Nou... die is misschien bij die andere twee?quote:
Ik hoop en denk het laatstequote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou... die is misschien bij die andere twee?
Of zou Saab gewoon nog de wens van Khalid respecteren om de kinderen zoveel mogelijk uit de media te houden? Zou haar sieren!
Of het boeit niet. Als klein kind rondlopen met spareribsvegen all over is toch anders dan het als dertig-plusser te doenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
En Damian krijgt een kinderfrietje. Of knoeit niet met eten.
Nee joh, die heeft vast deze foto gemaaktquote:
En lang zaten ze te tongzoenenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef JaneDoe het volgende:
Laaawwwd. ...zag net in t voorstukje van boulevard raf en sab bekken voor t oog van de camera's!
Breaking newsquote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef JaneDoe het volgende:
Laaawwwd. ...zag net in t voorstukje van boulevard raf en sab bekken voor t oog van de camera's!
Wat Sylvie kan, kan Raf ook?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me ff wennen, van een vrouw die te belabberd is om een ijshoorntje te eten naar een exemplaar dat niet alleen lekker eet, maar nog kluift ook!
Ja, ontspannen, liefquote:
Ja eerst moest hij niets weten van alle media aandacht en nu ineens dit...beetje triest eigenlijkquote:
Ik denk dat-ie vooral Sylvie wil laten zien dat-ie nu wél gelukkig is.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja eerst moest hij niets weten van alle media aandacht en nu ineens dit...beetje triest eigenlijk
Dan is hij schijnbaar toch nog bezig met sylvie in zijn hoofd, who cares als je een nieuwe liefde hebt een ex is niet voor niks een ex...of wilt hij zichzelf er zo graag van overtuigen dat hij helemaal over sylvie heen isquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie vooral Sylvie wil laten zien dat-ie nu wél gelukkig is.
Daar heeft hij sabia voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dan is hij schijnbaar toch nog bezig met sylvie in zijn hoofd, who cares als je een nieuwe liefde hebt een ex is niet voor niks een ex...of wilt hij zichzelf er zo graag van overtuigen dat hij helemaal over sylvie heen is
toen had hij nog haar en zij wat meer vlees op dr bottenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
naja we zullen het met de tijd wel zien he, ik heb meer het idee dat zij gewoon op dat moment daar was...
effe tussendoor vond nog een ouwe uit de doos hahaha
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, duh, hij kent haar toch al omdat het al een lange tijd een vriendin van moeder is (geweest), en ook bij wedstrijden is het al jaren een bekend gezicht voor hem.quote:Wat ook opviel is de enorme band die de geboren Hamburgse al met Damián heeft opgebouwd. Het jochie voelt zich zichtbaar thuis bij haar,
Hmm.. bij sommige vrouwen zie je het pas heel laat. Maar dan zou ze nu al minstens 6 maanden zwanger zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef speknek het volgende:
Was dat de reden voor de klap? Of zou ze dan al een veel grotere buik moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |