quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuw dieptepunt op mijn facebook. Reageert er zojuist een "facebook-vriend" op een of ander onthoofdingsfilmpje. Komt dan dus ook gewoon op de nieuwslijn voorbij met het screenshot van een vent met een vrouwenhoofd in zijn hand.
quote:p.s. sorry dat er nu pas fotoos bij staan maar ik moest op de thuis zorg wachten die mij kon helpen om een foto te maken sorry
hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal
goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)
ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)
WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!
vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)
en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)
als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen
de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk
ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!
en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!
we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!
IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!
ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)
als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:
Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.
nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken
ik verkooop ook strijk kralen
de hartelijke groenten van josien
Ik heb een gozer die dat doet, maar dan alleen de weekendplanningquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
Van die types (huismoeders) die hun hele dagplanning op Facebook zetten![]()
Nu eerst een lekker ontbijt, vanmiddag op de koffie bij de buuf, vanavond een lekkere lasagna schotel in de oven en lekker smullen samen met mijn dinnetje (getagd) Brigit van der werf....![]()
Meteen een hele invasie van de huismoeders:
"geniet ervan met je mannetje"
(buurvrouw) "tot straks bufie!"
(Brigit van der Werf) "Zin in, tot straks dinnetje!"
"wat een leuke plannen zeg, wauw geniet ervan meis"
Op dat soort types reageren nou nooit mannen.....
![]()
![]()
hoe ging dat toch vroeger zonder facebook? gingen ze elkaar opbellen en vertellen wat ze gingen doen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
Nu eerst een lekker ontbijt, vanmiddag op de koffie bij de buuf, vanavond een lekkere lasagna schotel in de oven en lekker smullen samen met mijn dinnetje (getagd) Brigit van der werf....![]()
![]()
![]()
Echt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb een gozer die dat doet, maar dan alleen de weekendplanning
Elke vrijdag staat z'n planning online, elke week weer, dus ja, echt. Overigens niet 300 updates daarna hoor, gewoon planning online gooien en that's itquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Echt?Ik vind dat echt een afknapper... Laatst een jongen die ik via via ken, had heel zijn weekend gedeeld op Facebook , ik denk wel 20 updates, check inns, foto's enz...
Het grappige is dat men denkt zichzelf daardoor interessant te maken, maar ik vind het juist interessanter en charmanter als iemand nog wat mysterie heeft en niet alles van zijn leven op FB deelt![]()
Ik heb een tante zonder computer die dat wel regelmatig doet ja. Soms meerdere keren op één dag ook. Mijn moeder vindt het niet zo erg, geloof ik. Dan kan ze meteen al haar roddels kwijt over welke familieleden wat tegen wie hebben gezegd op facebook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe ging dat toch vroeger zonder facebook? gingen ze elkaar opbellen en vertellen wat ze gingen doen?
Pareltjequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:27 schreef Chai het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eizoen-een-gtst.html
[..]
Tienermoeder zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Saisai het volgende:
Het kind is inmiddels zo'n 4 maanden oud.
4x30 = 120 dagen. Er zijn inmiddels 166 foto's van.
[ afbeelding ]
Het goede nieuws is, dat het kind veel liefde krijgt en een trotse mama heeft. Dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Het goede nieuws is, dat het kind veel liefde krijgt en een trotse mama heeft. Dat dan weer wel.
Wauw.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien. Maar misschien is het ook zo'n moeder van het type 'Je kind: je leukste accessoire', wat ik in keer op de cover van de Viva zag staan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
dat meen je niet..quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
'Je kind: je leukste accessoire', wat ik in keer op de cover van de Viva zag staan.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien. Maar misschien is het ook zo'n moeder van het type 'Je kind: je leukste accessoire', wat ik in keer op de cover van de Viva zag staan.
quote:
Ja, echt waar.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
Binnenkort weer: De voetjes en drankjes op het strand foto's....
De voorwerpen/etenswaren tegen rood-oranje-gele lucht zijn hier al gespot.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
Binnenkort weer: De voetjes en drankjes op het strand foto's....
Heet ze Tatyana?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
omg, ga ik even kijken op de fb van mijn zusje, heeft ze gepost dat haar zwangerschapsverlof begonnen is. Nou, prima, geen rare plaatjes of overdreven statements, weinig te klagen.
Staan er daaronder, ongelogen, 31 reacties, van 31 verschillende mensen, allemaal: GENIET ERVAN JOH!!
![]()
Okee, het is een miniem klachtje, maar toch een klacht.
Maar het is wel een scheldwoord toch? Alles tegen schelden met kanker, maarjaquote:Op zondag 28 april 2013 18:27 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit als timeline cover photo hebben______!
Het waren allemaal FOK!'ers en niemand wilde de combobreaker zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
omg, ga ik even kijken op de fb van mijn zusje, heeft ze gepost dat haar zwangerschapsverlof begonnen is. Nou, prima, geen rare plaatjes of overdreven statements, weinig te klagen.
Staan er daaronder, ongelogen, 31 reacties, van 31 verschillende mensen, allemaal: GENIET ERVAN JOH!!
![]()
Okee, het is een miniem klachtje, maar toch een klacht.
Hahaha.quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die winacties delen van pagina's die niet officieel zijn
Ja, Apple heeft een pagina met 1550 likes, echt hoor.
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.
Eerder lachwekkend.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]Dat is enorm vervelend...
Zet er wel eens op hoe het repeteren was, of m`n rijles.. maar een samenvatting van een weekend/weekx 10,000
Whehehehquote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eerder lachwekkend.
Niemand die het liked ofzo.
En dan ook echt een lap tekst van
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zoveel regels.
Was door een man gepostquote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
En wat moet je doen als je haar een domme kut vindt? Zou je dat voor me kunnen vragen?
misschien hoefde hij dan een week weer niet zijn moeder te bellen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.
Mwoah ik heb zonder aandacht op te eisen mijn Facebook verwijderd en sindsdien nooit meer terug gekomen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:27 schreef Groenevlinder het volgende:
Het is tegenwoordig ook "in" om aandacht te vragen met het verwijderen van je Facebook....![]()
Maar die types komen dan toch ineens weer terug...
Dus aandacht vragen met verwijderen en vervolgens weer aandacht vragen omdat je terug bent op Facebook!
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die winacties delen van pagina's die niet officieel zijn
Ja, Apple heeft een pagina met 1550 likes, echt hoor.
Wij geven 2498 beats bij dr. Dre weg ivm kleine productiefoutquote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*
Nee, like en share en win en shitquote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.
SEAL ZE DAN
Haha jouw UIquote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.
SEAL ZE DAN
Ja maar dat is wat andersquote:Op maandag 29 april 2013 08:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Mwoah ik heb zonder aandacht op te eisen mijn Facebook verwijderd en sindsdien nooit meer terug gekomen.
Ik vraag me altijd af waar dit soort types zullen zijn zonder FB.. volgens mij blijft er dan maar weinig over zonder al die "aandacht"quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe ging dat toch vroeger zonder facebook? gingen ze elkaar opbellen en vertellen wat ze gingen doen?
kun je na gaan hoe groot je wereld is als huismoeder...quote:Op maandag 29 april 2013 17:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar dit soort types zullen zijn zonder FB.. volgens mij blijft er dan maar weinig over zonder al die "aandacht"
Na de hele weekendplanning heeft dezelfde persoon nu als afsluiter "iedereen" bedankt voor het ontzettend bijzondere weekend, weer een hele lap tekst... echt, hoe belangrijk en interessant kun je jezelf voelen zeg, omdat je een keer uit eten bent geweest
En hoe reageerde men op die "comeback"?quote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders![]()
Laatst kondigde een kennis van mij heel uitbundig aan dat ze facebook ging verwijderen (profiel bleef gewoon bestaan....) en nu is ze weer "terug" en heeft ze een soort "comeback" gemaakt.....
![]()
Met allerlei quotes over dat ze terug is en dat het haar allemaal niks meer interesseert wat anderen vinden......![]()
Dat zijn dus in mijn ogen de ergste aandachttrekkers....
Nekschotquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:22 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Mensen die doen alsof Facebook Twitter is
Komt denk vooral doordat je Facebook en Twitter aan elkaar kan linkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:22 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Mensen die doen alsof Facebook Twitter is
Beetje late reactie, maar nee, ze heeft een stuk minder exotische naam.quote:
hahaha, ze heeft een gezin en een sociaal leven enzo, ik ga ervan uit dat ze geen 31 fokkers kentquote:Op zondag 28 april 2013 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het waren allemaal FOK!'ers en niemand wilde de combobreaker zijn?
Haha, gelukkig heb ik niemand die dat doet! Heb iemand op Facebook die haar hele timeline onder de 20 minuten update met hoe zielig ze is en hoe leuk het is om met een random guy te cammen die ze (nog) niet kent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt denk vooral doordat je Facebook en Twitter aan elkaar kan linken
Dat is best verontrustend ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef drakin het volgende:
Na gister iemand geblokkeerd te hebben die een bak hondevoer plaatste met hondekoekjes erin (bijschrift verjaardagsmaaltijd voor haar hond)
De bak was vers? vlees, leek op gehaktachtig iets met stukjes. Ik werd er misselijk van.
Vandaag van iemand anders dit:
[ afbeelding ]
Tja, gelukkig wordt zij nooit koningin.quote:Zowaarlijk helpen mij god almachtig ||
Die middelste tekst.. Denkt hij dat ie een rapper is oid? Zo "stoer" was ik 5 jaar geleden!quote:
5 Jaar geleden was je een rapper?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:17 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Die middelste tekst.. Denkt hij dat ie een rapper is oid? Zo "stoer" was ik 5 jaar geleden!
Hahaha, nee. Godzijdank niet, maar toen was ik wel zo "stoer" want ik ging met allerlei "rappers" om.quote:
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
Rap betekend dan ook Retards attempting poetry
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.
Als hij dan volgende als z'n homeboy jarig is ook maar niet voor hem feest. Straks denkt hij nog dat hij homo is ;$quote:
Tengrote?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Ben blij dat ik alle mensen die elke dag shit op FB gooien van m`n newsfeed heb geknalt, en mensen die me sowieso irriteerde gewoon heb verwijderd![]()
Heel af en toe komt er nog wel eens wat voorbij, maar als het niet elke dat gaat om 25 foto`s of 10 statusupdates tengrote van een tweet dan is het niet zo erg
quote:goede morgen allemaal!! onverwachts me mannetje lekker vrij vandaag!! straks dorp en Rotterdam onveilig maken. nu eerst wakker worden. fijne dag iedereen , ♥ my life & ♥ my boys
quote:mijn boeffies zijn bij me ouders!! nu ff half uurtje hangen op de bank (bij komen) daarna douche omkleden en me spulletjes pakken. en dan naar Rotterdam naar me kanjer
quote:bevestigingsmail binnen!!! we gaan van de zomer een weekje weg!!!! heerlijk ff met me kids er een weekje tussen uit. ♥ my life
Verschrikkelijk, dat gebruik van Engels ertussen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lief dagboek...
[ afbeelding ]
Of wacht, dat is Facebook natuurlijk gewoon, een online dagboek..
Er is inmiddels ook een foto bij gepostquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lief dagboek...
[ afbeelding ]
Of wacht, dat is Facebook natuurlijk gewoon, een online dagboek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is stiekem wel grappig, deed me denken aan:quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat soort zooi dan elke week een paar keer...
Niet alleen verstand van parkieten.quote:
Walgelijk inderdaad.quote:
Ik snap dit nooit zo goed, als je nou een boeiende levensgebeurtenis post op FB oké, maar dit soort bendequote:
Moest ze bijkomen? Waarvan, de kids naar ouders brengen? Ze had wel genoeg energie voor een status update.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook een foto bij gepostGadverdamme, kon dat niet in meerdere spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto 1: Star Wars-heiligschennisquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2: Wel grappig indien satirisch
3: Niets grappigs aan
4: Sneuheid ten top gvd
Moira. is tof. :7
Ja en het erge is dat het tegenwoordig geaccepteerd is, dat je dan ook nog via via hoort"Leuk he, die vakantiefoto's, hij of zij heeft echt een gave vakantie"quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Iemand die op een nogal verre vakantie is en dan elke dag foto's op z'n facebook gooit, ik heb er een hoog "kijk mij eens, vinden jullie mij niet geweldig omdat ik dit allemaal doe????"-gevoel bij.
Op zich heb je dan wel lef.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:56 schreef Ceviche het volgende:
Die 'Peter Opdorp' plaatjes zijn echt om te janken
Overigens kwam net dit voorbij op mijn tijdlijn:
[..]
Tja, gelukkig wordt zij nooit koningin.
/r/muricaquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook een foto bij gepostJe zo kleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan klagen dat je wordt lastiggevallen.![]()
![]()
Dit soort rommel idd, probeer je zelf altijd dit soort app'jes te blokkeren die al je gegevens opslaan.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iemand heeft mij laatst op fb toegevoegd. Ik kende zijn naam niet, dus dacht 'even naar zijn foto's kijken'..
[ afbeelding ]
Zulke vrienden moet je koesterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iemand heeft mij laatst op fb toegevoegd. Ik kende zijn naam niet, dus dacht 'even naar zijn foto's kijken'..
[ afbeelding ]
Precies, hoe leuk is je vakantie als je alleen maar bezig bent met inchecken en foto's uploadenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja en het erge is dat het tegenwoordig geaccepteerd is, dat je dan ook nog via via hoort"Leuk he, die vakantiefoto's, hij of zij heeft echt een gave vakantie"
Dan denk ik, ben ik nou de enige die dit anders ziet...? Als ik op vakantie ben is dat wel het LAATSTE waar ik mee bezig ben![]()
Ik wil mijn profiel gaan verwijderen, ben er helemaal klaar mee....
Het erge van alles is dat ik mezelf zelfs ga irriteren aan mensen die dichtbij mij staan, of teleurgesteld ben omdat iedereen zo egocentrisch met zichzelf bezig is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja en het erge is dat het tegenwoordig geaccepteerd is, dat je dan ook nog via via hoort"Leuk he, die vakantiefoto's, hij of zij heeft echt een gave vakantie"
Dan denk ik, ben ik nou de enige die dit anders ziet...? Als ik op vakantie ben is dat wel het LAATSTE waar ik mee bezig ben![]()
Ik wil mijn profiel gaan verwijderen, ben er helemaal klaar mee....
Het erge van alles is dat ik mezelf zelfs ga irriteren aan mensen die dichtbij mij staan, of teleurgesteld ben omdat iedereen zo egocentrisch met zichzelf bezig is.
Aan de andere kant weet je dan wel ongeveer wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zeg doen
Ben het helemaal met je eens. Bij mij ging het zo ver, dat ik iemand die ik best leuk vond van facebook heb verwijderd.omdat ik me er zo aan ergerde.
In mijn geval niet. Toen ik hem leerde kennen was hij heel bescheiden en lief. Tot hij een smartphone kocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je dan wel ongeveer wat voor vlees je in de kuip hebt.
Laat S nu lekker blij zijn met baby Squote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Uitstap naar Twitter, daar zit het tuig ook...
[ afbeelding ]
Een Twitter-account maken voor je baby, namens baby gaan tweeten en vervolgens de tweet die je daar zelf hebt geplaatst retweeten. Geen woorden voor dit soort aandachtshoererij.
'Het is altijd de schuld van de ander!'quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus iemand die altijd overtredingen maakt en het nooit leert.
brrrrr, ik had er gisteren ook 5quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:23 schreef A.Jensen het volgende:
Ik zei het toch...nou daar gaan we hoor het is begonnen.
[ afbeelding ]
Maar er dan ook over klagen terwijl hij zelf zonder gordel rijdt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Het is altijd de schuld van de ander!'
Ook herkenbaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In mijn geval niet. Toen ik hem leerde kennen was hij heel bescheiden en lief. Tot hij een smartphone kocht.
In real life zal hij nog steeds wel aardig zijn... maar op facebook waarschijnlijk nog steeds niet.
Vind ik niet... is maar net in hoeverre je ermee bezig wil zijn en in hoeverre je laat leiden door de massa. Je kunt er zelf voor kiezen wat je wel en niet plaatst.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef AthCom het volgende:
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je op social media zit ... ♪
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Vind ik niet... is maar net in hoeverre je ermee bezig wil zijn en in hoeverre je laat leiden door de massa. Je kunt er zelf voor kiezen wat je wel en niet plaatst.
Wanneer je zo goed bent als ik... ♪quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef AthCom het volgende:
[..]
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.Zelf zet ik praktisch nooit wat op FB.
Ohhzo.. haha, sorryquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef AthCom het volgende:
[..]
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.Zelf zet ik praktisch nooit wat op FB.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig ... Dat nummer ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wanneer je zo goed bent als ik... ♪
Geeft niet, hoor.quote:
Facebook is hier heel niet down geweest hoor..quote:
Wellicht dat de servert aan het aars-end van de wereld het even beu is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Facebook is hier heel niet down geweest hoor..
En vaak zie je het hele proces van diegene, eerst is het "Facebook, bahquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ook herkenbaarIk ben ook zwaar op iemand afgeknapt doordat hij alles maar dan ook alles op Facebook zette (ook foto's van zichzelf in de spiegel bv
), hij staat nog wel in mijn lijst maar heb hem wel uit mijn nieuwsoverzicht verwijderd.
Ik houd persoonlijk meer van mannen die mysterieus en bescheiden zijn![]()
Nu zijn ze inmiddels weer samen.quote:okeeee ik had de mensen moeten gelove die zeiden dat ik je moest laten gaan en je al met de eerste ruzie moest laten .... maar ik was verlieft jaaa WAS verlieft ja !!
ik verdien een man die mij GELUKKIG maak en niet mij in een PUT laat vallen !!
ik heb geleerd wat goed is en fout is .. dat JIJ in mn leven ben gekomen das FOUT.. gevoelens zijn weg.. en ik ga door met mn leven ZONDER jou !!
en SAMEN met mn ZOON..!! NOOIT MEER TERUGKOMEN !!!!!!!
ik word gelukkig zonder jou !!!:D
quote:geweldige meid die Barbie!
12 januari:quote:het is ik&mijn zoon samen. heb niemand meer nodig!
vooral geen man meer!! o_O
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.quote:yes he is back in my life!!!!!!
Niet alleen vanwege die situatie maar dat wijf is ook nog eens verdomde lelijk.quote:
Wat bezielt je broer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind mijn 'schoonzus' (ik weet nog steeds niet hoe ik haar moet noemen) eigenlijk best fascinerend.
Ze heeft 2 relaties, waarvan eentje met mijn broer, en eentje met de vader van haar kind, en nog steeds zijn ze aan het knipperlichten.Dat staat dan ook weer op haar Facebook. Voor de zoveelste keer.
22 maart:
[..]
Nu zijn ze inmiddels weer samen.
Of het is weer uit, dat kan ook. Of aan. Ik weet het niet. Tegen de tijd dat we erachter komen, is het al 20 keer aan en uit geweest.
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.
Wat zielig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef arjan1212 het volgende:
GRONINGEN -
Een 'grappenmaker' heeft via Facebook een bericht verspreid over de vermissing van de 22-jarige Ellen Jager uit Winschoten, terwijl die helemaal niet vermist was. De vrouw heeft aangifte gedaan.
http://www.telegraaf.nl/j(...)Vermist.jpg&caption= ©right=Facebook &artid=21532491&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Vrouw onterecht als vermist opgegeven
Sorry verstuurd vanaf mobielquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef AapjeAapje het volgende:
Van die kampers gedoog ik het nog dat ze spelfouten maken, maar een bedrijf als Pringles zou toch wel foutloze posts moeten kunnen plaatsen?
[ afbeelding ]
Geen idee, het kan me eigenlijk niet veel schelen ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef AthCom het volgende:
[..]
Wat bezielt je broer?Ik kreeg rillingen toen ik dat eerste stuk las.
Teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind mijn 'schoonzus' (ik weet nog steeds niet hoe ik haar moet noemen) eigenlijk best fascinerend.
Ze heeft 2 relaties, waarvan eentje met mijn broer, en eentje met de vader van haar kind, en nog steeds zijn ze aan het knipperlichten.Dat staat dan ook weer op haar Facebook. Voor de zoveelste keer.
22 maart:
[..]
Of het is weer uit, dat kan ook. Of aan. Ik weet het niet. Tegen de tijd dat we erachter komen, is het al 20 keer aan en uit geweest.
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:27 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit als timeline cover photo hebben______!
Ja dat snap je toch niet he,! Zo een had er ik ook tussen staan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
22 maart:
[..]
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
Ik moest 3 keer kijken. Maar gewoon spelfouten is niet echt een specifieke facebook klacht maar veel breder.quote:
Het is een leuk stel en als ze gelukkig zijn met hun nieuwe burgerlijke leventje ben ik oprecht blij voor ze. Maar qua wijze van communiceren op social media is er niemand die zoveel irritatie opwekt bij mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Laat S nu lekker blij zijn met baby S
(wel heel sneu, ontvolgings worden hard gedropt op zulke mensen)
Jep! Maar dat is allemaal van hetzelfde kaliber als zij. Dat wijf kankert ook constant op die mensen, dat ze weer wie haar echte vrienden zijn blabla, eigenlijk hetzelfde verhaal als met die kerel. Aan uit aan uit aan uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Teringkrijgt ze ook nog reacties daarop? Van die mensen die dingen zeggen als: "goed zo, je hebt hem niet nodig!!!" en "you go girl!!!" of de klassieke "je verdient inderdaad beter dan hem xxx"?
opnieuw; two strikes hanteer ik. Twee facepalmopwekkende berichten en ik ontvolg of gooi ze uit mijn timeline.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een leuk stel en als ze gelukkig zijn met hun nieuwe burgerlijke leventje ben ik oprecht blij voor ze. Maar qua wijze van communiceren op social media is er niemand die zoveel irritatie opwekt bij mij
Half-Facebookend Nederland heeft geen idee wat voor het dag het is danquote:
Mijn hond ook gister... wiet planten in de tuin *chihuahua loopt leuk te snuffelen in de tuin* * HAP* zo een stuk plant wegquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef RadioSlut het volgende:
Hahahahahaha damn. Ik moet lachen.
Was even aan het kijken of ik nog wat pareltjes kon vinden voor jullie.
Narcistisch meisje post een foto van haarzelf met een fles mountain dew. Mountain Dew ♥
Commentaar eronder van ene Rombout: Dit was echt een toevoeging aan mijn dag, bedankt!
Dat feit vind ik persoonlijk erger dan de mensen die er aandacht voor vragen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Half-Facebookend Nederland heeft geen idee wat voor het dag het is dan
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Dit zijn meer twee klachten over Facebook zelf dan haar gebruikers.
Ten eerste, waarom is de nieuwe update van Facebook voor de iPhone zo ongelooflijk stom? Als ik nu "message" met mensen krijg ik "chat heads" midden over het scherm, terwijl ik dat helemaal niet wil. Maar als ik de andere app van Facebook gebruik, de aparte messenger, krijg ik alsnóg die chat heads. Hoe irritant is dat? Kan het ook nergens uitzetten. Als Facebook toch wil dat je alleen maar gebruik maakt van de chat functie van de Facebook app zelf, waarom dan nog de messenger app? En waarom kan ik niet die chat heads uitschakelen, terwijl de chat in FB zelf uitgeschakeld is en ik mijn berichten verstuur via de messenger? Om gek van te worden.
Daarnaast kreeg ik zojuist een melding van een collega. Alleen dan de melding "Persoon a is nu met persoon b bij locatie x". Wat moet ik hier mee? En dat zal vast wel uit te schakelen zijn dat ik hier een melding van krijg, maar ik heb juist al uitgeschakeld dat ik van de meeste dingen een melding geef. Waarom moet Facebook nu weer zelf bepalen dat ik een notificatie moet krijgen dat van een statusupdate waar ik niets mee te maken heb?
Begint erg irritant te worden. Hyves-achtig.
Lekker makkelijk, een grappig plaatje posten zonder verder uitleg.quote:
Lekker makkelijk, zeiken over dingen die je kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:29 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een grappig plaatje posten zonder verder uitleg.
Chat Heads kun je niet uitzetten. Valt niet aan te passen. Net als een notificatie in de normale FB app krijgen, terwijl ik via de messenger aan het praten ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zeiken over dingen die je kunt aanpassen.
Die chat heads komen helemaal niet midden op je scherm, en je kunt ze verplaatsen/naar beneden slepen om ze te sluiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Chat Heads kun je niet uitzetten. Valt niet aan te passen. Net als een notificatie in de normale FB app krijgen, terwijl ik via de messenger aan het praten ben.
Tweede punt valt uit te zetten ja, maar ik wil meer aangeven dat Facebook uit het niets dingen aan gaat geven die ik helemaal niet wil weten, terwijl ik ze al eerder heb uitgezet.
Lezen mag ook wel.
Ik wil ze gewoon helemaal niet. Nooit niet. En wanneer ik gesprekken heb gehad via de messenger, mijn facebook app open en er opeens 4 chat heads van die oude gesprekken, is het wel irritant ja. En zeker wanneer je dat niet uit kan zetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die chat heads komen helemaal niet midden op je scherm, en je kunt ze verplaatsen/naar beneden slepen om ze te sluiten.
Ik lees wél, anders kon ik nooit inhoudelijk reageren. Dat jij niet met een app overweg kan, is jouw probleem/persoonlijke frustratie.
Accounts Settings » Notifications » 'Manage Push Notifications'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:41 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon helemaal niet. Nooit niet. En wanneer ik gesprekken heb gehad via de messenger, mijn facebook app open en er opeens 4 chat heads van die oude gesprekken, is het wel irritant ja. En zeker wanneer je dat niet uit kan zetten.
Guess what, dat helpt niet tegen de chat heads.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Accounts Settings » Notifications » 'Manage Push Notifications'
Tik daar Messages en Nearby Friends uit.
Nou ik vind persoonlijk het wel een erge kwestie en kan me daar mateloos aan irriteren, als mensen dat doen.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn zijn ballen nog niet eens uitgezakt.
Haha bedankt, ik zocht het juiste woord maar ik stond zo perplex van de opmerking van dat jochie, dat ik er even niet meer op kwam.quote:
Dat dusquote:
Hier ook.. 34 vrienden, en mensen die rare dingen posten gooi ik uit m`n newsfeed. Lekker rustig zo, geen gezeik. Check amper nog Facebook trouwens, alleen voor Chats.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat het sinds wat recente schoonmaakacties in mijn feed heerlijk rustig is. Geen onthoofde dieren, bloedende kinderen uit Syrië, in paint in elkaar gevrotte zooi: houden zo.
Bah, opgeven is gewoon voor mietjes.quote:Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go. ~
Waarom ben ik er nog niet af?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook.. 34 vrienden, en mensen die rare dingen posten gooi ik uit m`n newsfeed. Lekker rustig zo, geen gezeik. Check amper nog Facebook trouwens, alleen voor Chats.
quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn nieuwe Facebook-profielfoto ook zo'n heerlijk #genieten-terrasje-yolo-biertje-metmijnvriendje is geworden, maar dat is puur omdat ik werk in de Horeca, en ik het een leuke foto vind. ( wil die foto best posten hoor, roep maar ! )
Net klaar van werk, even FB doorgebladerd, en ik zie ALLEEN MAAR FOTO'S van mensen die " gezellig om de barbecue zitten, AKA "lekker genieten in de tuin met iedereen", waarnaar er 20 foto's volgen van hele verveelde kinderen, die een bakje Liddl aardappelsalade moeten delen, en een kwart hamburger, en om diezelfde begrijpelijke reden vrijwillig op de BBQ willen gaan liggen.. Terwijl papa Tokkie het vlees goed in de gaten houd!
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het bij jou heel erg mee valt.quote:
Hier ook.. van 530+ naar 34 en er is niets meer te beleven.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:28 schreef arjan1212 het volgende:
sinds ik me facebook vrienden heb verminderd van 200 naar 11 is het dood
Ik heb dezelfde klacht..godverdomme echt. Heb mijn apps een geupdated gisteren, en heb nu ook die verschrikkelijke chat-heads....wie verzint zoietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Dit zijn meer twee klachten over Facebook zelf dan haar gebruikers.
Ten eerste, waarom is de nieuwe update van Facebook voor de iPhone zo ongelooflijk stom? Als ik nu "message" met mensen krijg ik "chat heads" midden over het scherm, terwijl ik dat helemaal niet wil. Maar als ik de andere app van Facebook gebruik, de aparte messenger, krijg ik alsnóg die chat heads. Hoe irritant is dat? Kan het ook nergens uitzetten. Als Facebook toch wil dat je alleen maar gebruik maakt van de chat functie van de Facebook app zelf, waarom dan nog de messenger app? En waarom kan ik niet die chat heads uitschakelen, terwijl de chat in FB zelf uitgeschakeld is en ik mijn berichten verstuur via de messenger? Om gek van te worden.
Begint erg irritant te worden. Hyves-achtig.
De armen van je kleinkind als sieraden...hoe luguberquote:
Ik stond er nog niet eens bij stil dat het als een soort Ed Gein-maaksel geïnterpreteerd kon worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
Je armen van je kleinkind als sieraden...hoe luguber
Ik zie de klacht nietquote:
Hoezo heb je het pak drinken ook gecensureerd?quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn nieuwe Facebook-profielfoto ook zo'n heerlijk #genieten-terrasje-yolo-biertje-metmijnvriendje is geworden, maar dat is puur omdat ik werk in de Horeca, en ik het een leuke foto vind. ( wil die foto best posten hoor, roep maar ! )
Net klaar van werk, even FB doorgebladerd, en ik zie ALLEEN MAAR FOTO'S van mensen die " gezellig om de barbecue zitten, AKA "lekker genieten in de tuin met iedereen", waarnaar er 20 foto's volgen van hele verveelde kinderen, die een bakje Liddl aardappelsalade moeten delen, en een kwart hamburger, en om diezelfde begrijpelijke reden vrijwillig op de BBQ willen gaan liggen.. Terwijl papa Tokkie het vlees goed in de gaten houd!
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
quote:Leuk, zo'n weekend @vulp3n ♥ #plaatje #liefde #love #guy #girl #hot #pretty #stoer #lekker #liefdesverklaring #nogmeerliefde
Ze hebben veel bijgedragen hoor. Naar het sportjournaal kijken terwijl ze met hun dikke reet op de bank zitten met een biertje in de hand.quote:
Ehrm, dunnow eigenlijk, was laat, automatisme denk ikquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoezo heb je het pak drinken ook gecensureerd?
Had de zijkant dan ook even meegenomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ehrm, dunnow eigenlijk, was laat, automatisme denk ik.
Haha, houd op hoor, zit echt hardop te lachen, ik ga het meenemen voor de volgende keer!quote:
Top!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, houd op hoor, zit echt hardop te lachen, ik ga het meenemen voor de volgende keer!
maak dáár maar eens een mooie fotosoep van, om daarmee op die foto te reagerenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik stond er nog niet eens bij stil dat het als een soort Ed Gein-maaksel geïnterpreteerd kon worden.![]()
Ja van die vakanties kan ik ook echt niet begrijpen.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van mijn facebook vrienden ik op "alleen belangrijke berichten" heb gezet. Sommige hielden het niet eens een dag vol. Zoveel plaatjes dat ze delen van "ook jij bent een uniek en creatief bloempje dat water nodig heeft pagina" en hee de kids op bed gezet nu even op de bank hangen.
Of ik ga op vakantie en maak 20 posts in 10 dagen hoe leuk het wel niet is.
2 potten?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier gewoon om lachen, mensen die de grap niet snapten en vervolgens andere mensen heel serieus de grap uitleggen enzo. Denk echt, ben je autistisch ofzo.
Ja en op zich vind ik het wel leuk als mensen bijvoorbeeld een paar foto's plaatsen van een concert of festival, zo van "was gezellig"quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Pap89 het volgende:
Vakanties?
Tegenwoordig dan met festivals/concerten.
Merendeel ziet het concert alleen via het scherm van hun kut mobieltje
Hier wordt je toch lichtelijk misselijk van. Zo'n gezin dat doet alsof ze het naar hun zin hebben. Ik krijg er gewoon mee te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga gewoon elke foto liken, en van commentaar voorzienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:52 schreef Ceviche het volgende:
Een collega is wezen zeilen. Wel een hele week, en 332 foto'svan water en een fucking zeilboot.
quote:Beste vrienden,
Het wordt tijd voor mij om eens te gaan wennen aan de buitenwereld. Ik heb het gevoel dat ik veel mis. Daarom laat ik de sociale media even los en de computer even uit. Misschien maar voor een paar dagen, maar in ieder geval dan die dagen. Ik wil me even op andere zaken concentreren. Tot snel!
quote:Geen pil in de wereld die me hart harder kan laten kloppen als me lady.
Geen Mdma die mij zo hard kan laten spacen.
Geen jonko die me higher krijgt schatje je bent amazing!
Als ik aan 1 ding verslaafd ben nou dan ben jij diegene.
Noem me maar een junk want ben verslaafd aan je lichaam.
Ben ik niet genoeg bij je, ga ik krabben ik krijg er jeuk aan.
Ben gek op je en dat is nu al weer een tijdje.
En ik hoop nog veel langer je bent mijn nummer 1 wifey♥
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
O, en, van een ander uit mn fb-lijst:
[..]![]()
Ze hadden die kerel kapot moeten schieten ipv Pimquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:52 schreef Ceviche het volgende:
Een collega is wezen zeilen. Wel een hele week, en 332 foto'svan water en een fucking zeilboot.
Dit meen je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
Whaha, deze tekst had zo over een prostituee kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
volgens mij wordt dat mangameisje rechtsboven hardgenomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Worden ook door echt van die onstabiele typetjes gepost.
Dit veroorzaakt echt blinde woede bij mij. Ik ken er een paar die dat elke dag doen. In het echte leven zijn ze gewoon lief, maar ze moeten gewoon weggehouden worden bij apparaten waar elektriciteit aan te pas komt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
![]()
![]()
oh please laat niemand die delen bij mij . Sommige dingen zijn gewoon te achterlijk om te delenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
En nu gvd een foto met kapotgeschoten Syrische (wie zegt dat?) kinderen.
En dan nog nepkleding ook zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die constant deze shit post en denkt dat het stoer is, om 85% van je inkomen uit te geven aan kleding
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
ga gewoon elke foto liken, en van commentaar voorzien
Same. Gebruik eigenlijk alleen die chat nog, accepteer eens in de maand die vriend-verzoeken en post enkel zo af en toe een kiekje waar men blijkbaar wel op zit te wachten of uit beleefdheid maar liked.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat het sinds wat recente schoonmaakacties in mijn feed heerlijk rustig is. Geen onthoofde dieren, bloedende kinderen uit Syrië, in paint in elkaar gevrotte zooi: houden zo.
Alleen maar de spatie vergeten tussen nep en vrienden... verder geen taalfouten... moet niet gekker worden!quote:
Vergeet de boodschap ook niet, en de nietszeggende achtergrondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar de spatie vergeten tussen nep en vrienden... verder geen taalfouten... moet niet gekker worden!
quote:
Wat een droeftoeter ben je dan zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
via http://loldutchpeople.nl/
Hahah good point, indeedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whaha, deze tekst had zo over een prostituee kunnen gaan
shit man....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal typen blijkt eens te meer een ware kunst in huismoederland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
Ondertussen in Huismoederland, even diep inhalen..
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje"
"Ben je op oma dr verjaardag slapen allebei de kleinkinderen al een paar uur ♡♥"
" nog even lkkr buiten spelen wij ook nog even genieten van ht mooie weer. Maar lieve Djefairo ligt met40.2 op bed"
"Mijn prinsesje ♡♥" (met foto)
"Uitgeteld bij oompie op de bank "
"Skeeleren kan ik ookal !!" (en dan een video van 14 sec van een kind dat voor zich uit staart)
"Na lkkr een dagje over de vrijmarkt in Veenendaal gelopen te hebben en lkkr gegeten te hebben in ht pannenkoeken huis, alle 3 de kindjes eindelijk lkkr liggen te slapen, zegt deze mama welterusten ik ga ook mijn oogjes sluiten !! ♡♥"
"Mmm lkkr pannenkoeken eten"
"Koninginnendag 2013 Veenendaal" (met 33 foto's van kinderen natuurlijk)
"Stoepkrijten in ht centrum" (met foto's)
"Lkkr buiten spelen "
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje" (foto van kindjes die ijsjes pijpen)
Ja ik kan zo wel hele pagina's vullen hoor hier, je zou zo een facebook krant kunnen stichten met deze troepOok zo'n type dat woordjes als mannetje en dinnie gebruikt. ###vergeetikbijnaditnog###
Dat was al voordat ze kinderen kreegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo iemand op FB staan, en dan snap ik ook dat het haar leven nu is, uiteraard. Dat is logisch als je er drie hebt. Al waren het er twee. Mocht ik ooit gaan kinderwerpen, dan word ik waarschijnlijk net zo (zeg het dan even). Maar dan staat er een reactie onder van een andere mama en lieve deugd er is geen touw aan vast te knopen. Geen interpunctie, hoofdletters, zinsopbouw. Een reeks (slecht gespelde) woorden achter elkaar. Al het gezond verstand is weg.
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Normaal typen blijkt eens te meer een ware kunst in huismoederland.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Platina het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Platina het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.
Gewoon, hoe je het leest, lijkt mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gewoon, hoe je het leest, lijkt mij?
Dje-fai-ro.
Geen idee, ik haal het ook maar uit de post die ik quote. Ik zou gokken dat de D een stille D is, maar met dat soort types weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?
wolf in schaapskleren zeekoe in luipaardklerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die kamer eruit zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
[...]
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje" (foto van kindjes die ijsjes pijpen)
[...]
Tweede van linksboven is geloof ik wel aardig maar wat een lelijke mensen verder zeg.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef andreas612 het volgende:
Iemand een idee hoe ik die shit kan uitschakelen dat als ik bijv. 'Je Moeder' geliked heb, dat ik dan allerlei rotzooi posts krijgt van 'je kut' heeft over 'Je Moeder' gepost: blabla..
Ik wil alleen officiële shit van 'Je Moeder' kanaal ontvangen, niet wannabe's die elke keer met zulke teksten komen: 'at least 1000 likes for Je Moeder'.
Hahahaquote:I know what U mean Dilana, living the same life overhere, at first everything is allright, it's all new, it's sweet, it's spannend en je mist elkaar als je diegene een daggie niet kunt zien, it's freaking awesome .. .. and then, als een klap uit heldere hemel, when U let them inside that wall U bild over the years there gone, saying that ze jouw niet begrijpen en al helemaal niet verdienen ?? .. F*ck that !! .. Pfffff .. #leugentjeuitbestwil !! ... ... But hey, there's still hope for us, next time U're in Emmen and we're still single I'll take U out 4 a candllelight Dinner, some walking and talking and maybe, just maybe at the end of the evening I'll show U mine tattoo (sorry, only have one) and U show me yours (all of them) .. .. Xx ... ('k wil alleen maar zeggen, op ieder potje past een dekseltje adn U're time wil come Pritty Lady, I'm 100% zeker daarvan)
Mensen die het woord 'lkkr' gebruiken. Ik heb twee van die droeftoeters in mijn lijst. Is de E op je toetsenbord stervende of ben je gewoon lui?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje"
"Ben je op oma dr verjaardag slapen allebei de kleinkinderen al een paar uur ♡♥"
" nog even lkkr buiten spelen wij ook nog even genieten van ht mooie weer. Maar lieve Djefairo ligt met40.2 op bed"
"Mijn prinsesje ♡♥" (met foto)
"Uitgeteld bij oompie op de bank "
"Skeeleren kan ik ookal !!" (en dan een video van 14 sec van een kind dat voor zich uit staart)
"Na lkkr een dagje over de vrijmarkt in Veenendaal gelopen te hebben en lkkr gegeten te hebben in ht pannenkoeken huis, alle 3 de kindjes eindelijk lkkr liggen te slapen, zegt deze mama welterusten ik ga ook mijn oogjes sluiten !! ♡♥"
"Mmm lkkr pannenkoeken eten"
"Koninginnendag 2013 Veenendaal" (met 33 foto's van kinderen natuurlijk)
"Stoepkrijten in ht centrum" (met foto's)
"Lkkr buiten spelen "
Ja ik kan zo wel hele pagina's vullen hoor hier, je zou zo een facebook krant kunnen stichten met deze troepOok zo'n type dat woordjes als mannetje en dinnie gebruikt. ###vergeetikbijnaditnog###
Hier begint het ook weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb vandaag twee keer de hoofden voorbij zien komen van twee mannen die in Den Haag schijnen te wonen en aan kinderen schijnen te zitten. Moet een waarschuwing zijn, dus zoveel mogelijk gedeeld
Schijtirritant ja. Eerst 'meest recent' aan moeten tikken, dan reloaden/refreshen en hopen dat je het meest recente nieuws krijgt. Wie ooit 'top nieuws' heeft verzonnen, mag een nekschot krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:11 schreef Jula123 het volgende:
En op mijn telefoon het nieuws van een week geleden. Top.
Roosendaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef EDMAN- het volgende:
Die vermiste kinderen 10 x op mn wall. Ik woon gvd in Roosendaal (evenals de melders), en dan krijg je van die kutberichten HEB JE DEZE KINDJES GEZIEN MELD JE DAN
die zijn vast van Limburg naar Roosendaal gelopen. Het is erg, uiteraard, maar flikker op, dit helpt niet.
Ik had op hyves iemand die schreef:quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha
Sowieso dat die (Amerikaanse) zangeres er niks van snapt
Gereageerd dat ze niet zo moet vertrouwen op vertaalmachines.quote:I see the cans in your eyes and I know: you have a different
Die moet je delen op de "make that the cat wise" paginaquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef Ceviche het volgende:
Ik had op hyves iemand die schreef:
[I see the cans in your eyes and I know: you have a different]
Gereageerd dat ze niet zo moet vertrouwen op vertaalmachines.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die moet je delen op de "make that the cat wise" pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise?fref=tsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef EDMAN- het volgende:
Die vermiste kinderen 10 x op mn wall. Ik woon gvd in Roosendaal (evenals de melders), en dan krijg je van die kutberichten HEB JE DEZE KINDJES GEZIEN MELD JE DAN
die zijn vast van Limburg naar Roosendaal gelopen. Het is erg, uiteraard, maar flikker op, dit helpt niet.
zoiezo Roosendaalquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Echt overal ja! Heb al 10-tallen tweets en shares voorbij zien komen inmiddels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef RuckUngermans het volgende:
En hoe gruwelijk het ook is: nou post werkelijk IEDEREEN die twee vermiste kereltjes weer. Wat denk je daarmee te bereiken?
Nou inderdaad, 16 miljoen mensen en toevallig loop ik deze twee tegen het lijf, en ik herken ze nog ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef RuckUngermans het volgende:
En hoe gruwelijk het ook is: nou post werkelijk IEDEREEN die twee vermiste kereltjes weer. Wat denk je daarmee te bereiken?
gedeeld vanuit utrechtquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef RuckUngermans het volgende:
Iedereen bedoelt het natuurlijk ook nog eens goed, maar ik kan niet anders dan op een gegeven moment "JAHAAAAA ER ZIJN TWEE KINDEREN VERMIST VAN EEN TROUBLED SOUL DIE ZELFMOORD HEEFT GEPLEEGD. WE KNOW!" denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |