zat ik ook al te overwegen indd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mattt het volgende:
Zit niks anders op dan het management van Matt Redman emailen dat er plagiaat gepleegd is!
Bijna overal is de meerderheid negatief over het lied, behalve dan in BN'erland waar ze elkaars hielen likken.quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Een poll op een website, dat zegt natuurlijk niets.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De meeste mensen hier zijn echt het perfecte voorbeeld van waarom ik precies snap waarom John Ewbank zich heeft teruggetrokken. Wat een debiele reacties hier zeg, om een lied.
[/vloekenindekerk]
Het rijks zelf is natuurlijk ook kaklelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel goed nieuws dit![]()
Echt weer typisch Nederlands. Prachtig stukje kunst dit lied maar we moeten het weer massaal de grond in zeiken. Wat dat betreft zijn we hardleers, nu staat iedereen te fappen in het rijks maar de rembrandts en van goghjes in deze wereld ondergingen hetzelfde lot als mr Ewbank. Het zal nog wel een jaar of 200 duren voordat men de grootsheid van dit levenswerk gaat inzien
60 procent van de BN'ersquote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onder hun eigen fanclub-panel misschien
Prima dat hij zich teruggetrokken heeft, maar kom daar dan niet weer op terugquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De meeste mensen hier zijn echt het perfecte voorbeeld van waarom ik precies snap waarom John Ewbank zich heeft teruggetrokken. Wat een debiele reacties hier zeg, om een lied.
[/vloekenindekerk]
quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die zanger Rinus ook geweldig vinden. Dit neemt niet weg dat dit een slecht nummer is wat totaal niet past in dit zelfverklaard calvinistisch landje.
info@sixstepsrecords.comquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zat ik ook al te overwegen indd.
wie schrijft em?
welke enquetequote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zij zeggen zelf dit:
[..]
http://nos.nl/koningshuis/artikel/498542-koningslied-blijft.html
Bookingquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zat ik ook al te overwegen indd.
wie schrijft em?
Hij is er zelf niet op teruggekomen toch? Althans, dat begreep ik net toen ik met een half oor Boulevard zat te luisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Prima dat hij zich teruggetrokken heeft, maar kom daar dan niet weer op terug
Dit argument heb je nu al verscheidene keren gebruikt. Waarom maak jij je zo druk om wat wij vinden?quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet mee eens.
Jij bepaal niet de mening voor andere, sommige kunnen het wel waarderen en John is trots op zijn werk. Laat het gaan joh. Jij hoef het echt niet te zingen hoor.
Waarom niet?quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
Alsof je een uitgekotste hamburger uit de wc-pot haalt en opnieuw gaat opeten.
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[/vloekenindekerk]
Waarschijnlijk nog de enige redding als hij er een stokje voor gaat stekenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Booking
info@mattredman.com
Management
Shelley Giglio and Mike McCloskey - info@sixstepsrecords.com
Label
sixstepsrecords
PO Box 5
Roswell, GA 30077
Daarnaar toe sturen
Zou wel geniaal zijn iddquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog de enige redding als hij er een stokje voor gaat steken
het is net stemmen voor de 2e kamer.quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.
Stel je niet zo aan. Nederlanders staan sowieso voor lul, ben blij dat ik in Engeland woon.quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door dit lied staan straks alle Nederlanders compleet voor lul bij de rest van de wereld. Een lied dat de meerderheid niet eens wil.
Waren het maar hielen, met Gordon in de buurt wordt er echt wel aan wat anders gelikt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bijna overal is de meerderheid negatief over het lied, behalve dan in BN'erland waar ze elkaars hielen likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |