abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:55:32 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126215667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee inderdaad nee, als het al een vrouw is...

wat een lekker wijf is het toch ook '' turkse snor''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126215706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh :P
dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:57:21 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126215740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie? :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126215947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie? :')
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:06:39 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126216103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Tuurlijk, maar lelijk is ze niet. Ik zie het wel:

quote:
Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
Is ook zo, maar je eerdere relaties zeggen niet altijd iets over je huidige relatie. Blijkbaar hebben ze elkaar gevonden. Mooi toch? Dan moet rioolkrant De Telegraaf niet zitten zeiken: "Rafael weet niet wat-ie mist"- hij heeft er 10 jaar tegenaan gekeken, hij weet dat dondersgoed.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:06:50 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126216113
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126216237
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:12:32 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126216301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:

[..]

Is het een soort persoonlijk issue voor je? :P
pi_126216369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is het een soort persoonlijk issue voor je? :P
nee why?
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:27:24 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126216848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:

Ja, Sabia is inderdaad een lelijk manwijf, de term vrouwelijke vrouw onwaardig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126221370
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
pi_126226250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Radobe het volgende:
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeft :') ja hoor appels met peren vergelijken
pi_126227335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeft :') ja hoor appels met peren vergelijken
Ik ben het ook eens met Radobe, Sabia heeft meer uistraling en komt sympathieker over (als ik filmpjes van hen beiden zo bekijk) dan Sylvie. Kan toch dat mensen een andere mening hebben dan die jij hebt? Je komt hier gewoon verontwaardigd over omdat mensen Sabia leuker vinden dan Sylvie. :') En dat er veel meer mooiere vrouwen rondlopen dan Sabia....who cares? Raf is duidelijk gelukkig met haar, laat ze lekker.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_126229078
Ik vind Sabia een lekker wijf en Sylvie zal vast heel mooi zijn, maar ik vind haar altijd een beetje eng. Zoals ik dat bijvoorbeeld ook vind bij Victoria Beckham.
pi_126230419
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
pi_126234818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
Dat niet eens volgens mij. Het is leeg en karakterloos. Maar als je alleen maar naar oppervlakkigheden kijkt dan komt Sylvie wel aardig uit de bus. Maar er zijn ook mensen die verder kijken dan een handtas en een storende porie op een neus.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 21:01:12 #117
184769 crew  Deisyy
pi_126235468
Ik vind Sabia een leuke vrouw, een stuk minder nep dan Sylvie in ieder geval en gelukkig niet elke keer dezelfde schalkse blik en plastic lach op haar gezixht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_126240585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
pi_126253659
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Radobe het volgende:

[..]

Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn god

Nee ze is niet verspookt maar het mag wat gekost hebben allemaal en nog is het niet je van het.
Het lijkt wel alsof ze overal mee weg komt, eerst het jeans verkopende paal- sletje uithangen, zich van de een op de andere rijke man storten,zwanger raken en dochter dumpen- achterlaten om vervolgens weer terug in de paal te klimmen, vervolgens boulahrouz trouwen weer 2 kinderen ,scheiden en vervolgens de ex van je beste vriendin pakken...(ookal was dat huwelijk misschien al geruime tijd voorbij) zoiets doe je gewoon niet....maar voor de rest klasse wijf die Sabia :') ^O^ nette vrouw _O_ _O_ zo lekker spontaan *O*
pi_126253816
Met uitstraling! *O*
pi_126253821
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_126253898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef indaha het volgende:
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie :o
ja :+
pi_126253934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef Radobe het volgende:
Met uitstraling! *O*
und eine große nase und eine und eine Fotze so groß wie ein Wunschbrunnen
pi_126253942
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 10:54:08 #125
184769 crew  Deisyy
pi_126254066
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
Sylvie natuurlijk :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')