 3 naar 5 serie.
Wacht hier op nog op 10M VGA-kabel en autolader, beide van Ebay.![]()
![]()
Moet je 24 uur wachten voordat een 3S code werkt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoezo dat?quote:Heb nou maar geduld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je 24 uur wachten voordat een 3S code werkt?![]()
Feit dat je een 3S code hebt betekent al dat het spul in Nederland is; heel lang zal het niet meer duren.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 03-05-2013 13:18:19 ]![]()
Dat is het hem ook, dat vertelt de mevrouw aan de telefoon ook altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef RobertNL het volgende:
Gebruik het alleen om te checken of hij niet bij de douane is![]()
![]()
Net voicemail ontvangen van PostNL naar aanleiding van het ingestelde onderzoek voor m'n Sunsky order (2 bossen parachutekoord). Volgens PostNL is het aangetekend verzonden (yeah right) en kan alleen de verzender een onderzoek instellen.
Zeker is dat het pakketje niet gaat aankomen, en dat het mogelijk retour is gestuurd, terwijl het nooit het sorteercentrum heeft verlaten?![]()
Iemand tips?
-edit-
Net gebeld. Blijkbaar was er "iets" mis met het pakje, maar ze hebben niet geregistreerd wat. Ik kan geen aanspraak maken op schadevergoeding, omdat de afzender in Zina (ja, zo spraken ze het uit) daarvoor een onderzoek moet laten starten door Chinese Post.
Ik heb Sunsky aangeschreven, maar ik zal m'n adem maar niet inhouden
[ Bericht 18% gewijzigd door destrovel op 03-05-2013 13:22:52 ]Mijn UI is:
Een vraag, wanneer je een bestelling plaatst op mistertao, wordt die bestelling dan automatisch meteen verwerkt en worden de spullen van mijn bestelling meteen gekocht? Of wordt elke bestelling handmatig door een medewerker eerst gecontroleerd en daarna wordt het pas besteld.
Ik wil dit graag weten, want sommige spullen kunnen tijdelijk in de aanbieding zijn en de voorraad daarvan kan beperkt zijn. Door tijdsverschil kan het misschien zijn dat mijn bestelling pas de volgende werkdag wordt verwerkt en misschien zijn mijn spullen dan al uitverkocht.![]()
Als het is uitverkocht krijg je hier gewoon bericht vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Gsus86 het volgende:
Een vraag, wanneer je een bestelling plaatst op mistertao, wordt die bestelling dan automatisch meteen verwerkt en worden de spullen van mijn bestelling meteen gekocht? Of wordt elke bestelling handmatig door een medewerker eerst gecontroleerd en daarna wordt het pas besteld.
Dus dan kan je geld terug krijgen of een vervangend product aanwijzen oid.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ze werken daar veel, de orders zijn altijd (dag / nacht / weekend) wel redelijk snel naar de status besteld. Aanbiedingen zijn hier tot nu toe altijd nog goed gegaan (jiayu G3 hunt niet mee gerekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Gsus86 het volgende:
Ik wil dit graag weten, want sommige spullen kunnen tijdelijk in de aanbieding zijn en de voorraad daarvan kan beperkt zijn. Door tijdsverschil kan het misschien zijn dat mijn bestelling pas de volgende werkdag wordt verwerkt en misschien zijn mijn spullen dan al uitverkocht.)
Lekker moeilijk, gewoon Sunsky laten refunden. Ik ga TNT niet eens opbellen als iets niet aankomt, veel teveel moeite.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef destrovel het volgende:
Net voicemail ontvangen van PostNL naar aanleiding van het ingestelde onderzoek voor m'n Sunsky order (2 bossen parachutekoord). Volgens PostNL is het aangetekend verzonden (yeah right) en kan alleen de verzender een onderzoek instellen.
Zeker is dat het pakketje niet gaat aankomen, en dat het mogelijk retour is gestuurd, terwijl het nooit het sorteercentrum heeft verlaten?![]()
Iemand tips?
-edit-
Net gebeld. Blijkbaar was er "iets" mis met het pakje, maar ze hebben niet geregistreerd wat. Ik kan geen aanspraak maken op schadevergoeding, omdat de afzender in Zina (ja, zo spraken ze het uit) daarvoor een onderzoek moet laten starten door Chinese Post.
Ik heb Sunsky aangeschreven, maar ik zal m'n adem maar niet inhouden
Veel succes met je sprong met Chinees touw![]()
![]()
Ik bel alleen als ik denk dat het bij de douane is. Omdat ik die brief van de douane wel eens niet heb ontvangenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekker moeilijk, gewoon Sunsky laten refunden. Ik ga TNT niet eens opbellen als iets niet aankomt, veel teveel moeite.
Dat touw bij springvliegenandergoedkooptouw.nl komt daar ook weg hoor. Daarnaast lijkt mij dat ook wel iets wat je kan inschatten als je het vaker gebruikt
Best bijzonder dat die pakjes zonder problemen de halve wereld over reizen, en dan in een of andere Nederlandse postloods op mysterieuze wijze verdwijnen.I'm not the girl in the picture..![]()
bij mij zijn er al meerdere pakketten verdwenen helaas
1 x Memorystick pro duo van DX, nooit aangekomen..
2 x 808 keychains die momenteel dus al zon 60 dagen weg is.. terwijl ik een 808 bij zelfde verkoper binnen 2 weekjes netjes binnen had.
3 x ipcam lensjes bij Tinydeal nooit aangekomen..
Order van ligthake, met Neo n002 batterij, 5 screenprotectors en een case.
En dat zijn toch betrouwbare verkopers/shops, dus kan er niet vanuit gaan dat de producten niet zijn verzonden omdat het scam was ofzo.. en zo heb ik nog wel wat spul nooit gekregen( zaklampjes, joystick etc..)
momenteel dus ook mijn Senic G4 die sinds 13 april op status collection staat, en waar dus verder niks meer over bekend is, althans hij is nog niet in Nederland volgens Postnl..![]()
K gebruik 't om te knopen, mocht ik ooit gaan parachutespringen betaal ik gaarne wat meer om mijn leven zeker te zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekker moeilijk, gewoon Sunsky laten refunden. Ik ga TNT niet eens opbellen als iets niet aankomt, veel teveel moeite.
Geen problemen met Chinese meuk, alleen heb liever niet dat mijn leven er vanaf hangtMijn idee dus ook. Chinezen die het netjes versturen, China Post die het netjes hier brengt, PostNL die het in hun eigen fucking sorteercentrum kwijtraakt en vervolgens niets meer weet te vertellen dan dat "iets" mis is gegaan en het "waarschijnlijk" teruggestuurd is naar Chinaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:03 schreef Dimauro het volgende:
Best bijzonder dat die pakjes zonder problemen de halve wereld over reizen, en dan in een of andere Nederlandse postloods op mysterieuze wijze verdwijnen.
Mijn UI is:
Ik heb ook al aantal pakjes gehad die niet aankomen. Of pakjes die na 12weken plots volledig ingedrukt/gekreukt in de postbus liggen. Af en toe verliest men wel eens iets zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef Downstar het volgende:
bij mij zijn er al meerdere pakketten verdwenen helaas
1 x Memorystick pro duo van DX, nooit aangekomen..
2 x 808 keychains die momenteel dus al zon 60 dagen weg is.. terwijl ik een 808 bij zelfde verkoper binnen 2 weekjes netjes binnen had.
3 x ipcam lensjes bij Tinydeal nooit aangekomen..
Order van ligthake, met Neo n002 batterij, 5 screenprotectors en een case.
En dat zijn toch betrouwbare verkopers/shops, dus kan er niet vanuit gaan dat de producten niet zijn verzonden omdat het scam was ofzo.. en zo heb ik nog wel wat spul nooit gekregen( zaklampjes, joystick etc..)
momenteel dus ook mijn Senic G4 die sinds 13 april op status collection staat, en waar dus verder niks meer over bekend is, althans hij is nog niet in Nederland volgens Postnl... Hier een collega gehad die bij Bpost (België) werkt en volgens hem wordt er wel regelmatig met pakjes van de ene kant naar de andere kant gesmeten...
![]()
neon balkjes waren alvast al kapot na dag 2quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Heb nou maar geduld.![]()
Feit dat je een 3S code hebt betekent al dat het spul in Nederland is; heel lang zal het niet meer duren.![]()
Zelfmoord pogingen mislukken ook steeds in China, dat touw knakt eerder dan je nekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
K gebruik 't om te knopen, mocht ik ooit gaan parachutespringen betaal ik gaarne wat meer om mijn leven zeker te zijn
Geen problemen met Chinese meuk, alleen heb liever niet dat mijn leven er vanaf hangt![]()
Binnen!
Bij Acton, 3 euro. Bij Ibood geloof ik 15 euro deze week?![]()
![]()
![]()
Iemand trouwens ervaringen met led-lampen (E27)? Heb er net drie besteld via Banggood. 5 euro per stuk, lichtopbrengst zuo ongeveer 40watt moeten zijn, met een warm licht.![]()
Over een uur is er 24 uur voorbij, zou ik dan eindelijk mn pakketje kunnen tracken?
en als het over een uurtje niet lukt, ga je dan weer een post in dit topic gooienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Over een uur is er 24 uur voorbij, zou ik dan eindelijk mn pakketje kunnen tracken?
dat t niet is gelukt![]()
kom op bobje, aan deze info hebben wij ook niks..![]()
Maar ik wil gewoon mn pakje trackenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
en als het over een uurtje niet lukt, ga je dan weer een post in dit topic gooien
dat t niet is gelukt![]()
kom op bobje, aan deze info hebben wij ook niks..
Het is bij die Military Watches goedkoper om gewoon een nieuwe te bestellen dan de batterij te (laten) vervangen toch?
Heb ook nog een Barmani, ook maar iets van 5 of 6 euro geweest, maar zonde dat die batterij leeg is, weet niet of ik die weer kan kopen, was volgensmij van BudgetGadgets maar die is down
Nu ik iets verder kijk op eBay zelfs zo'n Military horloge met free shipping voor $2,79, tering
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c3161cdbc![]()
quote:Haha ja, mooi is dat. Heb ik eens met een lamp van TomTop gehad, allang geclaimd etc. Na 70 dagen komt ie nog eens binnen, hele verpakking naar de .. Maar lamp was gelukkig ongeschonden gebleven, TomTop weer terug betaald.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik heb ook al aantal pakjes gehad die niet aankomen. Of pakjes die na 12weken plots volledig ingedrukt/gekreukt in de postbus liggen. Af en toe verliest men wel eens iets zeker?. Hier een collega gehad die bij Bpost (België) werkt en volgens hem wordt er wel regelmatig met pakjes van de ene kant naar de andere kant gesmeten...
![]()
Maar ik heb m al sinds gister 19.00quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Lees nou eens dat je pas na 8 uur kan proberenToen had ik t al na 8 geprobeerd maar dat werkte niet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef yorkick het volgende:
[..]
[..]
Haha ja, mooi is dat. Heb ik eens met een lamp van TomTop gehad, allang geclaimd etc. Na 70 dagen komt ie nog eens binnen, hele verpakking naar de .. Maar lamp was gelukkig ongeschonden gebleven, TomTop weer terug betaald.![]()
![]()
![]()
Dan is die nog bij de douane.. Dan doet die het waarschijnlijk vandaag na 8 uur. Zo niet, dan morgen na 8. Zo niet, dan die dag na 8. Maar in dit topic posten helpt nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik heb m al sinds gister 19.00Toen had ik t al na 8 geprobeerd maar dat werkte niet
![]()
![]()
Huh ik had 1 x 1 screenprotector besteld en 1 x 2 screenprotectors besteld. Via die gratis actie van Banggood.
Maar ik heb 2 x 1 screenprotector (verschillende pakjes)
Nja t was toch gratisOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Om nog even terug te komen op een telefoon <¤200.
Kijk even bij deze samenkoopactie: http://www.samenkopen.net/topic/85286/814129And the world didn't give a single fuck that day.![]()
Hier is de volgende heli onderweg:quote:
WLtoys V949 Upgraded V212 2.4G 6 Axis RC Quadcopter RTF Mode 2And the world didn't give a single fuck that day.![]()
T&T WERKT NOG STEEDS NIET
Kan tot wel 6 dagen duren. Dus tot die tijd gewoon wachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik heb m al sinds gister 19.00Toen had ik t al na 8 geprobeerd maar dat werkte niet
En wat moeten we er verder meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef TheMasterNL het volgende:
Om nog even terug te komen op een telefoon <¤200.
Kijk even bij deze samenkoopactie: http://www.samenkopen.net/topic/85286/814129Dat is het andere topic
![]()
Eerst maar eens afwachten hoe alles gaat met die officiële Nederlandse importeur. Anders haal ik hem wel gewoon zelf in China![]()
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand een idee waar ik goede ledlampen (e27 bij voorbaat) kan bestellen?
Of; nog andere tips voor een nieuw appartement?
Wel jammer dat een nieuwe pakjesboer krijg
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Wie is die importeur dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan tot wel 6 dagen duren. Dus tot die tijd gewoon wachten.
[..]
En wat moeten we er verder meeDat is het andere topic
![]()
Eerst maar eens afwachten hoe alles gaat met die officiële Nederlandse importeur. Anders haal ik hem wel gewoon zelf in China![]()
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!![]()
En ik heb deze gekocht, van beide zeer tevredenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.
Pixelding is leuk voor de gein, bril van DX is prima ding, zit goed, doet zijn ding, en komt met hoesje.:
http://www.buysku.com/wholesale/Men-39-s-UV-Protection-TAC-Polarized-Sunglasses-with-Half-Metal-Frame-Black-Frame.html
en
http://www.buysku.com/wholesale/Cool-Style-Metal-Semi-rimless-Frame-UV-Protection-Men-39-s-Sunglasses-Black.html![]()
haha..zal het nooit vergeten. Ook ik heb bij banggood een E27 besteld een paar maanden terug. Draai hem erin en geeft lelijk koud groenig licht terwijl die toch echt warm wit was. Na ja..even doorzetten en erin gelaten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met led-lampen (E27)? Heb er net drie besteld via Banggood. 5 euro per stuk, lichtopbrengst zuo ongeveer 40watt moeten zijn, met een warm licht.
Een paar dagen later stond ik onder de douche te luisteren naar mijn (super gevoelige) Sangean Doucheradio tot ik in 1 keer niets meer ontving! Wat bleek..mijn vriendin had het licht aan gedaan in de slaapkamer haha. Dat ding bleek niet alleen de radio te storen maar ook GSM, HSDPA etc etc.
Lang leve china troep :-)
Nu een philips dimtone ledlamp van 4 tientjes..![]()
Action, een euro of 4 p/stuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:01 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik goede ledlampen (e27 bij voorbaat) kan bestellen?
Branden nu al een paar maand 3 spots bij de voordeur die samen toch even 9 watt i.p.v. 150 watt verbruiken; scheelt zo'n ¤20-30 p/jaar.![]()
Ik heb daar gekeken, maar inderdaad alleen spotjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Action, een euro of 4 p/stuk.
Branden nu al een paar maand 3 spots bij de voordeur die samen toch even 9 watt i.p.v. 150 watt verbruiken; scheelt zo'n ¤20-30 p/jaar.
In mijn ouderlijk huis heb ik ook de spotjes vervangen door led lampen. Nu is het 18 watt i.p.v. 360! En daarbij ook nog veel feller!
Hmmm, dat zouden wel eens dezelfde kunnen zijn als ik heb besteld. Nou. Afwachten dan maar...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef kloink het volgende:
[..]
haha..zal het nooit vergeten. Ook ik heb bij banggood een E27 besteld een paar maanden terug. Draai hem erin en geeft lelijk koud groenig licht terwijl die toch echt warm wit was. Na ja..even doorzetten en erin gelaten.
Een paar dagen later stond ik onder de douche te luisteren naar mijn (super gevoelige) Sangean Doucheradio tot ik in 1 keer niets meer ontving! Wat bleek..mijn vriendin had het licht aan gedaan in de slaapkamer haha. Dat ding bleek niet alleen de radio te storen maar ook GSM, HSDPA etc etc.
Lang leve china troep :-)
Nu een philips dimtone ledlamp van 4 tientjes..![]()
![]()
vol
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: