Ik denk niet dat Syl veel te willen heeft, de eerste vijf jaar nadat ze genezen is verklaard.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Ole het volgende:
Syl wilde geen tweede kind en Raf wel vermoed ik
Maar als dat in de loop is dan is het nog knap gemikt. Gut, ik heb alle gezichtsonderdelen wel een keer gekust in de gauwigheid. BAM! Vol op de kin of oor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
Darn....
[ afbeelding ]
Sabia, you may kiss me now!
Dit wordt man nummer 4 waar ze kinderen van heeft? Of drie?quote:
Wellicht zag hij toen ook hoe fijn het is om een groter kind te hebben, sommige mensen haken dan ook af 'heerlijk, geen luiers meer, nee geen nieuwe baby'.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Syl veel te willen heeft, de eerste vijf jaar nadat ze genezen is verklaard.
Raf kwam pas na haar ziekte met 'een is genoeg', dus ik denk dat bij hem die wens er wel was ja....
Drie. Niet overdrijven hequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit wordt man nummer 4 waar ze kinderen van heeft? Of drie?![]()
Dat zou echt een stunt zijn, maar nee, daar geloof ik echt niks van.
Dat buikje zie ik niet zo en dat ze bij de gyn langs is geweest kan ook voor een spiraal zijn geweest.quote:
Of de pil, daar moet je in Duitsland volgens mij ook voor naar de gynquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat buikje zie ik niet zo en dat ze bij de gyn langs is geweest kan ook voor een spiraal zijn geweest.
Of ze ging voor een uitstrijkje. Of last van een heftige menstruatie. Of of ofquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Of de pil, daar moet je in Duitsland volgens mij ook voor naar de gyn
Ik zie het buikje ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat buikje zie ik niet zo en dat ze bij de gyn langs is geweest kan ook voor een spiraal zijn geweest.
Maar wanneer was dat, daar ben ik zo benieuwd naar.... Toen ze als PA een halve kilometer achter Syl aanhobbelde vast en zeker niet, maar toen ze als een gelijke naast Syl liep in Parijs? Ik ben benieuwd....quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
'Ik heb alles eerlijk aan haar verteld en het was goed', vertelt Sabia in Story. 'Sylvie had er totaal geen moeite mee. Het is begrijpelijk dat het voor haar wel even moeilijk was toen het nieuws over mij en Rafael ook bij de buitenwereld bekend werd.'
Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
'Rafael en Sabia willen samen oud worden'. Sabia zegt dat ze zich nog nooit zo gelukkig heeft gevoeld en dat ze denkt dat dit echte liefde is. Ze zijn op zoek naar een gezellig huis in Hamburg.
Rafael en Sabia willen de nieuwe woning gaan betrekken met Sabia haar kinderen , Damian krijgt ook weer een eigen (logeer)kamer.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_samenwonen__.html
Lijkt Sabia op die bovenste foto toch iets van een buikje te hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
'Rafael en Sabia willen samen oud worden'. Sabia zegt dat ze zich nog nooit zo gelukkig heeft gevoeld en dat ze denkt dat dit echte liefde is. Ze zijn op zoek naar een gezellig huis in Hamburg.
Rafael en Sabia willen de nieuwe woning gaan betrekken met Sabia haar kinderen , Damian krijgt ook weer een eigen (logeer)kamer.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_samenwonen__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |