dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylviequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooi dat je ook wat oncharmante foto's hebt gevonden joh
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is gewoon hoe ze uitziet, kan er niet meer van maken zelfs met make up is het nog niet veel en haalt het absoluut niet bij sylvie
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Sylvie een Barbiepop. Leuk om naar te kijken, maar of dat nou garantie is voor een goede relatie?
Tuurlijk, maar lelijk is ze niet. Ik zie het wel:quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over het uiterlijk omdat iemand hier zei dat Sabia een mooie vrouw is.
Sabia moet qua karakter wel lief zijn of wat dan ook want Raf zal niet voor haar looks gevallen zijn want er zijn tig mooiere vrouwen dan haar.
Is ook zo, maar je eerdere relaties zeggen niet altijd iets over je huidige relatie. Blijkbaar hebben ze elkaar gevonden. Mooi toch? Dan moet rioolkrant De Telegraaf niet zitten zeiken: "Rafael weet niet wat-ie mist"- hij heeft er 10 jaar tegenaan gekeken, hij weet dat dondersgoed.quote:Maarja of die looks van sylvie een goede garantie is voor een goede relatie...tja...dat kun je bij Sabia ook stellen die heeft genoeg mislukte relaties/huwelijken achter de rug...
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Sabia wel een mooie vrouw. Smaken mogen gelukkig verschillen.
Is het een soort persoonlijk issue voor je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus
nee why?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is het een soort persoonlijk issue voor je?
Ja, Sabia is inderdaad een lelijk manwijf, de term vrouwelijke vrouw onwaardig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef sherezade het volgende:
gelukkig maar, ik hou meer van vrouwelijke vrouwen oftewel barbiepoppen dus
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Radobe het volgende:
Sylvie is een leeg omhulsel, mooi maar leeg. Een poppetje, je kladt een hoop make-up erop en mooie kleertjes en je hebt een mooi plaatje.
Sabia heeft uitstraling. En dat maakt haar best aantrekkelijk.
Ik ben het ook eens met Radobe, Sabia heeft meer uistraling en komt sympathieker over (als ik filmpjes van hen beiden zo bekijk) dan Sylvie. Kan toch dat mensen een andere mening hebben dan die jij hebt? Je komt hier gewoon verontwaardigd over omdat mensen Sabia leuker vinden dan Sylvie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeftja hoor appels met peren vergelijken
Dat niet eens volgens mij. Het is leeg en karakterloos. Maar als je alleen maar naar oppervlakkigheden kijkt dan komt Sylvie wel aardig uit de bus. Maar er zijn ook mensen die verder kijken dan een handtas en een storende porie op een neus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sylvie is wel mooi om te zien maar volgens mij is haar innerlijk helemaal verrot
Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sabia heeft uitstraling?? WTF na tientallen operaties? ze lijkt niet eens meer op de persoon wie ze was...
En ja dan wordt het Sylvie verweten dat ze een shitload aan make up op heeftja hoor appels met peren vergelijken
Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn godquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja, uitstraling, dat zit hem in je persoonlijkheid. En na tientallen operaties? Dat zal best meevallen. Ze is niet verspookt ofzo.
En ja, Sylvie heeft een enorme shitload aan make-up op, hoe "naturel" het dan ook moge zijn, je ruikt de plamuur bijna door je beeldscherm.
Beide plastic fantastic maar Sabia doet het beter.
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:44 schreef indaha het volgende:
Tjonge jonge het lijkt voor jou wel heel persoonlijk te zijn , ben jij Sylvie
Sylvie natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
Mwah Yo was ik al eigenlijk vergeten maar zelfs die vind ik nog beter uit zien als Sabia,quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als bij Yolanthe, daar blijft ze ook zo over doorzagen.
Welke vrouwen vindt je wel mooi Sherezade? Kun je daar eens praten? Is positiever dan, misschien.
nou ik zie niks van strak spuiten, ze heeft rimpeltjes genoeg als je goed kijkt...je ziet echt wel dat ze nu wat ouder wordt maar ze blijft nog steeds mooi...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:07 schreef Lpunt het volgende:
Nou over nep gesproken: Sylvie laat haar gezicht ook gewoon strak spuiten. Ik weet niet in hoeverre dat nep is trouwens, haast iedereen in die wereld doet het zonder dat het te zien is maar ze komen er vaak niet voor uit.
Ik vind Sylvie wel een mooie vrouw en Sabia net zo. Niets lelijks aan Sabia te zien voor zover ik zie. Maar eigenlijk vind ik ze ook heel normaal want al met al kunnen de meeste mensen er zo uitzien alleen doen de meeste mensen veel minder aan looks.
De meeste mensen zijn niet heel lelijk van zichzelf en dan kan je er al snel uitzien zoals zulke mensen met de juiste professionals om je heen. Zo niet: is het wel heel erg met je gesteld. En hoe vaak komt het nou voor dat je iemand tegenkomt die zó lelijk is dat er geen land mee te bezeilen is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou ik zie niks van strak spuiten, ze heeft rimpeltjes genoeg als je goed kijkt...je ziet echt wel dat ze nu wat ouder wordt maar ze blijft nog steeds mooi...
En ja was het maar waar dat de meeste mensen er zo zouden kunnen uitzien met wat meer moeite hahaha...daar zou ik voor tekenen.
ah oke , of je neemt sneller genoegen met iets natuurlijk...ieder heeft natuurlijk ook zijn eigen smaak dat kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef Lpunt het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn niet heel lelijk van zichzelf en dan kan je er al snel uitzien zoals zulke mensen met de juiste professionals om je heen. Zo niet: is het wel heel erg met je gesteld. En hoe vaak komt het nou voor dat je iemand tegenkomt die zó lelijk is dat er geen land mee te bezeilen is?Eerlijk gezegd vind ik die vrouwen niet zo bijzonder. Mooi maar that's it. Op straat, in mijn omgeving of in m'n vriendenkring zie ik duizend keer mooiere meisjes/vrouwen die niet eens gestyled worden door de beste mensen en de beste make-up op krijgen.
Kijk nog maar eens goed. D'r voorhoofd lacht niet mee hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou ik zie niks van strak spuiten, ze heeft rimpeltjes genoeg als je goed kijkt...je ziet echt wel dat ze nu wat ouder wordt maar ze blijft nog steeds mooi...
En ja was het maar waar dat de meeste mensen er zo zouden kunnen uitzien met wat meer moeite hahaha...daar zou ik voor tekenen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
und eine große nase und eine und eine Fotze so groß wie ein Wunschbrunnen
Ik zit nu toevallig net met crčme op mijn bakkes, mijn hoofd lacht ook niet mee met zo'n subtiel lachjequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed. D'r voorhoofd lacht niet mee hoor
[ afbeelding ]
http://furrow.nl/het-antw(...)van-der-vaart-botox/
Ik heb er overigens helemaal niks op tegen, maar om Sylvie nou te bejubelen om haar natuurlijke looks is ook zo wat![]()
Daarom, ik heb er echt niks op tegen hoor, maar om nou te doen alsof ze zoooo echt is is ook zo watquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nu toevallig net met crčme op mijn bakkes, mijn hoofd lacht ook niet mee met zo'n subtiel lachje
-edit-
Ah, geklikt op de link, op een andere foto zie ik haar breed grijnzen ja.
Wie heeft de nanny dit weekend?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef Ole het volgende:
Is er nog wat spannenders te melden dan wie de meeste rimpels heeft?
Inderdaad geneuzel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef sherezade het volgende:
nou dan zal ik ook wel botox gebruiken want mijn hoofd ''lacht'' ook niet mee hoor als ik breed grijns
maar ik zal het nog eens proberen als ik de 35 ben gepasseerdwat een geneuzel zeg
Ik denk Syl.quote:
Alleen als de nanny het vast houdt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zouden ze van het weekend wel een ijsje eten?
Zo'n nieuwe verliefdheid kan gekke dingen met je doen hoor!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zouden ze van het weekend wel een ijsje eten?
Inderdaad, ga je eens hoorntjes en andere koolhydraten etenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe verliefdheid kan gekke dingen met je doen hoor!
Helemaal mee eens! Voor vrouwen als Sylvie is mooi zijn een beroep. Ze hebben dan ook geld en de professionals om hen daarmee te helpen en vooral ook: tijd! Als wij dagelijks uren tijd over hadden om te kunnen sporten en aan je uiterlijk te werken....quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef Lpunt het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn niet heel lelijk van zichzelf en dan kan je er al snel uitzien zoals zulke mensen met de juiste professionals om je heen. Zo niet: is het wel heel erg met je gesteld. En hoe vaak komt het nou voor dat je iemand tegenkomt die zó lelijk is dat er geen land mee te bezeilen is?Eerlijk gezegd vind ik die vrouwen niet zo bijzonder. Mooi maar that's it. Op straat, in mijn omgeving of in m'n vriendenkring zie ik duizend keer mooiere meisjes/vrouwen die niet eens gestyled worden door de beste mensen en de beste make-up op krijgen.
Aan je gezicht kun je weinig 'werken', op een laag make-up na dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Voor vrouwen als Sylvie is mooi zijn een beroep. Ze hebben dan ook geld en de professionals om hen daarmee te helpen en vooral ook: tijd! Als wij dagelijks uren tijd over hadden om te kunnen sporten en aan je uiterlijk te werken....
Het heeft natuurlijk niet alleen met al dan niet ambiëren te maken. Niet iedereen is fotogeniek of de ideale human hanger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk, de een is van nature mooier dan de andere.
Maar dat anders waren we allemaal model is natuurlijk onzin. Niet iedereen ambieert dat. Ik werk liever met mijn hersenen en andere skills.
Dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk niet alleen met al dan niet ambiëren te maken. Niet iedereen is fotogeniek of de ideale human hanger.
Qua lijf kun je heel ver komen, gelukkig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aan je gezicht kun je weinig 'werken', op een laag make-up na dan.
Of je moet Sabia heten en je kop verbouwen
Qua lijf kun je ver komen, maar laten we nou niet doen alsof we met 'meer tijd en hulp en training' de nieuwe Doutzen worden. Dat gezicht heb je, of heb je niet.
Dat er op straat veel mooie meisjes lopen, sure thing, maar dat we allemaal (zo) mooi worden? Nee, imo niet. Anders waren we allemaal wel model.
Geen enkel gezicht is zo bijzonder dat er niks in de wereld op lijkt, ook Doutzen niet nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Qua lijf kun je heel ver komen, gelukkig.![]()
Natuurlijk: je hebt een mooi gezicht of niet. Maar ook Doutzen vind ik standaard qua gezicht. Ze is mooi, knap, maar ook zulk soort gezichten zie ik altijd wel lopen. Misschien heb ik een hele andere omgeving (woon op meerdere plaatsen, reis veel door het land) dan jullie allemaal maar ik zie net zulke mooie meisjes in mijn omgeving als in de media-wereld. Of mooier. Heel veel.
En uiteraard krijgen types zoals Sylvie de beste make-up van de beste visagisten en de beste prof's. Maar ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen daardoor heel mooi kunnen worden. Als je maar niet een al te lelijk hoofd hebt.
damn, jij hebt echt issuesquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
Best meevallen? vind je dit meevallen? Mijn god
[ afbeelding ]
Nee ze is niet verspookt maar het mag wat gekost hebben allemaal en nog is het niet je van het.
Het lijkt wel alsof ze overal mee weg komt, eerst het jeans verkopende paal- sletje uithangen, zich van de een op de andere rijke man storten,zwanger raken en dochter dumpen- achterlaten om vervolgens weer terug in de paal te klimmen, vervolgens boulahrouz trouwen weer 2 kinderen ,scheiden en vervolgens de ex van je beste vriendin pakken...(ookal was dat huwelijk misschien al geruime tijd voorbij) zoiets doe je gewoon niet....maar voor de rest klasse wijf die Sabia![]()
nette vrouw
![]()
zo lekker spontaan
En hier sluiten we déze discussie mee af.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En hier sluiten we déze discussie mee af.
Nu weer over Sylvie of Sabia, en dan skippen we even de rimpel-contest.
Geen idee, wat een fantasie moet Evertje toch hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ole het volgende:
Waarom zou Sylvie wraak willen nemen![]()
[ afbeelding ]
Omdat haar fake BFF er met haar ex vandoor is gegaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ole het volgende:
Waarom zou Sylvie wraak willen nemen![]()
[ afbeelding ]
Want Evert werkt voor Weekend?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee, wat een fantasie moet Evertje toch hebben
Yes, please!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
die weekend heb ik hier liggen. zat in het pakket dat ik kocht om in de trein te lezen.
ik ben er niet eens aan toegekomen. moet ik iets scannen of is er geen interesse?
Heb je het al ingescand en opgeslagen op je computer?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
help, kan iemand me uitleggen hoe ik iets moet scannen en dan hier plaatsen?
ik heb het opgeslagen op het bureaublad. maar als ik het dan aanklik is het niet te lezen. (terwijl in de eigenschappen een grote afmeting staat) klopt dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Heb je het al ingescand en opgeslagen op je computer?
Dan uploaden via bijvoorbeeld 'tinypic.com'. Dan krijg je daarvan een url en die moet je hier zetten (tussen [ [url= ..... ]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Starlie het volgende:
Ooo ik heb me echt teveel bezig gehouden met deze fake scheiding! Vannacht droomde ik nl. dat niet Sabia de nieuwe vriendin is van Raf maar ik!![]()
We waren op een verjaardag met zn ouders en Sylvie erbij en Damian zat helemaal tegen mij aan geplakt en durfde niet tegen Sylvie te praten want hij vond haar eng, ze was een soort robot (dat kwam waarschijnlijk omdat ik voor het slapen Terminator heb gezien). Raf had voor de gelegenheid een oorbel met mega diamant laten schieten...
Godzijdank kwam in droom nummer 2 mijn eigen vriend weer voor
http://www.telegraaf.nl/p(...)uillaume_nep___.htmlquote:wo 22 mei 2013, 23:33
'Relatie Sylvie van der Vaart en Guillaume Zarka nep'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Er wordt gefluisterd dat Sylvie van der Vaart niet een relatie heeft met Guillaume Zarka, maar met een Duitse sporter.
Sylvie zou Guillaume hebben ingehuurd om iedereen om de tuin te leiden. Het Duitse tijdschrift OK! Magazin beweert dat Sylvie de Fransman als dekmantel gebruikt omdat ze in werkelijkheid een geheime relatie heeft met een Duitse profvoetballer, een collega van Sylvies ex Rafael van der Vaart.
Guillaume lacht in Shownieuws om de geruchten. "Ik heb toch heel erg de indruk dat we samen zijn. Ik hoop dat we nog samen zijn. Als het niet zo is, dan weet ik het zelf ook niet."
Het lijkt me alleen iets te ver gezocht, maar who caresquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef alors het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen, het was ook veel te stil!
Het zal ook wel iets anders liggen; bijvoorbeeld dat Guy het inmiddels al zat was met Sylvie, en dat Sylvie ondertussen een andere voetballer gescoord heeft... dat wereldje kent ze immers behoorlijk goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen iets te ver gezocht, maar who cares
Nee, laat die maar lekker bij zijn vrouw en kindjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef mootie het volgende:
Kunnen we zo, via een omweg, weer bij Zlatan uit komen?
Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
Guillaume lacht in Shownieuws om de geruchten. "Ik heb toch heel erg de indruk dat we samen zijn. Ik hoop dat we nog samen zijn. Als het niet zo is, dan weet ik het zelf ook niet."
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef Leandra het volgende:
die is wel heel jong, december 1988
Hij zou zo het broertje van Guy kunnen zijn trouwens...
[ afbeelding ]
Dat was tijdens een fotoshootquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?
[ afbeelding ]
Ok, dan kan hetquote:
De dames zorgen goed voor hun moneymaker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef alors het volgende:
Ik las in een samenvatting van de roddelbladen ook dat Raf Sabia meteen ten huwelijk wil vragen zodra de scheiding geregeld is, en Sabia was gespot bij een gynaecoloog, dus natuurlijk ook meteen zwanger.
http://t.co/EeBfQsDwN9quote:Rafael van der Vaart deelt romantische foto
Rafael van der Vaart heeft voor het eerst een romantisch kiekje van hem en Sabia Boulahrouz naar buiten gebracht.
Op de foto is te zien hoe de twee samen met de zoon van Van der Vaart dineren. Van der Vaart heeft zijn arm om Boulahrouz heen geslagen en de twee kijken stralend in de camera.
"Gezellig gegeten bij Okura hotel", schrijft de voetballer van HSV bij de foto. De zoon van de voetballer, Damián staat ook op de foto, met zijn duim omhoog.
Van der Vaart is sinds kort weer actief op Twitter. Na 1 januari was het ruim een maand stil op zijn account.
Sinds februari twittert hij weer af en toe, maar tot nu toe schreef hij niets over zijn relatie met Boulahrouz. Sylvie van der Vaart heeft haar account sinds de breuk met Rafael ook niet meer gebruikt.
Rafael en Sylvie van der Vaart maakten in januari bekend te gaan scheiden. Rond die zelfde tijd maakte ook Sabia Boulahrouz en haar man bekend uit elkaar te zijn.
Rafael heeft zijn geluk gevonden bij Boulahrouz en Sylvie is samen met de Franse zakenman Guillaume Zarka.
Teppanyakiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo te zien zijn ze lekker spareribs of ander kluifvoer aan het eten?
Nou... die is misschien bij die andere twee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |