Wat een droeftoeter ben je dan zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
O, en, van een ander uit mn fb-lijst:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
via http://loldutchpeople.nl/
Hahah good point, indeedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whaha, deze tekst had zo over een prostituee kunnen gaan
shit man....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal typen blijkt eens te meer een ware kunst in huismoederland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
Ondertussen in Huismoederland, even diep inhalen..
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje"
"Ben je op oma dr verjaardag slapen allebei de kleinkinderen al een paar uur ♡♥"
" nog even lkkr buiten spelen wij ook nog even genieten van ht mooie weer. Maar lieve Djefairo ligt met40.2 op bed"
"Mijn prinsesje ♡♥" (met foto)
"Uitgeteld bij oompie op de bank "
"Skeeleren kan ik ookal !!" (en dan een video van 14 sec van een kind dat voor zich uit staart)
"Na lkkr een dagje over de vrijmarkt in Veenendaal gelopen te hebben en lkkr gegeten te hebben in ht pannenkoeken huis, alle 3 de kindjes eindelijk lkkr liggen te slapen, zegt deze mama welterusten ik ga ook mijn oogjes sluiten !! ♡♥"
"Mmm lkkr pannenkoeken eten"
"Koninginnendag 2013 Veenendaal" (met 33 foto's van kinderen natuurlijk)
"Stoepkrijten in ht centrum" (met foto's)
"Lkkr buiten spelen "
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje" (foto van kindjes die ijsjes pijpen)
Ja ik kan zo wel hele pagina's vullen hoor hier, je zou zo een facebook krant kunnen stichten met deze troepOok zo'n type dat woordjes als mannetje en dinnie gebruikt. ###vergeetikbijnaditnog###
Dat was al voordat ze kinderen kreegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo iemand op FB staan, en dan snap ik ook dat het haar leven nu is, uiteraard. Dat is logisch als je er drie hebt. Al waren het er twee. Mocht ik ooit gaan kinderwerpen, dan word ik waarschijnlijk net zo (zeg het dan even). Maar dan staat er een reactie onder van een andere mama en lieve deugd er is geen touw aan vast te knopen. Geen interpunctie, hoofdletters, zinsopbouw. Een reeks (slecht gespelde) woorden achter elkaar. Al het gezond verstand is weg.
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Normaal typen blijkt eens te meer een ware kunst in huismoederland.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Platina het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Platina het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk dat iemand zijn kind Djefairo noemt. Je zoon (of dochter?) is al gedoemd om palletsorteerder te worden.
Gewoon, hoe je het leest, lijkt mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gewoon, hoe je het leest, lijkt mij?
Dje-fai-ro.
Geen idee, ik haal het ook maar uit de post die ik quote. Ik zou gokken dat de D een stille D is, maar met dat soort types weet je het maar nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat echt een naam? Hoe spreek je dat uit?
wolf in schaapskleren zeekoe in luipaardklerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die kamer eruit zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef A.Jensen het volgende:
Ondertussen in Huismoederland, even diep inhalen..
[...]
"Dat hebben ze wel verdient na zo goed geholpen te hebben een lekker ijsje" (foto van kindjes die ijsjes pijpen)
[...]
Tweede van linksboven is geloof ik wel aardig maar wat een lelijke mensen verder zeg.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef andreas612 het volgende:
Iemand een idee hoe ik die shit kan uitschakelen dat als ik bijv. 'Je Moeder' geliked heb, dat ik dan allerlei rotzooi posts krijgt van 'je kut' heeft over 'Je Moeder' gepost: blabla..
Ik wil alleen officiële shit van 'Je Moeder' kanaal ontvangen, niet wannabe's die elke keer met zulke teksten komen: 'at least 1000 likes for Je Moeder'.
Hahahaquote:I know what U mean Dilana, living the same life overhere, at first everything is allright, it's all new, it's sweet, it's spannend en je mist elkaar als je diegene een daggie niet kunt zien, it's freaking awesome .. .. and then, als een klap uit heldere hemel, when U let them inside that wall U bild over the years there gone, saying that ze jouw niet begrijpen en al helemaal niet verdienen ?? .. F*ck that !! .. Pfffff .. #leugentjeuitbestwil !! ... ... But hey, there's still hope for us, next time U're in Emmen and we're still single I'll take U out 4 a candllelight Dinner, some walking and talking and maybe, just maybe at the end of the evening I'll show U mine tattoo (sorry, only have one) and U show me yours (all of them) .. .. Xx ... ('k wil alleen maar zeggen, op ieder potje past een dekseltje adn U're time wil come Pritty Lady, I'm 100% zeker daarvan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |