en als het over een uurtje niet lukt, ga je dan weer een post in dit topic gooienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Over een uur is er 24 uur voorbij, zou ik dan eindelijk mn pakketje kunnen tracken?
Maar ik wil gewoon mn pakje trackenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
en als het over een uurtje niet lukt, ga je dan weer een post in dit topic gooien
dat t niet is gelukt![]()
kom op bobje, aan deze info hebben wij ook niks..
quote:
Haha ja, mooi is dat. Heb ik eens met een lamp van TomTop gehad, allang geclaimd etc. Na 70 dagen komt ie nog eens binnen, hele verpakking naar de .. Maar lamp was gelukkig ongeschonden gebleven, TomTop weer terug betaald.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik heb ook al aantal pakjes gehad die niet aankomen. Of pakjes die na 12weken plots volledig ingedrukt/gekreukt in de postbus liggen. Af en toe verliest men wel eens iets zeker?. Hier een collega gehad die bij Bpost (België) werkt en volgens hem wordt er wel regelmatig met pakjes van de ene kant naar de andere kant gesmeten...
Maar ik heb m al sinds gister 19.00quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Lees nou eens dat je pas na 8 uur kan proberen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef yorkick het volgende:
[..]
[..]
Haha ja, mooi is dat. Heb ik eens met een lamp van TomTop gehad, allang geclaimd etc. Na 70 dagen komt ie nog eens binnen, hele verpakking naar de .. Maar lamp was gelukkig ongeschonden gebleven, TomTop weer terug betaald.
Dan is die nog bij de douane.. Dan doet die het waarschijnlijk vandaag na 8 uur. Zo niet, dan morgen na 8. Zo niet, dan die dag na 8. Maar in dit topic posten helpt nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik heb m al sinds gister 19.00Toen had ik t al na 8 geprobeerd maar dat werkte niet
Hier is de volgende heli onderweg:quote:
Kan tot wel 6 dagen duren. Dus tot die tijd gewoon wachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik heb m al sinds gister 19.00Toen had ik t al na 8 geprobeerd maar dat werkte niet
En wat moeten we er verder meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef TheMasterNL het volgende:
Om nog even terug te komen op een telefoon <¤200.
Kijk even bij deze samenkoopactie: http://www.samenkopen.net/topic/85286/814129
Wie is die importeur dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan tot wel 6 dagen duren. Dus tot die tijd gewoon wachten.
[..]
En wat moeten we er verder meeDat is het andere topic
![]()
Eerst maar eens afwachten hoe alles gaat met die officiële Nederlandse importeur. Anders haal ik hem wel gewoon zelf in China![]()
DIG / Chinese Smartphones #18 - Vier cores voor nog geen 200 euro
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
En ik heb deze gekocht, van beide zeer tevredenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik heb deze en deze binnen gekregen deze week.
Pixelding is leuk voor de gein, bril van DX is prima ding, zit goed, doet zijn ding, en komt met hoesje.
haha..zal het nooit vergeten. Ook ik heb bij banggood een E27 besteld een paar maanden terug. Draai hem erin en geeft lelijk koud groenig licht terwijl die toch echt warm wit was. Na ja..even doorzetten en erin gelaten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met led-lampen (E27)? Heb er net drie besteld via Banggood. 5 euro per stuk, lichtopbrengst zuo ongeveer 40watt moeten zijn, met een warm licht.
Action, een euro of 4 p/stuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:01 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik goede ledlampen (e27 bij voorbaat) kan bestellen?
Ik heb daar gekeken, maar inderdaad alleen spotjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Action, een euro of 4 p/stuk.
Branden nu al een paar maand 3 spots bij de voordeur die samen toch even 9 watt i.p.v. 150 watt verbruiken; scheelt zo'n ¤20-30 p/jaar.
Hmmm, dat zouden wel eens dezelfde kunnen zijn als ik heb besteld. Nou. Afwachten dan maar...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:31 schreef kloink het volgende:
[..]
haha..zal het nooit vergeten. Ook ik heb bij banggood een E27 besteld een paar maanden terug. Draai hem erin en geeft lelijk koud groenig licht terwijl die toch echt warm wit was. Na ja..even doorzetten en erin gelaten.
Een paar dagen later stond ik onder de douche te luisteren naar mijn (super gevoelige) Sangean Doucheradio tot ik in 1 keer niets meer ontving! Wat bleek..mijn vriendin had het licht aan gedaan in de slaapkamer haha. Dat ding bleek niet alleen de radio te storen maar ook GSM, HSDPA etc etc.
Lang leve china troep :-)
Nu een philips dimtone ledlamp van 4 tientjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |