abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125677562

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Tijdlijnen

Tijdlijn Raf – Syl:

+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2011: Hertrouwd in Las Vegas
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Overzicht RTL Boulevard
Tijdlijn Khalid Sab:

2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn

Recente nieuwsberichtjes
SPOILER: Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
SPOILER: 'Sylvie van der Vaart met rijke Franse zakenman'
SPOILER: Vriendschap Sabia Boulahrouz en Sylvie van der Vaart houdt stand

Heel merkwaardig..

Interview in Jackie
SPOILER
pi_125677582
volgens mij had Goodbye niet door dat hij een nieuw deel mocht openen.
  woensdag 24 april 2013 @ 13:35:03 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125677888
Ze kan haar username als argument aandragen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125678207
Oh, sorry, ik had inderdaad niet in de gaten dat ik het topic sloot!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:48:05 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125684268
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 april 2013 @ 16:48:54 #6
22592 crew  Ole
pi_125684296
Sabia is natuurlijk allang van figurant opgeklommen tot hoofdrolspeelster!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 24 april 2013 @ 16:49:24 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125684312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Starlie het volgende:
Het moet gezegd worden, Sylvie ziet er echt veel leuker/normaler/menselijker uit dan dat ze er de afgelopen jaren uitgezien heeft!
Minder Biafra ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2013 @ 17:04:19 #8
163650 Greys
pi_125684894
Ik vind alleen die auto-zoen-foto's een beetje eh... 'oeh daar is een fotograaf, kom laten we spontaan zoenen en dan komt het weer lekker in alle bladen!'-ish.
Ze zijn niet echt van veraf genomen zeg maar, zo lijkt het. Dus ze waanden zich niet echt onbespied volgens mij.

Waarom zou ze voor die 50-tinten shoot eigenlijk een double hebben gebruikt?
Ze heeft toch al vaker in string door het beeld gehupst? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 april 2013 @ 17:22:23 #9
125420 Starlie
pi_125685547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind alleen die auto-zoen-foto's een beetje eh... 'oeh daar is een fotograaf, kom laten we spontaan zoenen en dan komt het weer lekker in alle bladen!'-ish.
Ze zijn niet echt van veraf genomen zeg maar, zo lijkt het. Dus ze waanden zich niet echt onbespied volgens mij.

Waarom zou ze voor die 50-tinten shoot eigenlijk een double hebben gebruikt?
Ze heeft toch al vaker in string door het beeld gehupst? :)
Ik vond hem zo creepy op die zoen foto's... beetje gluiperig... Ik ben nog niet echt enthousiast over hem alhoewel hij wel een goede uitwerking op Sylvie haar uiterlijk lijkt te hebben!
  woensdag 24 april 2013 @ 17:22:37 #10
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125685866
quote:
Hij is toch kleiner dan ik dacht. En die foto's zien er op de een of andere manier niet heel spontaan uit.
Is dat zo?
  woensdag 24 april 2013 @ 17:40:34 #12
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125686085
quote:
Jaja, Sylvie luistert naar het commentaar en is zichzelf aan het ontfaken.
pi_125686342
Die rare laarsjes zijn wel verschrikkelijk.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_125686727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Greys het volgende:

Maar als ze nou net onderweg zijn naar het vliegveld en afscheid nemen voor een week of twee weken? Ik vind het niet zo gek.
En als ze net verliefd zijn dan kus je je toch wel een slag in de rondte :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125686764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik vond hem zo creepy op die zoen foto's... beetje gluiperig... Ik ben nog niet echt enthousiast over hem alhoewel hij wel een goede uitwerking op Sylvie haar uiterlijk lijkt te hebben!
Ik vind hem niet zo mooi als hij op die 'kijk dit is de nieuwe vriend van Sylvie' foto's stond. Al waren dat privé foto's, en niet deze waar ze samen op stap zijn. Hij is niet zo fotogeniek wellicht.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 april 2013 @ 18:02:34 #16
163650 Greys
pi_125686811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar als ze nou net onderweg zijn naar het vliegveld en afscheid nemen voor een week of twee weken? Ik vind het niet zo gek.
En als ze net verliefd zijn dan kus je je toch wel een slag in de rondte :Y
Klopt.
Maar toch vind ik de foto's fake-ish :P

Net als wat er in dat artikel al boven staat zie ik nu (link boven jouw post), zo van 'wat Raf kan, kan ik beter, hoppa, zoenen voor de fotograaf'. Als je nou weet dat er fotografen voor het vliegveld staan en je wilt even uitgebreid zoenen, doe je dat toch ff 1 straat vanaf het vliegveld als het dan écht alleen voor jezelf is, bedoel ik...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125686943
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Klopt.
Maar toch vind ik de foto's fake-ish :P

Net als wat er in dat artikel al boven staat zie ik nu (link boven jouw post), zo van 'wat Raf kan, kan ik beter, hoppa, zoenen voor de fotograaf'. Als je nou weet dat er fotografen voor het vliegveld staan en je wilt even uitgebreid zoenen, doe je dat toch ff 1 straat vanaf het vliegveld als het dan écht alleen voor jezelf is, bedoel ik...
Ik vrees dat als ze zo moeten denken, dat er dan weinig overblijft, ik denk dat die fotografen bijna in elke straat staan te wachten.
En 1 straat eerder van elkaar afscheid moeten nemen (qua kus en lichamelijk contact) ipv ter plekke, dat zou ik ook niet mijden, dan kun je toch niks meer?
Al zou het wellicht iets subtieler kunnen, maar met zo'n camera die elke miliseconde flitst heb je van 3 seconden kus al 10 foto's ofzo :D

Maar wellicht is het meer fake dan ik denk, als ik nu weer terugdenk aan dat handkusje op haar verjaardag :')
pi_125687020
quote:
Ze zei voorheen toch altijd dat ze gekapt en wel, in een kittig pakje, op de bank zat te wachten, tot Raf thuis zou komen?
Misschien kan ze al haar 1001 make-upjes niet op reis meenemen :+

Nee, serieus, het is wel leuk, wat gewoner, al blijf ik 'fan' als ze lekker door de wasstraat gaat :Y
pi_125687036
Bij het zien van die foto's dacht ik net wel meteen 'hey wat een kleine auto' :D
pi_125687162
Ik dacht, bracht hij haar niet naar die fotoshoot alwaar ze logischerwijs met nauwelijks make up aankwam?
know'm sayin?
word? word.
pi_125687193
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef alors het volgende:
Ik dacht, bracht hij haar niet naar die fotoshoot alwaar ze logischerwijs met nauwelijks make up aankwam?
Ah, goeie! :)
pi_125690261
In Frankrijk wordt er niet veel aandacht besteed aan Guillaume Zarka en Sylvie meis. een goeie vriend van me woont in Frankrijk en volgens hem is het soort player die graag vrouwen om zich heen heeft. ze geven pas aandacht als Guillaume Zarka Sylvie met Sarkozy wordt gespot.

Eigenlijk had Sylvie nooit moeder moeten worden. Damian krijgt alleen aandacht van de nanny en van Rafael en amper van haar. Ze heeft alleen aandacht voor haar vriend modellen werk en tv maken en aandacht trekken voor de paparazzi. De laatste paar dagen is ze zoenend te zien en dat wekt ook ergernis op bij de Duisters heb ik het idee. In het begin was Sylvie zielig en oh wat is erg dat haar beste vriendin met haar ex van door is en nu is het oh Sylvie de aandacht trekker en zijn ze weer blij voor rafael die goed voetbalt bij Hsv Hamburg. Ik heb het zelf ook dat ik berichten van Rafael en Sabia wel lees en van Sylvie Guillaume Zarka niet. Bij Sylvie loop ik alleen maar te ergeren.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:03:26 #23
384473 Tuinfluitert
pi_125691523
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het voetballen gaat Rafael van der Vaart een stuk beter af nu hij verliefd is op Sabia Boulahrouz.
Rafael scoorde twee doelpunten en zorgde daarmee voor de overwinning op tegenstander Fortuna Düsseldorf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eft_me_kracht__.html

Kindermeisje Dörte Kappe zorgt al voor Damián sinds hij in 2006 werd geboren.

Sabia, kindermeisje Dörte en Damian in het HSV-Stadion.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:07:28 #24
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_125691720
http://www.purepeople.com(...)n-francais_a118868/2

hij is echt een mooie man,ook groot genoeg voor Sylvie, klopt hij heeft veel succes met vrouwen

Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 20:17:39 #25
43556 miss_dynastie
pi_125692174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het voetballen gaat Rafael van der Vaart een stuk beter af nu hij verliefd is op Sabia Boulahrouz.
Rafael scoorde twee doelpunten en zorgde daarmee voor de overwinning op tegenstander Fortuna Düsseldorf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eft_me_kracht__.html

Kindermeisje Dörte Kappe zorgt al voor Damián sinds hij in 2006 werd geboren.

Sabia, kindermeisje Dörte en Damian in het HSV-Stadion.
[ afbeelding ]
Sabia heeft de nanny gekregen?
pi_125692571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sabia heeft de nanny gekregen?
in de drie weken is Sylvie meis 1x gefotografeerd dat ze voetbalwedstrijd bekijkt van haar zoon. Sabia een buitenstaander is 3 keer of meer gespot met Sylvie zoon. ze zegt in de interview dat haar zoon voor gaat en dat hij belangrijkste is.
pi_125692646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef flanken het volgende:

[..]

in de drie weken is Sylvie meis 1x gefotografeerd dat ze voetbalwedstrijd bekijkt van haar zoon. Sabia een buitenstaander is 3 keer of meer gespot met Sylvie zoon. ze zegt in de interview dat haar zoon voor gaat en dat hij belangrijkste is.
Maar waar laat Sabia haar kinderen dan steeds? Misschien zijn die dan bij Sylvie.
pi_125692956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar waar laat Sabia haar kinderen dan steeds? Misschien zijn die dan bij Sylvie.
wat ik gehoord heb is Sabia en Khalid samen een voogdij hebben. ik denk dat de kinderen in Portugal zitten bij Khalid en nanny . De laatste voetbalgeruchten is dat hij dit jaar stopt met voetballen en weer in hamburg gaat wonen. de reden dat hij terug naar hamburg gaat is omdat de oudste naar school moet en moeilijker met de nanny te reizen
pi_125694335
:') Niet dat kinderen gedoe weer, kijken jullie 24/7 met ze mee dat jullie dit allemaal menen te weten?
know'm sayin?
word? word.
pi_125694651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

_O- Niet alleen gedeeltelijke partnerruil, maar ook kinderruil! Briljant!
pi_125697204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Paule33 het volgende:
http://www.purepeople.com(...)n-francais_a118868/2

hij is echt een mooie man,ook groot genoeg voor Sylvie, klopt hij heeft veel succes met vrouwen

Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
jij bent de zouzou van deze gate?

[ Bericht 1% gewijzigd door JaneDoe op 25-04-2013 14:56:31 ]
  woensdag 24 april 2013 @ 22:29:37 #32
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125700334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:39 schreef flanken het volgende:
In Frankrijk wordt er niet veel aandacht besteed aan Guillaume Zarka en Sylvie meis. een goeie vriend van me woont in Frankrijk en volgens hem is het soort player die graag vrouwen om zich heen heeft. ze geven pas aandacht als Guillaume Zarka Sylvie met Sarkozy wordt gespot.

Eigenlijk had Sylvie nooit moeder moeten worden. Damian krijgt alleen aandacht van de nanny en van Rafael en amper van haar. Ze heeft alleen aandacht voor haar vriend modellen werk en tv maken en aandacht trekken voor de paparazzi. De laatste paar dagen is ze zoenend te zien en dat wekt ook ergernis op bij de Duisters heb ik het idee. In het begin was Sylvie zielig en oh wat is erg dat haar beste vriendin met haar ex van door is en nu is het oh Sylvie de aandacht trekker en zijn ze weer blij voor rafael die goed voetbalt bij Hsv Hamburg. Ik heb het zelf ook dat ik berichten van Rafael en Sabia wel lees en van Sylvie Guillaume Zarka niet. Bij Sylvie loop ik alleen maar te ergeren.
Stewardessen krijgen ook kinderen. Niks mis met werkende vrouwen.
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 22:36:40 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125700771
quote:
13s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rare laarsjes zijn wel verschrikkelijk.
Blame Danie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 22:42:41 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125701192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef alors het volgende:
:') Niet dat kinderen gedoe weer, kijken jullie 24/7 met ze mee dat jullie dit allemaal menen te weten?
Eens. Wat kan ons die verwende miljonairskindertjes schelen. Volgens mij zijn 1 miljard kinderen in de wereld er slechter aan toe.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 25 april 2013 @ 00:46:55 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125706407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Niet alleen van deze gate..... je kunt "de" en "van deze gate" gewoon weglaten, oh... en het vraagteken ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125706450
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens. Wat kan ons die verwende miljonairskindertjes schelen. Volgens mij zijn 1 miljard kinderen in de wereld er slechter aan toe.
En die hebben ook allemaal een moeder die breeduit in de pers beweert dat het leven van hun kind op dít moment belangrijk is? Don't think so.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2013 @ 00:55:20 #37
163650 Greys
pi_125706546
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef flanken het volgende:

[..]

Dus het leven is tóch precies zoals de paparazzi ons voorspiegelen? :o
Alleen wat je op de foto's ziet gebeurt, en verder niks? Die fotografen zijn toch niet bij hen thuis, we weten helemaal niets van hoeveel aandacht dat zoontje krijgt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2013 @ 00:56:36 #38
163650 Greys
pi_125706566
quote:

Rafael was volgens mij eerder zoenend te zien met Sabia dan Syl met heur fransoos...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 april 2013 @ 02:04:14 #39
22592 crew  Ole
pi_125707011
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Blame Danie.
je bén t gewoon SHO jij!
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 april 2013 @ 02:06:33 #40
22592 crew  Ole
pi_125707022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

scherp!
pi_125707919
quote:
:Y Er was nog meer aandacht voor het koningslied dan voor dit stel :') Ik geef het geen half jaar meer, hij ziet eruit als een schoothondje op die fotos in the Sun.
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2013 @ 09:06:37 #42
43556 miss_dynastie
pi_125708788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 07:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

:Y Er was nog meer aandacht voor het koningslied dan voor dit stel :') Ik geef het geen half jaar meer, hij ziet eruit als een schoothondje op die fotos in the Sun.
Ik weet niet, maar als je hoort uit wat voor familie hij komt lijkt een beha-model me er niet zo goed bij te passen :@ Leuk voor even, zeker niet voor lang...
pi_125710816
Nouja ik vind het wel wat ver gaan dat er nu geroepen wordt dat Sylvie geen moeder had moeten worden, en wat dan die vrouwen die een fulltime baan hebben en hun kind de hele week bij de kinderopvang dumpen?? Is toch precies hetzelfde??
pi_125710933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef sherezade het volgende:
Nouja ik vind het wel wat ver gaan dat er nu geroepen wordt dat Sylvie geen moeder had moeten worden, en wat dan die vrouwen die een fulltime baan hebben en hun kind de hele week bij de kinderopvang dumpen?? Is toch precies hetzelfde??
Speculeren dat is SHO, maar gewoon dingen neerkwakken alsof het feiten zijn zoals flanken doet is gewoon treurig ja.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:38:37 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125712449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef sherezade het volgende:
Ik vind beide ook een beetje stom :P Maar goed, het joch lijkt wel gezellig en vertrouwd te zijn met zijn nanny. Ik vind zo'n uitspraak als 'het belangrijkste is Damian' dan wel een beetje twijfelachtig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_125713953
-

[ Bericht 86% gewijzigd door Koningin op 25-04-2013 12:22:51 ]
pi_125717864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 07:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Op de laatste foto lijkt ze op Brigitte Kaandorp. Zo mooi is ze eigenlijk niet.
pi_125719754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet alleen van deze gate..... je kunt "de" en "van deze gate" gewoon weglaten, oh... en het vraagteken ook.
done!
pi_125721435
quote:

En wie denk jij dat je bent dat jij kunt beslissen of iemand moeder mag worden? Het moet niet gekker worden }:|
  donderdag 25 april 2013 @ 16:12:18 #50
125420 Starlie
pi_125722541
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Spongebobsterr het volgende:

[..]

Op de laatste foto lijkt ze op Brigitte Kaandorp. Zo mooi is ze eigenlijk niet.
:D Ze is inderdaad van dichtbij niet zo heel mooi... Mooi genoeg nog maar de BH wint het van Sylvie dit keer!
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:37:55 #51
384473 Tuinfluitert
pi_125768258
Sylvie en Rafael definitief weg uit Uitgeest.

Vader Ramon van der Vaart.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_uit_Uitgeest__.html
pi_125769413
Whehe, die stukken naast de deur _O-
En in Uitgeest wil je ook niet zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 26 april 2013 @ 22:34:00 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125781279
hahaha je kan de man wel uit het kamp halen, maar het kamp niet uit de man.
die mega-urnen naast de voordeur _O-
  zaterdag 27 april 2013 @ 03:30:06 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_125788232

[ Bericht 12% gewijzigd door Mani89 op 27-04-2013 11:10:26 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zaterdag 27 april 2013 @ 06:28:53 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125788532
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, die stukken naast de deur _O-
En in Uitgeest wil je ook niet zitten.
Oei, die vielen mij ook als eerste op. :o
Nou ja, hoe kan zoiets je ook níet opvallen. :')
  zondag 28 april 2013 @ 10:52:19 #56
125420 Starlie
pi_125822894
Hahaha even het topic opfleuren! Toch niet meer voor te stellen dat Sylvie er zo uitzag:

zondag 28 april 2013 @ 10:59:11 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125823017
Nu nog een plaatje ervan maken ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 april 2013 @ 11:58:22 #58
384473 Tuinfluitert
pi_125824033
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:

Hahaha even het topic opfleuren! Toch niet meer voor te stellen dat Sylvie er zo uitzag:

[ afbeelding ]
Bedoel je deze?

]
  zondag 28 april 2013 @ 12:00:34 #59
123170 alors
zlata1234
pi_125824079
Zelf kan ze foto's uit die tijd niet meer aanzien :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 28 april 2013 @ 20:07:23 #60
125420 Starlie
pi_125837721
quote:
9s.gif Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef Copycat het volgende:
Nu nog een plaatje ervan maken ...
Vaag toen ik hem poste stond het plaatje er wel, nu doet hij het op geen enkele manier meer...
  zondag 28 april 2013 @ 20:08:08 #61
125420 Starlie
pi_125837750
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:58 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]

]
Nee nog erger, ik ga hem weer opzoeken! Had hem van het mokkels forum, maar geen idee meer van welke pagina (en het zijn er geloof ik 800)!
pi_125837960
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 12:00 schreef alors het volgende:
Zelf kan ze foto's uit die tijd niet meer aanzien :')
Dat is wel apart, al vind ik haar ook zoals nu prachtig en uit die tijd 'niks bijzonders'.
pi_125838863
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is wel apart, al vind ik haar ook zoals nu prachtig en uit die tijd 'niks bijzonders'.
Prachtig wijf 'mijn vent gaf mij een klap maar ik heb het hem vergeven' :r :r :r
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zondag 28 april 2013 @ 20:34:06 #64
125420 Starlie
pi_125838888
Kan het plaatje niet zo snel meer vinden maar ze had een soort van Aussie trainingspak aan. Op deze foto is ze ook haast onherkenbaar!

pi_125838922
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Starlie het volgende:
Kan het plaatje niet zo snel meer vinden maar ze had een soort van Aussie trainingspak aan. Op deze foto is ze ook haast onherkenbaar!

[ afbeelding ]
^O^ Ze is zelf ook een kamper!
  zondag 28 april 2013 @ 21:01:05 #66
251975 kissaa
fka: kissa
pi_125840513
quote:

[ afbeelding ]
Wie is die enge meneer?
  zondag 28 april 2013 @ 21:04:30 #67
125420 Starlie
pi_125840722
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:01 schreef kissaa het volgende:

[..]

Wie is die enge meneer?
Dat is Raf, ook onherkenbaar

SPOILER
pi_125840832
quote:

[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat ze haar oude foto's niet wilde zien, omdat ze toen wat steviger was, maar nu ik deze foto zie, geloof ik dat er meer redenen zijn :D Wat een verschil qua kleding.
  zondag 28 april 2013 @ 21:11:37 #69
251975 kissaa
fka: kissa
pi_125841153
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat is Raf, ook onherkenbaar

SPOILER
SPOILER
pi_125848486
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ze haar oude foto's niet wilde zien, omdat ze toen wat steviger was, maar nu ik deze foto zie, geloof ik dat er meer redenen zijn :D Wat een verschil qua kleding.
):O
pi_125955245
Heeft iemand sylvie nog gevolgd bij haar verslaglegging van de kroning?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:54:14 #72
384473 Tuinfluitert
pi_125962389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef utrecht1970 het volgende:

Nee,

http://www.bruno.nl/nieuw(...)oor-de-duitsers.html

De ex-vrouw van Rafael van der Vaart was laaiend enthousiast over de troonswisseling. Vooral over onze nieuwe koningin raakte Sylvie maar niet uitgepraat. Zo noemt ze Maxima intelligent, mooi, oprecht, warm, vriendelijk en een belangrijk rolmodel voor alle Nederlandse vrouwen.

Moderator maandag 6 mei 2013 @ 12:53:05 #73
184769 crew  Deisyy
pi_126124948
quote:
Damian op stap met vlam Sylvie

Sylvie en haar zoon Damian genoten dit weekend van een zonovergoten familie-uitstapje in de haven van Hamburg, met haar nieuwe vriendje Guillaume Zarka.

"Ik ben erg trots om mijn vriend Hamburg te showen! Het is de mooiste stad van Duitsland", vertelt Sylvie aan Bild. "Het weer was prachtig en we hebben verschrikkelijk genoten van de haven. "

Op dat zelfde moment liepen Sylvie's ex Rafael van der Vaart (30) en zijn vriendin Sabia Boulahrouz (35) ook door de straten van de Duitse havenstad. "We zijn gelukkig en we hebben niets te verbergen", vertelde de voetballer aan de Duitse krant . “Problemen? Welnee. Iedereen weet dat we bij elkaar zijn. "

Gelukkig ging nanny ook mee :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_126124997
-knip-

Deisyy was me voor en 2 keer is ook een beetje veel van het goede ;)

[ Bericht 81% gewijzigd door kvd op 06-05-2013 14:30:37 ]
pi_126125142
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het gezien omdat het de enige zender was die ik kon bekijken. Samen met nog 2 dozen gaf ze commentaar. Er was één prinses/koningin en die was erg dun. Toen viel het drietal opeens stil en Sylvie zei gelijk:"Oooooh, die is slaaaank!" *stilte* Daarna was het reclame. Ik gok zo dat ze toen haar drie blaadjes sla eruit gooide op het toilet. Verder vond ze alles schön. Er kwam geen zinnig iets uit behalve wat oppervlakkigheden.
Dat is me bijgebleven. Ze zag er leuk uit in een oranje jurkje. ):O
Go hard or go home
  maandag 6 mei 2013 @ 13:53:26 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126127276
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig ging nanny ook mee :')
Ja, dat is wel duf. Waar is dat nou weer goed voor?
pi_126128695
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, dat is wel duf. Waar is dat nou weer goed voor?
Anders kunnen ze zich niet op elkaar concentreren ;)
  maandag 6 mei 2013 @ 14:34:56 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126128850
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef kvd het volgende:

[..]

Anders kunnen ze zich niet op elkaar concentreren ;)
God, de lasten van een gescheiden moeder met een kind. Het is net een mens. Maar: Damian is het belangrijkst hoor.. volgens mij weet ze niet eens wat zijn lievelingseten is.
pi_126129163
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

God, de lasten van een gescheiden moeder met een kind. Het is net een mens. Maar: Damian is het belangrijkst hoor.. volgens mij weet ze niet eens wat zijn lievelingseten is.
of ze wil het niet weten, anders moet je denken aan patat en pannenkoeken en ijsjes met hoorntjes enzovoort...en voor je het weet wordt de craving zo groot dat je zomaar ineens een hoorntje opeet :Y)

En misschien voelt Damian zich wel vertrouwder bij de nanny dan bij Sylvie. Of vindt Sylvie het fijner omdat ze niet zo vertrouwd met Damian is :@

Sabia doet het zondag zonder nanny (en met 2 kinderen)

Kunnen we nog wat met de naam van de boot, de concordia? De laatste keer dat ik daar wat over hoorde was het een zinkend cruiseschip....vooruitzicht van hun relatie?
  maandag 6 mei 2013 @ 14:43:52 #80
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126129169
Misschien haalt de Nanny hem daar op of brengt de nanny hem naar haar toe?
pi_126129265
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef hexje het volgende:
Ze was ook bij het eten
pi_126129360
quote:
5s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef hexje het volgende:
Zo'n nanny accessoire gaat toch altijd mee? Het is een soort handtas maar dan nog beter. Deze zorgt ervoor dat je rustig kan eten/shoppen/vrijen etc. Het ontlast je van een volledige focus op je kind. De volle 100% zeg maar.
Go hard or go home
  maandag 6 mei 2013 @ 14:50:46 #83
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2013 @ 14:52:13 #84
43556 miss_dynastie
pi_126129492
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef kvd het volgende:

[..]

of ze wil het niet weten, anders moet je denken aan patat en pannenkoeken en ijsjes met hoorntjes enzovoort...en voor je het weet wordt de craving zo groot dat je zomaar ineens een hoorntje opeet :Y)

En misschien voelt Damian zich wel vertrouwder bij de nanny dan bij Sylvie. Of vindt Sylvie het fijner omdat ze niet zo vertrouwd met Damian is :@

Sabia doet het zondag zonder nanny (en met 2 kinderen)
[ afbeelding ]

Kunnen we nog wat met de naam van de boot, de concordia? De laatste keer dat ik daar wat over hoorde was het een zinkend cruiseschip....vooruitzicht van hun relatie?
Zijn dit de kindertjes Boulahrouz? Want Daampje wordt niet weggeblurd, toch?
  maandag 6 mei 2013 @ 14:53:24 #85
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126129531
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed.
pi_126129659
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die voorste toch? Gezien het haar op de al geplaatste foto's. (waar Daam ook op wordt weggeblurd)

Ik vraag me alleen af wie ze vasthoudt.
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2013 @ 15:00:28 #87
43556 miss_dynastie
pi_126129802
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef hexje het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed.
Oh verrek, dat is dan weer nieuw :+
En dan is dat kind in haar armen haar jongste, denk ik?
pi_126130384
Eigenlijk zou iedereen zo'n nanny moeten hebben! Heb altijd zo'n hekel aan blerende kinderen in restaurants en zo en dan kan die ze mooi mee naar buiten nemen als ze niet ophouden!
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 15:53:34 #89
184769 crew  Deisyy
pi_126131963
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk zou iedereen zo'n nanny moeten hebben! Heb altijd zo'n hekel aan blerende kinderen in restaurants en zo en dan kan die ze mooi mee naar buiten nemen als ze niet ophouden!
Gelukkig bestaan er tegenwoordig wel couples-only hotels ;)
pi_126145713
volgens mij is Sabia leuker en spontaner dan Sylive.
pi_126172630
Mij valt op dat sylvie de laatste tijd meer rust uitstraalt en niet meer zo over de top is, ze komt een stuk echter en natuurlijker over.
Dat zal wel komen dat ze verliefd is dan O+
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 14:45:25 #92
43556 miss_dynastie
pi_126172746
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef sherezade het volgende:
Mij valt op dat sylvie de laatste tijd meer rust uitstraalt en niet meer zo over de top is, ze komt een stuk echter en natuurlijker over.
Dat zal wel komen dat ze verliefd is dan O+
Dat, of het past naadloos binnen d'r mediastrategie :+
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:49:51 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126172879
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef kvd het volgende:

Ze was ook bij het eten
[ afbeelding ]
Wat een gezellige entree heeft dat restaurant!
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 16:28:48 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126176846
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een gezellige entree heeft dat restaurant!
Ik geloof dat dit de nieuwbouwplannen zijn: :')

woensdag 8 mei 2013 @ 13:08:56 #95
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126213933
De Televaag is lekker bezig met een stukje _O-

quote:
Dít mist Rafael van der Vaart

van onze redactie
VIDEO In een reclame voor een bekend lingeriemerk haalt Sylvie van der Vaart alles uit de kast om de hoofden van mannen op hol te brengen.

De ex van voetballer Rafael is uit de kleren gegaan om de nieuwe bikinilijn van Hunkemöller te promoten. Eerder verschenen er al foto's op internet, maar nu staat ook de video online.
Te zien is hoe de 35-jarige presentatrice zich uitstekend vermaakt op het strand. Ze doet een dansje in zee, krioelt door het zand en zwaait met haar blonde haren.
filmpje
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:21:19 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126214410
Noú, want Sabia is geen mooie vrouw? :') Denk dat-ie de FAKEheid mist als kiespijn.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:25:42 #97
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126214576
Ik rolde bijna van de bank van het lachen omdat domme artikel..
pi_126214609
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
Noú, want Sabia is geen mooie vrouw? :') Denk dat-ie de FAKEheid mist als kiespijn.
nee inderdaad nee, als het al een vrouw is...

wat een lekker wijf is het toch ook '' turkse snor''

[ Bericht 24% gewijzigd door sherezade op 08-05-2013 13:38:36 ]
pi_126214707
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
als ex gogo danseres weet ze vast ook wel wat leuke moves
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:32:10 #100
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126214804
Haha dat telegraaf stukje :P

Geen body double in dat filmpje dit keer?
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:55:32 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126215667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee inderdaad nee, als het al een vrouw is...

wat een lekker wijf is het toch ook '' turkse snor''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh :P
pi_126215706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh :P
dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:57:21 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126215740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie? :')
pi_126215947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie? :')
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:06:39 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126216103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Tuurlijk, maar lelijk is ze niet. Ik zie het wel:

quote:
Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
Is ook zo, maar je eerdere relaties zeggen niet altijd iets over je huidige relatie. Blijkbaar hebben ze elkaar gevonden. Mooi toch? Dan moet rioolkrant De Telegraaf niet zitten zeiken: "Rafael weet niet wat-ie mist"- hij heeft er 10 jaar tegenaan gekeken, hij weet dat dondersgoed.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:06:50 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126216113
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
pi_126216237
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:12:32 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126216301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:

[..]

Is het een soort persoonlijk issue voor je? :P
pi_126216369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is het een soort persoonlijk issue voor je? :P
nee why?
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:27:24 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126216848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:

Ja, Sabia is inderdaad een lelijk manwijf, de term vrouwelijke vrouw onwaardig.
pi_126221370
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
pi_126226250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Radobe het volgende:
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeft :') ja hoor appels met peren vergelijken
pi_126227335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeft :') ja hoor appels met peren vergelijken
Ik ben het ook eens met Radobe, Sabia heeft meer uistraling en komt sympathieker over (als ik filmpjes van hen beiden zo bekijk) dan Sylvie. Kan toch dat mensen een andere mening hebben dan die jij hebt? Je komt hier gewoon verontwaardigd over omdat mensen Sabia leuker vinden dan Sylvie. :') En dat er veel meer mooiere vrouwen rondlopen dan Sabia....who cares? Raf is duidelijk gelukkig met haar, laat ze lekker.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_126229078
Ik vind Sabia een lekker wijf en Sylvie zal vast heel mooi zijn, maar ik vind haar altijd een beetje eng. Zoals ik dat bijvoorbeeld ook vind bij Victoria Beckham.
pi_126230419
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
pi_126234818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
Dat niet eens volgens mij. Het is leeg en karakterloos. Maar als je alleen maar naar oppervlakkigheden kijkt dan komt Sylvie wel aardig uit de bus. Maar er zijn ook mensen die verder kijken dan een handtas en een storende porie op een neus.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 21:01:12 #117
184769 crew  Deisyy
pi_126235468
Ik vind Sabia een leuke vrouw, een stuk minder nep dan Sylvie in ieder geval en gelukkig niet elke keer dezelfde schalkse blik en plastic lach op haar gezixht.
pi_126240585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
pi_126253659
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Radobe het volgende:

[..]

Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn god

Nee ze is niet verspookt maar het mag wat gekost hebben allemaal en nog is het niet je van het.
Het lijkt wel alsof ze overal mee weg komt, eerst het jeans verkopende paal- sletje uithangen, zich van de een op de andere rijke man storten,zwanger raken en dochter dumpen- achterlaten om vervolgens weer terug in de paal te klimmen, vervolgens boulahrouz trouwen weer 2 kinderen ,scheiden en vervolgens de ex van je beste vriendin pakken...(ookal was dat huwelijk misschien al geruime tijd voorbij) zoiets doe je gewoon niet....maar voor de rest klasse wijf die Sabia :') ^O^ nette vrouw _O_ _O_ zo lekker spontaan *O*
pi_126253816
Met uitstraling! *O*
pi_126253821
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_126253898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef indaha het volgende:
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie :o
ja :+
pi_126253934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Radobe het volgende:
Met uitstraling! *O*
und eine große nase und eine und eine Fotze so groß wie ein Wunschbrunnen
pi_126253942
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:08 #125
184769 crew  Deisyy
pi_126254066
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
Sylvie natuurlijk :')
pi_126254220
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mwah Yo was ik al eigenlijk vergeten maar zelfs die vind ik nog beter uit zien als Sabia,
Welke vrouwen ik mooi vindt? Sylvie uiteraard, Doutzen, Aishwarya Rai, Charlize Theron, Jessica Alba...dat soort vrouwen
pi_126254473
Nou over nep gesproken: Sylvie laat haar gezicht ook gewoon strak spuiten. Ik weet niet in hoeverre dat nep is trouwens, haast iedereen in die wereld doet het zonder dat het te zien is maar ze komen er vaak niet voor uit.

Ik vind Sylvie wel een mooie vrouw en Sabia net zo. Niets lelijks aan Sabia te zien voor zover ik zie. Maar eigenlijk vind ik ze ook heel normaal want al met al kunnen de meeste mensen er zo uitzien alleen doen de meeste mensen veel minder aan looks.
pi_126254569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Lpunt het volgende:
Nou over nep gesproken: Sylvie laat haar gezicht ook gewoon strak spuiten. Ik weet niet in hoeverre dat nep is trouwens, haast iedereen in die wereld doet het zonder dat het te zien is maar ze komen er vaak niet voor uit.

Ik vind Sylvie wel een mooie vrouw en Sabia net zo. Niets lelijks aan Sabia te zien voor zover ik zie. Maar eigenlijk vind ik ze ook heel normaal want al met al kunnen de meeste mensen er zo uitzien alleen doen de meeste mensen veel minder aan looks.
nou ik zie niks van strak spuiten, ze heeft rimpeltjes genoeg als je goed kijkt...je ziet echt wel dat ze nu wat ouder wordt maar ze blijft nog steeds mooi...
En ja was het maar waar dat de meeste mensen er zo zouden kunnen uitzien met wat meer moeite hahaha...daar zou ik voor tekenen.
pi_126254680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou ik zie niks van strak spuiten, ze heeft rimpeltjes genoeg als je goed kijkt...je ziet echt wel dat ze nu wat ouder wordt maar ze blijft nog steeds mooi...
En ja was het maar waar dat de meeste mensen er zo zouden kunnen uitzien met wat meer moeite hahaha...daar zou ik voor tekenen.
De meeste mensen zijn niet heel lelijk van zichzelf en dan kan je er al snel uitzien zoals zulke mensen met de juiste professionals om je heen. Zo niet: is het wel heel erg met je gesteld. En hoe vaak komt het nou voor dat je iemand tegenkomt die zó lelijk is dat er geen land mee te bezeilen is? :P Eerlijk gezegd vind ik die vrouwen niet zo bijzonder. Mooi maar that's it. Op straat, in mijn omgeving of in m'n vriendenkring zie ik duizend keer mooiere meisjes/vrouwen die niet eens gestyled worden door de beste mensen en de beste make-up op krijgen.
pi_126254761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef Lpunt het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn niet heel lelijk van zichzelf en dan kan je er al snel uitzien zoals zulke mensen met de juiste professionals om je heen. Zo niet: is het wel heel erg met je gesteld. En hoe vaak komt het nou voor dat je iemand tegenkomt die zó lelijk is dat er geen land mee te bezeilen is? :P Eerlijk gezegd vind ik die vrouwen niet zo bijzonder. Mooi maar that's it. Op straat, in mijn omgeving of in m'n vriendenkring zie ik duizend keer mooiere meisjes/vrouwen die niet eens gestyled worden door de beste mensen en de beste make-up op krijgen.
ah oke , of je neemt sneller genoegen met iets natuurlijk...ieder heeft natuurlijk ook zijn eigen smaak dat klopt
  † In Memoriam † donderdag 9 mei 2013 @ 11:17:30 #131
43556 miss_dynastie
pi_126254772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed. D'r voorhoofd lacht niet mee hoor :')

http://furrow.nl/het-antw(...)van-der-vaart-botox/

Ik heb er overigens helemaal niks op tegen, maar om Sylvie nou te bejubelen om haar natuurlijke looks is ook zo wat :')
pi_126254923
Nee, ik ben juist redelijk kritisch :P.
pi_126255320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

und eine große nase und eine und eine Fotze so groß wie ein Wunschbrunnen
:O
pi_126255467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed. D'r voorhoofd lacht niet mee hoor :')
[ afbeelding ]
http://furrow.nl/het-antw(...)van-der-vaart-botox/

Ik heb er overigens helemaal niks op tegen, maar om Sylvie nou te bejubelen om haar natuurlijke looks is ook zo wat :')
Ik zit nu toevallig net met crème op mijn bakkes, mijn hoofd lacht ook niet mee met zo'n subtiel lachje :D

-edit-

Ah, geklikt op de link, op een andere foto zie ik haar breed grijnzen ja.
  † In Memoriam † donderdag 9 mei 2013 @ 11:40:15 #135
43556 miss_dynastie
pi_126255518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit nu toevallig net met crème op mijn bakkes, mijn hoofd lacht ook niet mee met zo'n subtiel lachje :D

-edit-

Ah, geklikt op de link, op een andere foto zie ik haar breed grijnzen ja.
Daarom, ik heb er echt niks op tegen hoor, maar om nou te doen alsof ze zoooo echt is is ook zo wat :P
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 mei 2013 @ 11:41:20 #136
22592 crew  Ole
pi_126255553
Is er nog wat spannenders te melden dan wie de meeste rimpels heeft?
pi_126255634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Ole het volgende:
Is er nog wat spannenders te melden dan wie de meeste rimpels heeft?
Wie heeft de nanny dit weekend? :7
pi_126258979
nou dan zal ik ook wel botox gebruiken want mijn hoofd ''lacht'' ook niet mee hoor als ik breed grijns
maar ik zal het nog eens proberen als ik de 35 ben gepasseerd :') wat een geneuzel zeg
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 mei 2013 @ 13:31:40 #139
22592 crew  Ole
pi_126259342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef sherezade het volgende:
nou dan zal ik ook wel botox gebruiken want mijn hoofd ''lacht'' ook niet mee hoor als ik breed grijns
maar ik zal het nog eens proberen als ik de 35 ben gepasseerd :') wat een geneuzel zeg
Inderdaad geneuzel.
Het is wel weer even genoeg zo.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 mei 2013 @ 13:31:59 #140
22592 crew  Ole
pi_126259358
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wie heeft de nanny dit weekend? :7
Ik denk Syl. :Y
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:34:23 #141
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126259488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik denk Syl. :Y
Zouden ze van het weekend wel een ijsje eten?
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:44:00 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126259995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Alleen als de nanny het vast houdt.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 mei 2013 @ 14:09:28 #143
22592 crew  Ole
pi_126261150
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zo'n nieuwe verliefdheid kan gekke dingen met je doen hoor! :Y
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:20:41 #144
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126261666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Ole het volgende:

[..]

Zo'n nieuwe verliefdheid kan gekke dingen met je doen hoor! :Y
Inderdaad, ga je eens hoorntjes en andere koolhydraten eten :Y
pi_126262882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Voor vrouwen als Sylvie is mooi zijn een beroep. Ze hebben dan ook geld en de professionals om hen daarmee te helpen en vooral ook: tijd! Als wij dagelijks uren tijd over hadden om te kunnen sporten en aan je uiterlijk te werken....
pi_126262908

[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary1 op 09-05-2013 14:50:27 ]
pi_126263856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Voor vrouwen als Sylvie is mooi zijn een beroep. Ze hebben dan ook geld en de professionals om hen daarmee te helpen en vooral ook: tijd! Als wij dagelijks uren tijd over hadden om te kunnen sporten en aan je uiterlijk te werken....
Aan je gezicht kun je weinig 'werken', op een laag make-up na dan.
Of je moet Sabia heten en je kop verbouwen :Y

Qua lijf kun je ver komen, maar laten we nou niet doen alsof we met 'meer tijd en hulp en training' de nieuwe Doutzen worden. Dat gezicht heb je, of heb je niet.
Dat er op straat veel mooie meisjes lopen, sure thing, maar dat we allemaal (zo) mooi worden? Nee, imo niet. Anders waren we allemaal wel model.
pi_126264140
Tuurlijk, de een is van nature mooier dan de andere.

Maar dat anders waren we allemaal model is natuurlijk onzin. Niet iedereen ambieert dat. Ik werk liever met mijn hersenen en andere skills.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:27:22 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126264286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk, de een is van nature mooier dan de andere.

Maar dat anders waren we allemaal model is natuurlijk onzin. Niet iedereen ambieert dat. Ik werk liever met mijn hersenen en andere skills.
Het heeft natuurlijk niet alleen met al dan niet ambiëren te maken. Niet iedereen is fotogeniek of de ideale human hanger.
pi_126264401
quote:
11s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk niet alleen met al dan niet ambiëren te maken. Niet iedereen is fotogeniek of de ideale human hanger.
Dat.
pi_126266298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Aan je gezicht kun je weinig 'werken', op een laag make-up na dan.
Of je moet Sabia heten en je kop verbouwen :Y

Qua lijf kun je ver komen, maar laten we nou niet doen alsof we met 'meer tijd en hulp en training' de nieuwe Doutzen worden. Dat gezicht heb je, of heb je niet.
Dat er op straat veel mooie meisjes lopen, sure thing, maar dat we allemaal (zo) mooi worden? Nee, imo niet. Anders waren we allemaal wel model.
Qua lijf kun je heel ver komen, gelukkig. :7

Natuurlijk: je hebt een mooi gezicht of niet. Maar ook Doutzen vind ik standaard qua gezicht. Ze is mooi, knap, maar ook zulk soort gezichten zie ik altijd wel lopen. Misschien heb ik een hele andere omgeving (woon op meerdere plaatsen, reis veel door het land) dan jullie allemaal maar ik zie net zulke mooie meisjes in mijn omgeving als in de media-wereld. Of mooier. Heel veel.

En uiteraard krijgen types zoals Sylvie de beste make-up van de beste visagisten en de beste prof's. Maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen daardoor heel mooi kunnen worden. Als je maar niet een al te lelijk hoofd hebt.
pi_126266994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Qua lijf kun je heel ver komen, gelukkig. :7

Natuurlijk: je hebt een mooi gezicht of niet. Maar ook Doutzen vind ik standaard qua gezicht. Ze is mooi, knap, maar ook zulk soort gezichten zie ik altijd wel lopen. Misschien heb ik een hele andere omgeving (woon op meerdere plaatsen, reis veel door het land) dan jullie allemaal maar ik zie net zulke mooie meisjes in mijn omgeving als in de media-wereld. Of mooier. Heel veel.

En uiteraard krijgen types zoals Sylvie de beste make-up van de beste visagisten en de beste prof's. Maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen daardoor heel mooi kunnen worden. Als je maar niet een al te lelijk hoofd hebt.
Geen enkel gezicht is zo bijzonder dat er niks in de wereld op lijkt, ook Doutzen niet nee.
En met de beste visagist worden 'we' allemaal mooi(er), dat is een feit, en toch is er onderscheid en een reden waarom sommige vrouwen op straat gescout worden en andere niet.

En nee, niet alle niet-ontdekte vrouwen zijn dan per definitie niet geschikt als model, voordat we dat weer krijgen ;)
Maar die gewone meisjes op straat, die misschien net zo mooi zijn, zijn wellicht al alles behalve fotogeniek. Of hebben eerst 20 kg weg te werken of zijn een kop te klein. Andere vrouwen zijn van nature al startklaar.

Maar laten we maar weer ontopic gaan :+ Hoe lang zal Sylvie gelukkig zijn met haar nieuwe liefde? :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 00:00:43 #153
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126288753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef sherezade het volgende:
_O-

[..]

Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn god
[ afbeelding ]

Nee ze is niet verspookt maar het mag wat gekost hebben allemaal en nog is het niet je van het.
Het lijkt wel alsof ze overal mee weg komt, eerst het jeans verkopende paal- sletje uithangen, zich van de een op de andere rijke man storten,zwanger raken en dochter dumpen- achterlaten om vervolgens weer terug in de paal te klimmen, vervolgens boulahrouz trouwen weer 2 kinderen ,scheiden en vervolgens de ex van je beste vriendin pakken...(ookal was dat huwelijk misschien al geruime tijd voorbij) zoiets doe je gewoon niet....maar voor de rest klasse wijf die Sabia :') ^O^ nette vrouw _O_ _O_ zo lekker spontaan *O*
damn, jij hebt echt issues :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † vrijdag 10 mei 2013 @ 07:10:23 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126294261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef superniger het volgende:

[..]

damn, jij hebt echt issues :{
En hier sluiten we déze discussie mee af. :Y
Nu weer over Sylvie of Sabia, en dan skippen we even de rimpel-contest.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 mei 2013 @ 07:53:06 #155
22592 crew  Ole
pi_126294435
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 07:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En hier sluiten we déze discussie mee af. :Y
Nu weer over Sylvie of Sabia, en dan skippen we even de rimpel-contest.
w/
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 19:39:28 #156
22592 crew  Ole
pi_126358807
Waarom zou Sylvie wraak willen nemen :?

zaterdag 11 mei 2013 @ 19:45:08 #157
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126359084
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ole het volgende:

[ afbeelding ]
Geen idee, wat een fantasie moet Evertje toch hebben _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:45:12 #158
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126359088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ole het volgende:

[ afbeelding ]
Omdat haar fake BFF er met haar ex vandoor is gegaan?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:46:16 #159
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126359150
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

Geen idee, wat een fantasie moet Evertje toch hebben _O-
Want Evert werkt voor Weekend?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:49:11 #160
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126359299
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef hexje het volgende:

[..]

Want Evert werkt voor Weekend?
Ohja :')
  † In Memoriam † zaterdag 11 mei 2013 @ 20:09:55 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126360289
die weekend heb ik hier liggen. zat in het pakket dat ik kocht om in de trein te lezen.
ik ben er niet eens aan toegekomen. moet ik iets scannen of is er geen interesse?
pi_126360386
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
die weekend heb ik hier liggen. zat in het pakket dat ik kocht om in de trein te lezen.
ik ben er niet eens aan toegekomen. moet ik iets scannen of is er geen interesse?
Yes, please! O+
  † In Memoriam † zaterdag 11 mei 2013 @ 20:12:37 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126360424
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Yes, please! O+
ik ga even kijken of ik nog weet hoe het werkt, anders maak ik wel foto's van de pagina's
pi_126365309
Zijn Sylvie en Sabia nog samen gespot of is dat helemaal voorbij?
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 11:42:18 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126379171
help, kan iemand me uitleggen hoe ik iets moet scannen en dan hier plaatsen?
pi_126379279
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
help, kan iemand me uitleggen hoe ik iets moet scannen en dan hier plaatsen?
Heb je het al ingescand en opgeslagen op je computer?
Dan uploaden via bijvoorbeeld 'tinypic.com'. Dan krijg je daarvan een url en die moet je hier zetten (tussen [img] ..... [/img]
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 11:46:21 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126379321
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Heb je het al ingescand en opgeslagen op je computer?
Dan uploaden via bijvoorbeeld 'tinypic.com'. Dan krijg je daarvan een url en die moet je hier zetten (tussen [ [url= ..... ]afbeelding[/url] ]
ik heb het opgeslagen op het bureaublad. maar als ik het dan aanklik is het niet te lezen. (terwijl in de eigenschappen een grote afmeting staat) klopt dat?
en kan het ook als ik het in mijnalbum zou zetten? of verkleint die het standaard?
  zondag 12 mei 2013 @ 22:59:40 #168
125420 Starlie
pi_126411918
Ooo ik heb me echt teveel bezig gehouden met deze fake scheiding! Vannacht droomde ik nl. dat niet Sabia de nieuwe vriendin is van Raf maar ik! :o

We waren op een verjaardag met zn ouders en Sylvie erbij en Damian zat helemaal tegen mij aan geplakt en durfde niet tegen Sylvie te praten want hij vond haar eng, ze was een soort robot (dat kwam waarschijnlijk omdat ik voor het slapen Terminator heb gezien :') ). Raf had voor de gelegenheid een oorbel met mega diamant laten schieten...

Godzijdank kwam in droom nummer 2 mijn eigen vriend weer voor :P
  Moderator / Miss SHO zondag 12 mei 2013 @ 23:24:45 #169
22592 crew  Ole
pi_126413253
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Starlie het volgende:
Ooo ik heb me echt teveel bezig gehouden met deze fake scheiding! Vannacht droomde ik nl. dat niet Sabia de nieuwe vriendin is van Raf maar ik! :o

We waren op een verjaardag met zn ouders en Sylvie erbij en Damian zat helemaal tegen mij aan geplakt en durfde niet tegen Sylvie te praten want hij vond haar eng, ze was een soort robot (dat kwam waarschijnlijk omdat ik voor het slapen Terminator heb gezien :') ). Raf had voor de gelegenheid een oorbel met mega diamant laten schieten...

Godzijdank kwam in droom nummer 2 mijn eigen vriend weer voor :P
_O-
Wat een nachtmerrie!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2013 @ 00:02:50 #170
163650 Greys
pi_126886516
Ze doen de gate-naam wel eer aan *O*

quote:
wo 22 mei 2013, 23:33
'Relatie Sylvie van der Vaart en Guillaume Zarka nep'

van onze redactie
AMSTERDAM -
Er wordt gefluisterd dat Sylvie van der Vaart niet een relatie heeft met Guillaume Zarka, maar met een Duitse sporter.

Sylvie zou Guillaume hebben ingehuurd om iedereen om de tuin te leiden. Het Duitse tijdschrift OK! Magazin beweert dat Sylvie de Fransman als dekmantel gebruikt omdat ze in werkelijkheid een geheime relatie heeft met een Duitse profvoetballer, een collega van Sylvies ex Rafael van der Vaart.
Guillaume lacht in Shownieuws om de geruchten. "Ik heb toch heel erg de indruk dat we samen zijn. Ik hoop dat we nog samen zijn. Als het niet zo is, dan weet ik het zelf ook niet."
http://www.telegraaf.nl/p(...)uillaume_nep___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:05:27 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126886659
OMG... het zelfs het faken wordt gefaked :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:08:57 #172
123170 alors
zlata1234
pi_126886828
*O* Nieuwe ontwikkelingen, het was ook veel te stil!
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2013 @ 00:46:59 #173
163650 Greys
pi_126888113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef alors het volgende:
*O* Nieuwe ontwikkelingen, het was ook veel te stil!
Het lijkt me alleen iets te ver gezocht, maar who cares *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:15:25 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126888646
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lijkt me alleen iets te ver gezocht, maar who cares *O*
Het zal ook wel iets anders liggen; bijvoorbeeld dat Guy het inmiddels al zat was met Sylvie, en dat Sylvie ondertussen een andere voetballer gescoord heeft... dat wereldje kent ze immers behoorlijk goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126888769
Kunnen we zo, via een omweg, weer bij Zlatan uit komen?
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:26:12 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126888844
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef mootie het volgende:
Dat is een Zweedse profvoetballer :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126888878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is een Zweedse profvoetballer :+
Alsof dat iets uitmaakt. De Telegraaf kan het niet altijd bij het rechte eind hebben. :9
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 01:28:10 #178
43556 miss_dynastie
pi_126888879
quote:
5s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef mootie het volgende:
Nee, laat die maar lekker bij zijn vrouw en kindjes ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:31:42 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126888950
Misschien dat er wat bij zit?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Duits_voetbalelftal

Ik kom er iig zo niet uit....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 mei 2013 @ 01:35:32 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126889036
Het moet bijna een aanvaller zijn, die is het interessantst qua inkomen, en ik denk niet dat het Klose is, dus dan zou het Gómez moeten zijn.... die in januari overigens een verse verkering met een ondergoedmodel zou hebben :o

http://www.promipool.de/s(...)-verheiratet-127997/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126889114
Hmmm, ik ga toch voor Hummels.
  donderdag 23 mei 2013 @ 02:09:03 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126889576
:o die is wel heel jong, december 1988 :D
Hij zou zo het broertje van Guy kunnen zijn trouwens...
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 mei 2013 @ 08:52:46 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_126891693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
Guillaume lacht in Shownieuws om de geruchten. "Ik heb toch heel erg de indruk dat we samen zijn. Ik hoop dat we nog samen zijn. Als het niet zo is, dan weet ik het zelf ook niet."
Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_126891750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef Leandra het volgende:
:o die is wel heel jong, december 1988 :D
Hij zou zo het broertje van Guy kunnen zijn trouwens...
[ afbeelding ]
O+
How you doin' O+
Tap tap tap
pi_126891962
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?

[ afbeelding ]
Dat was tijdens een fotoshoot :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 mei 2013 @ 09:07:27 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_126891995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat was tijdens een fotoshoot :Y
Ok, dan kan het :+. Ik dacht te zien dat ze gewoon in een stad liep :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:12:32 #187
123170 alors
zlata1234
pi_126892103
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef mootie het volgende:
Hmmm, ik ga toch voor Hummels.
Neee Mats is van mij!

En heeft al een vriendin.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:50:51 #188
125420 Starlie
pi_126904019
Volgens de Story/Privé oid heeft Sabia de foto's van Syl en Guy gemaakt en "gelekt"!

Iets wat wij hier ook al bedacht hadden...
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:55:43 #189
123170 alors
zlata1234
pi_126904259
Ik las in een samenvatting van de roddelbladen ook dat Raf Sabia meteen ten huwelijk wil vragen zodra de scheiding geregeld is, en Sabia was gespot bij een gynaecoloog, dus natuurlijk ook meteen zwanger.

:')
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:10:58 #190
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126905027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef alors het volgende:
Ik las in een samenvatting van de roddelbladen ook dat Raf Sabia meteen ten huwelijk wil vragen zodra de scheiding geregeld is, en Sabia was gespot bij een gynaecoloog, dus natuurlijk ook meteen zwanger.

:')
De dames zorgen goed voor hun moneymaker. :P
pi_126909028
Misschien liet ze wel een spiraaltje plaatsen of heeft ze last van een verzakking.
Maar ze zal idd wel zwanger zijn van een drieling waarvan men nog niet weet wie de vader is.
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 mei 2013 @ 16:37:30 #192
22592 crew  Ole
pi_126909219
Maar Sab en Syl waren in januari ook al gespot bij een kliniek. Het zal toch niet...
pi_126983979
Sylvie en Rafael hebben hun huis in Uitgeest te koop gezet.
http://www.funda.nl/koop/uitgeest/huis-48703511-de-vrede-57/

Ze kochten het huis in december 2004 voor 539.000 euro.
Het huis maakte de laatste jaren een verlaten en verwaarloosde indruk.

maandag 27 mei 2013 @ 11:49:25 #194
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_127060518
quote:
Rafael van der Vaart deelt romantische foto

Rafael van der Vaart heeft voor het eerst een romantisch kiekje van hem en Sabia Boulahrouz naar buiten gebracht.

Op de foto is te zien hoe de twee samen met de zoon van Van der Vaart dineren. Van der Vaart heeft zijn arm om Boulahrouz heen geslagen en de twee kijken stralend in de camera.

"Gezellig gegeten bij Okura hotel", schrijft de voetballer van HSV bij de foto. De zoon van de voetballer, Damián staat ook op de foto, met zijn duim omhoog.

Van der Vaart is sinds kort weer actief op Twitter. Na 1 januari was het ruim een maand stil op zijn account.

Sinds februari twittert hij weer af en toe, maar tot nu toe schreef hij niets over zijn relatie met Boulahrouz. Sylvie van der Vaart heeft haar account sinds de breuk met Rafael ook niet meer gebruikt.

Rafael en Sylvie van der Vaart maakten in januari bekend te gaan scheiden. Rond die zelfde tijd maakte ook Sabia Boulahrouz en haar man bekend uit elkaar te zijn.

Rafael heeft zijn geluk gevonden bij Boulahrouz en Sylvie is samen met de Franse zakenman Guillaume Zarka.
http://t.co/EeBfQsDwN9
  maandag 27 mei 2013 @ 12:02:04 #195
123170 alors
zlata1234
pi_127060895
quote:
Ze zien er gelukkig uit.
know'm sayin?
word? word.
pi_127060967
Porn
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 12:09:58 #197
43556 miss_dynastie
pi_127061109
Zo te zien zijn ze lekker spareribs of ander kluifvoer aan het eten? :D
pi_127061214
Met slabbetjes.
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 12:15:59 #199
43556 miss_dynastie
pi_127061229
Lijkt me ff wennen, van een vrouw die te belabberd is om een ijshoorntje te eten naar een exemplaar dat niet alleen lekker eet, maar nog kluift ook!
  maandag 27 mei 2013 @ 12:16:54 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127061250
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo te zien zijn ze lekker spareribs of ander kluifvoer aan het eten? :D
Teppanyaki
  maandag 27 mei 2013 @ 12:19:13 #201
300082 roos85
JUICHEN!
pi_127061313
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Met slabbetjes.
[ afbeelding ]
En zonder nanny _O-
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 12:19:59 #202
43556 miss_dynastie
pi_127061338
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

En zonder nanny _O-
Nou... die is misschien bij die andere twee?
Of zou Saab gewoon nog de wens van Khalid respecteren om de kinderen zoveel mogelijk uit de media te houden? Zou haar sieren!
  maandag 27 mei 2013 @ 12:20:39 #203
300082 roos85
JUICHEN!
pi_127061355
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou... die is misschien bij die andere twee?
Of zou Saab gewoon nog de wens van Khalid respecteren om de kinderen zoveel mogelijk uit de media te houden? Zou haar sieren!
Ik hoop en denk het laatste
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 12:35:56 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127061783
En Damian krijgt een kinderfrietje. Of knoeit niet met eten. :')
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 12:44:14 #205
43556 miss_dynastie
pi_127062047
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
En Damian krijgt een kinderfrietje. Of knoeit niet met eten. :')
Of het boeit niet. Als klein kind rondlopen met spareribsvegen all over is toch anders dan het als dertig-plusser te doen :P
pi_127062387
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

En zonder nanny _O-
Nee joh, die heeft vast deze foto gemaakt ;)

Maar serieus: voor Damian lijkt het me eigenlijk wel fijn als de nanny nog gewoon in the picture is. Ik heb het idee dat die de afgelopen tijd de meest stabielere factor in zijn leventje is geweest.
  maandag 27 mei 2013 @ 18:38:24 #207
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_127074714
Laaawwwd. ...zag net in t voorstukje van boulevard raf en sab bekken voor t oog van de camera's!
  maandag 27 mei 2013 @ 18:40:17 #208
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_127074785
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef JaneDoe het volgende:
Laaawwwd. ...zag net in t voorstukje van boulevard raf en sab bekken voor t oog van de camera's!
En lang zaten ze te tongzoenen
  maandag 27 mei 2013 @ 18:40:29 #209
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127074790
quote:
Breaking news :o
pi_127075108
quote:
Wat Sylvie kan, kan Raf ook?
pi_127075120
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me ff wennen, van een vrouw die te belabberd is om een ijshoorntje te eten naar een exemplaar dat niet alleen lekker eet, maar nog kluift ook!
_O-
pi_127075169
Ik ben wel echt benieuwd hoe het nu tussen sylvie en sabia zit! Ze zijn sinds het nieuws dat raf en sab samen zijn niet neer gespot samen, toch?
  maandag 27 mei 2013 @ 21:06:17 #213
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127082320
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef alors het volgende:

[..]

Ze zien er gelukkig uit.
Ja, ontspannen, lief :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127085370
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat Sylvie kan, kan Raf ook?
Ja eerst moest hij niets weten van alle media aandacht en nu ineens dit...beetje triest eigenlijk
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 22:22:53 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127087455
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja eerst moest hij niets weten van alle media aandacht en nu ineens dit...beetje triest eigenlijk
Ik denk dat-ie vooral Sylvie wil laten zien dat-ie nu wél gelukkig is. :Y
pi_127089772
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat-ie vooral Sylvie wil laten zien dat-ie nu wél gelukkig is. :Y
Dan is hij schijnbaar toch nog bezig met sylvie in zijn hoofd, who cares als je een nieuwe liefde hebt een ex is niet voor niks een ex...of wilt hij zichzelf er zo graag van overtuigen dat hij helemaal over sylvie heen is
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 23:11:39 #217
184769 crew  Deisyy
pi_127090625
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dan is hij schijnbaar toch nog bezig met sylvie in zijn hoofd, who cares als je een nieuwe liefde hebt een ex is niet voor niks een ex...of wilt hij zichzelf er zo graag van overtuigen dat hij helemaal over sylvie heen is
Daar heeft hij sabia voor.
pi_127090923
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar heeft hij sabia voor.
naja we zullen het met de tijd wel zien he, ik heb meer het idee dat zij gewoon op dat moment daar was...

effe tussendoor vond nog een ouwe uit de doos hahaha
  † In Memoriam † dinsdag 28 mei 2013 @ 21:34:40 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127125314
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef sherezade het volgende:

[..]

naja we zullen het met de tijd wel zien he, ik heb meer het idee dat zij gewoon op dat moment daar was...

effe tussendoor vond nog een ouwe uit de doos hahaha
[ afbeelding ]
toen had hij nog haar en zij wat meer vlees op dr botten
  woensdag 29 mei 2013 @ 07:12:52 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_127138882
Vandaag in de Telegraaf.

SPOILER
pi_127139165
quote:
Wat ook opviel is de enorme band die de geboren Hamburgse al met Damián heeft opgebouwd. Het jochie voelt zich zichtbaar thuis bij haar,
Ja, duh, hij kent haar toch al omdat het al een lange tijd een vriendin van moeder is (geweest), en ook bij wedstrijden is het al jaren een bekend gezicht voor hem.
pi_127140750
Toen Raf terugkwam uit Abu Dhabi, trof hij er door Sabia en zijn vader volledig nieuw ingericht onderkomen aan. Wat in de januarikou wachtende fotografen opviel; Sabia had een eigen sleutel van die flat… en hield die ook!

Om de haverklap stond ze er voor de deur met broodjes en jus d’orange, kranten of om Damian van zijn vader naar zijn moeder en omgekeerd te taxiën.

:') :') :')

Waarom zou je het apparrtement van de ex van je beste vriendin helemaal gaan inrichten? en vervolgens broodjes en jus langs brengen als er nog geen sprake was van een affaire?? :O

Wat een geneuzel allemaal
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 mei 2013 @ 16:50:43 #223
22592 crew  Ole
pi_127210355
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:56:05 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_127210568
Was dat de reden voor de klap? Of zou ze dan al een veel grotere buik moeten hebben?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 mei 2013 @ 16:58:01 #225
22592 crew  Ole
pi_127210665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef speknek het volgende:
Was dat de reden voor de klap? Of zou ze dan al een veel grotere buik moeten hebben?
Hmm.. bij sommige vrouwen zie je het pas heel laat. Maar dan zou ze nu al minstens 6 maanden zwanger zijn.
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:00:08 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127210766
Darn....

Sabia, you may kiss me now!
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 mei 2013 @ 17:01:28 #227
22592 crew  Ole
pi_127210840
Syl wilde geen tweede kind en Raf wel vermoed ik
pi_127210883
Maar Syl heeft de klap verzonnen..
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2013 @ 17:02:48 #229
43556 miss_dynastie
pi_127210897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Ole het volgende:
Syl wilde geen tweede kind en Raf wel vermoed ik
Ik denk niet dat Syl veel te willen heeft, de eerste vijf jaar nadat ze genezen is verklaard.
Raf kwam pas na haar ziekte met 'een is genoeg', dus ik denk dat bij hem die wens er wel was ja....
pi_127210998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
Darn....

[ afbeelding ]

Sabia, you may kiss me now!
Maar als dat in de loop is dan is het nog knap gemikt. Gut, ik heb alle gezichtsonderdelen wel een keer gekust in de gauwigheid. BAM! Vol op de kin of oor.
Go hard or go home
pi_127211371
quote:
Dit wordt man nummer 4 waar ze kinderen van heeft? Of drie? _O-

Dat zou echt een stunt zijn, maar nee, daar geloof ik echt niks van.
pi_127211436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Syl veel te willen heeft, de eerste vijf jaar nadat ze genezen is verklaard.
Raf kwam pas na haar ziekte met 'een is genoeg', dus ik denk dat bij hem die wens er wel was ja....
Wellicht zag hij toen ook hoe fijn het is om een groter kind te hebben, sommige mensen haken dan ook af 'heerlijk, geen luiers meer, nee geen nieuwe baby'.
Sylvie brulde altijd over het meisje, dat ze graag wilde. Al waren dat ook vooral de bladen.
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2013 @ 17:18:12 #233
43556 miss_dynastie
pi_127211559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit wordt man nummer 4 waar ze kinderen van heeft? Of drie? _O-

Dat zou echt een stunt zijn, maar nee, daar geloof ik echt niks van.
Drie. Niet overdrijven he :P
Vijf kinderen, drie mannen. Mwoa, kan nog net 8-)
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:44:51 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127212827
quote:
Dat buikje zie ik niet zo en dat ze bij de gyn langs is geweest kan ook voor een spiraal zijn geweest.
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 17:59:16 #235
184769 crew  Deisyy
pi_127213468
Op die foto met slabbetje vond Sabia haar wel zwanger stralen :Y
pi_127214606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat buikje zie ik niet zo en dat ze bij de gyn langs is geweest kan ook voor een spiraal zijn geweest.
Of de pil, daar moet je in Duitsland volgens mij ook voor naar de gyn
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:47:20 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_127215274
Mwoah, alle vrouwen schijnen aan te komen in de eerste 6 maanden van een relatie.
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)n-vaste-relatie.html

Zo blij dat ik niet in de bladen hoef qua jojo :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_127215752
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Of de pil, daar moet je in Duitsland volgens mij ook voor naar de gyn
Of ze ging voor een uitstrijkje. Of last van een heftige menstruatie. Of of of :+
pi_127258278
Straks in boulevard over de vermeende zwangerschap van Sabia
  vrijdag 31 mei 2013 @ 18:52:47 #240
123170 alors
zlata1234
pi_127258347
Nou dan is ze dus heus niet zwanger want anders was het om 18.30 wel al gebracht als primeur.
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 mei 2013 @ 19:03:41 #241
163650 Greys
pi_127258751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik zie het buikje ook niet.
Al ben je al gauw een kamerolifant vergeleken met tandenstoker Syl natuurlijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:05:47 #242
384473 Tuinfluitert
pi_127436481

Sabia Boulahrouz laat weten in een uitgebreid interview met weekblad Story dat de vriendschap tussen haar en Sylvie inmiddels is bekoeld. Sabia benadrukt daarbij wel dat de relatie tussen haar en Rafael niets met de bekoelde vriendschap te maken heeft. Volgens Story hebben de vrouwen het gewoonweg razend druk.

'Ik heb alles eerlijk aan haar verteld en het was goed', vertelt Sabia in Story. 'Sylvie had er totaal geen moeite mee. Het is begrijpelijk dat het voor haar wel even moeilijk was toen het nieuws over mij en Rafael ook bij de buitenwereld bekend werd.'

http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)Sylvie-bekoeld.dhtml
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:47:55 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127437778
Grappig dat ze nog steeds stug Boularouz genoemd wordt :')
Zijn ze bang dat het niet interessant genoeg is als haar meisjesnaam gebruikt wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 12:52:18 #244
43556 miss_dynastie
pi_127437905
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef Tuinfluitert het volgende:

'Ik heb alles eerlijk aan haar verteld en het was goed', vertelt Sabia in Story. 'Sylvie had er totaal geen moeite mee. Het is begrijpelijk dat het voor haar wel even moeilijk was toen het nieuws over mij en Rafael ook bij de buitenwereld bekend werd.'

Maar wanneer was dat, daar ben ik zo benieuwd naar.... Toen ze als PA een halve kilometer achter Syl aanhobbelde vast en zeker niet, maar toen ze als een gelijke naast Syl liep in Parijs? Ik ben benieuwd....
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 15:08:22 #245
184769 crew  Deisyy
pi_127483238
[quote]

Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz vieren vakantie

Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz genieten van elkaar in Dubai.

Sabia plaatste een foto op Twitter met de tekst: "We hebben een geweldige vakantie!"
De twee delen hun liefde steeds meer met de buitenwereld. Ze zetten vorige week al een afbeelding op de microblogsite samen met Damián, het zoontje van Rafael en Sylvie van der Vaart.
Sabia vertelde eerder deze week dat zij en hartsvriendin Sylvie minder hecht zijn maar dat dat vooral komt doordat ze het zo druk hebben.
Dubai, waar Sabia en Rafael romantisch samenzijn, is de plek waar Sylvie in december vorig jaar Ali B en Nikkie Plessen tegen het lijf liep op het strand.
Er ontstonden toen geruchten dat Ali daar gedineerd had met de voetbalvrouw, hij vertelde later dat dat niet waar was en dat zijn echtgenote ook aanwezig was.

[/unquote]

Leuk!
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:19:12 #246
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_127489082
Straks ook beelden van de vakantie bij Boulevard
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:11:51 #247
384473 Tuinfluitert
pi_127820406

'Rafael en Sabia willen samen oud worden'. Sabia zegt dat ze zich nog nooit zo gelukkig heeft gevoeld en dat ze denkt dat dit echte liefde is. Ze zijn op zoek naar een gezellig huis in Hamburg.

Rafael en Sabia willen de nieuwe woning gaan betrekken met Sabia haar kinderen , Damian krijgt ook weer een eigen (logeer)kamer.

http://www.telegraaf.nl/p(...)an_samenwonen__.html
pi_127823074
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]

'Rafael en Sabia willen samen oud worden'. Sabia zegt dat ze zich nog nooit zo gelukkig heeft gevoeld en dat ze denkt dat dit echte liefde is. Ze zijn op zoek naar een gezellig huis in Hamburg.

Rafael en Sabia willen de nieuwe woning gaan betrekken met Sabia haar kinderen , Damian krijgt ook weer een eigen (logeer)kamer.

[ afbeelding ]

Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.
Mag toch hopen dat Rafael voor Damian een eigen kamer kan veroorloven ipv een 'logeerkamer'.. :Y
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 13:27:31 #249
184769 crew  Deisyy
pi_127823413
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lijkt Sabia op die bovenste foto toch iets van een buikje te hebben? :o
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 juni 2013 @ 13:47:11 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_127823870
Waarom willen dit soort mensen in de media ? Ik zou het gruwelijk vinden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127853043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.

Ja, dat.
  zondag 16 juni 2013 @ 08:15:21 #252
384473 Tuinfluitert
pi_127853214
Als ze maar gelukkig zijn, verdrietige ouders zijn ook geen pretje voor kinderen.

† In Memoriam † zondag 16 juni 2013 @ 08:57:58 #253
43556 miss_dynastie
pi_127853422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat Rafael voor Damian een eigen kamer kan veroorloven ipv een 'logeerkamer'.. :Y
In voetbaljaren is dat héél wat hoor, het lijkt soms alsof die jongens een heel andere tijdsbeleving hebben dan wij gewone menschen :P
pi_127853646
Ik vind het een leuk stel.
pi_127854214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat ze nog steeds stug Boularouz genoemd wordt :')
Zijn ze bang dat het niet interessant genoeg is als haar meisjesnaam gebruikt wordt?
Weet [insert sarcasme] iedereen [/sarcasme uit] ook wie er wordt bedoeld als Sabia met haar meisjesnaam danwel zonder de achternaam Boulahrouz wordt genoemd?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:55:24 #256
125420 Starlie
pi_127913239
Zometeen Raf en Sab bij Boulevard...
pi_127914976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Starlie het volgende:
Zometeen Raf en Sab bij Boulevard...
Gemist, wat zeiden ze?
pi_127917097
Filmpje hier: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard

Waarom hebben mensen toch de aandrang dit op televisie te verkondigen?
  maandag 17 juni 2013 @ 20:21:31 #259
123170 alors
zlata1234
pi_127917384
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Filmpje hier: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard

Waarom hebben mensen toch de aandrang dit op televisie te verkondigen?
Nou idd, dat snap ik ook niet he 8)7
know'm sayin?
word? word.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:33:13 #260
125420 Starlie
pi_127917954
Ik zou me als ik hun was lekker afzijdig hebben gehouden zeker na alles wat de pers geschreven heeft maar... Eerlijk is eerlijk ze zagen er oprecht gelukkig uit! De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
  maandag 17 juni 2013 @ 20:42:49 #261
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127918394
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Starlie het volgende:
De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
_O-
Zeker niet klein nee.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:09:51 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_127920594
quote:
maar goed "klein"igheidje)!
_O- _O_

En ik sluit me er bij aan, ik zou me ook afzijdig houden, maar kennelijk zijn ze happy en willen ze het graag delen.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:26:13 #264
123170 alors
zlata1234
pi_127926487
quote:
99s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze willen een baby 8)7
Ja en? Moeten ze toch zelf weten?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:28:35 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127926656
Ik vond ze erg leuk, verliefd en vooral spontaan samen.
pi_127927853
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en? Moeten ze toch zelf weten?
Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissen 8)7
  maandag 17 juni 2013 @ 22:51:30 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127928078
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissen 8)7
Okay, ook goed, ik stem voor :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 17 juni 2013 @ 23:32:35 #268
384473 Tuinfluitert
pi_127930049
Het voetballen van Rafael, de huiselijke sfeer, de kinderen , alles zal meer stralen.

Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 07:28:08 #269
184769 crew  Deisyy
pi_127934232
quote:
12s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het voetballen van Rafael, de huiselijke sfeer, de kinderen , alles zal meer stralen.

[ afbeelding ]
Dat is op deze donkere foto nog niet te zien :+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:19:40 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_127934675
Ze zagen er inderdaad ontspannen en gelukkig uit.
Ik vond Raf soms zo kinderlijk naief in zn uitspraken. Natuurlijk moet hij zelf weten wat hij over zn kinderwens roept en ze moeten heus zelf weten dat ze binnen 4 mnd oid gaan samenwonen. Maar buiten Raf & Saab zijn er ook nog 3 kids in t spel. Hoop dat ze die kids goed begeleiden hierin.
Fok!bejaarde
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:34:42 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127934876
Het is ze gegund. De schellen zijn van Van der Vaarts ogen gevallen nu hij geen Sylvie-nepliefde meer heeft, denk ik :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:19:36 #272
384473 Tuinfluitert
pi_127935646
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 07:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is op deze donkere foto nog niet te zien :+
Al staan Raf en Sab in een bouwput, stralen doen ze al gauw weer.

dinsdag 18 juni 2013 @ 09:23:28 #273
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_127935735
Rafael en Sabia blijven met kroost in eigen omgeving
SYLVIE veroordeeld tot Hamburg

’Een zusje voor Damian zou geweldig zijn’

WÁT ZE OOK DOET, Sylvie van der Vaart (35) kan de stad waaraan ze bitterzoete herinneringen zal hebben – Hamburg – voorlopig niet achter zich laten. Ex-man Rafael en zijn nieuwe „grote liefde”, zoals hij Sabia noemt, willen met hun kroost en mogelijk kindje van hun samen in de Duitse stad blijven. Sylvie, die zich wentelt in de armen van de steenrijke Fransman Guillaume Zarka, zal daardoor verbonden blijven aan de plek die ze misschien veel liever achter zich zou laten…
Hoe ongemakkelijk moeten de toekomstplannen van Rafael en Sabia voor Sylvie – ondanks haar Franse liefdesgeluk – zijn. Straks brengt ze niet alleen haar 7jarig zoontje Damian naar haar vroegere hartsvriendin, maar komt ze haar in de straten van Hamburg misschien óók nog tegen achter de kinderwagen. Met daarin een halfbroertje of -zusje van Damian. Want: „Ons babygeluk ligt in Gods hand”, heeft de ex-vrouw van profvoetballer Khalid Boulahrouz gezegd in het Duitse Bild .
De 30-jarige Rafael en vijf jaar oudere Sabia hebben vleugels op hun hielen. Niet alleen vonden ze volgens eigen zeggen binnen enkele maanden na de scheiding met Sylvie én de scheiding met Khalid Boulahrouz liefdesgeluk bij elkaar. Ook willen ze met hun vooralsnog drie kinderen als een eigentijdse familie Von Trapp een nieuw huis betrekken. In Hamburg! „We zoeken daar een huis waar Sabia met haar kinderen Amaya en Daamin en ik met mijn zoontje Damian gaan wonen”, heeft Rafael tijdens hun eerste gezamenlijke interview verteld.
En niet alleen zou er plek moeten zijn voor beide gezinnen. Ook moet serieus rekening worden gehouden met een extra kamertje voor de baby die van harte welkom is. „Een kindje van ons samen zou heel mooi zijn”, bekent Sabia in het verhaal. En ook Rafael ziet zichzelf alweer achter de wandelwagen lopen, zo laat hij onomwonden weten: „Een zusje voor Damian zou geweldig zijn.”
Nog niet zo lang geleden doken de eerste geruchten op dat Sabia in verwachting is. De exvrouw van voetballer Khalid was gefotografeerd met een opbollend buikje. „Die geruchten zijn vermoeiend”, zucht Sabia. „Ik ben niet zwanger, misschien heb ik de laatste tijd wat meer gegeten. Dat zou aanleiding voor de speculaties kunnen hebben gegeven.”

Rouwbanden

Tijdens haar relatie met Khalid raakte Sabia, die in haar tienerjaren beviel van een inmiddels haast volwassen dochter, driemaal in verwachting. Zoontje Daamin (3) en dochtertje Amaya (2) werden geboren. Maar vóór die twee er kwamen, was er nog een ander kindje: dochtertje Anissa. Zij kwam drie maanden te vroeg ter wereld en had geen kans. Het verdriet om haar dood, hakte er diep in bij Sabia en voetballer Khalid, die op dat moment in 2008 onder was gedompeld in het EK in Oostenrijk. Het hele Oranjeteam rouwde met de twee mee. Met rouwbanden om hun arm, om zo hun medeleven te betuigen, traden de voetballers drie dagen na de trieste gebeurtenissen in de kwartfinale aan tegen Rusland.
In het jaar dat Khalid en Sabia worstelden met de dood van hun oudste kindje en elkaar steunden waar ze konden, ontfermden Sylvie en Rafael zich over hun toen 2-jarige peuter Damian. De kleine man werd geboren in 2006, waarmee een droom voor het koppel in vervulling ging. Sylvie: „Damián is een heel makkelijk kind. We kunnen hem werkelijk overal mee naartoe nemen.”
Het gezinsgeluk werd ruw verstoord toen vier jaar geleden borstkanker werd vastgesteld bij Sylvie. „Dat was heel heftig voor me”, zei ze op deze pagina, nadat ze klaar was met de chemotherapie die ze preventief onderging. „Maar die ziekte zie ik als iets wat me is aangereikt. En om ermee om te kunnen gaan, heb ik de keuze gemaakt er open over te praten.”
Terwijl Sylvie in Duitsland uitgroeide tot een populaire televisiepersoonlijkheid begon haar huwelijk met HSV-speler Rafael barstjes te vertonen. Door haar drukke agenda was ze steeds minder thuis en was de stabiliteit waaraan een topvoetballer behoefte heeft ver te zoeken. Hoe verwijderd de twee van elkaar waren geraakt, werd pijnlijk duidelijk toen een knetterende ruzie tijdens oud en nieuw de afkondiging van een scheiding tot gevolg had.
Maar lang treurde Sylvie niet om de breuk. Ze werd al snel gezien in Parijs. Aanvankelijk kwam ze er nota bene met Sabia, die zo’n beetje de eerste moet zijn geweest die wist van de toen nog heimelijke ontmoetingen met de Franse amant. Guillaume Zarka bleek de gelukkige. Een puisant rijke ondernemer, die zijn vermogen niet alleen dankt aan zijn welgestelde familie, maar ook aan de ontwikkeling van beeldschermreclame in taxi’s.

Liefdesbaby

Rafael zocht het wat dichter in de buurt. Letterlijk. Hij opende zijn hart voor de eveneens in Hamburg residerende Sabia, die eerder haar schouder bood aan Sylvie, met wie ze zo goed kon opschieten. Inmiddels zijn de twee op liefdesvakantie geweest naar onder andere Doebai. Ze werken blijkbaar gestaag aan een lange toekomst samen nu ze openlijk spreken over een liefdesbaby. „Met Sabia wil ik oud worden”, heeft Rafael gezegd. En daarop lijken de twee zich helemaal in te stellen.
Zoals altijd wuift Sylvie vriendelijk naar het publiek en heeft ze immer een glimlach om haar mond. Maar haar vriendschap met Sabia is bekoeld. En hoewel ze volgens Rafael haar zaakjes goed regelt, móét het Sylvie steken als ze haar vroegere vriendin in het interview over haar vroegere beminde hoort zeggen: „Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.” Een liefde die ten volle tot bloei is gekomen in Hamburg, de stad waar ooit Sylvie de koningin van Rafael was…

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † dinsdag 18 juni 2013 @ 09:33:49 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127935971
nou lekker voor boularouz dan. krijgt die en passant ook nog even een trap na :{
pi_127937803
wat smakeloos allemaal, dat ze ook een beetje aan de kinderen denken in plaats van al te verkondigen dat ze aan een liefdesbaby e.d.zitten te denken.
Waarom moeten ze het allemaal zo dik er bovenop leggen in de media?? ik krijg hier een beetje het Yo & Wes gevoel van....

„Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.”
:') :') :') :') :')

Dit is gewoon ook effe een sneer naar Sylvie & Boulahrouz :') beetje triest eigenlijk ook wel dat je zulke uitspraken moet doen naar de buitenwereld, fijn als je gelukkig bent maar zulke uitspraken zijn wel echt overdreven hou het een beetje classy
pi_127937893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:19 schreef Anosmie het volgende:
Ze zagen er inderdaad ontspannen en gelukkig uit.
Ik vond Raf soms zo kinderlijk naief in zn uitspraken. Natuurlijk moet hij zelf weten wat hij over zn kinderwens roept en ze moeten heus zelf weten dat ze binnen 4 mnd oid gaan samenwonen. Maar buiten Raf & Saab zijn er ook nog 3 kids in t spel. Hoop dat ze die kids goed begeleiden hierin.
Dat dus! Ik had dit ook niet verwacht van Raf dat hij zulke uitspraken zou gaan doen, het lijkt wel bijna een kinderlijke schreeuw om aandacht :r om even zo graag te bewijzen aan de buitenwereld hoe gelukkig hij wel niet is.
pi_127937975
Ja euh, als die ex voelde als echte liefde dan was ze nog bij hem geweest hè of hij bij haar.
Ik vind het nogal wiedes. *O*
Go hard or go home
pi_127937988
Ik snap al dat geklets niet, aangezien er zoveel kinderen in het spel zijn.
pi_127938015
quote:
Ik zou me als ik hun was lekker afzijdig hebben gehouden zeker na alles wat de pers geschreven heeft maar... Eerlijk is eerlijk ze zagen er oprecht gelukkig uit! De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
Dat had hun meer gesierd ja, we weten dat ze samen zijn en dat ze gelukkig zijn en dan is het toch goed.
Waarom dan toch die kinderlijke uitspraken doen? Dat zij zich overigens niet schaamt tegenover sylvie om zulke uitspraken te doen, ze had het beter netjes kunnen houden en de eer aan zichzelf kunnen houden en kunnen zeggen.'' van we zijn samen heel gelukkig en'verder willen we er niets over kwijt'' beetje respect ook naar de kinders toe
pi_127938044
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Noek het volgende:
Ja euh, als die ex voelde als echte liefde dan was ze nog bij hem geweest hè of hij bij haar.
Ik vind het nogal wiedes. *O*
In het begin voelt alles als echte liefde
pi_127938078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

In het begin voelt alles als echte liefde
Ja und? Daarom zeg je dan ook zulke dingen. Dat zijn gevoelens, geen sneren of trappen na zoals jij het zegt.
Go hard or go home
pi_127938177
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja und? Daarom zeg je dan ook zulke dingen. Dat zijn gevoelens, geen sneren of trappen na zoals jij het zegt.
Je kunt er ook voor kiezen om het een beetje ingetogen te houden, er zijn immers kinderen bij betrokken...dat ze zich een beetje volwassen gedragen ipv een stelletje verliefde pubers die alles maar roepen en uitschreeuwen...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:00:16 #283
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127938187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef Noek het volgende:

[..]

Wilde dit net typen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:00:33 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127938194
Want die kinderen lopen me toch een trauma op door deze verliefde uitspraken.
pi_127938213
Alles maar roepen en schreeuwen.
/stervende zwaan

Het SHO-woord vd dag: Respect
*stil
Mooi! O+
Go hard or go home
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:03:06 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127938278
Ik zie ze al helemaal door de straten van Hamburg (?) rennen. Al roepend en schreeuwend.
pi_127938305
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Copycat het volgende:
Want die kinderen lopen me toch een trauma op door deze verliefde uitspraken.
:') :') :') het gaat om het principe
pi_127938317
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ze al helemaal door de straten van Hamburg (?) rennen. Al roepend en schreeuwend.
Kinderen in een huilende karavaan erachteraan.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Go hard or go home
pi_127938333
Ooooh principe! Dat wordt het woord voor morgen. *O*
Go hard or go home
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:05:09 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127938345
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef sherezade het volgende:

:') :') :') het gaat om het principe
Het principe, ja?
pi_127938466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:23 schreef Poezewoes het volgende:
Rafael en Sabia blijven met kroost in eigen omgeving
SYLVIE veroordeeld tot Hamburg

[ afbeelding ]
’Een zusje voor Damian zou geweldig zijn’

WÁT ZE OOK DOET, Sylvie van der Vaart (35) kan de stad waaraan ze bitterzoete herinneringen zal hebben – Hamburg – voorlopig niet achter zich laten. Ex-man Rafael en zijn nieuwe „grote liefde”, zoals hij Sabia noemt, willen met hun kroost en mogelijk kindje van hun samen in de Duitse stad blijven. Sylvie, die zich wentelt in de armen van de steenrijke Fransman Guillaume Zarka, zal daardoor verbonden blijven aan de plek die ze misschien veel liever achter zich zou laten…
Hoe ongemakkelijk moeten de toekomstplannen van Rafael en Sabia voor Sylvie – ondanks haar Franse liefdesgeluk – zijn. Straks brengt ze niet alleen haar 7jarig zoontje Damian naar haar vroegere hartsvriendin, maar komt ze haar in de straten van Hamburg misschien óók nog tegen achter de kinderwagen. Met daarin een halfbroertje of -zusje van Damian. Want: „Ons babygeluk ligt in Gods hand”, heeft de ex-vrouw van profvoetballer Khalid Boulahrouz gezegd in het Duitse Bild .
De 30-jarige Rafael en vijf jaar oudere Sabia hebben vleugels op hun hielen. Niet alleen vonden ze volgens eigen zeggen binnen enkele maanden na de scheiding met Sylvie én de scheiding met Khalid Boulahrouz liefdesgeluk bij elkaar. Ook willen ze met hun vooralsnog drie kinderen als een eigentijdse familie Von Trapp een nieuw huis betrekken. In Hamburg! „We zoeken daar een huis waar Sabia met haar kinderen Amaya en Daamin en ik met mijn zoontje Damian gaan wonen”, heeft Rafael tijdens hun eerste gezamenlijke interview verteld.
En niet alleen zou er plek moeten zijn voor beide gezinnen. Ook moet serieus rekening worden gehouden met een extra kamertje voor de baby die van harte welkom is. „Een kindje van ons samen zou heel mooi zijn”, bekent Sabia in het verhaal. En ook Rafael ziet zichzelf alweer achter de wandelwagen lopen, zo laat hij onomwonden weten: „Een zusje voor Damian zou geweldig zijn.”
Nog niet zo lang geleden doken de eerste geruchten op dat Sabia in verwachting is. De exvrouw van voetballer Khalid was gefotografeerd met een opbollend buikje. „Die geruchten zijn vermoeiend”, zucht Sabia. „Ik ben niet zwanger, misschien heb ik de laatste tijd wat meer gegeten. Dat zou aanleiding voor de speculaties kunnen hebben gegeven.”

Rouwbanden

Tijdens haar relatie met Khalid raakte Sabia, die in haar tienerjaren beviel van een inmiddels haast volwassen dochter, driemaal in verwachting. Zoontje Daamin (3) en dochtertje Amaya (2) werden geboren. Maar vóór die twee er kwamen, was er nog een ander kindje: dochtertje Anissa. Zij kwam drie maanden te vroeg ter wereld en had geen kans. Het verdriet om haar dood, hakte er diep in bij Sabia en voetballer Khalid, die op dat moment in 2008 onder was gedompeld in het EK in Oostenrijk. Het hele Oranjeteam rouwde met de twee mee. Met rouwbanden om hun arm, om zo hun medeleven te betuigen, traden de voetballers drie dagen na de trieste gebeurtenissen in de kwartfinale aan tegen Rusland.
In het jaar dat Khalid en Sabia worstelden met de dood van hun oudste kindje en elkaar steunden waar ze konden, ontfermden Sylvie en Rafael zich over hun toen 2-jarige peuter Damian. De kleine man werd geboren in 2006, waarmee een droom voor het koppel in vervulling ging. Sylvie: „Damián is een heel makkelijk kind. We kunnen hem werkelijk overal mee naartoe nemen.”
Het gezinsgeluk werd ruw verstoord toen vier jaar geleden borstkanker werd vastgesteld bij Sylvie. „Dat was heel heftig voor me”, zei ze op deze pagina, nadat ze klaar was met de chemotherapie die ze preventief onderging. „Maar die ziekte zie ik als iets wat me is aangereikt. En om ermee om te kunnen gaan, heb ik de keuze gemaakt er open over te praten.”
Terwijl Sylvie in Duitsland uitgroeide tot een populaire televisiepersoonlijkheid begon haar huwelijk met HSV-speler Rafael barstjes te vertonen. Door haar drukke agenda was ze steeds minder thuis en was de stabiliteit waaraan een topvoetballer behoefte heeft ver te zoeken. Hoe verwijderd de twee van elkaar waren geraakt, werd pijnlijk duidelijk toen een knetterende ruzie tijdens oud en nieuw de afkondiging van een scheiding tot gevolg had.
Maar lang treurde Sylvie niet om de breuk. Ze werd al snel gezien in Parijs. Aanvankelijk kwam ze er nota bene met Sabia, die zo’n beetje de eerste moet zijn geweest die wist van de toen nog heimelijke ontmoetingen met de Franse amant. Guillaume Zarka bleek de gelukkige. Een puisant rijke ondernemer, die zijn vermogen niet alleen dankt aan zijn welgestelde familie, maar ook aan de ontwikkeling van beeldschermreclame in taxi’s.

Liefdesbaby

Rafael zocht het wat dichter in de buurt. Letterlijk. Hij opende zijn hart voor de eveneens in Hamburg residerende Sabia, die eerder haar schouder bood aan Sylvie, met wie ze zo goed kon opschieten. Inmiddels zijn de twee op liefdesvakantie geweest naar onder andere Doebai. Ze werken blijkbaar gestaag aan een lange toekomst samen nu ze openlijk spreken over een liefdesbaby. „Met Sabia wil ik oud worden”, heeft Rafael gezegd. En daarop lijken de twee zich helemaal in te stellen.
Zoals altijd wuift Sylvie vriendelijk naar het publiek en heeft ze immer een glimlach om haar mond. Maar haar vriendschap met Sabia is bekoeld. En hoewel ze volgens Rafael haar zaakjes goed regelt, móét het Sylvie steken als ze haar vroegere vriendin in het interview over haar vroegere beminde hoort zeggen: „Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.” Een liefde die ten volle tot bloei is gekomen in Hamburg, de stad waar ooit Sylvie de koningin van Rafael was…

Telegraaf

Doebai. Echt?
pi_127938485
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
ik zou wel eens willen weten als een van jullie uitelkaar was met je partner en je beste vriendin neukt, en vervolgens je ex in de media roept dat hij samen met jouw beste vriendin een liefdesbaby willen...kijken hoe jullie kinderen dan er mee omgaan, eerst de scheiding verwerken, al die veranderingen wat er bij komen kijken en vervolgens al gesproken wordt over eventuele half broertjes en zusjes... ...damn dat ze die kinderen eerst eens aan de nieuwe situatie laten wennen
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:11:55 #293
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127938563
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Doebai. Echt?
Doet de telegraaf wel vaker en het schijnt taalkundig te mogen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:12:30 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127938583
Boehoehoe!
Maar ik snap dat jij dag en nacht tussen hun in zit/ligt en precies weet hoe ze thuis met de kinderen communiceren.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:12:49 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127938596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen weten als een van jullie uitelkaar was met je partner en je beste vriendin neukt, en vervolgens je ex in de media roept dat hij samen met jouw beste vriendin een liefdesbaby willen...kijken hoe jullie kinderen dan er mee omgaan, eerst de scheiding verwerken, al die veranderingen wat er bij komen kijken en vervolgens al gesproken wordt over eventuele half broertjes en zusjes... ...damn dat ze die kinderen eerst eens aan de nieuwe situatie laten wennen
Ik denk dat ik het voor het eerst redelijk met je eens ben. Dat stukje over waarom moet het zo overdreven in de media geroepen worden. Inderdaad niet zo tof voor de expartners.
Ik ken die kinderen natuurlijk niet, maar kinderen kunnen enorm flexibel zijn.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:13:58 #296
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127938647
Nou 1 van de ex partners heeft in de media lopen beweren dat ze is geslagen. Dat is leuk voor het kind om te horen in de media.
pi_127938657
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Boehoehoe!
Maar ik snap dat jij dag en nacht tussen hun in zit/ligt en precies weet hoe ze thuis met de kinderen communiceren.
Wat een gelul, heeft er niks mee te maken..je moet het belang van je kinderen voorop stellen je kunt er zelf ook voor kiezen om het allemaal even rustig aan te doen ipv halsover kop een huis te kopen en gelijk al beginnen over een baby
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:14:41 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127938668
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef hexje het volgende:
Nou 1 van de ex partners heeft in de media lopen beweren dat ze is geslagen. Dat is leuk voor het kind om te horen in de media.
ook niet, net zo goed niet zo classy
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:15:08 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127938687
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef sherezade het volgende:

Wat een gelul, heeft er niks mee te maken..je moet het belang van je kinderen voorop stellen je kunt er zelf ook voor kiezen om het allemaal even rustig aan te doen ipv halsover kop een huis te kopen en gelijk al beginnen over een baby
Nogmaals: wie zegt dat ze hier al niet uitgebreid met de kinderen over hebben gesproken?
pi_127938694
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef hexje het volgende:
dat is door derden toch naar buiten gebracht? en niet door Sylvie? of heb ik dat gemist
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:15:28 #301
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_127938702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou gezien sabia's leeftijd begrijp ik wel waarom het onderwerp baby ter sprake is gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')