Het wordt 1 database. Ik heb zelf een Clip Zip met Rockbox geïnstalleerd.quote:Op maandag 29 april 2013 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe die sansa clips omgaan met SD geheugen en de playlists, als het een aparte entry wordt en je dus 2 gescheiden muziekbronnen hebt moet de speler zelf zoveel mogelijk geheugen hebben...
Ik laat ze dan vaak luchten op het balkon, met een frisse wind enzo, maar die geur blijf je wel een beetje houdenquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Muismat lijkt me misschien nog best fijn maar hij stonk zo erg dat ik hem na een inspectie van 10 seconden in de kast heb geflikkerd, eerst afkoelen dat ding.
Goedzo! Ik moest er ook even om doorzeuren, maar zo makkelijk komen ze er niet van af.quote:Op maandag 29 april 2013 12:26 schreef King-Ernie het volgende:
Haha ik heb even om die2$ dollar coupon gevraagd bij BuySKU, en ik heb hem ook nog eens gekregen!
Ik vond hem ook verschrikkelijk stinken dus meteen terug in het zakje, rook niet echt gezondquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik de muismat, 2 fluitjes en creditcard vergroot ding.
Muismat lijkt me misschien nog best fijn maar hij stonk zo erg dat ik hem na een inspectie van 10 seconden in de kast heb geflikkerd, eerst afkoelen dat ding.
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?
Goh,een stinkende muismatquote:Op maandag 29 april 2013 17:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik vond hem ook verschrikkelijk stinken dus meteen terug in het zakje, rook niet echt gezond
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."quote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag is of die geur die aan sommige chinese producten een negatief effect heeft op je gezondheid?
DHL Express is ook geelquote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."
Dat spul ruft echt altijd.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik zeg altijd als de Chinapost komt:"aaah , daar is mijn gele envelopje verse kanker."
Dat spul ruft echt altijd.
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweestquote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Haha geen lijm snuiven, maar chinese pakketjes snuiven, hmmm. Ik word al licht in mijn hoofd. Wil je ook een shot?quote:Op maandag 29 april 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweest!
maar inderdaad ding meurt wel zeg!
Psst, LED pig kopen?quote:Op maandag 29 april 2013 19:26 schreef davedavy het volgende:
We kunnen gewoon een legale drugshandel beginnen
Nee, als je pakketje gepakt wordt door douane dan ben je sowiso de pineutquote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef tikkietakka het volgende:
Als je postnl vraagt om de chinese trackingnummer om te zetten in een 3S code maak je dan slapende honden wakker?
Liever nietquote:Op maandag 29 april 2013 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
blijf er eens een uurtje aan ruiken, en meld ons dan wat de consequenties zijn geweest!
maar inderdaad ding meurt wel zeg!
Doen ze dat ook met RQ nummers?quote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, als je pakketje gepakt wordt door douane dan ben je sowiso de pineut
En het maakt je pakketje dus ook niet extra 'opvallend' oid
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg vanmiddag een telefoontje van TNT: "Hallo met Rob van TNT pakket, ik sta beneden voor je deur maar er is volgens mij niemand thuis. En je buren ook niet, ben je vanmiddag thuis? Want dan kan ik hem dan afgeven anders doe ik een briefje in je bus."
Nja, ben niet thuis vandaag.. dus briefjemaar wel lekkere service...
Moet je vaak opgeven bij de Bestellingen he..quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?
Ik heb trouwens de muismat en een rape-whistle van banggood binnen
Ja,quote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
@PostNL moet je toch volgen wil je een DM sturen?
zin klinkt raar.
PostNL moet jou toch volgen op twitter, en dan pas kan je toch een DM sturen?
Ik heb de bezorger laten zien waar de sleutel van de berging ligt in de tuin, wel zo handigquote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg vanmiddag een telefoontje van TNT: "Hallo met Rob van TNT pakket, ik sta beneden voor je deur maar er is volgens mij niemand thuis. En je buren ook niet, ben je vanmiddag thuis? Want dan kan ik hem dan afgeven anders doe ik een briefje in je bus."
Nja, ben niet thuis vandaag.. dus briefjemaar wel lekkere service...
Wat vond je van de gratis parfum die je bij de muismat kreeg?quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben jouw telefoon nummer inmiddels?
Ik heb trouwens de muismat en een rape-whistle van banggood binnen
Niks gemerkt?quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat vond je van de gratis parfum die je bij de muismat kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |