Welke goede adressen ken jij dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef Goddelijker het volgende:
Met geheugenkaarten moet je weten waar je ze vandaan haalt, er zijn inderdaad 'foute' adressen maar ook goede. En gewoon gezond verstand gebruiken of de prijs klopt.
Dat laatste is het vooral. Het is het niet waard om het risico te lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Welke goede adressen ken jij dan?
9/10 keer is het fake geheugen, en die 1/10 keer is het geheugen duurder dan in Nederland zelf
Ja, dat is inderdaad een erg prettige webshop!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:30 schreef Downstar het volgende:
Enige waar je zo 1..2..3 betrouwbaar en soms goedkoper dan NL flashkaartjes/usbsticks etc kan kopen is mymemory.co.uk
Das geen Chinese webshop, maar die word hier wel besproken, om mensen over te halen daar hun opslag te halen ipv in China
Alleen jammer dat ie er nu even uit ligt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een erg prettige webshop!
Nouja, meestal betekend falen, dat het toch geen 8 GB was of dat ze gewoon corrupte chips hebben gebruikt, om er zeker van te zijn dat je echt geheugen hebt moet je even deze test laten uitvoeren:quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef Deugniett het volgende:
Mijn zus had ook een keer zo'n beer/aap, waar je die kop vanaf kan halen en dat je een usb stickie hebt, voor mij meegenomen uit China. Dat ding was 8gb (en dat stond er daadwerkelijk ook wel op wat in veel gevallen niet zo is) maar telkens als ik bijv. een film er op zetten en dan later weer wou openen dan was die film weer beschadigd enzo
Tja, updates/upgrades aan de website/webshop, geplande downtime dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie er nu even uit ligt.
Ik heb hem ook binnen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:55 schreef 0wen het volgende:
Hop hop hop!
[ link | afbeelding ]
Verwacht nog meer, maar dat zal deze week nog wel komen
quote:
geheugen heeft ook gewoon een bepaalde prijs. Als je gelooft dat je dat ergens kan kopen via een webshop zwaar onder de marktprijs ben je ook gewoon een faalhaas.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:22 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
, niet sarcastisch dus..
De stick die erin zit is gewoon een 1Gb stickje ofzo waarbij gesjoemeld is met de firmware..
die stick zal dus in windows laten zien dat hij 1 TB is, maar als je er meer dan 1 gb op wilt schrijven dan is de hele stick corrupt..
Ik en vele anderen hier zijn er vroeger zelf wel eens ingetrapt, toen het nog vrijwel niet bekend was dat ze deze methode gebruikten.. Inmiddels waarschuwen we dan ook iedereen om GEEN opslag te halen uit china, in welke vorm dan ook ( Usb sticks, (fake!) ipods, externe harde schrijven, flashkaartjes etc!)
Ja genoeg ervaringen hier en daarquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:43 schreef Negakinu het volgende:
MK808b van Geekbuying on the way. Nu nog een nieuwe China telefoon bestellen. Heb mijn HTC HD2 gesloopt tijdens een poging het moederbord te repareren. Ben aan het twijfelen tussen de Jiayu G2S en G3. Iemand ervaring met een goede China phone <$220 ?
[ afbeelding ]
Bedankt voor de links!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja genoeg ervaringen hier en daar.
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
DIG / Chinese Smartphones #18 - Vier cores voor nog geen 200 euro
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485
De Jiayu G3 is mij zeer goed bevallenAlleen de MTK6589's zijn er nu alweer dus wellicht kan je beter voor 1 van die toestellen gaan
Dan kom je toch bij ''westerse'' toestellen of een Samsung Exy 4412 toestel (Die vast duurder zijn)quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Bedankt voor de links!Super.
Het probleem van veel van de MTK6589 toestellen is dat ze allemaal een 5"+ scherm hebben. Ik heb de Note2 in mijn handen gehad en ik wil toch echt maximaal 4,5". Eigenlijk is de Jiayu G3 me al te groot.Tevens ben ik echt een XDA/custom ROM nerd dus heb het liefst een telefoon met een al actieve community.
Dat wilde ik ook al reageren. Verder heb je in Nederland ook regelmatig value for money acties hoor. Aldi heeft regelmatig met z'n wolfgang telefoons Chinese smartphones op de markt. Zijn meestal maar een fractie duurder dan de telefoons zelf in China halen, maar je hebt zeker te weten geen import naheffing en als de boel stuk gaat dan ruilen ze meestal vrij snel je toestel om naar wat ik begreep op o.a. tweakers. Probeer dat maar eens met een echte China phone voor elkaar te krijgen met een 'ikke niet snap' -chinees.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja genoeg ervaringen hier en daar.
DIG / [Jiayu] #23 - Met wat G-funk!!
DIG / Chinese Smartphones #18 - Vier cores voor nog geen 200 euro
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520485
De Jiayu G3 is mij zeer goed bevallenAlleen de MTK6589's zijn er nu alweer dus wellicht kan je beter voor 1 van die toestellen gaan
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0105_48_5_502_5566.htmlquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al reageren. Verder heb je in Nederland ook regelmatig value for money acties hoor. Aldi heeft regelmatig met z'n wolfgang telefoons Chinese smartphones op de markt. Zijn meestal maar een fractie duurder dan de telefoons zelf in China halen, maar je hebt zeker te weten geen import naheffing en als de boel stuk gaat dan ruilen ze meestal vrij snel je toestel om naar wat ik begreep op o.a. tweakers. Probeer dat maar eens met een echte China phone voor elkaar te krijgen met een 'ikke niet snap' -chinees.
quote:5.3" IPS met qHD resolutie (960x540)!
- Android 4.1 Jelly Bean
- 1.2 GHz Dual-Core Processor MTK 6577T Chipset
- 1 GB RAM
- 12 GB intern geheugen
- Dual Sim & Dual Online - Dual standby! Niet dual online![]()
- Simlockvrij - DUH!
- 8 MP Camera met 2 LED flitsers
- 5 MP frontcamera met autofocus (Interpolatie?)
- video 720p @30fps, 1080p @15fps(hogere FPS moet kunnen dacht ik?)
- Bluetooth 4.0
- ondersteunt Micro SD tot 32 GB - 64GB werkt ook
- o.a. GPS & Gyroscoop
- stevige accu van 2550 mAh
- gewicht: 199 g
¤280!
Dan kun je denk ik beter de Star S5 zelf importeren uit China. Zelfs met naheffing en toeslagen ben je dan nog steeds bijna 80 euro goedkoper uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0105_48_5_502_5566.html
[..]
Andere (vorige) was ook al niet zo goed geprijsd als de tweede keer. Daarnaast was die Amoi beduidend duurder dan de concurrentie op dat moment (een Jiayu G2+/S was goedkoper dan de Amoi op dat moment).quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef neo2000 het volgende:
Ja, anders pak je even 1 model er tussenuit.![]()
Tussendoor hebben ze ook nog andere telefoons gehad. En het zijn allemaal rebrands van Chinese merken. Plus, er komt vaak vanuit Wolfgang nog een firmware update uit.. Verder leveren ze en vrij kale android versie zonder aparte vage verplichte launcher of zo.
Daarom, voor die prijs is het niet interessant voor een ''doorgewinterde'' China-shopper. Je kan voor minder veel meer toestel krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter de Star S5 zelf importeren uit China. Zelfs met naheffing en toeslagen ben je dan nog steeds bijna 80 euro goedkoper uit.
Dit doe ik ook eigenlijk altijd. Mijn vorige toestel was een HTC HD2 die ik voor 75 euro op de kop getikt had. Nieuwe digitizer erin en Android 4.2.2 erop en ik had ultra veel telefoon voor mijn geld. Helaas afgelopen week gesloopt door mijn eigen onvoorzichtigheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef neo2000 het volgende:
En t'is natuurlijk je eigen keuze.Wie een beetje rondshopt en handig is kan zelfs in NL een goedkope smartphone op de kop tikken. Koop een branded, prepaid gelocked toestel en kijk ff op ebay. Meestal wel voor een euro of 5 unlock codes te koop. Andere custom rom er op (of een non-branded official) en je bespaart zo ff een bak geld.
![]()
Jep. Wie een beetje handig is. Tis dat ik al een zakelijke telefoon heb, anders wist ik het wel:quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dit doe ik ook eigenlijk altijd. Mijn vorige toestel was een HTC HD2 die ik voor 75 euro op de kop getikt had. Nieuwe digitizer erin en Android 4.2.2 erop en ik had ultra veel telefoon voor mijn geld. Helaas afgelopen week gesloopt door mijn eigen onvoorzichtigheid.Hiervoor had ik een ZTE Blade, meteen gekocht toen die 99,- nieuw was. Custom ROM erop en ik lachtte me kapot om al die mensen met hun telefoon van 600 euro. :p
Geloof mij, het valt tegen. Je blaast er op en verwacht instant rape, maar de uitwerking valt tegen. Geen chicks die direct op je af komen rennen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
2 pakketjes binnen
2 screen protectors en baseball bat rape whistle
dat ding durf ik niet in mn mond te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |