Ja, dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.
In voetbaljaren is dat héél wat hoor, het lijkt soms alsof die jongens een heel andere tijdsbeleving hebben dan wij gewone menschenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Lekker vlot, net vers een half jaar bij elkaar en dan samenwonen met jonge kinderen.
Mag toch hopen dat Rafael voor Damian een eigen kamer kan veroorloven ipv een 'logeerkamer'..
Weet [insert sarcasme] iedereen [/sarcasme uit] ook wie er wordt bedoeld als Sabia met haar meisjesnaam danwel zonder de achternaam Boulahrouz wordt genoemd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat ze nog steeds stug Boularouz genoemd wordt
Zijn ze bang dat het niet interessant genoeg is als haar meisjesnaam gebruikt wordt?
Nou idd, dat snap ik ook niet hequote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Filmpje hier: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard
Waarom hebben mensen toch de aandrang dit op televisie te verkondigen?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Starlie het volgende:
De kusjes kwamen dit keer vanuit Raf en zagen er puur natuur uit (wat ik dan weer niet van haar boobies kon zeggen maar goed "klein"igheidje)!
quote:
Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissenquote:
Okay, ook goed, ik stem voorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee dat mogen ze niet zelf weten dat moet showvolk op fok! voor ze beslissen
Dat is op deze donkere foto nog niet te zienquote:Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het voetballen van Rafael, de huiselijke sfeer, de kinderen , alles zal meer stralen.
[ afbeelding ]
Al staan Raf en Sab in een bouwput, stralen doen ze al gauw weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is op deze donkere foto nog niet te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |