Kijk nou ui-uit!quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het lijkt wel of John Ewbank dood is.
Oeh, als er een referendum was geweest over wie de schrijver/componist van het Koningslied moest worden, zou Ewbank dan hebben gewonnen?quote:
hoop het niet zeg, moet ik dat teringnummer nog vaker horenquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef novel het volgende:
Ik voorspel dat het de Rickroll gaat vervangen
Dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef novel het volgende:
Ik voorspel dat het de Rickroll gaat vervangen
Is Ewbank ook al in trek bij zulke jonge guppies?quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, als er een referendum was geweest over wie de schrijver/componist van het Koningslied moest worden, zou Ewbank dan hebben gewonnen?
En nee, dan hadden we hysterische meisjes van 15 niet laten SMSen
Z'n vriendinnetje is 21.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Ewbank ook al in trek bij zulke jonge guppies?
Jup, maar dat is net wat anders dan 15.quote:
We hebben niet echt goede componisten in dit land.quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, als er een referendum was geweest over wie de schrijver/componist van het Koningslied moest worden, zou Ewbank dan hebben gewonnen?
En nee, dan hadden we hysterische meisjes van 15 niet laten SMSen
Verklaart wel het geestelijk niveau.quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, maar dat is net wat anders dan 15.
Mooie vrouwen heeft ie wel steeds
Na het terugtrekken van het nummer niet meer, behalve een smsje aan de Telegraaf dat hij voorlopig geen reacties meer gaat gevenquote:Op maandag 22 april 2013 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Mensen, het is onmogelijk om alles terug te lezen, dus: heeft John nog gereageerd?
Duidelijk en slim inderdaad!quote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Na het terugtrekken van het nummer niet meer, behalve een smsje aan de Telegraaf dat hij voorlopig geen reacties meer gaat gevenLijkt me verstandig dat hij iig t/m 30 april zich afzijdig gaat houden.
Nee, hij snapt er echt niets van, misschien is dat wel het meest wrange van dit hele gebeuren.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Perico het volgende:
Volgens Eric van Thijn is Ewbank verre van blij nu, maar ook niet ingestort. John blijkt zelf niet te begrijpen waarom hij alle hoon krijgt.
Zo zijn ze natuurlijk. Iedereen denkt aan zichzelfquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Perico het volgende:
Volgens Eric van Thijn is Ewbank verre van blij nu, maar ook niet ingestort. John blijkt zelf niet te begrijpen waarom hij alle hoon krijgt.
Borsato denkt nu ook al aan zijn eigen BV en zei bij de opening van de beurs vandaag, dat hij het Wilhelmus gaat zingen, zonder het nog voor Ewbank op te nemen. Hij heeft zich erbij neergelegd.
Eric van Thijn, mag ik een teiltje!!!!1quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Perico het volgende:
Borsato denkt nu ook al aan zijn eigen BV en zei bij de opening van de beurs vandaag, dat hij het Wilhelmus gaat zingen, zonder het nog voor Ewbank op te nemen. Hij heeft zich erbij neergelegd.
Hoon en spot. Hoon en spot.quote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Al die ongelooflijke achterlijke en haat-ellende- shit die Ewbank over zich heen krijgt is té erg en te bot voor woorden maar ergens wel terecht want: wie schrijft zo'n dráák/. Anderzijds: hij schrijft enkel de compositie en de tekst is (mede dank zij zichzelf zo geweldig vindende DD) en een samenraapsel van teksten welke de gemiddelde Nederlander (
)) heeft bedacht
![]()
Maar afijn, schaaf de handel bij, haal die idiote rap eruit, ga het tekstmatig gewoon vertalen in ABN en dan wordt het nog wel een hitje voor kerst of zo![]()
Ik heb alvast een strofe voor het nieuwe lied:
Wees eens streng en strek je rug,
geef mij mijn Nederland terug,
Wees weerbarstig, trek je niks van Bussel aan
Smijt die Rutte er eens uit
en die Samson, diens kornuit
En trek je nu eens iets van je onderdanen aan.
Doe dat echt eens, heel gezwind
daarmee redt je Nederland
Dus ik zeg: gaan met die banaan
en dan wordt ik koningsgezind
En kunnen wij er gezaam'lijk tegenaan.
Het is haast SF-waardig![]()
Precies! lekker met Patty Brard op het terras. Samen afgeven op ons allen, het ondankbare Nederlandse volk, dat hem die villa en zijn trophy vriendin schonken.quote:Op maandag 22 april 2013 17:11 schreef shmoopy het volgende:
Nee, hij snapt er echt niets van, misschien is dat wel het meest wrange van dit hele gebeuren.
Maar ach, die gaat gewoon tegen eind april naar Ibiza, lekker aan de prosecco, even bijkomen.
twitter:ronfresen twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:37:47Koningslied blijft gewoon zegt Joop van den Ende net. #Koningslied http://t.co/02b2xTrrHG reageer retweet
Ik ben dol op Joop maar die moet dus nu echt eens met pensioenquote:Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef themauster het volgende:
twitter:ronfresen twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:37:47Koningslied blijft gewoon zegt Joop van den Ende net. #Koningslied http://t.co/02b2xTrrHG reageer retweet
Wat is dezen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef themauster het volgende:
Collega van Wendy Beenakker die net hetzelfde meldt op Radio 2.quote:
quote:
twitter:evakropman twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:40:47Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft na goed overleg met de NPO en John Ewbank besloten vast te houden aan het Koningslied. reageer retweet
quote:Op maandag 22 april 2013 17:44 schreef themauster het volgende:
twitter:evakropman twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:40:47Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft na goed overleg met de NPO en John Ewbank besloten vast te houden aan het Koningslied. reageer retweet
Wat een domme beslissingquote:Op maandag 22 april 2013 17:44 schreef themauster het volgende:
Wat die vrouw al zei. "I hereby resign as a citizen of the Netherlands."quote:Op maandag 22 april 2013 17:46 schreef shmoopy het volgende:
Fuck het volk, we doen lekker wat we zelf willen.
Ga het maar lekker zelf zingen dan, met je incrowdkliek, ik distantieer mij van dit lied.
Omdat uit onderzoek is gebleken dat 60% het wel goed vindt. Die hebben alleen niet zo'n grote bek op internet.quote:Op maandag 22 april 2013 17:47 schreef Crimyclown het volgende:
Nationaal Comite houdt vast aan Koiningslied![]()
![]()
.
WAAAAAAAROM.
twitter:wol twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:46:21Volgens Joop vd Ende is 40% van de Nederlanders tegen het lied. Maar 60% voor. Geen idee waar die enquete vandaan komt. Maar we gaan door. reageer retweet
Had die dan niet gewoon niet het lied nooit moeten intrekken?quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat uit onderzoek is gebleken dat 60% het wel goed vindt. Die hebben alleen niet zo'n grote bek op internet.
Nationaal Comité houdt vast aan Koningslied
Jaja.twitter:sanderdeheer twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:49:34Sinds het terugtrekken en alle verwensingen, vonden luisteraars het lied toch minder erg, sterker nog we kregen spijtbetuigingen bij #Radio2 reageer retweet
Dat klopt, maar dat heeft ie zaterdagavond laat gedaan nadat ie flink gezopen hadquote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Had die dan niet gewoon niet het lied nooit moeten intrekken?
Soberso..........quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef Crimyclown het volgende:
Soberso is er nog iets of iemand die John Ewbank en zijn pauperlied nu nog serieus gaat nemen?
Dat is FOK!-taal, zie ook 'hont' en 'kad'quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Soberso..........![]()
is ook al een teken van goed Nederlandschap
FOK!-taal niet kennenquote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Soberso..........![]()
is ook al een teken van goed Nederlandschap
Yép, het is toch ook Fock!quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is FOK!-taal, zie ook 'hont' en 'kad'
Onzin, alsof die klagers op internet de meerderheid van het volk zijn.quote:
Dus er zijn mensen die er intelligenter op worden als ze drinken?quote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat heeft ie zaterdagavond laat gedaan nadat ie flink gezopen had
Waar heeft dat onderzoek plaatsgevonden dan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, alsof die klagers op internet de meerderheid van het volk zijn.
Een grote bek hebben wil niet zeggen dat je voor de meerderheid schreeuwt
Onzin iedereen weet dat alle gebruikers van Fok! voor 2 tellen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, alsof die klagers op internet de meerderheid van het volk zijn.
Een grote bek hebben wil niet zeggen dat je voor de meerderheid schreeuwt
Verrek, ja!quote:
Klopt. De meesten hier hebben hun lagere school nog niet eens volbrachtquote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is FOK!-taal, zie ook 'hont' en 'kad'
Dat weet ik niet, dat hoorde ik net op Radio 1.quote:Op maandag 22 april 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heeft dat onderzoek plaatsgevonden dan?
Oh, dan moet het wel een objectief onderzoek zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat hoorde ik net op Radio 1.
Minstens net zo objectief als Feestboek en Twitzeur.quote:Op maandag 22 april 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel een objectief onderzoek zijn.
Als het alleen facebook en twitter was had ik op z'n minst één persoon irl moeten horen dat het wél een mooi lied was.quote:Op maandag 22 april 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Minstens net zo objectief als Feestboek en Twitzeur.
Halloquote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het alleen facebook en twitter was had ik op z'n minst één persoon irl moeten horen dat het wél een mooi lied was.
Het lijtk er op dat Ewbank veel sympathie heeft gescoord met z'n huilie-actie.
Hij heet Fist Sprits.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Ole het volgende:
gaat Frits spits nu ook weer het oranjejournaal doen?
Oei, die zal zich wel genaaid voelen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Ole het volgende:
gaat Frits spits nu ook weer het oranjejournaal doen?
Nee, 40% vind het niet mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef Litpho het volgende:
Ach, dat lied zal me gestolen worden, maar die deuk in zijn ego (en het ego van de kliek) is een blijvertje.
En 60% krijg je alleen maar voor elkaar door iedereen die zich niet heeft laten horen als "vóór" te rekenen, maar dat terzijde.
Ik wist niet dat je zo'n smakeloze man was.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo
Ik vind het een mooi lied
En zo heb ik er wel meer gehoord.
Duimpjes bij youtube: Leuk 4.425 Niet leuk 14.102quote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, 40% vind het niet mooi.
Antwoordmogelijkheden:
Niet mooi.
Niet mijn smaak.
Slecht.
Kut.
Au! Ik ben doof!!!1
Trots zijn op iets dat je niet bereikt hebtquote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan het nummer ook enorm waarderen.
Ik ben trots om Nederlander te zijn, zouden jullie ook eens moeten doen.
Ik ben megafucking fier op mijn Nederlanderschap. Maar het nummer is kut.quote:Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan het nummer ook enorm waarderen.
Ik ben trots om Nederlander te zijn, zouden jullie ook eens moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |