Maar het is wel een scheldwoord toch? Alles tegen schelden met kanker, maarjaquote:Op zondag 28 april 2013 18:27 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit als timeline cover photo hebben______!
Het waren allemaal FOK!'ers en niemand wilde de combobreaker zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
omg, ga ik even kijken op de fb van mijn zusje, heeft ze gepost dat haar zwangerschapsverlof begonnen is. Nou, prima, geen rare plaatjes of overdreven statements, weinig te klagen.
Staan er daaronder, ongelogen, 31 reacties, van 31 verschillende mensen, allemaal: GENIET ERVAN JOH!!
![]()
Okee, het is een miniem klachtje, maar toch een klacht.
Hahaha.quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die winacties delen van pagina's die niet officieel zijn
Ja, Apple heeft een pagina met 1550 likes, echt hoor.
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
Van die types (huismoeders) die hun hele dagplanning op Facebook zetten![]()
Nu eerst een lekker ontbijt, vanmiddag op de koffie bij de buuf, vanavond een lekkere lasagna schotel in de oven en lekker smullen samen met mijn dinnetje (getagd) Brigit van der werf....![]()
Meteen een hele invasie van de huismoeders:
"geniet ervan met je mannetje"
(buurvrouw) "tot straks bufie!"
(Brigit van der Werf) "Zin in, tot straks dinnetje!"
"wat een leuke plannen zeg, wauw geniet ervan meis"
Op dat soort types reageren nou nooit mannen.....
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.
Eerder lachwekkend.quote:Op maandag 29 april 2013 00:01 schreef Braddie het volgende:
[..]Dat is enorm vervelend...
Zet er wel eens op hoe het repeteren was, of m`n rijles.. maar een samenvatting van een weekend/weekx 10,000
Whehehehquote:Op maandag 29 april 2013 00:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eerder lachwekkend.
Niemand die het liked ofzo.
En dan ook echt een lap tekst van
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zo
zoveel regels.
Was door een man gepostquote:Op zondag 28 april 2013 12:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
En wat moet je doen als je haar een domme kut vindt? Zou je dat voor me kunnen vragen?
misschien hoefde hij dan een week weer niet zijn moeder te bellen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had iemand die elke maandag een samenvatting maakte van het weekend en soms de week. Een kerel.
Mwoah ik heb zonder aandacht op te eisen mijn Facebook verwijderd en sindsdien nooit meer terug gekomen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:27 schreef Groenevlinder het volgende:
Het is tegenwoordig ook "in" om aandacht te vragen met het verwijderen van je Facebook....![]()
Maar die types komen dan toch ineens weer terug...
Dus aandacht vragen met verwijderen en vervolgens weer aandacht vragen omdat je terug bent op Facebook!
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*quote:Op zondag 28 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die winacties delen van pagina's die niet officieel zijn
Ja, Apple heeft een pagina met 1550 likes, echt hoor.
Wij geven 2498 beats bij dr. Dre weg ivm kleine productiefoutquote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die mensen die meedoen met van die acties van: We geven 1200 macbook pro's weg! Deze konden niet weg vanwege *vul reden in*
Nee, like en share en win en shitquote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.
SEAL ZE DAN
Haha jouw UIquote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we geven 1500 Dr. Dre Beats weg omdat ze niet gesealed zijn.
SEAL ZE DAN
Ja maar dat is wat andersquote:Op maandag 29 april 2013 08:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Mwoah ik heb zonder aandacht op te eisen mijn Facebook verwijderd en sindsdien nooit meer terug gekomen.
Ik vraag me altijd af waar dit soort types zullen zijn zonder FB.. volgens mij blijft er dan maar weinig over zonder al die "aandacht"quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe ging dat toch vroeger zonder facebook? gingen ze elkaar opbellen en vertellen wat ze gingen doen?
kun je na gaan hoe groot je wereld is als huismoeder...quote:Op maandag 29 april 2013 17:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar dit soort types zullen zijn zonder FB.. volgens mij blijft er dan maar weinig over zonder al die "aandacht"
Na de hele weekendplanning heeft dezelfde persoon nu als afsluiter "iedereen" bedankt voor het ontzettend bijzondere weekend, weer een hele lap tekst... echt, hoe belangrijk en interessant kun je jezelf voelen zeg, omdat je een keer uit eten bent geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |