https://www.facebook.com/john.ewbank.nl/posts/10200349588396775twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
quote:Geachte landgenoten,
Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen.
Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
John Ewbank
twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:39:55Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #bah http://t.co/k8DWR9LyW6 reageer retweet
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:36:55Alweer een bank failliet #Ewbank reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:24:39Hopelijk is John Ewbank wel WA-verzekerd,,, #Koningslied reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:26:43Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft zojuist een persbericht verspreid waarin staat dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. #NOS reageer retweet
twitter:xdebuisonje twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:35:39Ik weet niet wat ik hoor! Hoe kunnen mensen een held als John Ewbank in vredesnaam zo tekort doen! #plaatsvervangendeschaamte #compassie reageer retweet
twitter:mredriegel twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:02:03#koningslied Zullen we dan nu met z'n allen gaan twitteren dat het een geintje was en dat ie terug moet komen? reageer retweet
twitter:mauricewijnen twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:12:17Het is triest dat een absoluut goedbedoeld initiatief zo moet aflopen. Bedreigingen? Te absurd voor woorden. #Koningslied reageer retweet
twitter:Wiepmusic twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:59:18Eens kijken hoe jij het vind als ik naar jouw werk kom om je compleet af te zeiken en dood te wensen omdat ík vind dat je iets fout doet. reageer retweet
Van fok.nl [Upd] John Ewbank trekt Koningslied terugtwitter:JenniferEwbank4 twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:53:09Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort. https://t.co/QhzCw1T7tG" reageer retweet
quote:Update 0:34 uur
Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft in een persbericht laten weten dat het Koningslied inderdaad is teruggetrokken. Het comité zegt begrip te hebben voor het besluiten van Ewbank.
Update 1:03 uur
[quote]Het Nationaal Comité Inhuldiging betreurt de gang van zaken omtrent het Koningslied. Het doel van het lied was om de mensen te verbroederen. Maar nu dreigen mensen volgens het comité persoonlijk beschadigd te worden. Het concert om gezamenlijk de koning toe te zingen dat voor 30 april in de planning stond, zal gewoon doorgaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ohn_is_kapot___.htmlquote:Direct nadat John had aangekondigd zich terug te trekken met het door hem gecomponeerde Koningslied Twitterde zij: "Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegenen die zich zo respectloos op John hebben gestort. Ik vind het vreselijk! Ik heb met eigen ogen gezien hoe ontzettend hard John voor de kroning en voor jullie allemaal aan dit lied heeft gewerkt."
In een tweet die Jennifer later weer verwijderde schreef zij dat het ook heel knap van John was om in zo'n korte tijd te voldoen aan alle eisen van een Koningslied. "Dat het zover heeft kunnen komen."
Marco Borsato kwam zijn vriend ook te hulp. "Met opgeheven hoofd Oranje Boven."
De bekende Nederlanders die eerder de vloer aanveegden met John Ewbank reageerden ook. Georgina Verbaan: "Och, ik dacht we maken wat grapjes over het Koningslied. Maar dat het zover is gegaan en onbehoorlijk is geworden is toch wel erg sneu."
Babette van Veen: "Gevalletje met zijn allen tegen een."
Jamai: "Ik schaam me diep dat ik een Nederlander ben."
twitter:wolterkroes1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:32:42Lieve twitteraars het koningslied is terug getrokken. Ok nu ga ik even nadenken wat ik ga doen. Nederland kleurt oranje? Zal ik t doen? reageer retweet
twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:43:57Man man wat een gedonder met dat koningslied!! Als dat zo doorgaat zal ik eens een nummerke schrijven!! :-)) reageer retweet
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:53:17Mijn goede vriend John E. trekt zich af. Eeh, terug. Alle ruimte voor @jebenteenkoning dus. Gaaaaaan! http://t.co/mhBEJVLa7t #koningslied reageer retweet
twitter:djafrojack twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:36:10NL; Wat is al dat gezeik dat ik nou lees over een Koningslied ofzo? Wilhelmus niet meer cool genoeg? http://t.co/YimcRGFN0m reageer retweet
twitter:pvdmeersch twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:35:05John Ewbank trekt Koningslied terug. Zelfs Rutte kon niet helpen. http://t.co/91J21L8bnT via @nrc reageer retweet
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:57:51'John Ewbank trekt Koningslied terug'. Echt of het zoveelste geintje? http://t.co/r8vPYH3wOm reageer retweet
twitter:pzantingh twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:50:54Die Ewbank gaat sowieso lekker om met kritiek http://t.co/Z8vuCG2wr5 (via @szzrd) #koningslied reageer retweet
twitter:geenstijl twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:55:06Ewbank omgevallen. RIP Het Koningslied: BAM! De veelgeplaagde liedjesschrijvert John Ewbank tre... http://t.co/01lRnZqCKz reageer retweet
http://m.bbc.co.uk/news/world-europe-22232304quote:Tens of thousands of people in the Netherlands have objected to an official King's Song marking the 30 April investiture of Willem-Alexander.
The song, composed by Dutch-British producer John Ewbank and performed by 51 Dutch artists, was released on Friday morning.
By Saturday, an online petition entitled No to the King's Song had attracted 37,000 signatures.
Mr Ewbank has now withdrawn it as the official anthem.
Many had objected to the lyrics as well as the mix of rap with traditional music.
Mr Ewbank apologised to those who "found it to be an inappropriate song".
Crown Prince Willem-Alexander, 45, and his Argentine-born wife Princess Maxima will become king and queen when his mother, Queen Beatrix, abdicates on 30 April aged 75.
In an interview broadcast on Thursday, he promised to be a "traditional king" but declared he would not be a "protocol fetishist".
'Dreadful'
The five-minute song - Koningslied in Dutch - was due to be performed in the presence of the new king and queen on the day of Willem-Alexander's swearing-in at 19:30 (17:30 GMT).
The performance, via video-link from the Ahoy sports arena in Rotterdam, was to feature some of the Netherlands' best-known stars including Marco Borsato and Trijntje Oosterhuis.
But both music and lyrics met with disdain following the song's launch at 08:30 on Friday by the national enthronement committee.
John Ewbank's music, which starts gently and at one point bursts into rap, was labelled "overproduced" by one critic who condemned the rap segment as "dreadful".
As soon as the much-hyped song hit the airwaves a petition against it went online, the BBC's Hague correspondent Anna Holligan reports.
"In protest at this imbecilic 'King's Song', I hereby resign as a citizen of the Netherlands," the petition reads.
Mr Ewbank said the response was entirely expected because the song had been put under an "enormous magnifying glass".
While the lyrics were based on words submitted by Dutch citizens, they were put together by four writers.
Some critics complained about lines such as: "I build a dyke with my bare hands and keep the water away" and "through wind and rain I'll stand beside you... I'll keep you safe as long as I live".
One signatory to the petition said the song "spontaneously turns you into a republican, if you weren't one already".
Despite the outcry, the song has gone straight to the top of the Dutch iTunes chart, our correspondent says.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ABCVertalingen twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:31:03"Het #koningslied is als wc-potwerpen, een unieke ervaring." - (onbekend) ;-) reageer retweet
twitter:heuswaar twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:29:46Nu allemaal aardig doen mensen. Anders trekt Ewbank zo nog alles van Borsato in. #koningslied #dusss reageer retweet
twitter:JLAuntie twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:32:52Ik vertolk, ik vertolk, de gevoelens van het volk.....knappe kop die vandaag de dag dé gevoelens van hét volk kan omschrijven! #koningslied reageer retweet
twitter:NinaHaHaHaHaHa twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:32:49Koningslied is cadeau voor Alexander.Hij heeft al gevraagd of ze het bonnetje nog hebben,want hij wil het graag ruilen. reageer retweet
twitter:harmvv twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:34:47snel t koningslied gedownload voor t verwijderd word van internet<3 #3vingersindelucht kom op kom op reageer retweet
twitter:Arjan80 twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:19John Ewbank heeft onze natie waarlijk verenigd ende een gunst verleend #koningslied #kutnummer reageer retweet
twitter:IreneStrikker twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:23Oeps... “@volkskrant: Hoe het #Koningslied in recordtempo werd ontmanteld – een reconstructie: http://t.co/fBzvbvZzQt” reageer retweet
twitter:waltervanpeijpe twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:33:30Briljant, het nieuwe #Koningslied: http://t.co/I7APHgnGtv (via @DeLeidseGlibber ) #Leiden reageer retweet
twitter:btheone_nl twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:34:24@adonline Vannacht een nieuw koningslied i/d ring, te zingen door iedereen "@Barbaradagmar http://t.co/tIwHr45ebu” #koningsliedzonderdew reageer retweet
Ja hoor ze is gevondentwitter:kytesurfer twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:36:52#koningslied Ik zie de zilveren haren van de moeder van ons land. Ze regeerde vele jaren met hart en ziel onsvaderland. #FransBauer in #DWDD reageer retweet
de eerst en enige fan van ewbankje.twitter:Aaricia_vO twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:36:30Ik vind het heel erg voor @johnewbanknl #koningslied vond ik een leuk nummer.. mensen mogen wel wat minder grof gaan doen reageer retweet
[/quote]
Haha, stiekem vind je het ook kut.quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef remlof het volgende:
Het is geen nummer dat bij mijn persoonlijke smaak aansluit trouwens,
Ik ga denk ik heel hard trommelen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
No way dat ik dit gedrocht ga meejengelen, ik ga wel mijn tuin schoffelen op dat tijdstip, daar bereik ik meer mee en beledig onze nieuwe koning ook niet
quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Trots zijn op iets dat je niet bereikt hebt
Niet mee eens, en dat kan je nu wel veilig zeggen achter je pctje hé?quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben megafucking fier op mijn Nederlanderschap. Maar het nummer is kut.
achter de tv kijken, is dit serieus?quote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Niet mee eens, en dat kan je nu wel veilig zeggen achter je pctje hé?
Zeik niet zo man, op Koninginnedag zit je zelf lekker achter de tv te kijken je krijg er niks mee te maken man.
Ja, maar dat is niet wat je zei, je zei dat je het mooi vond. Ik vind het ook prima; omdat het me geen reet interesseert en de hele monarchie me gestolen kan worden, maar de taalfouten zijn gewoon tenenkrommend imo.quote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik vind het dus prima voor de gelegenheid. Niet alleen lezen wat je wil lezen hè?
Dus eigenlijk iedereen die niet in Amsterdam is op Koninginnedag mag niks zeggen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Niet mee eens, en dat kan je nu wel veilig zeggen achter je pctje hé?
Zeik niet zo man, op Koninginnedag zit je zelf lekker achter de tv te kijken je krijg er niks mee te maken man.
Natuurlijk ben ik serieus.quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achter de tv kijken, is dit serieus?
Ik vraag me serieus af wat je er dan van ziet idd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achter de tv kijken, is dit serieus?
inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk iedereen die niet in Amsterdam is op Koninginnedag mag niks zeggen?
Het Nederlanderschap is iets wat je bij je geboorte al krijgt (voor de meeste mensen). Daar heb je niets voor hoeven doen. Geen enkele reden om daar trots op te zijn.quote:
Wél.quote:Op maandag 22 april 2013 18:09 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het Nederlanderschap is iets wat je bij je geboorte al krijgt (voor de meeste mensen). Daar heb je niets voor hoeven doen. Geen enkele reden om daar trots op te zijn.
En je ouders en opa dan? Die hebben keihard voor onze trots moeten strijden man! Anders praten we nu nog steeds Duits daar mag je best trots op zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 18:09 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het Nederlanderschap is iets wat je bij je geboorte al krijgt (voor de meeste mensen). Daar heb je niets voor hoeven doen. Geen enkele reden om daar trots op te zijn.
Je kan toch een soort gevoel van trots op je land hebben?quote:Op maandag 22 april 2013 18:09 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Patriotisme. En dat vind ik onzin.quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je kan toch een soort gevoel van trots op je land hebben?
Hoe noemen ze dat ook alweer?
Dat hebben ze snel gedaan dan, meteen op vrijdag.quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop van den Ende zegt dat er heel veel mensen positief zijn, verder meldt hij dat heel veel scholen het hebben ingestudeerd. Wim Daniëls, wat is je antwoord
Maar op de gemiddelde school wordt toch al geen ABN gesproken, ueberhaupt amper Nederlands... bepaald niet dus Wim Daniëls heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop van den Ende zegt dat er heel veel mensen positief zijn, verder meldt hij dat heel veel scholen het hebben ingestudeerd. Wim Daniëls, wat is je antwoord
Heel veel scholen hebben ook laten leren dat Beatrix de koningin is. Ook maar zo laten dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nice, bij EenVandaag straks.twitter:gijsrademaker twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:59:27Oei, we komen zo met een uitslag waar het Nationaal Comité niet zo heel blij mee zal zijn reageer retweet
Ik vrees dat John nu alleen nog maar verder gesterkt is in zijn waanbeeld dat hij een briljante componist is en dat het niet aan hem maar aan het Nederlandse volk ligt, zij begrijpen immers gewoon niet hoe goed zijn lied is.quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef shmoopy het volgende:
Gaat John dan tenminste sorry zeggen tegen die naaktehondbaby?
Dát dusquote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef shmoopy het volgende:
Gaat John dan tenminste sorry zeggen tegen die naaktehondbaby?
quote:
Opgezet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
Nice, bij EenVandaag straks.twitter:gijsrademaker twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:59:27Oei, we komen zo met een uitslag waar het Nationaal Comité niet zo heel blij mee zal zijn reageer retweet
Wees blijquote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Boston, aanslag.
Syrie, oorlog.
Irak, aanslagen.
Nederland, rel om een koningslied.
twitter:PetervanDijken twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:08:0816 miljoen mensen / op dit hele kleine stukje aarde / die dring je toch dit #koningslied niet op / die laat je in hum waarde. reageer retweet
Wat een onzin. Jij hoeft ook niet naar het koningslied geschal te luisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je kijk op de tv, lekker thuis op de bank kijk je toch iets anders toch?
Goed gezegd paonquote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:PetervanDijken twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:08:0816 miljoen mensen / op dit hele kleine stukje aarde / die dring je toch dit #koningslied niet op / die laat je in hum waarde. reageer retweet
Ik hoop dat Máxima net zo debiel gaat lachen als in dat Lucky tv-filmpje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zet gewoon het studentenlied op, de 30e.
Oh en ik verheug me nu op al de ongemakkelijke blik van Wim.
Ik kan het enorm waarderen, en heb er daarom geen last van. Ik snap die hele rel niet zo, hij zou het geschenk best prima vinden anders had hij er wel wat van gezegd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij hoeft ook niet naar het koningslied geschal te luisteren.
Nee. Het is 'ons' geschenk aan de koning. Dit wil ik de koning niet aan doen.
Over welke doodsbedreiging gaat het dan? Die opmerking over steniging was overduidelijk ironisch bedoeld, net zoals Gordon destijds met zijn nekschot opmerking natuurlijk niet bedoelde dat de kandidaat ter plekke dood moest.quote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef TwenteFC het volgende:
Het is gewoon écht een aidslied, en dan heb ik het nog niet eens over de "artiesten" die er aan meewerken.
Doodsbedreigingen gaan dan wel weer een beetje te ver.
Dat zou een mooi stil protest zijn, iedereen die tegen het lied is zet, zodra het wordt gespeeld, oranje oorwarmers op.quote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef n00b13 het volgende:
Nieuwe koning met herriestoppers in zijn oren.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan het enorm waarderen, en heb er daarom geen last van. Ik snap die hele rel niet zo, hij zou het geschenk best prima vinden anders had hij er wel wat van gezegd.
Ik ben van DUITSEN bloed is ook wel een beetje gek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
koning van hispanje heb ik altijd geëerd
quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
De ondergang van de democratie, dit.
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?quote:
Wat heeft geld er mee te maken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?
Hoort met zijn familie bij de rijkste families van Europa kom op zeg.
Hij zegt zelf dat het zo is, dan neem ik dat maar voor waar aan.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Over welke doodsbedreiging gaat het dan? Die opmerking over steniging was overduidelijk ironisch bedoeld, net zoals Gordon destijds met zijn nekschot opmerking natuurlijk niet bedoelde dat de kandidaat ter plekke dood moest.
Maarja..die Gordon loopt nu wel te zeiken over fatsoen..
Het gaat echt tegen alle normale logica in om jou niet in het blauw te zien.quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en als de lapo op je tablet had heb je geen schijn van kans
Je snapt toch zeker wel dat WA's persoonlijke mening heeeeel weinig invloed heeft op dit alles?quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?
Hoort met zijn familie bij de rijkste families van Europa kom op zeg.
Vroegah was Ewbank gewoon onthoofd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker wel dat WA's persoonlijke mening heeeeel weinig invloed heeft op dit alles?. Die moet gewoon met een ongemakkelijk gezicht de oudjes van het Oranjecommitee bedanken straks.
Tja, het is een wereldje waarin heel wat baantjes worden verdeeld, als je daarin iemand afvalt dan ben je je goed betaalde baantje ook vrijwel zeker kwijt. Een Jamai is erg afhankelijk van Joop van den Ende, die dit allemaal weer uitgedacht heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 18:14 schreef VacaLoca het volgende:
Van de meeste BNers snap ik wel dat ze zich achter Ewbank scharen, die willen net als ik gewoon z'n zusje neuken. Maar homo's als Jamai die menen het nog echt ook
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat het zo is, dan neem ik dat maar voor waar aan.
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkxquote:"Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen."
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft geld er mee te maken.
Hij heeft gewoon geen flikker te vertellen.
We weten in ieder geval dat hij niet creatief genoeg is om zo iets te verzinnen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkx
Stuk voor stuk zijn dat toch geen doodsbedreigingen?
Ik vind het ook wel cool dat die dude de regen ook weer terug laat komen in dit verhaaltje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkx
Stuk voor stuk zijn dat toch geen doodsbedreigingen?
*Einde discussie*quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.
Ga toch weg man, hij heeft echt wel de inspraak op zijn eigen nummer hoor.
Hey, je krijgt een Fiat Panda voor je verjaardag, ik wil dat niet dus zeg dat tegen mijn ouders. Mijn ouders kopen evengoed nog die Panda, omdat ze het toch niet uit maakt. Na, ik kan mij niet voorstellen dat het zo gegaan is eigenlijk.
En dat het een uit de boot gevallen kereltje is die niet gewend is om te gaan met kritiek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat hij niet creatief genoeg is om zo iets te verzinnen.
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.
Ga toch weg man, hij heeft echt wel de inspraak op zijn eigen nummer hoor.
Hey, je krijgt een Fiat Panda voor je verjaardag, ik wil dat niet dus zeg dat tegen mijn ouders. Mijn ouders kopen evengoed nog die Panda, omdat ze het toch niet uit maakt. Na, ik kan mij niet voorstellen dat het zo gegaan is eigenlijk.
Zal sowieso een beter nummer worden.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedje moeten schrijven.
Ik zie jou anders nergens mee komen hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.
De dag die je wist dat zou zou komonquote:
twitter:lammert twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:28:15Onderzoek: Meerderheid van 30% wil samen het Wilhelmus zingen, slechts 5% wil op 30/4 het koningslied van Ewbank zingen #eenvandaag reageer retweet
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
En het wat meer up-tempo maken. En de tekst een beetje aanpassen.
Graag meteen een vrolijkere melodie.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?
Een compleet ander nummer zeg maar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor de ZWARTE NEGERS in Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?
Mmm interessante ontwikkeling dan, misschien hoor ik toch bij een select gezelschap die het kan waarderen.quote:
De rapgedeeltes maken het nummer 10x zo slecht.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?
Jij hebt een bord voor je kop ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mmm interessante ontwikkeling dan, misschien hoor ik toch bij een select gezelschap die het kan waarderen.
Dat vind jij.quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De rapgedeeltes maken het nummer 10x zo slecht.
18% is het met je eens hoor!quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Tjacka het volgende:
Mmm interessante ontwikkeling dan, misschien hoor ik toch bij een select gezelschap die het kan waarderen.
Dat vindt 82% van alle Nederlanders.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Wat vind je van rap over het algemeen?
Nee. 82% vindt het Koningslied slecht, niet alleen t rapgedeelte.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat vindt 82% van alle Nederlanders.
En jij bent zo naïef om te denken dat dat niet daaraan ligtquote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. 82% vindt het Koningslied slecht, niet alleen t rapgedeelte.
Nou. Ik denk dat het rappen slecht is, maar dat het over het algemeen ook slecht is.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En jij bent zo naïef om te denken dat dat niet daaraan ligt?
De rest (buiten het rapgedeelte om) vind ik ook slecht. Veel te droevig voor een feestdag.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Geef mij eens een bron dat het wel alleen daaraan ligt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sommige rappers maken wel leuke muziek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Wat vind je van rap over het algemeen?
En dan moeten mensen het meezingen. Dat wordt echt kneitervals.quote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
De rest (buiten het rapgedeelte om) vind ik ook slecht. Veel te droevig voor een feestdag.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef themauster het volgende:
Kwalbert geeft de Publieke Omroep de schuld van alle ellende.
Kwalbert Verlindequote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef themauster het volgende:
Kwalbert geeft de Publieke Omroep de schuld van alle ellende.
Die zaten het zelf ook al keihard af te zeikenquote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Stickertje het volgende:
![]()
rtl boulevard probeert schuldgevoel aan te praten bij het nederlandse volk
Voorbeeld?quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sommige rappers maken wel leuke muziek.
Kwalbert is een hypocrietje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die zaten het zelf ook al keihard af te zeiken
14 miljoen mensen vinden het kut, best veel dus.quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bijna 2 miljoen mensen best veel dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al die mensen die van Dance houden dan? Of van Rock? Of van Metal? Of van Country? Of van elke andere muziekstijl behalve rap/nederlands?quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het voor iedereen moet zijn? ook mensen die van rap houden?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef mij eens een bron dat het wel alleen daaraan ligt.
http://www.elsevier.nl/Cu(...)buitenland-1235986W/quote:Op de muzieksite Limelight wordt droogjes vastgesteld dat het lied van de nieuwe Nederlandse koning ‘disharmonie heeft gebracht’ en dat er opvallend veel kritiek op de rapsectie van het nummer is.
pech.quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En al die mensen die van Dance houden dan?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
14 miljoen mensen vinden het kut, best veel dus.Had dat nummer zelf gemaakt dan, jij kan het echt niet beter hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
elsevierquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
[..]
http://www.elsevier.nl/Cu(...)buitenland-1235986W/
Daar zijn we internationaal gezien ook nog eens een stuk beter in als in rap.quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En al die mensen die van Dance houden dan?
Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had dat nummer zelf gemaakt dan, jij kan het echt niet beter hoor..
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
14 miljoen mensen vinden het kut, best veel dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Elkaar beschermen, lekker bijverdienen voor al dat b-volk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Dat die nicht in iemands hol kruipt is op zich geen nieuws natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.quote:Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.
jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Geld? Ik begon niet over geld?quote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongolquote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Driesje i.p.v. de rappers vind ik wel een goed idee.
Hebben we echte rappers in Nederland?quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongol
quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij zeg toch dat hij een huis in Ibiza heeft ei.
helemaal geen rappers...quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongol
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Winne, Steenquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we echte rappers in Nederland?
KoningSjaak, Winne, Fresku, U-Niq weet ik hetquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we echte rappers in Nederland?
KANKER, GODVERDOMME, BITCH KOM HIER, YEA YEA YEA!quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Winne, Steen
quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:
Hij vindt het allemaal heel erg, en eindigt met een plug van dat verschrikkelijke RTL-lied.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wie denken die BN-ers eigenlijk wel niet dat ze zijn? Moeten wij een nummer verplicht mooi en leuk vinden? Als ik het goed heb zijn dat toch dezelfde BN-ers die normaliter aan datzelfde 'platvloerse en ordinaire volk' dat nu een mening heeft verdienen? Hypocriete figuren.
Je ziet de kwaliteit van het lied niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Och wat zielig dat hij doodsbedreigingen kreeg van 3 mensen, dat neemt niet weg dat 16 miljoen anderen het een schijtlied vinden.
en daarbij was het geen doodsbedreiging maar een deaudtsbedreiging...quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Och wat zielig dat hij doodsbedreigingen kreeg van 3 mensen, dat neemt niet weg dat 16 miljoen anderen het een schijtlied vinden.
Dit vooral. Als iets kut is mag het gewoon gezegd worden, klaar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal mee eens collega.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Conclusie: Nederland moet niet zeiken en het lied maar accepteren, want er is zoveel moeite in gestoken. Fuck de BV Bekend Nederland. Ik kots erop.
En eerlijk is eerlijk, ewbank begon zelf met een doodsbedreiging.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
je mag op 30 april met volle borst meerappen met het koningslied want het lied gaat gewoon doorquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef AthCom het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik ben de hele dag nieuwsloos geweest.
Je bent zelf een doodsbedreiging man.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, ewbank begon zelf met een doodsbedreiging.
Goed nieuws! Je kan voor 5 euro het Koningslied nog steeds vrolijk meelallen met 51 BN'ers in Ahoy'.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef AthCom het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik ben de hele dag nieuwsloos geweest.
Denk je dat? Mathijs van Nieuwkerk zit vuistdiep in die BN-ers kliek man. Laffe figuren daar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland straks gaat afmaken.
Ik denk dat Joop bij DWDD zit en dat Matthijs gaat vragen of hij ook nog mee kan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland straks gaat afmaken.
Ze schaden Nederland met hun gebagger, huilie huilie op tv doen maar tegen kritiek kunnen ze niet, ook nog roepen dat dit het koningslied is, dat bepalen wij zelf wel en niet die mr. bigstars.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie maken je wel heel druk he.Mensen, jullie hoeven echt niet mee te zingen.
Kijk VI om half 9 op RTL7, dan hoor je hoe heel NL erover denkt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland gaat afmaken.
Wat nouquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een doodsbedreiging man.
Het koningslied is een product van de NPO, niet van RTL, en vrijdag waren ze bij DWDD ook extreem mild tot positief over dit lied.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland gaat afmaken.
Nou bigstars wil ik ze niet noemen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze schaden Nederland met hun gebagger, huilie huilie op tv doen maar tegen kritiek kunnen ze niet, ook nog roepen dat dit het koningslied is, dat bepalen wij zelf wel en niet die mr. bigstars.
Mijn leven is weer compleet!quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed nieuws! Je kan voor 5 euro het Koningslied nog steeds vrolijk meelallen met 51 BN'ers in Ahoy'.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef n00b13 het volgende:
Volle Volle Volle Blaas
Alexander wordt de Baas
Honing Honing Honing Honing
Alexander wordt de koning
#zinin #zinin #zinin #zinin
Maxima wordt de koning-in.
Aldus de inzending van Zanger Rinus.
Omdat we het niet zelf slikken natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee serieus? Waarom wordt dat lied weer opgedrongen?
Omdat ewbank zo zielig isquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef AthCom het volgende:
[..]
Mijn leven is weer compleet!
Nee serieus? Waarom wordt dat lied weer opgedrongen?
Ja, maar RTL maakt de NPO af. Want als opdrachtgever mag de NPO een kritiek hebben van Albert.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het koningslied is een product van de NPO, niet van RTL, en vrijdag waren ze bij DWDD ook extreem mild tot positief over dit lied.
Wij schamen ons ook dat jij een Nederlander bent Jamai.twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:50:47Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #Respectloos http://t.co/ozkWGVgMFH reageer retweet
NPO afzeiken is altijd gerechtvaardigdquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, maar RTL maakt de NPO af. Want als opdrachtgever mag de NPO een kritiek hebben van Albert.
Die lul is boos dat hij niet mee mocht doenquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wij schamen ons ook dat jij een Nederlander bent Jamai.twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:50:47Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #Respectloos http://t.co/ozkWGVgMFH reageer retweet
Zwarte dag voor hem, weer eens wat anders dan rood.quote:
Moet je terugtypen. "Insgelijk"quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn rups moet er even langs....
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
Pfff. Moet dat nou?quote:Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef ajacied4lf het volgende:
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
Het is een muzikale uiting van de eclectische stijl. Ongebruikelijk, maar wel een stijl die wordt geaccepteerd als onlosmakelijk deel van de architectuur van vele Europese steden.quote:
Zij zeggen zelf dit:quote:
http://nos.nl/koningshuis/artikel/498542-koningslied-blijft.htmlquote:Volgens het comité is uit een enquête gebleken dat 60 procent van Nederland het nummer goed vindt.
http://glamour.blog.nl/quote:Wat vind jij van het Koningslied?
Ik vind er niks aan (83%)
Lied is leuk, maar die rap had niet gemoeten (13%)
Niets mis mee toch? (4%)
Vind jij dat grappig?quote:
En die van Fok! was haast net zo positief.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://glamour.blog.nl/
Maar dit zegt natuurlijk niks, want het is maar de mening van het klootjesvolk.
Wat is er precies zo eclectisch aan 2 muziekstijlen wel en tientallen anderen niet?quote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een muzikale uiting van de eclectische stijl. Ongebruikelijk, maar wel een stijl die wordt geaccepteerd als onlosmakelijk deel van de architectuur van vele Europese steden.
Een poll op een website, dat zegt natuurlijk niets.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://glamour.blog.nl/
Maar dit zegt natuurlijk niks, want het is maar de mening van het klootjesvolk.
Er zijn zat mensen die zanger Rinus ook geweldig vinden. Dit neemt niet weg dat dit een slecht nummer is wat totaal niet past in dit zelfverklaard calvinistisch landje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.
Welke enquête en waar had die moeten staan dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij zeggen zelf dit:
[..]
http://nos.nl/koningshuis/artikel/498542-koningslied-blijft.html
Niemand vindt Zanger Rinus oprecht geweldig.quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die zanger Rinus ook geweldig vinden. Dit neemt niet weg dat dit een slecht nummer is wat totaal niet past in dit zelfverklaard calvinistisch landje.
Onder hun eigen fanclub-panel misschienquote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij zeggen zelf dit:
[..]
Welk onderzoeksbureau?quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Welke enquête en waar had die moeten staan dan?
zat ik ook al te overwegen indd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mattt het volgende:
Zit niks anders op dan het management van Matt Redman emailen dat er plagiaat gepleegd is!
Bijna overal is de meerderheid negatief over het lied, behalve dan in BN'erland waar ze elkaars hielen likken.quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een poll op een website, dat zegt natuurlijk niets.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De meeste mensen hier zijn echt het perfecte voorbeeld van waarom ik precies snap waarom John Ewbank zich heeft teruggetrokken. Wat een debiele reacties hier zeg, om een lied.
[/vloekenindekerk]
Het rijks zelf is natuurlijk ook kaklelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel goed nieuws dit![]()
Echt weer typisch Nederlands. Prachtig stukje kunst dit lied maar we moeten het weer massaal de grond in zeiken. Wat dat betreft zijn we hardleers, nu staat iedereen te fappen in het rijks maar de rembrandts en van goghjes in deze wereld ondergingen hetzelfde lot als mr Ewbank. Het zal nog wel een jaar of 200 duren voordat men de grootsheid van dit levenswerk gaat inzien
60 procent van de BN'ersquote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onder hun eigen fanclub-panel misschien
Prima dat hij zich teruggetrokken heeft, maar kom daar dan niet weer op terugquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De meeste mensen hier zijn echt het perfecte voorbeeld van waarom ik precies snap waarom John Ewbank zich heeft teruggetrokken. Wat een debiele reacties hier zeg, om een lied.
[/vloekenindekerk]
quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die zanger Rinus ook geweldig vinden. Dit neemt niet weg dat dit een slecht nummer is wat totaal niet past in dit zelfverklaard calvinistisch landje.
info@sixstepsrecords.comquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zat ik ook al te overwegen indd.
wie schrijft em?
welke enquetequote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij zeggen zelf dit:
[..]
Bookingquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zat ik ook al te overwegen indd.
wie schrijft em?
Hij is er zelf niet op teruggekomen toch? Althans, dat begreep ik net toen ik met een half oor Boulevard zat te luisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Prima dat hij zich teruggetrokken heeft, maar kom daar dan niet weer op terug
Dit argument heb je nu al verscheidene keren gebruikt. Waarom maak jij je zo druk om wat wij vinden?quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet mee eens.
Jij bepaal niet de mening voor andere, sommige kunnen het wel waarderen en John is trots op zijn werk. Laat het gaan joh. Jij hoef het echt niet te zingen hoor.
Waarom niet?quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
Alsof je een uitgekotste hamburger uit de wc-pot haalt en opnieuw gaat opeten.
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[/vloekenindekerk]
Waarschijnlijk nog de enige redding als hij er een stokje voor gaat stekenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Shelley Giglio and Mike McCloskey - info@sixstepsrecords.com
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Zou wel geniaal zijn iddquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog de enige redding als hij er een stokje voor gaat steken
het is net stemmen voor de 2e kamer.quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.
Stel je niet zo aan. Nederlanders staan sowieso voor lul, ben blij dat ik in Engeland woon.quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.
Waren het maar hielen, met Gordon in de buurt wordt er echt wel aan wat anders gelikt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bijna overal is de meerderheid negatief over het lied, behalve dan in BN'erland waar ze elkaars hielen likken.
Omdat ik het erg vind dat mensen zich er druk om maken in dit land, terwijl we midden in een hardnekkige crisis zitten..quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit argument heb je nu al verscheidene keren gebruikt. Waarom maak jij je zo druk om wat wij vinden?
Gemaild.quote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Een aantal artiesten (Ali B., Marco B.) hebben zich ook al teruggetrokken, om dan dit lied toch weer aan de man te brengen (bedoeld voor alle Nederlanders, maar een overgrote meerderheid vind het niks) is toch wel een bijzondere zet te noemen. Neemt niet weg dat de soap alleen maar vermakelijker wordt op deze manierquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij is er zelf niet op teruggekomen toch? Althans, dat begreep ik net toen ik met een half oor Boulevard zat te luisteren.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waren het maar hielen, met Gordon in de buurt wordt er echt wel aan wat anders gelikt.
[ afbeelding ]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel evenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Zo denk ik dus ook over dit nummer, verrassend.quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niemand vindt Zanger Rinus oprecht geweldig.
Naar de VS? Heb je geld te veel?quote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel even
vast welquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel even
twitter:borsato twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:19:01“@leontineborsato: Zo even m'n ava veranderd @kellyweekers doe je mee? http://t.co/w3eyX9DiuS” ik doe ook mee! reageer retweet
Wat een lulquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:borsato twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:19:01“@leontineborsato: Zo even m'n ava veranderd @kellyweekers doe je mee? http://t.co/w3eyX9DiuS” ik doe ook mee! reageer retweet
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie maken je wel heel druk he.Mensen, jullie hoeven echt niet mee te zingen.
wtfquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.
Zeiken omdat 2 miljoen veel is inderdaad, maar daar gaat het hier niet overquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.
Ook zo'n goedequote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Jane het volgende:
Net Joop v.d. Ende op de radio. De fout die zij als commite gemaakt hebben, is volgens hem om het volk teksten in te laten sturen.
Ja ja, nu is het onze* schuld natuurlijk.
Ik volsta even met het opnieuw posten van deze analyse.
* Ik heb zelf overigens geen tekst ingestuurd
Erger me nog meer aan mensen die ook daadwerkelijk hun mening gaan bijstellen omdat de BN-ers het wel goed vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wtf![]()
ik erger me dood aan de bekende nederlandsers, de enige die het liedje wel leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |