True, misschien ga ik er ook een kopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat vind iemand leuk aan World of Warcraft? Wat vind iemand leuk aan modeltreintjes? Wat vind iemand leuk aan wakeboarding? Het is gewoon een bezigheid dat iemand interesseert. 2 en 3CH zijn een beetje tam. Maar 4CH heli's zijn een uitdaging om onder de knie te krijgen in het begin en daarna is het gewoon leuk ermee rond te vliegen.
DOE ER GEEN GELD INquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben nu al verslaafd aan de moneymaze![]()
Ik heb m al 2 keer open gekregenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:23 schreef wihehin het volgende:
[..]
DOE ER GEEN GELD IN
Bij een vriend gooide ik er gelijk 4 euro in en we kregen het er niet meer uit, dus zijn moneymaze is nu kapot
Dacht ik ook alquote:
Waar zou die nep moeten zijn?quote:
Ja, dat is de aller oudste. Die zien erg duur als je even rondkijktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar zou die nep moeten zijn?
Dit design is wel de eerste g-shock ooit van de jaren 80... ziet retro er nep uit? Haha...
G-shock zijn echt de beste horloges om mee te raggen en zeer voordelig via Ebay.
Het is natuurlijk een exemplaar recent uit de fabriek, niet uit 1980quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja, dat is de aller oudste. Die zien erg duur als je even rondkijktHet '96 model is wel betaalbaar. Namelijk 50 USD, hoeveel heb jij betaald?
Had ik laatst ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Wel beetje lullig dat er op de verpakking staat dat het "Nail accesoires" zijn van 21$
Terwijl ie 4/5$ is
Je kan hem maar vanaf 1 kant open doen, anders maak je hem stukquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef nodig het volgende:
Mijn moneymaze is na de eerst keer open al kapoetAchja..
Ook die mail gehad van BUYSKU, beetje jammer dat er minimaal 50 dollar moet worden besteed maar toch attent.
Dit. Op het doosje staan zelfs de instructiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan hem maar vanaf 1 kant open doen, anders maak je hem stuk
een hamer is snellerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit. Op het doosje staan zelfs de instructies
Oh ik dacht van die 3 USD namaakquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een exemplaar recent uit de fabriek, niet uit 1980Maar het design is wel "hetzelfde" en mooi strak/klein. ¤46,58 en in Nederland vragen ze er zo'n 90 euro voor
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit chinaquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Wel beetje lullig dat er op de verpakking staat dat het "Nail accesoires" zijn van 21$
Terwijl ie 4/5$ is
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef nodig het volgende:
Mijn moneymaze is na de eerst keer open al kapoetAchja..
Ook die mail gehad van BUYSKU, beetje jammer dat er minimaal 50 dollar moet worden besteed maar toch attent.
Jup maar is wel leuk meegenomen als je toch al van plan was daar iets te bestellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef destrovel het volgende:
[..]
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit china![]()
![]()
[..]
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"
Mooie stealth, zwarte lcd leest alleen zo slecht af. Ooit een keer een mudman gehad en weer snel verkocht, zelfs met 100% ogen is het lastig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb (onder andere) deze G-shock.Super blij mee! Onverwoestbaar en iconisch. 50 euro via Ebay.
[ afbeelding ]
Is de kast van metaal? Of kunststof? Ik vind het zo jammer dat veel digitale horloges van plastic zijn. Ik ben zelf op zoek naar een mooie stainless ana-digi maar heb moeite een mooie te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mooie stealth, zwarte lcd leest alleen zo slecht af. Ooit een keer een mudman gehad en weer snel verkocht, zelfs met 100% ogen is het lastig.
Net deze ontvangen, de CA-506. Echt fantastisch dingetje![]()
[ afbeelding ]
Casio DBC-610, deze kast is (zover ik kan voelen) volledig metaal terwijl alle andere modellen van plastic zijn. Ze hebben ook de 611 versie met andere keyboard (iets minder mooi) maar wel met lampje, zal waarschijnlijk ook van metaal zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Is de kast van metaal? Of kunststof? Ik vind het zo jammer dat veel digitale horloges van plastic zijn. Ik ben zelf op zoek naar een mooie stainless ana-digi maar heb moeite een mooie te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |