Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Downstar het volgende:
Bic is weer lekker snel zeg, +-10 uur geleden een nieuwe controller besteld, nu al dispatched met foto en al!
zouden meer shops moeten hebben
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.
Wat ik bij bedrijfsfilmpjes van andere chinese shops heb gezien, scannen ze gewoon de barcode op pakketje, systeem pakt juiste order erbij, Er hangt dat zijn cameraatje, klik fototje.. foto word automatisch in order geladen en klaarquote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.
Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.
Ik wel meermaals ook. (mijn order van gister die vandaag verzonden is werkt ook niet).quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Downstar het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?
dan zal ik hem vandaag ook nog wel ontvangen danquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
M'n gratis fluitje van Banggood ontvangen. Was de 16e verzonden.
en nu mag je hem gaan besteden vanaf een bedrag van 100$ zeker hahaquote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef King-Ernie het volgende:
Haha ik heb even om die2$ dollar coupon gevraagd bij BuySKU, en ik heb hem ook nog eens gekregen!
goed lezen bobje..quote:Op maandag 29 april 2013 13:50 schreef bobbernaut het volgende:
http://samenkopen.net/topic/70474/907060
Er zijn weer gratis Banggood producten!
en wat heb je ook aan een 'aanvoerdersband' en een waszakquote:Those two products above are free but the minimum order should be US$20, so you may take a look at other products you need on www.banggood.com.
Huh dat onderste zag ik nergens staanquote:Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
goed lezen bobje..
[..]
en wat heb je ook aan een 'aanvoerdersband' en een waszak![]()
ze zullen nu waarschijnlijk alleen nog maar producten gaan weggeven bij orders..
Klopt...quote:Op maandag 29 april 2013 13:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Huh dat onderste zag ik nergens staan
Tja, door mensen die 100 producten bestellen gaan zulke acties dus weg..
Tip: De clip zip is (refurbished) voor minder dan 24 euro te krijgen op ebay.quote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Net geen 40 USD (~ 30 EUR dus).
Alternatief? Eventueel kun je kijken naar een SanDisk Fuze / Clip+ / Clip Zip ( www.rockbox.org compatible).
quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Tip: De clip zip is (refurbished) voor minder dan 24 euro te krijgen op ebay.
Je kunt er gewoon een micro sd kaartje in stoppen. Dus dat mag niet echt een reden zijn om er geen te kopenquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]dat is nog serieus een overweging waard (al is het jammer dattie maar 4GB zijn
)
ik heb geen idee hoe die sansa clips omgaan met SD geheugen en de playlists, als het een aparte entry wordt en je dus 2 gescheiden muziekbronnen hebt moet de speler zelf zoveel mogelijk geheugen hebben...quote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon een micro sd kaartje in stoppen. Dus dat mag niet echt een reden zijn om er geen te kopen
Ik ook de muismat, fluitje en screenprotector..quote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef davedavy het volgende:
Heb de muismat, 2 fluitjes, screenprotecter en led lampje binnen.
Ik de muismat, 2 fluitjes en creditcard vergroot ding.quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ook de muismat, fluitje en screenprotector..
Die muismat is nog een best groot en zwaar ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |