Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had dat nummer zelf gemaakt dan, jij kan het echt niet beter hoor..
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
14 miljoen mensen vinden het kut, best veel dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Elkaar beschermen, lekker bijverdienen voor al dat b-volk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Dat die nicht in iemands hol kruipt is op zich geen nieuws natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Hoorde ik nou dat het gedrocht een hele dure clip was en zie ik het nu goed dat die nicht ook in de hol van Ewbank kruipt.
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.quote:Op maandag 22 april 2013 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen huis op Ibiza, kan weer andere dingen heel goed en als ik daarin een misstap bega ga ik niet in een hoekje in de foetushouding liggen.
jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Bayswater het volgende:
Geld? Ik begon niet over geld?quote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin om nou over zijn geld te beginnen, het is geen misstap want hij vindt goed. Andere mensen ook, en maak je er toch niet zo druk om man. Zing dan niet mee.
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongolquote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Driesje i.p.v. de rappers vind ik wel een goed idee.
Hebben we echte rappers in Nederland?quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongol
quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij zeg toch dat hij een huis in Ibiza heeft ei.
helemaal geen rappers...quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon echte rappers ipv knuffelmarokkaan Ali en die andere mongol
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Winne, Steenquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we echte rappers in Nederland?
KoningSjaak, Winne, Fresku, U-Niq weet ik hetquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben we echte rappers in Nederland?
KANKER, GODVERDOMME, BITCH KOM HIER, YEA YEA YEA!quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Opgezwolle, Fakkelbrigade, Winne, Steen
quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:
Hij vindt het allemaal heel erg, en eindigt met een plug van dat verschrikkelijke RTL-lied.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wie denken die BN-ers eigenlijk wel niet dat ze zijn? Moeten wij een nummer verplicht mooi en leuk vinden? Als ik het goed heb zijn dat toch dezelfde BN-ers die normaliter aan datzelfde 'platvloerse en ordinaire volk' dat nu een mening heeft verdienen? Hypocriete figuren.
Je ziet de kwaliteit van het lied niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Och wat zielig dat hij doodsbedreigingen kreeg van 3 mensen, dat neemt niet weg dat 16 miljoen anderen het een schijtlied vinden.
en daarbij was het geen doodsbedreiging maar een deaudtsbedreiging...quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Och wat zielig dat hij doodsbedreigingen kreeg van 3 mensen, dat neemt niet weg dat 16 miljoen anderen het een schijtlied vinden.
Dit vooral. Als iets kut is mag het gewoon gezegd worden, klaar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal mee eens collega.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Conclusie: Nederland moet niet zeiken en het lied maar accepteren, want er is zoveel moeite in gestoken. Fuck de BV Bekend Nederland. Ik kots erop.
En eerlijk is eerlijk, ewbank begon zelf met een doodsbedreiging.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
je mag op 30 april met volle borst meerappen met het koningslied want het lied gaat gewoon doorquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef AthCom het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik ben de hele dag nieuwsloos geweest.
Je bent zelf een doodsbedreiging man.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, ewbank begon zelf met een doodsbedreiging.
Goed nieuws! Je kan voor 5 euro het Koningslied nog steeds vrolijk meelallen met 51 BN'ers in Ahoy'.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef AthCom het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik ben de hele dag nieuwsloos geweest.
Denk je dat? Mathijs van Nieuwkerk zit vuistdiep in die BN-ers kliek man. Laffe figuren daar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland straks gaat afmaken.
Ik denk dat Joop bij DWDD zit en dat Matthijs gaat vragen of hij ook nog mee kan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland straks gaat afmaken.
Ze schaden Nederland met hun gebagger, huilie huilie op tv doen maar tegen kritiek kunnen ze niet, ook nog roepen dat dit het koningslied is, dat bepalen wij zelf wel en niet die mr. bigstars.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie maken je wel heel druk he.Mensen, jullie hoeven echt niet mee te zingen.
Kijk VI om half 9 op RTL7, dan hoor je hoe heel NL erover denkt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland gaat afmaken.
Wat nouquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een doodsbedreiging man.
Het koningslied is een product van de NPO, niet van RTL, en vrijdag waren ze bij DWDD ook extreem mild tot positief over dit lied.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ooh wat hoop ik dat DWDD straks RTL en de BV Bekend Nederland gaat afmaken.
Nou bigstars wil ik ze niet noemen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze schaden Nederland met hun gebagger, huilie huilie op tv doen maar tegen kritiek kunnen ze niet, ook nog roepen dat dit het koningslied is, dat bepalen wij zelf wel en niet die mr. bigstars.
Mijn leven is weer compleet!quote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Goed nieuws! Je kan voor 5 euro het Koningslied nog steeds vrolijk meelallen met 51 BN'ers in Ahoy'.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef n00b13 het volgende:
Volle Volle Volle Blaas
Alexander wordt de Baas
Honing Honing Honing Honing
Alexander wordt de koning
#zinin #zinin #zinin #zinin
Maxima wordt de koning-in.
Aldus de inzending van Zanger Rinus.
Omdat we het niet zelf slikken natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee serieus? Waarom wordt dat lied weer opgedrongen?
Omdat ewbank zo zielig isquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef AthCom het volgende:
[..]
Mijn leven is weer compleet!
Nee serieus? Waarom wordt dat lied weer opgedrongen?
Ja, maar RTL maakt de NPO af. Want als opdrachtgever mag de NPO een kritiek hebben van Albert.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het koningslied is een product van de NPO, niet van RTL, en vrijdag waren ze bij DWDD ook extreem mild tot positief over dit lied.
Wij schamen ons ook dat jij een Nederlander bent Jamai.twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:50:47Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #Respectloos http://t.co/ozkWGVgMFH reageer retweet
NPO afzeiken is altijd gerechtvaardigdquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja, maar RTL maakt de NPO af. Want als opdrachtgever mag de NPO een kritiek hebben van Albert.
Die lul is boos dat hij niet mee mocht doenquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wij schamen ons ook dat jij een Nederlander bent Jamai.twitter:JamaiLoman twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:50:47Alle zure Nederlanders hebben het voor elkaar. #koningslied schaam me diep dat ik een Nederlander ben. #Respectloos http://t.co/ozkWGVgMFH reageer retweet
Zwarte dag voor hem, weer eens wat anders dan rood.quote:
Moet je terugtypen. "Insgelijk"quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |