Oei, die vielen mij ook als eerste op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, die stukken naast de deur
En in Uitgeest wil je ook niet zitten.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 28 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:
Hahaha even het topic opfleuren! Toch niet meer voor te stellen dat Sylvie er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Vaag toen ik hem poste stond het plaatje er wel, nu doet hij het op geen enkele manier meer...quote:
Nee nog erger, ik ga hem weer opzoeken! Had hem van het mokkels forum, maar geen idee meer van welke pagina (en het zijn er geloof ik 800)!quote:
Dat is wel apart, al vind ik haar ook zoals nu prachtig en uit die tijd 'niks bijzonders'.quote:Op zondag 28 april 2013 12:00 schreef alors het volgende:
Zelf kan ze foto's uit die tijd niet meer aanzien
Prachtig wijf 'mijn vent gaf mij een klap maar ik heb het hem vergeven'quote:Op zondag 28 april 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel apart, al vind ik haar ook zoals nu prachtig en uit die tijd 'niks bijzonders'.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Starlie het volgende:
Kan het plaatje niet zo snel meer vinden maar ze had een soort van Aussie trainingspak aan. Op deze foto is ze ook haast onherkenbaar!
[ afbeelding ]
Wie is die enge meneer?quote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Starlie het volgende:
Kan het plaatje niet zo snel meer vinden maar ze had een soort van Aussie trainingspak aan. Op deze foto is ze ook haast onherkenbaar!
[ afbeelding ]
Dat is Raf, ook onherkenbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht altijd dat ze haar oude foto's niet wilde zien, omdat ze toen wat steviger was, maar nu ik deze foto zie, geloof ik dat er meer redenen zijnquote:Op zondag 28 april 2013 20:34 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat is Raf, ook onherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze haar oude foto's niet wilde zien, omdat ze toen wat steviger was, maar nu ik deze foto zie, geloof ik dat er meer redenen zijnWat een verschil qua kleding.
Nee,quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Heeft iemand sylvie nog gevolgd bij haar verslaglegging van de kroning?
quote:Damian op stap met vlam Sylvie
Sylvie en haar zoon Damian genoten dit weekend van een zonovergoten familie-uitstapje in de haven van Hamburg, met haar nieuwe vriendje Guillaume Zarka.
"Ik ben erg trots om mijn vriend Hamburg te showen! Het is de mooiste stad van Duitsland", vertelt Sylvie aan Bild. "Het weer was prachtig en we hebben verschrikkelijk genoten van de haven. "
Op dat zelfde moment liepen Sylvie's ex Rafael van der Vaart (30) en zijn vriendin Sabia Boulahrouz (35) ook door de straten van de Duitse havenstad. "We zijn gelukkig en we hebben niets te verbergen", vertelde de voetballer aan de Duitse krant . “Problemen? Welnee. Iedereen weet dat we bij elkaar zijn. "
Ik heb het gezien omdat het de enige zender was die ik kon bekijken. Samen met nog 2 dozen gaf ze commentaar. Er was één prinses/koningin en die was erg dun. Toen viel het drietal opeens stil en Sylvie zei gelijk:"Oooooh, die is slaaaank!" *stilte* Daarna was het reclame. Ik gok zo dat ze toen haar drie blaadjes sla eruit gooide op het toilet. Verder vond ze alles schön. Er kwam geen zinnig iets uit behalve wat oppervlakkigheden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Heeft iemand sylvie nog gevolgd bij haar verslaglegging van de kroning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |