Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had dat nummer zelf gemaakt dan, jij kan het echt niet beter hoor..
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
14 miljoen mensen vinden het kut, best veel dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Elkaar beschermen, lekker bijverdienen voor al dat b-volk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Dat die nicht in iemands hol kruipt is op zich geen nieuws natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.quote:Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.
jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Geld? Ik begon niet over geld?quote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongolquote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Driesje i.p.v. de rappers vind ik wel een goed idee.
Hebben we echte rappers in Nederland?quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongol
quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij zeg toch dat hij een huis in Ibiza heeft ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |