quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef destrovel het volgende:
[..]
Haha, bobbert is een nicht met z'n nepnagels uit china![]()
![]()
[..]
Je weet dat zo'n beetje elke chinese webshop wel dit soort coupons zo ongeveer standaard met de mail stuurt? "Bij besteding van tenminste $50 krijg je $5 korting!!!11!1!one!1!!einz!1!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Syphixx op 02-05-2013 22:08:34 ]
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Travel. het volgende:
Nog steeds geen zonnebril, iemand een leuke besteld?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat mij betreft de mooiste van allemaal, ziet er goed retro uit. Daarom een gouden en zilveren gekocht![]()
[ afbeelding ]
Pixelbril is wel grappig jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.
Pixelding is leuk voor de gein, bril van DX is prima ding, zit goed, doet zijn ding, en komt met hoesje.
Bobbert gaat helemaal high worden nuquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb btw mn screenprotector, vergrootglas en mn muismat net binnengekregen
Beetje jammer dat de postbode mijn muismat had dubbelgevouwen
Tbh, ik durfde de muismat niet open te maken vanwege jullie geurklachtenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tbh, ik durfde de muismat niet open te maken vanwege jullie geurklachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een standaard RGB strip van Ebay o.i.d. halen als je per se verschillende kleuren wil.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef Syphixx het volgende:
edit: iemand een idee voor een chinese variant hierop ? http://www.amazon.com/Mul(...)pd_rhf_se_p_t_4_G65H
enkel 2 blauwe neon balkjes op tmart gevonden maar die zijn zwaaaaaaaar ruk
Sunsky bedoel ik ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef shiznuts het volgende:
Skunsky nog nooit van gehoord. Sunsky wel. Moet je geloof ik wel nog verzendkosten erbij rekenen.
mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sunsky bedoel ik ja.gewoon bertrouwbaar?
Tenzij je met DHL besteld is het inderdaad sloom als de pest, om maar te zwijgen over de klantenservice.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
mwah... Betrouwbaar wel, maar aan te raden neuh. Klantenservice is ruk, verzending tergend langzaam en ze geven foute nummers en status updates.
En vage informatie als je twee van iets wilt bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |