Mensen die het woord 'lkkr' gebruiken. Ik heb twee van die droeftoeters in mijn lijst. Is de E op je toetsenbord stervende of ben je gewoon lui?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
Ondertussen in Huismoederland, even diep inhalen..
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje"
"Ben je op oma dr verjaardag slapen allebei de kleinkinderen al een paar uur ♡♥"
" nog even lkkr buiten spelen wij ook nog even genieten van ht mooie weer. Maar lieve Djefairo ligt met40.2 op bed"
"Mijn prinsesje ♡♥" (met foto)
"Uitgeteld bij oompie op de bank "
"Skeeleren kan ik ookal !!" (en dan een video van 14 sec van een kind dat voor zich uit staart)
"Na lkkr een dagje over de vrijmarkt in Veenendaal gelopen te hebben en lkkr gegeten te hebben in ht pannenkoeken huis, alle 3 de kindjes eindelijk lkkr liggen te slapen, zegt deze mama welterusten ik ga ook mijn oogjes sluiten !! ♡♥"
"Mmm lkkr pannenkoeken eten"
"Koninginnendag 2013 Veenendaal" (met 33 foto's van kinderen natuurlijk)
"Stoepkrijten in ht centrum" (met foto's)
"Lkkr buiten spelen "
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje" (foto van kindjes die ijsjes pijpen)
Ja ik kan zo wel hele pagina's vullen hoor hier, je zou zo een facebook krant kunnen stichten met deze troepOok zo'n type dat woordjes als mannetje en dinnie gebruikt. ###vergeetikbijnaditnog###
Hier begint het ook weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb vandaag twee keer de hoofden voorbij zien komen van twee mannen die in Den Haag schijnen te wonen en aan kinderen schijnen te zitten. Moet een waarschuwing zijn, dus zoveel mogelijk gedeeld
Schijtirritant ja. Eerst 'meest recent' aan moeten tikken, dan reloaden/refreshen en hopen dat je het meest recente nieuws krijgt. Wie ooit 'top nieuws' heeft verzonnen, mag een nekschot krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:11 schreef Jula123 het volgende:
En op mijn telefoon het nieuws van een week geleden. Top.
Roosendaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef EDMAN- het volgende:
Die vermiste kinderen 10 x op mn wall. Ik woon gvd in Roosendaal (evenals de melders), en dan krijg je van die kutberichten HEB JE DEZE KINDJES GEZIEN MELD JE DAN
die zijn vast van Limburg naar Roosendaal gelopen. Het is erg, uiteraard, maar flikker op, dit helpt niet.
Ik had op hyves iemand die schreef:quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha
Sowieso dat die (Amerikaanse) zangeres er niks van snapt
Gereageerd dat ze niet zo moet vertrouwen op vertaalmachines.quote:I see the cans in your eyes and I know: you have a different
Die moet je delen op de "make that the cat wise" paginaquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef Ceviche het volgende:
Ik had op hyves iemand die schreef:
[I see the cans in your eyes and I know: you have a different]
Gereageerd dat ze niet zo moet vertrouwen op vertaalmachines.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die moet je delen op de "make that the cat wise" pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise?fref=tsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef EDMAN- het volgende:
Die vermiste kinderen 10 x op mn wall. Ik woon gvd in Roosendaal (evenals de melders), en dan krijg je van die kutberichten HEB JE DEZE KINDJES GEZIEN MELD JE DAN
die zijn vast van Limburg naar Roosendaal gelopen. Het is erg, uiteraard, maar flikker op, dit helpt niet.
zoiezo Roosendaalquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
via http://loldutchpeople.nl/
Echt overal ja! Heb al 10-tallen tweets en shares voorbij zien komen inmiddels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef RuckUngermans het volgende:
En hoe gruwelijk het ook is: nou post werkelijk IEDEREEN die twee vermiste kereltjes weer. Wat denk je daarmee te bereiken?
Nou inderdaad, 16 miljoen mensen en toevallig loop ik deze twee tegen het lijf, en ik herken ze nog ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef RuckUngermans het volgende:
En hoe gruwelijk het ook is: nou post werkelijk IEDEREEN die twee vermiste kereltjes weer. Wat denk je daarmee te bereiken?
gedeeld vanuit utrechtquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef RuckUngermans het volgende:
Iedereen bedoelt het natuurlijk ook nog eens goed, maar ik kan niet anders dan op een gegeven moment "JAHAAAAA ER ZIJN TWEE KINDEREN VERMIST VAN EEN TROUBLED SOUL DIE ZELFMOORD HEEFT GEPLEEGD. WE KNOW!" denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |