Minstens net zo objectief als Feestboek en Twitzeur.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel een objectief onderzoek zijn.
Als het alleen facebook en twitter was had ik op z'n minst één persoon irl moeten horen dat het wél een mooi lied was.quote:Op maandag 22 april 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Minstens net zo objectief als Feestboek en Twitzeur.
Halloquote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het alleen facebook en twitter was had ik op z'n minst één persoon irl moeten horen dat het wél een mooi lied was.
Het lijtk er op dat Ewbank veel sympathie heeft gescoord met z'n huilie-actie.
Hij heet Fist Sprits.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Ole het volgende:
gaat Frits spits nu ook weer het oranjejournaal doen?
Oei, die zal zich wel genaaid voelen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Ole het volgende:
gaat Frits spits nu ook weer het oranjejournaal doen?
Nee, 40% vind het niet mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef Litpho het volgende:
Ach, dat lied zal me gestolen worden, maar die deuk in zijn ego (en het ego van de kliek) is een blijvertje.
En 60% krijg je alleen maar voor elkaar door iedereen die zich niet heeft laten horen als "vóór" te rekenen, maar dat terzijde.
Ik wist niet dat je zo'n smakeloze man was.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo
Ik vind het een mooi lied
En zo heb ik er wel meer gehoord.
Duimpjes bij youtube: Leuk 4.425 Niet leuk 14.102quote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, 40% vind het niet mooi.
Antwoordmogelijkheden:
Niet mooi.
Niet mijn smaak.
Slecht.
Kut.
Au! Ik ben doof!!!1
Trots zijn op iets dat je niet bereikt hebtquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan het nummer ook enorm waarderen.
Ik ben trots om Nederlander te zijn, zouden jullie ook eens moeten doen.
Ik ben megafucking fier op mijn Nederlanderschap. Maar het nummer is kut.quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan het nummer ook enorm waarderen.
Ik ben trots om Nederlander te zijn, zouden jullie ook eens moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |