En hoe reageerde men op die "comeback"?quote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders![]()
Laatst kondigde een kennis van mij heel uitbundig aan dat ze facebook ging verwijderen (profiel bleef gewoon bestaan....) en nu is ze weer "terug" en heeft ze een soort "comeback" gemaakt.....
![]()
Met allerlei quotes over dat ze terug is en dat het haar allemaal niks meer interesseert wat anderen vinden......![]()
Dat zijn dus in mijn ogen de ergste aandachttrekkers....
Nekschotquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:22 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Mensen die doen alsof Facebook Twitter is
Komt denk vooral doordat je Facebook en Twitter aan elkaar kan linkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:22 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Mensen die doen alsof Facebook Twitter is
Beetje late reactie, maar nee, ze heeft een stuk minder exotische naam.quote:
hahaha, ze heeft een gezin en een sociaal leven enzo, ik ga ervan uit dat ze geen 31 fokkers kentquote:Op zondag 28 april 2013 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het waren allemaal FOK!'ers en niemand wilde de combobreaker zijn?
Haha, gelukkig heb ik niemand die dat doet! Heb iemand op Facebook die haar hele timeline onder de 20 minuten update met hoe zielig ze is en hoe leuk het is om met een random guy te cammen die ze (nog) niet kent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt denk vooral doordat je Facebook en Twitter aan elkaar kan linken
Dat is best verontrustend ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef drakin het volgende:
Na gister iemand geblokkeerd te hebben die een bak hondevoer plaatste met hondekoekjes erin (bijschrift verjaardagsmaaltijd voor haar hond)
De bak was vers? vlees, leek op gehaktachtig iets met stukjes. Ik werd er misselijk van.
Vandaag van iemand anders dit:
[ afbeelding ]
Tja, gelukkig wordt zij nooit koningin.quote:Zowaarlijk helpen mij god almachtig ||
Die middelste tekst.. Denkt hij dat ie een rapper is oid? Zo "stoer" was ik 5 jaar geleden!quote:
5 Jaar geleden was je een rapper?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:17 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Die middelste tekst.. Denkt hij dat ie een rapper is oid? Zo "stoer" was ik 5 jaar geleden!
Hahaha, nee. Godzijdank niet, maar toen was ik wel zo "stoer" want ik ging met allerlei "rappers" om.quote:
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
Rap betekend dan ook Retards attempting poetry
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.
Als hij dan volgende als z'n homeboy jarig is ook maar niet voor hem feest. Straks denkt hij nog dat hij homo is ;$quote:
Tengrote?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:48 schreef Braddie het volgende:
Ben blij dat ik alle mensen die elke dag shit op FB gooien van m`n newsfeed heb geknalt, en mensen die me sowieso irriteerde gewoon heb verwijderd![]()
Heel af en toe komt er nog wel eens wat voorbij, maar als het niet elke dat gaat om 25 foto`s of 10 statusupdates tengrote van een tweet dan is het niet zo erg
quote:goede morgen allemaal!! onverwachts me mannetje lekker vrij vandaag!! straks dorp en Rotterdam onveilig maken. nu eerst wakker worden. fijne dag iedereen , ♥ my life & ♥ my boys
quote:mijn boeffies zijn bij me ouders!! nu ff half uurtje hangen op de bank (bij komen) daarna douche omkleden en me spulletjes pakken. en dan naar Rotterdam naar me kanjer
quote:bevestigingsmail binnen!!! we gaan van de zomer een weekje weg!!!! heerlijk ff met me kids er een weekje tussen uit. ♥ my life
Verschrikkelijk, dat gebruik van Engels ertussen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lief dagboek...
[ afbeelding ]
Of wacht, dat is Facebook natuurlijk gewoon, een online dagboek..
Er is inmiddels ook een foto bij gepostquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Lief dagboek...
[ afbeelding ]
Of wacht, dat is Facebook natuurlijk gewoon, een online dagboek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is stiekem wel grappig, deed me denken aan:quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dat soort zooi dan elke week een paar keer...
Niet alleen verstand van parkieten.quote:
Walgelijk inderdaad.quote:
Ik snap dit nooit zo goed, als je nou een boeiende levensgebeurtenis post op FB oké, maar dit soort bendequote:
Moest ze bijkomen? Waarvan, de kids naar ouders brengen? Ze had wel genoeg energie voor een status update.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook een foto bij gepostGadverdamme, kon dat niet in meerdere spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto 1: Star Wars-heiligschennisquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2: Wel grappig indien satirisch
3: Niets grappigs aan
4: Sneuheid ten top gvd
Moira. is tof. :7
Ja en het erge is dat het tegenwoordig geaccepteerd is, dat je dan ook nog via via hoort"Leuk he, die vakantiefoto's, hij of zij heeft echt een gave vakantie"quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:53 schreef Twiitch het volgende:
Iemand die op een nogal verre vakantie is en dan elke dag foto's op z'n facebook gooit, ik heb er een hoog "kijk mij eens, vinden jullie mij niet geweldig omdat ik dit allemaal doe????"-gevoel bij.
Op zich heb je dan wel lef.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:56 schreef Ceviche het volgende:
Die 'Peter Opdorp' plaatjes zijn echt om te janken
Overigens kwam net dit voorbij op mijn tijdlijn:
[..]
Tja, gelukkig wordt zij nooit koningin.
/r/muricaquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |