Het is een leuk stel en als ze gelukkig zijn met hun nieuwe burgerlijke leventje ben ik oprecht blij voor ze. Maar qua wijze van communiceren op social media is er niemand die zoveel irritatie opwekt bij mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Laat S nu lekker blij zijn met baby S
(wel heel sneu, ontvolgings worden hard gedropt op zulke mensen)
Jep! Maar dat is allemaal van hetzelfde kaliber als zij. Dat wijf kankert ook constant op die mensen, dat ze weer wie haar echte vrienden zijn blabla, eigenlijk hetzelfde verhaal als met die kerel. Aan uit aan uit aan uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Teringkrijgt ze ook nog reacties daarop? Van die mensen die dingen zeggen als: "goed zo, je hebt hem niet nodig!!!" en "you go girl!!!" of de klassieke "je verdient inderdaad beter dan hem xxx"?
opnieuw; two strikes hanteer ik. Twee facepalmopwekkende berichten en ik ontvolg of gooi ze uit mijn timeline.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Het is een leuk stel en als ze gelukkig zijn met hun nieuwe burgerlijke leventje ben ik oprecht blij voor ze. Maar qua wijze van communiceren op social media is er niemand die zoveel irritatie opwekt bij mij
Half-Facebookend Nederland heeft geen idee wat voor het dag het is danquote:
Mijn hond ook gister... wiet planten in de tuin *chihuahua loopt leuk te snuffelen in de tuin* * HAP* zo een stuk plant wegquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iemand heeft mij laatst op fb toegevoegd. Ik kende zijn naam niet, dus dacht 'even naar zijn foto's kijken'..
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef RadioSlut het volgende:
Hahahahahaha damn. Ik moet lachen.
Was even aan het kijken of ik nog wat pareltjes kon vinden voor jullie.
Narcistisch meisje post een foto van haarzelf met een fles mountain dew. Mountain Dew ♥
Commentaar eronder van ene Rombout: Dit was echt een toevoeging aan mijn dag, bedankt!
Dat feit vind ik persoonlijk erger dan de mensen die er aandacht voor vragen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Half-Facebookend Nederland heeft geen idee wat voor het dag het is dan
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Dit zijn meer twee klachten over Facebook zelf dan haar gebruikers.
Ten eerste, waarom is de nieuwe update van Facebook voor de iPhone zo ongelooflijk stom? Als ik nu "message" met mensen krijg ik "chat heads" midden over het scherm, terwijl ik dat helemaal niet wil. Maar als ik de andere app van Facebook gebruik, de aparte messenger, krijg ik alsnóg die chat heads. Hoe irritant is dat? Kan het ook nergens uitzetten. Als Facebook toch wil dat je alleen maar gebruik maakt van de chat functie van de Facebook app zelf, waarom dan nog de messenger app? En waarom kan ik niet die chat heads uitschakelen, terwijl de chat in FB zelf uitgeschakeld is en ik mijn berichten verstuur via de messenger? Om gek van te worden.
Daarnaast kreeg ik zojuist een melding van een collega. Alleen dan de melding "Persoon a is nu met persoon b bij locatie x". Wat moet ik hier mee? En dat zal vast wel uit te schakelen zijn dat ik hier een melding van krijg, maar ik heb juist al uitgeschakeld dat ik van de meeste dingen een melding geef. Waarom moet Facebook nu weer zelf bepalen dat ik een notificatie moet krijgen dat van een statusupdate waar ik niets mee te maken heb?
Begint erg irritant te worden. Hyves-achtig.
Lekker makkelijk, een grappig plaatje posten zonder verder uitleg.quote:
Lekker makkelijk, zeiken over dingen die je kunt aanpassen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:29 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, een grappig plaatje posten zonder verder uitleg.
Chat Heads kun je niet uitzetten. Valt niet aan te passen. Net als een notificatie in de normale FB app krijgen, terwijl ik via de messenger aan het praten ben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, zeiken over dingen die je kunt aanpassen.
Die chat heads komen helemaal niet midden op je scherm, en je kunt ze verplaatsen/naar beneden slepen om ze te sluiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:36 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Chat Heads kun je niet uitzetten. Valt niet aan te passen. Net als een notificatie in de normale FB app krijgen, terwijl ik via de messenger aan het praten ben.
Tweede punt valt uit te zetten ja, maar ik wil meer aangeven dat Facebook uit het niets dingen aan gaat geven die ik helemaal niet wil weten, terwijl ik ze al eerder heb uitgezet.
Lezen mag ook wel.
Ik wil ze gewoon helemaal niet. Nooit niet. En wanneer ik gesprekken heb gehad via de messenger, mijn facebook app open en er opeens 4 chat heads van die oude gesprekken, is het wel irritant ja. En zeker wanneer je dat niet uit kan zetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die chat heads komen helemaal niet midden op je scherm, en je kunt ze verplaatsen/naar beneden slepen om ze te sluiten.
Ik lees wél, anders kon ik nooit inhoudelijk reageren. Dat jij niet met een app overweg kan, is jouw probleem/persoonlijke frustratie.
Accounts Settings » Notifications » 'Manage Push Notifications'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:41 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon helemaal niet. Nooit niet. En wanneer ik gesprekken heb gehad via de messenger, mijn facebook app open en er opeens 4 chat heads van die oude gesprekken, is het wel irritant ja. En zeker wanneer je dat niet uit kan zetten.
Guess what, dat helpt niet tegen de chat heads.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Accounts Settings » Notifications » 'Manage Push Notifications'
Tik daar Messages en Nearby Friends uit.
Nou ik vind persoonlijk het wel een erge kwestie en kan me daar mateloos aan irriteren, als mensen dat doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |