Hier krijg je toch werkelijk alle ziektes op aarde van... godsamme wat een verschrikking, hierdoor wil ik weer weg uit dit land.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:51 schreef Oldie57 het volgende:
Eigenlijk vond ik het ineens wel een mooi lied.
Prima, doooeeeeeeiquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier krijg je toch werkelijk alle ziektes op aarde van... godsamme wat een verschrikking, hierdoor wil ik weer weg uit dit land.
dat jullie de zee in mogen zakken.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier krijg je toch werkelijk alle ziektes op aarde van... godsamme wat een verschrikking, hierdoor wil ik weer weg uit dit land.
Ga alsjeblieft asap weg dan. Wij hebben je niet nodig en wij mogen jou niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:35 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft asap weg dan. Wij hebben je niet nodig en wij mogen jou niet.
mongeaulquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:35 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft asap weg dan. Wij hebben je niet nodig en wij mogen jou niet.
Was hij niet gratis te downloaden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik vind het geweldig, het eerste nummer dat ik ooit op iTunes gekocht heb zelfs
[ afbeelding ]
Laura Jansen?quote:
quote:
Esmee Denters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |