abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127853043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.

Ja, dat.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 16 juni 2013 @ 08:15:21 #252
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_127853214
Als ze maar gelukkig zijn, verdrietige ouders zijn ook geen pretje voor kinderen.

† In Memoriam † zondag 16 juni 2013 @ 08:57:58 #253
43556 miss_dynastie
pi_127853422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.
Mag toch hopen dat Rafael voor Damian een eigen kamer kan veroorloven ipv een 'logeerkamer'.. :Y
In voetbaljaren is dat héél wat hoor, het lijkt soms alsof die jongens een heel andere tijdsbeleving hebben dan wij gewone menschen :P
pi_127853646
Ik vind het een leuk stel.
pi_127854214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat ze nog steeds stug Boularouz genoemd wordt :')
Zijn ze bang dat het niet interessant genoeg is als haar meisjesnaam gebruikt wordt?
Weet [insert sarcasme] iedereen [/sarcasme uit] ook wie er wordt bedoeld als Sabia met haar meisjesnaam danwel zonder de achternaam Boulahrouz wordt genoemd?
  maandag 17 juni 2013 @ 18:55:24 #256
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_127913239
Zometeen Raf en Sab bij Boulevard...
pi_127914976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Starlie het volgende:
Zometeen Raf en Sab bij Boulevard...
Gemist, wat zeiden ze?
pi_127917097
Filmpje hier: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard

Waarom hebben mensen toch de aandrang dit op televisie te verkondigen?
  maandag 17 juni 2013 @ 20:21:31 #259
123170 alors
zlata1234
pi_127917384
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Filmpje hier: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard

Waarom hebben mensen toch de aandrang dit op televisie te verkondigen?
Nou idd, dat snap ik ook niet he 8)7
know'm sayin?
word? word.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:33:13 #260
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_127917954
Ik zou me als ik hun was lekker afzijdig hebben gehouden zeker na alles wat de pers geschreven heeft maar... Eerlijk is eerlijk ze zagen er oprecht gelukkig uit! De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
  maandag 17 juni 2013 @ 20:42:49 #261
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127918394
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Starlie het volgende:
De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
_O-
Zeker niet klein nee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 17 juni 2013 @ 21:09:51 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_127920594
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Starlie het volgende:
maar goed "klein"igheidje)!
_O- _O_

En ik sluit me er bij aan, ik zou me ook afzijdig houden, maar kennelijk zijn ze happy en willen ze het graag delen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:26:13 #264
123170 alors
zlata1234
pi_127926487
quote:
99s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En ze willen een baby 8)7
Ja en? Moeten ze toch zelf weten?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:28:35 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127926656
Ik vond ze erg leuk, verliefd en vooral spontaan samen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127927853
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en? Moeten ze toch zelf weten?
Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissen 8)7
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 17 juni 2013 @ 22:51:30 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127928078
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissen 8)7
Okay, ook goed, ik stem voor :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 juni 2013 @ 23:32:35 #268
384473 Tuinfluitert
pi_127930049
Het voetballen van Rafael, de huiselijke sfeer, de kinderen , alles zal meer stralen.

Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 07:28:08 #269
184769 crew  Deisyy
pi_127934232
quote:
12s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het voetballen van Rafael, de huiselijke sfeer, de kinderen , alles zal meer stralen.

[ afbeelding ]
Dat is op deze donkere foto nog niet te zien :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:19:40 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_127934675
Ze zagen er inderdaad ontspannen en gelukkig uit.
Ik vond Raf soms zo kinderlijk naief in zn uitspraken. Natuurlijk moet hij zelf weten wat hij over zn kinderwens roept en ze moeten heus zelf weten dat ze binnen 4 mnd oid gaan samenwonen. Maar buiten Raf & Saab zijn er ook nog 3 kids in t spel. Hoop dat ze die kids goed begeleiden hierin.
Fok!bejaarde
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:34:42 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127934876
Het is ze gegund. De schellen zijn van Van der Vaarts ogen gevallen nu hij geen Sylvie-nepliefde meer heeft, denk ik :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:19:36 #272
384473 Tuinfluitert
pi_127935646
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 07:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is op deze donkere foto nog niet te zien :+
Al staan Raf en Sab in een bouwput, stralen doen ze al gauw weer.

dinsdag 18 juni 2013 @ 09:23:28 #273
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_127935735
Rafael en Sabia blijven met kroost in eigen omgeving
SYLVIE veroordeeld tot Hamburg

’Een zusje voor Damian zou geweldig zijn’

WÁT ZE OOK DOET, Sylvie van der Vaart (35) kan de stad waaraan ze bitterzoete herinneringen zal hebben – Hamburg – voorlopig niet achter zich laten. Ex-man Rafael en zijn nieuwe „grote liefde”, zoals hij Sabia noemt, willen met hun kroost en mogelijk kindje van hun samen in de Duitse stad blijven. Sylvie, die zich wentelt in de armen van de steenrijke Fransman Guillaume Zarka, zal daardoor verbonden blijven aan de plek die ze misschien veel liever achter zich zou laten…
Hoe ongemakkelijk moeten de toekomstplannen van Rafael en Sabia voor Sylvie – ondanks haar Franse liefdesgeluk – zijn. Straks brengt ze niet alleen haar 7jarig zoontje Damian naar haar vroegere hartsvriendin, maar komt ze haar in de straten van Hamburg misschien óók nog tegen achter de kinderwagen. Met daarin een halfbroertje of -zusje van Damian. Want: „Ons babygeluk ligt in Gods hand”, heeft de ex-vrouw van profvoetballer Khalid Boulahrouz gezegd in het Duitse Bild .
De 30-jarige Rafael en vijf jaar oudere Sabia hebben vleugels op hun hielen. Niet alleen vonden ze volgens eigen zeggen binnen enkele maanden na de scheiding met Sylvie én de scheiding met Khalid Boulahrouz liefdesgeluk bij elkaar. Ook willen ze met hun vooralsnog drie kinderen als een eigentijdse familie Von Trapp een nieuw huis betrekken. In Hamburg! „We zoeken daar een huis waar Sabia met haar kinderen Amaya en Daamin en ik met mijn zoontje Damian gaan wonen”, heeft Rafael tijdens hun eerste gezamenlijke interview verteld.
En niet alleen zou er plek moeten zijn voor beide gezinnen. Ook moet serieus rekening worden gehouden met een extra kamertje voor de baby die van harte welkom is. „Een kindje van ons samen zou heel mooi zijn”, bekent Sabia in het verhaal. En ook Rafael ziet zichzelf alweer achter de wandelwagen lopen, zo laat hij onomwonden weten: „Een zusje voor Damian zou geweldig zijn.”
Nog niet zo lang geleden doken de eerste geruchten op dat Sabia in verwachting is. De exvrouw van voetballer Khalid was gefotografeerd met een opbollend buikje. „Die geruchten zijn vermoeiend”, zucht Sabia. „Ik ben niet zwanger, misschien heb ik de laatste tijd wat meer gegeten. Dat zou aanleiding voor de speculaties kunnen hebben gegeven.”

Rouwbanden

Tijdens haar relatie met Khalid raakte Sabia, die in haar tienerjaren beviel van een inmiddels haast volwassen dochter, driemaal in verwachting. Zoontje Daamin (3) en dochtertje Amaya (2) werden geboren. Maar vóór die twee er kwamen, was er nog een ander kindje: dochtertje Anissa. Zij kwam drie maanden te vroeg ter wereld en had geen kans. Het verdriet om haar dood, hakte er diep in bij Sabia en voetballer Khalid, die op dat moment in 2008 onder was gedompeld in het EK in Oostenrijk. Het hele Oranjeteam rouwde met de twee mee. Met rouwbanden om hun arm, om zo hun medeleven te betuigen, traden de voetballers drie dagen na de trieste gebeurtenissen in de kwartfinale aan tegen Rusland.
In het jaar dat Khalid en Sabia worstelden met de dood van hun oudste kindje en elkaar steunden waar ze konden, ontfermden Sylvie en Rafael zich over hun toen 2-jarige peuter Damian. De kleine man werd geboren in 2006, waarmee een droom voor het koppel in vervulling ging. Sylvie: „Damián is een heel makkelijk kind. We kunnen hem werkelijk overal mee naartoe nemen.”
Het gezinsgeluk werd ruw verstoord toen vier jaar geleden borstkanker werd vastgesteld bij Sylvie. „Dat was heel heftig voor me”, zei ze op deze pagina, nadat ze klaar was met de chemotherapie die ze preventief onderging. „Maar die ziekte zie ik als iets wat me is aangereikt. En om ermee om te kunnen gaan, heb ik de keuze gemaakt er open over te praten.”
Terwijl Sylvie in Duitsland uitgroeide tot een populaire televisiepersoonlijkheid begon haar huwelijk met HSV-speler Rafael barstjes te vertonen. Door haar drukke agenda was ze steeds minder thuis en was de stabiliteit waaraan een topvoetballer behoefte heeft ver te zoeken. Hoe verwijderd de twee van elkaar waren geraakt, werd pijnlijk duidelijk toen een knetterende ruzie tijdens oud en nieuw de afkondiging van een scheiding tot gevolg had.
Maar lang treurde Sylvie niet om de breuk. Ze werd al snel gezien in Parijs. Aanvankelijk kwam ze er nota bene met Sabia, die zo’n beetje de eerste moet zijn geweest die wist van de toen nog heimelijke ontmoetingen met de Franse amant. Guillaume Zarka bleek de gelukkige. Een puisant rijke ondernemer, die zijn vermogen niet alleen dankt aan zijn welgestelde familie, maar ook aan de ontwikkeling van beeldschermreclame in taxi’s.

Liefdesbaby

Rafael zocht het wat dichter in de buurt. Letterlijk. Hij opende zijn hart voor de eveneens in Hamburg residerende Sabia, die eerder haar schouder bood aan Sylvie, met wie ze zo goed kon opschieten. Inmiddels zijn de twee op liefdesvakantie geweest naar onder andere Doebai. Ze werken blijkbaar gestaag aan een lange toekomst samen nu ze openlijk spreken over een liefdesbaby. „Met Sabia wil ik oud worden”, heeft Rafael gezegd. En daarop lijken de twee zich helemaal in te stellen.
Zoals altijd wuift Sylvie vriendelijk naar het publiek en heeft ze immer een glimlach om haar mond. Maar haar vriendschap met Sabia is bekoeld. En hoewel ze volgens Rafael haar zaakjes goed regelt, móét het Sylvie steken als ze haar vroegere vriendin in het interview over haar vroegere beminde hoort zeggen: „Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.” Een liefde die ten volle tot bloei is gekomen in Hamburg, de stad waar ooit Sylvie de koningin van Rafael was…

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † dinsdag 18 juni 2013 @ 09:33:49 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127935971
nou lekker voor boularouz dan. krijgt die en passant ook nog even een trap na :{
pi_127937803
wat smakeloos allemaal, dat ze ook een beetje aan de kinderen denken in plaats van al te verkondigen dat ze aan een liefdesbaby e.d.zitten te denken.
Waarom moeten ze het allemaal zo dik er bovenop leggen in de media?? ik krijg hier een beetje het Yo & Wes gevoel van....

„Rafa geeft me het gevoel dat ik de mooiste en meest begerenswaardige vrouw ter wereld ben. Hij zegt me dat ik zijn koningin ben. Dit gevoel heb ik van mijn leven nog niet gehad. Zó stel ik me echte liefde voor.”
:') :') :') :') :')

Dit is gewoon ook effe een sneer naar Sylvie & Boulahrouz :') beetje triest eigenlijk ook wel dat je zulke uitspraken moet doen naar de buitenwereld, fijn als je gelukkig bent maar zulke uitspraken zijn wel echt overdreven hou het een beetje classy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')