abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126013214
Omzetten van tracking naar 3S is voor mij nooit echt nuttig geweest. Of ik kreeg de 3S code en het pakket was al binnen of ik kreeg de 3S code en kon hem tracken toen het pakket al binnen was.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:27:58 #252
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126013385
SPOILER: Psst Robert?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:35:26 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126013564
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILER: Psst Robert?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die ja :D.
Niet DM'en :')?!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef davedavy het volgende:
Is normaal, niets vreemds hoor?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef Skiet het volgende:
Omzetten van tracking naar 3S is voor mij nooit echt nuttig geweest. Of ik kreeg de 3S code en het pakket was al binnen of ik kreeg de 3S code en kon hem tracken toen het pakket al binnen was.
Muhaha, gisteren om 14.00 gebeld en tracking gekeregen en het werkt gewoon :+ Maar inderdaad meestal werkt het niet.

Gebruik het alleen om te checken of hij niet bij de douane is ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:35:58 #254
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126013587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja die ja :D.
Niet DM'en :')?!

[..]

[..]

Muhaha, gisteren om 14.00 gebeld en tracking gekeregen en het werkt gewoon :+ Maar inderdaad meestal werkt het niet.

DM/PM Ban :')
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_126013950
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.

En vage informatie als je twee van iets wilt bestellen.
:{
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:01:46 #256
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126014258
quote:
Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Vind mijn pakketje verdomme! :(
pi_126014906
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

DM/PM Ban :')
Bob de bobber de bob !
Je bent echt wel fan van bans merk ik zo :P.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:24:07 #258
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126014987
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef jonasr het volgende:

[..]

Bob de bobber de bob !
Je bent echt wel fan van bans merk ik zo :P.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!

pi_126017638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gewoon een standaard RGB strip van Ebay o.i.d. halen als je per se verschillende kleuren wil.
Is 1 kleur genoeg ben je voor paar dollar kleur en minder gedoe met de controller. Aansluiten op een willekeurige 12 volt bekabeling die je tegenkomt in de auto. Afhankelijk van waar je dat doet even een schakelaar ertussen.

Was hier ook de bedoeling bij de auto van een vriend, maar die wil hiermee wachten en in een nieuwe auto doen; hij wil van 3 naar 5 serie.

Wacht hier op nog op 10M VGA-kabel en autolader, beide van Ebay.
bwa, dan na 2 weken al stuk wss :(
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:41:01 #260
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126017748
Moet je 24 uur wachten voordat een 3S code werkt?
pi_126017892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:38 schreef Syphixx het volgende:
bwa, dan na 2 weken al stuk wss :(
Hoezo dat?
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Moet je 24 uur wachten voordat een 3S code werkt?
Heb nou maar geduld. :{
Feit dat je een 3S code hebt betekent al dat het spul in Nederland is; heel lang zal het niet meer duren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 03-05-2013 13:18:19 ]
pi_126018022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef RobertNL het volgende:

Dat is het hem ook, dat vertelt de mevrouw aan de telefoon ook altijd :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:08:55 #263
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_126018699
Net voicemail ontvangen van PostNL naar aanleiding van het ingestelde onderzoek voor m'n Sunsky order (2 bossen parachutekoord). Volgens PostNL is het aangetekend verzonden (yeah right :') ) en kan alleen de verzender een onderzoek instellen.
Zeker is dat het pakketje niet gaat aankomen, en dat het mogelijk retour is gestuurd, terwijl het nooit het sorteercentrum heeft verlaten? :?

Iemand tips?

-edit-
Net gebeld. Blijkbaar was er "iets" mis met het pakje, maar ze hebben niet geregistreerd wat. Ik kan geen aanspraak maken op schadevergoeding, omdat de afzender in Zina (ja, zo spraken ze het uit :') ) daarvoor een onderzoek moet laten starten door Chinese Post.
Ik heb Sunsky aangeschreven, maar ik zal m'n adem maar niet inhouden :')

[ Bericht 18% gewijzigd door destrovel op 03-05-2013 13:22:52 ]
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_126019714
Een vraag, wanneer je een bestelling plaatst op mistertao, wordt die bestelling dan automatisch meteen verwerkt en worden de spullen van mijn bestelling meteen gekocht? Of wordt elke bestelling handmatig door een medewerker eerst gecontroleerd en daarna wordt het pas besteld.

Ik wil dit graag weten, want sommige spullen kunnen tijdelijk in de aanbieding zijn en de voorraad daarvan kan beperkt zijn. Door tijdsverschil kan het misschien zijn dat mijn bestelling pas de volgende werkdag wordt verwerkt en misschien zijn mijn spullen dan al uitverkocht.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:33:18 #265
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126019765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Gsus86 het volgende:
Een vraag, wanneer je een bestelling plaatst op mistertao, wordt die bestelling dan automatisch meteen verwerkt en worden de spullen van mijn bestelling meteen gekocht? Of wordt elke bestelling handmatig door een medewerker eerst gecontroleerd en daarna wordt het pas besteld.

Als het is uitverkocht krijg je hier gewoon bericht van ;)
Dus dan kan je geld terug krijgen of een vervangend product aanwijzen oid.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:48:46 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126020344
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Gsus86 het volgende:

Ik wil dit graag weten, want sommige spullen kunnen tijdelijk in de aanbieding zijn en de voorraad daarvan kan beperkt zijn. Door tijdsverschil kan het misschien zijn dat mijn bestelling pas de volgende werkdag wordt verwerkt en misschien zijn mijn spullen dan al uitverkocht.
Ze werken daar veel, de orders zijn altijd (dag / nacht / weekend) wel redelijk snel naar de status besteld. Aanbiedingen zijn hier tot nu toe altijd nog goed gegaan (jiayu G3 hunt niet mee gerekend :P)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:54:57 #267
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126022710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef destrovel het volgende:
Net voicemail ontvangen van PostNL naar aanleiding van het ingestelde onderzoek voor m'n Sunsky order (2 bossen parachutekoord). Volgens PostNL is het aangetekend verzonden (yeah right :') ) en kan alleen de verzender een onderzoek instellen.
Zeker is dat het pakketje niet gaat aankomen, en dat het mogelijk retour is gestuurd, terwijl het nooit het sorteercentrum heeft verlaten? :?

Iemand tips?

-edit-
Net gebeld. Blijkbaar was er "iets" mis met het pakje, maar ze hebben niet geregistreerd wat. Ik kan geen aanspraak maken op schadevergoeding, omdat de afzender in Zina (ja, zo spraken ze het uit :') ) daarvoor een onderzoek moet laten starten door Chinese Post.
Ik heb Sunsky aangeschreven, maar ik zal m'n adem maar niet inhouden :')
Lekker moeilijk, gewoon Sunsky laten refunden. Ik ga TNT niet eens opbellen als iets niet aankomt, veel teveel moeite.

Veel succes met je sprong met Chinees touw _O-
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:02:38 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126023047
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lekker moeilijk, gewoon Sunsky laten refunden. Ik ga TNT niet eens opbellen als iets niet aankomt, veel teveel moeite.

Ik bel alleen als ik denk dat het bij de douane is. Omdat ik die brief van de douane wel eens niet heb ontvangen :)

Dat touw bij springvliegenandergoedkooptouw.nl komt daar ook weg hoor. Daarnaast lijkt mij dat ook wel iets wat je kan inschatten als je het vaker gebruikt ;)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:03:35 #269
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_126023080
Best bijzonder dat die pakjes zonder problemen de halve wereld over reizen, en dan in een of andere Nederlandse postloods op mysterieuze wijze verdwijnen.
I'm not the girl in the picture..
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:20:31 #270
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126023755
bij mij zijn er al meerdere pakketten verdwenen helaas :(

1 x Memorystick pro duo van DX, nooit aangekomen..
2 x 808 keychains die momenteel dus al zon 60 dagen weg is.. terwijl ik een 808 bij zelfde verkoper binnen 2 weekjes netjes binnen had.
3 x ipcam lensjes bij Tinydeal nooit aangekomen..

Order van ligthake, met Neo n002 batterij, 5 screenprotectors en een case.

En dat zijn toch betrouwbare verkopers/shops, dus kan er niet vanuit gaan dat de producten niet zijn verzonden omdat het scam was ofzo :P.. en zo heb ik nog wel wat spul nooit gekregen( zaklampjes, joystick etc..)

momenteel dus ook mijn Senic G4 die sinds 13 april op status collection staat, en waar dus verder niks meer over bekend is, althans hij is nog niet in Nederland volgens Postnl..
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:21:13 #271
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_126023787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

K gebruik 't om te knopen, mocht ik ooit gaan parachutespringen betaal ik gaarne wat meer om mijn leven zeker te zijn :D

Geen problemen met Chinese meuk, alleen heb liever niet dat mijn leven er vanaf hangt :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:03 schreef Dimauro het volgende:
Best bijzonder dat die pakjes zonder problemen de halve wereld over reizen, en dan in een of andere Nederlandse postloods op mysterieuze wijze verdwijnen.
Mijn idee dus ook. Chinezen die het netjes versturen, China Post die het netjes hier brengt, PostNL die het in hun eigen fucking sorteercentrum kwijtraakt en vervolgens niets meer weet te vertellen dan dat "iets" mis is gegaan en het "waarschijnlijk" teruggestuurd is naar China :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_126023924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef Downstar het volgende:
bij mij zijn er al meerdere pakketten verdwenen helaas :(

1 x Memorystick pro duo van DX, nooit aangekomen..
2 x 808 keychains die momenteel dus al zon 60 dagen weg is.. terwijl ik een 808 bij zelfde verkoper binnen 2 weekjes netjes binnen had.
3 x ipcam lensjes bij Tinydeal nooit aangekomen..

Order van ligthake, met Neo n002 batterij, 5 screenprotectors en een case.

En dat zijn toch betrouwbare verkopers/shops, dus kan er niet vanuit gaan dat de producten niet zijn verzonden omdat het scam was ofzo :P.. en zo heb ik nog wel wat spul nooit gekregen( zaklampjes, joystick etc..)

momenteel dus ook mijn Senic G4 die sinds 13 april op status collection staat, en waar dus verder niks meer over bekend is, althans hij is nog niet in Nederland volgens Postnl..
Ik heb ook al aantal pakjes gehad die niet aankomen. Of pakjes die na 12weken plots volledig ingedrukt/gekreukt in de postbus liggen. Af en toe verliest men wel eens iets zeker? :P. Hier een collega gehad die bij Bpost (België) werkt en volgens hem wordt er wel regelmatig met pakjes van de ene kant naar de andere kant gesmeten...
pi_126026263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hoezo dat?

[..]

Heb nou maar geduld. :{
Feit dat je een 3S code hebt betekent al dat het spul in Nederland is; heel lang zal het niet meer duren.
neon balkjes waren alvast al kapot na dag 2
pi_126027264
Mijn postbode en pakketbezorger zijn de 0 cent deals wel beu ben ik bang :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:52:07 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126027501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:21 schreef destrovel het volgende:

[..]

K gebruik 't om te knopen, mocht ik ooit gaan parachutespringen betaal ik gaarne wat meer om mijn leven zeker te zijn :D

Geen problemen met Chinese meuk, alleen heb liever niet dat mijn leven er vanaf hangt :')

Zelfmoord pogingen mislukken ook steeds in China, dat touw knakt eerder dan je nek _O-

Binnen!

Bij Acton, 3 euro. Bij Ibood geloof ik 15 euro deze week? _O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')