Jup, en kan hij wel in het Engelsquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Jup. FM Radio én uitbreidbaar met microSD (zoals veel electronica waarschijnlijk tot 32GB).
De X30(SE) heeft in ieder geval een chipset die wel wat kan.
In die dingen van 5 á 10 USD ofzo, zit echt bagger hardware.
Daarom klinken die erg cheapo dingen altijd verrot.
Heb in de OP gekeken, klote dat paypal eruit is want heb precies een paar weken terug mijn creditcard stop gezet omdat ik hem niet meer gebruik. Dan maar weer via 3v werken maar ja... nouja we zien wel. Ik heb je even een DM gestuurd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Als je wilt weten hoe MisterTao werkt kun je ff in de OP kijken.
Verder sturen ze geen dingen met accu via de goedkoopste methode: China Post; dus dat moet met Singapore Post. Verder heb ik nog veel credit staan omdat ik m'n PiPO M8 Pro tablet cancelde en bij Banggood bestelde (hopelijk binnen een week binnen), dus ik haal 'em direct bij de source: de officiële Teclast webshop. Net als dat ik de Yoobao YB628 bij de official store weg heb gehaald. Ik mag graag tussenstapjes waar iets mis kan gaan vermijden en direct zaken doen met de leute themselves.
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef bierjoost het volgende:
Ik kan geen 'review' vinden van Swiss Post vs in dit geval Singepore Post icm een Jiayu telefoon. Kan ik het beste gewoon voor Singepore Post kiezen?
Daarnaast doen McBub en Antelife niet voor elkaar onder denk ik? Kan bij beide sites de voorraad helaas niet vinden (of is dat sowieso een wassen neus?)
http://www.mcbub.com/item(...)3G-GPS-Black-154433/
http://www.antelife.com/j(...)art-phone-black.html
Sowieso is het maar de vraag of die shop ook echt jouw wijze van verzenden doetquote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.
Sorry Shiz...
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.quote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Shiz, even kort en daarna ga ik het zelf wel uitzoeken. Ik zie nu van dat ding 4gb, uitbreidbaar via micro sd, fm radio?
Ik heb nu een ipod maar word echt schijtziek van dat itunes en al die meuk.
Sandisk zip/clip, sandisk heeft mij nogal teleur gesteld na de laatste keer, bagger zooiquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.
Shiz heeft namelijk een psychologische shop aandoening waar de psychiatrie nog geen naam voor heeft maar de symptomen zijn wel erg duidelijk![]()
De zip is gewoon goedkoop en werkt prima met garantie... al dat geklooi met exotische mp3spelers
Singápore inderdaad. Is niks mis mee. Zo'n beetje standaard levertijd van rond de 11 dagen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Om mezelf maar even te quoten na toch nog even de vorige topics door gespit te hebben, heeft shiz uiteraard al aangegeven dat Singepore Post prima is.
Sorry Shiz...
Exotische auto's, tablets, smartphones, cams, r/c spul, enz etc, waarom geen mp4-spelert?quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop nou maar een sandisk zip + rockbox erop, bij conrad met kortingcode.
Shiz heeft namelijk een psychologische shop aandoening waar de psychiatrie nog geen naam voor heeft maar de symptomen zijn wel erg duidelijk![]()
De zip is gewoon goedkoop, werkt prima + garantie... al dat geklooi met exotische mp3spelers
Dan ben je ook een flapdrol geweest want iedereen wist dat de touchscreen/touchknop exemplaren flops warenquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sandisk zip/clip, sandisk heeft mij nogal teleur gesteld na de laatste keer, bagger zooi. Hele slechte klantenservice ook, sansa clip heette dat ding toen met een touch screen wat echt niet werkte. De allerkleinste heb ik ook gehad maar die had 3 regels wat ik toch net te weinig vond om makkelijk door dingen heen te scrollen.
De fuze was fantastisch, helaas is die in Vietnam verongelukt maar wat was dat ding heerlijk, de clip ook prima en toen maar voor de fuze+ gegaan want goede ervaringen..., ik was één van de eerste die dat ding had gekocht dus tja. Daarna heb ik ook overal reviews neergekalkt zodat niemand er meer één kocht. Maar ik zal je reactie in mijn achterhoofd houden.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan ben je ook een flapdrol geweest want iedereen wist dat de touchscreen/touchknop exemplaren flops warenDe clip heeft inderdaad maar 3 regels en dat is ook bagger. De zip heeft een groter kleurenscherm en met rockbox 12 regels voor makkelijke navigatie.
Ik heb de fuze, clip en zip, daarom kan ik de zip echt aanraden als fantastisch apparaatje.
quote:
De zip is gewoon een china-killer, dezelfde reden waarom je ook geen pc's en geheugen haalt uit dat landquote:Op zondag 28 april 2013 23:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Singápore i
Exotische auto's, tablets, smartphones, cams, r/c spul, enz etc, waarom geen mp4-spelert?
Ies gewoon mooi. Ik heb verder helemaal geen shop aandoening... pff.
Heb trouwens gewoon een Fuze (old model), Clip+ en Clip Zip ook hoor.
Onder exotisch versta ik auto's die niet in mijn garagepark staanquote:Op zondag 28 april 2013 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Geen Chinese hoor. [ afbeelding ] Een Tesla Roadster of de LaFerrari zijn ook exotisch en interessant gewoon.
Die hierboven is de Brilliancequote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef shiznuts het volgende:
Is dat de Landwind? Dat was toch zo'n sjienees beruch waggie die geblacklist werd?
Met dank aan Shiz komt deze ook mijn kant opquote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef shiznuts het volgende:
X30SE? Second Edition van de voorganger, de X30.
Heb 'em zelf in bestelling staan ( teclast.tmall.com ).
[ afbeelding ]
De echt goedkope shizzle is 9/10 keer regelrechte meuk.
Download Spotify en je bent van alle iTunes zeik afquote:Op zondag 28 april 2013 22:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Shiz, even kort en daarna ga ik het zelf wel uitzoeken. Ik zie nu van dat ding 4gb, uitbreidbaar via micro sd, fm radio?
Ik heb nu een ipod maar word echt schijtziek van dat itunes en al die meuk.
spotify heb ik nu even op proef :pquote:Op maandag 29 april 2013 09:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Download Spotify en je bent van alle iTunes zeik af
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Downstar het volgende:
Bic is weer lekker snel zeg, +-10 uur geleden een nieuwe controller besteld, nu al dispatched met foto en al!
zouden meer shops moeten hebben
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.
Wat ik bij bedrijfsfilmpjes van andere chinese shops heb gezien, scannen ze gewoon de barcode op pakketje, systeem pakt juiste order erbij, Er hangt dat zijn cameraatje, klik fototje.. foto word automatisch in order geladen en klaarquote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze een geautomatiseerd systeem hebben voor die foto's, of dat er zo'n Chinees met een 3MP cameratje een foto maakt, deze aansluit op de pc, de foto overzet, upload en bij de bestelling zet.
Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de fotos werken 9/10 keer niet.
Ik wel meermaals ook. (mijn order van gister die vandaag verzonden is werkt ook niet).quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Downstar het volgende:
Nog nooit meegemaakt dat een foto niet werkt hier?
dan zal ik hem vandaag ook nog wel ontvangen danquote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Reemi het volgende:
M'n gratis fluitje van Banggood ontvangen. Was de 16e verzonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |