in de drie weken is Sylvie meis 1x gefotografeerd dat ze voetbalwedstrijd bekijkt van haar zoon. Sabia een buitenstaander is 3 keer of meer gespot met Sylvie zoon. ze zegt in de interview dat haar zoon voor gaat en dat hij belangrijkste is.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sabia heeft de nanny gekregen?
Maar waar laat Sabia haar kinderen dan steeds? Misschien zijn die dan bij Sylvie.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef flanken het volgende:
[..]
in de drie weken is Sylvie meis 1x gefotografeerd dat ze voetbalwedstrijd bekijkt van haar zoon. Sabia een buitenstaander is 3 keer of meer gespot met Sylvie zoon. ze zegt in de interview dat haar zoon voor gaat en dat hij belangrijkste is.
wat ik gehoord heb is Sabia en Khalid samen een voogdij hebben. ik denk dat de kinderen in Portugal zitten bij Khalid en nanny . De laatste voetbalgeruchten is dat hij dit jaar stopt met voetballen en weer in hamburg gaat wonen. de reden dat hij terug naar hamburg gaat is omdat de oudste naar school moet en moeilijker met de nanny te reizenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waar laat Sabia haar kinderen dan steeds? Misschien zijn die dan bij Sylvie.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waar laat Sabia haar kinderen dan steeds? Misschien zijn die dan bij Sylvie.
jij bent de zouzou van deze gate?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Paule33 het volgende:
http://www.purepeople.com(...)n-francais_a118868/2
hij is echt een mooie man,ook groot genoeg voor Sylvie, klopt hij heeft veel succes met vrouwen
Maar ik weet dat hij komt van een traditionele joodse rijke familie afkomst van Tunis, en goede vriend van Sarkozy ook.
Guillaume is samen met Sylvie nu 11 maanden , het was vanaf een feestje van Dior in Paris.
Stewardessen krijgen ook kinderen. Niks mis met werkende vrouwen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:39 schreef flanken het volgende:
In Frankrijk wordt er niet veel aandacht besteed aan Guillaume Zarka en Sylvie meis. een goeie vriend van me woont in Frankrijk en volgens hem is het soort player die graag vrouwen om zich heen heeft. ze geven pas aandacht als Guillaume Zarka Sylvie met Sarkozy wordt gespot.
Eigenlijk had Sylvie nooit moeder moeten worden. Damian krijgt alleen aandacht van de nanny en van Rafael en amper van haar. Ze heeft alleen aandacht voor haar vriend modellen werk en tv maken en aandacht trekken voor de paparazzi. De laatste paar dagen is ze zoenend te zien en dat wekt ook ergernis op bij de Duisters heb ik het idee. In het begin was Sylvie zielig en oh wat is erg dat haar beste vriendin met haar ex van door is en nu is het oh Sylvie de aandacht trekker en zijn ze weer blij voor rafael die goed voetbalt bij Hsv Hamburg. Ik heb het zelf ook dat ik berichten van Rafael en Sabia wel lees en van Sylvie Guillaume Zarka niet. Bij Sylvie loop ik alleen maar te ergeren.
Blame Danie.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rare laarsjes zijn wel verschrikkelijk.
Eens. Wat kan ons die verwende miljonairskindertjes schelen. Volgens mij zijn 1 miljard kinderen in de wereld er slechter aan toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef alors het volgende:
Niet dat kinderen gedoe weer, kijken jullie 24/7 met ze mee dat jullie dit allemaal menen te weten?
Niet alleen van deze gate..... je kunt "de" en "van deze gate" gewoon weglaten, oh... en het vraagteken ook.quote:
En die hebben ook allemaal een moeder die breeduit in de pers beweert dat het leven van hun kind op dít moment belangrijk is? Don't think so.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens. Wat kan ons die verwende miljonairskindertjes schelen. Volgens mij zijn 1 miljard kinderen in de wereld er slechter aan toe.
Dus het leven is tóch precies zoals de paparazzi ons voorspiegelen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef flanken het volgende:
[..]
in de drie weken is Sylvie meis 1x gefotografeerd dat ze voetbalwedstrijd bekijkt van haar zoon. Sabia een buitenstaander is 3 keer of meer gespot met Sylvie zoon. ze zegt in de interview dat haar zoon voor gaat en dat hij belangrijkste is.
Rafael was volgens mij eerder zoenend te zien met Sabia dan Syl met heur fransoos...?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:39 schreef flanken het volgende:
In Frankrijk wordt er niet veel aandacht besteed aan Guillaume Zarka en Sylvie meis. een goeie vriend van me woont in Frankrijk en volgens hem is het soort player die graag vrouwen om zich heen heeft. ze geven pas aandacht als Guillaume Zarka Sylvie met Sarkozy wordt gespot.
Eigenlijk had Sylvie nooit moeder moeten worden. Damian krijgt alleen aandacht van de nanny en van Rafael en amper van haar. Ze heeft alleen aandacht voor haar vriend modellen werk en tv maken en aandacht trekken voor de paparazzi. De laatste paar dagen is ze zoenend te zien en dat wekt ook ergernis op bij de Duisters heb ik het idee. In het begin was Sylvie zielig en oh wat is erg dat haar beste vriendin met haar ex van door is en nu is het oh Sylvie de aandacht trekker en zijn ze weer blij voor rafael die goed voetbalt bij Hsv Hamburg. Ik heb het zelf ook dat ik berichten van Rafael en Sabia wel lees en van Sylvie Guillaume Zarka niet. Bij Sylvie loop ik alleen maar te ergeren.
je bén t gewoon SHO jij!quote:
scherp!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:39 schreef flanken het volgende:
Ik weet niet, maar als je hoort uit wat voor familie hij komt lijkt een beha-model me er niet zo goed bij te passenquote:Op donderdag 25 april 2013 07:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]Er was nog meer aandacht voor het koningslied dan voor dit stel
Ik geef het geen half jaar meer, hij ziet eruit als een schoothondje op die fotos in the Sun.
Speculeren dat is SHO, maar gewoon dingen neerkwakken alsof het feiten zijn zoals flanken doet is gewoon treurig ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef sherezade het volgende:
Nouja ik vind het wel wat ver gaan dat er nu geroepen wordt dat Sylvie geen moeder had moeten worden, en wat dan die vrouwen die een fulltime baan hebben en hun kind de hele week bij de kinderopvang dumpen?? Is toch precies hetzelfde??
Ik vind beide ook een beetje stomquote:Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef sherezade het volgende:
Nouja ik vind het wel wat ver gaan dat er nu geroepen wordt dat Sylvie geen moeder had moeten worden, en wat dan die vrouwen die een fulltime baan hebben en hun kind de hele week bij de kinderopvang dumpen?? Is toch precies hetzelfde??
Op de laatste foto lijkt ze op Brigitte Kaandorp. Zo mooi is ze eigenlijk niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]Er was nog meer aandacht voor het koningslied dan voor dit stel
Ik geef het geen half jaar meer, hij ziet eruit als een schoothondje op die fotos in the Sun.
done!quote:Op donderdag 25 april 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen van deze gate..... je kunt "de" en "van deze gate" gewoon weglaten, oh... en het vraagteken ook.
En wie denk jij dat je bent dat jij kunt beslissen of iemand moeder mag worden? Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:39 schreef flanken het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Op de laatste foto lijkt ze op Brigitte Kaandorp. Zo mooi is ze eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |