Omdat ik het erg vind dat mensen zich er druk om maken in dit land, terwijl we midden in een hardnekkige crisis zitten..quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit argument heb je nu al verscheidene keren gebruikt. Waarom maak jij je zo druk om wat wij vinden?
Gemaild.quote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Shelley Giglio and Mike McCloskey - info@sixstepsrecords.com
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Een aantal artiesten (Ali B., Marco B.) hebben zich ook al teruggetrokken, om dan dit lied toch weer aan de man te brengen (bedoeld voor alle Nederlanders, maar een overgrote meerderheid vind het niks) is toch wel een bijzondere zet te noemen. Neemt niet weg dat de soap alleen maar vermakelijker wordt op deze manierquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij is er zelf niet op teruggekomen toch? Althans, dat begreep ik net toen ik met een half oor Boulevard zat te luisteren.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waren het maar hielen, met Gordon in de buurt wordt er echt wel aan wat anders gelikt.
[ afbeelding ]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel evenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Shelley Giglio and Mike McCloskey - info@sixstepsrecords.com
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Zo denk ik dus ook over dit nummer, verrassend.quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niemand vindt Zanger Rinus oprecht geweldig.
Naar de VS? Heb je geld te veel?quote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel even
vast welquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je ook een telefoon nummer? Dan bel ik wel even
twitter:borsato twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:19:01“@leontineborsato: Zo even m'n ava veranderd @kellyweekers doe je mee? http://t.co/w3eyX9DiuS” ik doe ook mee! reageer retweet
Wat een lulquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:borsato twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:19:01“@leontineborsato: Zo even m'n ava veranderd @kellyweekers doe je mee? http://t.co/w3eyX9DiuS” ik doe ook mee! reageer retweet
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie maken je wel heel druk he.Mensen, jullie hoeven echt niet mee te zingen.
wtfquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.
Zeiken omdat 2 miljoen veel is inderdaad, maar daar gaat het hier niet overquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt is, dater 2 miljoen aan staatsgeld is ingestoken. Dan mag je best wel zeiken.
Ook zo'n goedequote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Jane het volgende:
Net Joop v.d. Ende op de radio. De fout die zij als commite gemaakt hebben, is volgens hem om het volk teksten in te laten sturen.
Ja ja, nu is het onze* schuld natuurlijk.
Ik volsta even met het opnieuw posten van deze analyse.
* Ik heb zelf overigens geen tekst ingestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |