Hoezo heb je het pak drinken ook gecensureerd?quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn nieuwe Facebook-profielfoto ook zo'n heerlijk #genieten-terrasje-yolo-biertje-metmijnvriendje is geworden, maar dat is puur omdat ik werk in de Horeca, en ik het een leuke foto vind. ( wil die foto best posten hoor, roep maar ! )
Net klaar van werk, even FB doorgebladerd, en ik zie ALLEEN MAAR FOTO'S van mensen die " gezellig om de barbecue zitten, AKA "lekker genieten in de tuin met iedereen", waarnaar er 20 foto's volgen van hele verveelde kinderen, die een bakje Liddl aardappelsalade moeten delen, en een kwart hamburger, en om diezelfde begrijpelijke reden vrijwillig op de BBQ willen gaan liggen.. Terwijl papa Tokkie het vlees goed in de gaten houd!
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
quote:Leuk, zo'n weekend @vulp3n ♥ #plaatje #liefde #love #guy #girl #hot #pretty #stoer #lekker #liefdesverklaring #nogmeerliefde
Ze hebben veel bijgedragen hoor. Naar het sportjournaal kijken terwijl ze met hun dikke reet op de bank zitten met een biertje in de hand.quote:
Ehrm, dunnow eigenlijk, was laat, automatisme denk ikquote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoezo heb je het pak drinken ook gecensureerd?
Had de zijkant dan ook even meegenomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ehrm, dunnow eigenlijk, was laat, automatisme denk ik.
Haha, houd op hoor, zit echt hardop te lachen, ik ga het meenemen voor de volgende keer!quote:
Top!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, houd op hoor, zit echt hardop te lachen, ik ga het meenemen voor de volgende keer!
maak dáár maar eens een mooie fotosoep van, om daarmee op die foto te reagerenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik stond er nog niet eens bij stil dat het als een soort Ed Gein-maaksel geïnterpreteerd kon worden.![]()
Ja van die vakanties kan ik ook echt niet begrijpen.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van mijn facebook vrienden ik op "alleen belangrijke berichten" heb gezet. Sommige hielden het niet eens een dag vol. Zoveel plaatjes dat ze delen van "ook jij bent een uniek en creatief bloempje dat water nodig heeft pagina" en hee de kids op bed gezet nu even op de bank hangen.
Of ik ga op vakantie en maak 20 posts in 10 dagen hoe leuk het wel niet is.
2 potten?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier gewoon om lachen, mensen die de grap niet snapten en vervolgens andere mensen heel serieus de grap uitleggen enzo. Denk echt, ben je autistisch ofzo.
Ja en op zich vind ik het wel leuk als mensen bijvoorbeeld een paar foto's plaatsen van een concert of festival, zo van "was gezellig"quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Pap89 het volgende:
Vakanties?
Tegenwoordig dan met festivals/concerten.
Merendeel ziet het concert alleen via het scherm van hun kut mobieltje
Hier wordt je toch lichtelijk misselijk van. Zo'n gezin dat doet alsof ze het naar hun zin hebben. Ik krijg er gewoon mee te doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn nieuwe Facebook-profielfoto ook zo'n heerlijk #genieten-terrasje-yolo-biertje-metmijnvriendje is geworden, maar dat is puur omdat ik werk in de Horeca, en ik het een leuke foto vind. ( wil die foto best posten hoor, roep maar ! )
Net klaar van werk, even FB doorgebladerd, en ik zie ALLEEN MAAR FOTO'S van mensen die " gezellig om de barbecue zitten, AKA "lekker genieten in de tuin met iedereen", waarnaar er 20 foto's volgen van hele verveelde kinderen, die een bakje Liddl aardappelsalade moeten delen, en een kwart hamburger, en om diezelfde begrijpelijke reden vrijwillig op de BBQ willen gaan liggen.. Terwijl papa Tokkie het vlees goed in de gaten houd!
Omdat jullie het zijn ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga gewoon elke foto liken, en van commentaar voorzienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:52 schreef Ceviche het volgende:
Een collega is wezen zeilen. Wel een hele week, en 332 foto'svan water en een fucking zeilboot.
quote:Beste vrienden,
Het wordt tijd voor mij om eens te gaan wennen aan de buitenwereld. Ik heb het gevoel dat ik veel mis. Daarom laat ik de sociale media even los en de computer even uit. Misschien maar voor een paar dagen, maar in ieder geval dan die dagen. Ik wil me even op andere zaken concentreren. Tot snel!
quote:Geen pil in de wereld die me hart harder kan laten kloppen als me lady.
Geen Mdma die mij zo hard kan laten spacen.
Geen jonko die me higher krijgt schatje je bent amazing!
Als ik aan 1 ding verslaafd ben nou dan ben jij diegene.
Noem me maar een junk want ben verslaafd aan je lichaam.
Ben ik niet genoeg bij je, ga ik krabben ik krijg er jeuk aan.
Ben gek op je en dat is nu al weer een tijdje.
En ik hoop nog veel langer je bent mijn nummer 1 wifey♥
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
O, en, van een ander uit mn fb-lijst:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |