Nee, laat die maar lekker bij zijn vrouw en kindjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:22 schreef mootie het volgende:
Kunnen we zo, via een omweg, weer bij Zlatan uit komen?
Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
Guillaume lacht in Shownieuws om de geruchten. "Ik heb toch heel erg de indruk dat we samen zijn. Ik hoop dat we nog samen zijn. Als het niet zo is, dan weet ik het zelf ook niet."
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:09 schreef Leandra het volgende:
die is wel heel jong, december 1988
Hij zou zo het broertje van Guy kunnen zijn trouwens...
[ afbeelding ]
Dat was tijdens een fotoshootquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind die foto wel vreemd. Waar is die genomen? Wie loopt er nou alleen in BH + blazer/colbert?
[ afbeelding ]
Ok, dan kan hetquote:
De dames zorgen goed voor hun moneymaker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef alors het volgende:
Ik las in een samenvatting van de roddelbladen ook dat Raf Sabia meteen ten huwelijk wil vragen zodra de scheiding geregeld is, en Sabia was gespot bij een gynaecoloog, dus natuurlijk ook meteen zwanger.
http://t.co/EeBfQsDwN9quote:Rafael van der Vaart deelt romantische foto
Rafael van der Vaart heeft voor het eerst een romantisch kiekje van hem en Sabia Boulahrouz naar buiten gebracht.
Op de foto is te zien hoe de twee samen met de zoon van Van der Vaart dineren. Van der Vaart heeft zijn arm om Boulahrouz heen geslagen en de twee kijken stralend in de camera.
"Gezellig gegeten bij Okura hotel", schrijft de voetballer van HSV bij de foto. De zoon van de voetballer, Damián staat ook op de foto, met zijn duim omhoog.
Van der Vaart is sinds kort weer actief op Twitter. Na 1 januari was het ruim een maand stil op zijn account.
Sinds februari twittert hij weer af en toe, maar tot nu toe schreef hij niets over zijn relatie met Boulahrouz. Sylvie van der Vaart heeft haar account sinds de breuk met Rafael ook niet meer gebruikt.
Rafael en Sylvie van der Vaart maakten in januari bekend te gaan scheiden. Rond die zelfde tijd maakte ook Sabia Boulahrouz en haar man bekend uit elkaar te zijn.
Rafael heeft zijn geluk gevonden bij Boulahrouz en Sylvie is samen met de Franse zakenman Guillaume Zarka.
Teppanyakiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo te zien zijn ze lekker spareribs of ander kluifvoer aan het eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |