Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden johquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee inderdaad nee, als het al een vrouw is...
wat een lekker wijf is het toch ook '' turkse snor''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylviequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie?
Tuurlijk, maar lelijk is ze niet. Ik zie het wel:quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Is ook zo, maar je eerdere relaties zeggen niet altijd iets over je huidige relatie. Blijkbaar hebben ze elkaar gevonden. Mooi toch? Dan moet rioolkrant De Telegraaf niet zitten zeiken: "Rafael weet niet wat-ie mist"- hij heeft er 10 jaar tegenaan gekeken, hij weet dat dondersgoed.quote:Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
Is het een soort persoonlijk issue voor je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus
nee why?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is het een soort persoonlijk issue voor je?
Ja, Sabia is inderdaad een lelijk manwijf, de term vrouwelijke vrouw onwaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Radobe het volgende:
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
Ik ben het ook eens met Radobe, Sabia heeft meer uistraling en komt sympathieker over (als ik filmpjes van hen beiden zo bekijk) dan Sylvie. Kan toch dat mensen een andere mening hebben dan die jij hebt? Je komt hier gewoon verontwaardigd over omdat mensen Sabia leuker vinden dan Sylvie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeftja hoor appels met peren vergelijken
Dat niet eens volgens mij. Het is leeg en karakterloos. Maar als je alleen maar naar oppervlakkigheden kijkt dan komt Sylvie wel aardig uit de bus. Maar er zijn ook mensen die verder kijken dan een handtas en een storende porie op een neus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeftja hoor appels met peren vergelijken
Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn godquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef indaha het volgende:
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie
Sylvie natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |