quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn zijn ballen nog niet eens uitgezakt.
Haha bedankt, ik zocht het juiste woord maar ik stond zo perplex van de opmerking van dat jochie, dat ik er even niet meer op kwam.quote:
Dat dusquote:
Hier ook.. 34 vrienden, en mensen die rare dingen posten gooi ik uit m`n newsfeed. Lekker rustig zo, geen gezeik. Check amper nog Facebook trouwens, alleen voor Chats.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat het sinds wat recente schoonmaakacties in mijn feed heerlijk rustig is. Geen onthoofde dieren, bloedende kinderen uit Syrië, in paint in elkaar gevrotte zooi: houden zo.
Bah, opgeven is gewoon voor mietjes.quote:Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go. ~
Waarom ben ik er nog niet af?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook.. 34 vrienden, en mensen die rare dingen posten gooi ik uit m`n newsfeed. Lekker rustig zo, geen gezeik. Check amper nog Facebook trouwens, alleen voor Chats.
quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn nieuwe Facebook-profielfoto ook zo'n heerlijk #genieten-terrasje-yolo-biertje-metmijnvriendje is geworden, maar dat is puur omdat ik werk in de Horeca, en ik het een leuke foto vind. ( wil die foto best posten hoor, roep maar ! )
Net klaar van werk, even FB doorgebladerd, en ik zie ALLEEN MAAR FOTO'S van mensen die " gezellig om de barbecue zitten, AKA "lekker genieten in de tuin met iedereen", waarnaar er 20 foto's volgen van hele verveelde kinderen, die een bakje Liddl aardappelsalade moeten delen, en een kwart hamburger, en om diezelfde begrijpelijke reden vrijwillig op de BBQ willen gaan liggen.. Terwijl papa Tokkie het vlees goed in de gaten houd!
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het bij jou heel erg mee valt.quote:
Hier ook.. van 530+ naar 34 en er is niets meer te beleven.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:28 schreef arjan1212 het volgende:
sinds ik me facebook vrienden heb verminderd van 200 naar 11 is het dood
Ik heb dezelfde klacht..godverdomme echt. Heb mijn apps een geupdated gisteren, en heb nu ook die verschrikkelijke chat-heads....wie verzint zoietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Dit zijn meer twee klachten over Facebook zelf dan haar gebruikers.
Ten eerste, waarom is de nieuwe update van Facebook voor de iPhone zo ongelooflijk stom? Als ik nu "message" met mensen krijg ik "chat heads" midden over het scherm, terwijl ik dat helemaal niet wil. Maar als ik de andere app van Facebook gebruik, de aparte messenger, krijg ik alsnóg die chat heads. Hoe irritant is dat? Kan het ook nergens uitzetten. Als Facebook toch wil dat je alleen maar gebruik maakt van de chat functie van de Facebook app zelf, waarom dan nog de messenger app? En waarom kan ik niet die chat heads uitschakelen, terwijl de chat in FB zelf uitgeschakeld is en ik mijn berichten verstuur via de messenger? Om gek van te worden.
Begint erg irritant te worden. Hyves-achtig.
De armen van je kleinkind als sieraden...hoe luguberquote:
Ik stond er nog niet eens bij stil dat het als een soort Ed Gein-maaksel geïnterpreteerd kon worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
Je armen van je kleinkind als sieraden...hoe luguber
Ik zie de klacht nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |